Re: Magyar Wikipédia Magazin: Wiki Loves Monuments – a számok tükrében

1 view

Bence Damokos

to Magyar Wikipédia Magazin
Köszi a blogposztot!
Tipp, különösen a WLM természetéből adódóan, de általában is, célszerű feldobni az ilyen bekezdéseket egy-egy képpel – így akinek nem mond semmit a felsorolt tucatnyi nicknév, az is lát egy-két szép fotót a versenyről és a fejében elképzeli, hogy a beillesztett 2-3 kép mellett érkezett még pár ezer hasonló.

Üdv,
Bence

2011/11/21 Magyar Wikipédia Magazin <huwik...@googlegroups.com>

Magyar Wikipédia Magazin: Wiki Loves Monuments – a számok tükrében

Link to Magyar Wikipédia Magazin

Wiki Loves Monuments – a számok tükrében

Mindazok, akik részt vettek a Wiki Loves Monuments nemzetközi fotópályázatban, és azok, akik csak követték a vele kapcsolatos fejleményeket, már bizonyára izgalommal, türelmetlenül várják a pályázati eredményeket. Hamarosan meg is érkeznek, de mielőtt ezeket megismernénk, néhány, hazai pályázattal kapcsolatos adattal szeretnék szolgálni, kiegészítve a hasonló, korábbi bejegyzést.

A pályázatra 265 pályázó több mint 2000 műemlékről több mint 5000 érvényes pályaművet küldött be.

A legnépszerűbb műemlékek a róluk készített képek száma szerint:
  1. Széchenyi lánchíd
  2. Országház
  3. keszthelyi Festetics-kastély
  4. zsámbéki premontrei kolostor romja
  5. Budavári Palota
  6. Halászbástya
  7. Pannonhalmi Bencés Főapátság
  8. fertődi Esterházy-kastély
  9. Mátyás-templom
  10. tihanyi apátság
A legnépszerűbb műemlékek az őket fényképező pályázók száma szerint:
  1. Széchenyi lánchíd
  2. Országház
  3. zsámbéki premontrei kolostor romja
  4. esztergomi bazilika
  5. Halászbástya
  6. Mátyás-templom
  7. Szent István-bazilika
  8. Vajdahunyad vára
  9. keszthelyi Festetics-kastély
  10. fertődi Esterházy-kastély
A legtöbb pályaművet beküldők:
  1. rlevente
  2. Glanthor
  3. apóci
  4. rudolfoto
  5. redoctober
  6. Covyy
  7. tilet
  8. torobala
  9. Kontiki
  10. Balla Béla
  11. ato
  12. Puffancs
  13. szabadoszoltan
  14. C.Mike
  15. Mykee78
  16. tacsifoto
  17. krokophoto
  18. Turovszki Krisztián
  19. AZso
  20. csucsu17
A legtöbb műemlékről képet beküldők:
  1. rlevente
  2. Glanthor
  3. redoctober
  4. szabadoszoltan
  5. Puffancs
  6. Balla Béla
  7. Kontiki
  8. tilet
  9. apóci
  10. torobala
  11. Covyy
  12. rudolfoto
  13. Sedit86
  14. krokophoto
  15. Vojtko
  16. tacsifoto
  17. C.Mike
  18. upsalatty
  19. desperado
  20. lamerle
Köszönjük minden pályázó képeit, munkáját!
You are subscribed to email updates from Magyar Wikipédia Magazin
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Annie

to huwik...@googlegroups.com
hát, a top 10 műemlék alapján kevéssé tűnik hiánypótlónak ez az egész, még szerencse, hogy ez csak a látszat. azért érdekes, hogy mindenkinek azt jut eszébe fotózni, amiről már nyilvánvalóan sok kép van.
viszont eddig nem is tudtam, hogy apóci=Szalax, csak most akadtam rá a userlapján :) pedig már megcsodáltam a sok miskolcos szép képét.
az elf is szépen teljesített.

Samat

to huwik...@googlegroups.com