Re: [wmm] GLAM–WIKI 2013

1 view

Samat

to huwiki-e...@googlegroups.com, huwik...@googlegroups.com, A magyar Wikipédia levelezőlistája
Elkészítettem a beszámoló publikus változatát és közzétettem a blogon, hogy nyilvánosan is elérhetőek legyenek az információk:
http://huwiki.blogspot.co.at/2013/05/glamwiki-konferencia.html

(A közzétételt visszadátumoztam május elejére, hogy a KSH-s verseny legyen a blog főhelyén továbbra is.)

Samat

2013/5/21 Samat <sam...@gmail.com>
Nekem megtiszteltetés, hogy van olyan, aki rajtam kívül végigolvasta :)
Jelentkezzetek, ha nektek is sikerült! ;)
(Csinálok belőle hétvégén egy nagyjából megegyező blogbejegyzést, hogy nyilvánosan és magyarul is elérhető információk legyenek arról, mi az a GLAM.)

Sok munka főleg azért van benne, mert nem csak azokról a programokról számoltam be, amiken részt vettem, hanem a vele párhuzamosakról is, amihez ha volt, előbb megnéztem a videókat, végignéztem és kijegyzeteltem a prezentációkat, utánaolvastam a neten a fellelhető információkat, ezeket pedig (ha már én utánajártam), mind linkeltem. Ez valóban nem elvárás, de egyszer akartam ilyet is :)

S.

Samat

to huwiki-e...@googlegroups.com, huwik...@googlegroups.com, A magyar Wikipédia levelezőlistája
Természetesen a magyar címmel is működik ;)
http://huwiki.blogspot.hu/2013/05/glamwiki-konferencia.html

S.