Fwd: [wmm] blog muszaki

Samat

to huwik...@googlegroups.com, huwiki-egyesulet
huwik...@googlegroups.com ;)

S.

---------- Forwarded message ----------
From: Peter Gervai <gri...@gmail.com>
Date: 2011/4/18
Subject: [wmm] blog muszaki
To: Magyar Wikimédia Egyesület levelezőlistája <huwiki-e...@googlegroups.com>

Nem találtam a bloggal ("Magyar Wikipédia Magazin") kapcsolatos
listát, de túl sok adminja van, hogy egyenként írjak, így...

A lassúságot - ahogy gondoltam - az alábbi két CSS bejegyzés okozza:

body {
background: #efe0cb
url(http://themes.googleusercontent.com/image?id=1JnaUR617vN187sHsY6g8xNVF6pVifULShzBF9uPMSFikevM4uUZDbk_YpKb1eq7yvnoA)
no-repeat fixed top center  /* Credit: sndr
(http://www.istockphoto.com/googleimages.php?id=5888266&platform=blogger)
*/;

és főleg

.body-fauxcolumn-outer .cap-top {
position: absolute;
z-index: 1;
height: 400px;
width: 100%;
[...]

A lassúságot teljesen kiküszöbölné a

body { background: #efe0cb
url(http://themes.googleusercontent.com/image?id=1JnaUR617vN187sHsY6g8xNVF6pVifULShzBF9uPMSFikevM4uUZDbk_YpKb1eq7yvnoA)
repeat top center
.body-fauxcolumn-outer .cap-top { /* background: #efe0cb
[...]

('fixed' kinyír az első esetben, teljes háttér kinyírás a másodikban)

de lehet próbálkozni a "no-repeat"-tel is fixed nélkül, mert a repeat
után elég csúnya a háttér; csak akkor rendesen be kell állítani a
háttérszínt.

Ennyit tudtam segíteni jelenleg.

ps: aki olyat válaszol, hogy nem érti és akármi, az ne tegye, mert
udvariatlan leszek. ha nem érted, nem neked szól, nincs itt semmi
látnivaló, kérem, oszoljon. :-)

--
 byte-byte,
   grin

--
A Magyar Wikimédia Egyesület levelezőlistája Ha szeretne leiratkozni erről a csoportról, küldjön egy e-mailt a következő címre:
huwiki-egyesul...@googlegroups.com