Moi!
Olen samaa mieltä yksinkertaisesta mallista. Olen selaillut verkosta
noita ilmaisia versioita, mutta ovat aina joltain osin ongelmallisia.
Edelleen siitä kiinteistöön liittyvistä osioista, pitäisi vielä
huomioida: piha, autotalli, varastot jne.., olisiko niin, että
kiinteistön alle lisätään vapaasti täytettäviä otsikoitavia lokeroita.
No olisi tarpeen myös seurata kulutuksia ja kustannuksia. kuvan
paikalle saa tietysti skannatun laskun, mutta jne...Esim: maalaat
olohuoneen paneelikaton- olohuone lokeroon kirjoitetaan maalin tiedot
ja määrät ym, mutta sitten ko lokerossa on solu johon kirjataan kulut,
yhteensä solu joka linkittyy kiinteistön etusivulle yhteensä soluun
jne.. no tämähän lisääkin sitä yksinkertaisuutta !!!!!
On 10 touko, 11:40, "Huoltokirja.fi tuki" <
huoltokirj...@gmail.com>
wrote: