Fwd: Emmy-díjas Forte Entertainment produkciója "How I Got Here (Hogyan jutottam ide)

Agnes Vigh

Jun 5, 2024, 4:32:08 PMJun 5
to Hungarian Events, cd...@forte-entertainment.com

---------- Forwarded message ---------
From: Caitlin Dosa <cd...@forte-entertainment.com>
Date: Wed, Jun 5, 2024, 4:18 PM
Subject: Emmy-díjas Forte Entertainment produkciója "How I Got Here (Hogyan jutottam ide)

Egy Kanadai-Magyar projekt kapcsolatában írok önöknek. Esetleg tudnak nekem segíteni egy Kanadai Emmy-díjas Forte Entertainment produkciója "How I Got Here (Hogyan jutottam ide) harmadik évadába-val kapcsolatosan.
A "HOW I GOT HERE" egy sorozat, amelyben Észak-Amerikában született Z generációs fiatalok életük kalandjára indulnak mikor egyik szüleivel visszautaznak származási országukba. Belemerülnek helyi szokásokban és tevékenységekben, megismerik a származási kultúrájukat és családjukkal találkoznak.
Ez a projekt nagy jelentőséggel bír számomra, mivel apám (Dósa Péter) családjával 1956-ban vándorolt ki London, Ontario-ba, Bajáról. Én Kanadában születtem, viszont szerencsés voltam, hogy 13 éves koromban volt lehetösegem meglátogatni az öseimet elöször és nyomukba lépni.
Nagyon szeretném, ha ebben az évadban egy magyar történetet tudnánk az angol nyelvű televízióba hozni. Elszeretném jutatni ennek a sorozatnak a castingolasi hirdetest a magyar közösséghez, és az önök figyelme nagyon segítségre mélto lenne a cél elérésére.
Ebben az évadban szeretnénk egy magyar történetet bemutatni, és olyan szülőt keresünk, aki Magyarországról vándorolt ki Amerikában, és van egy 15-25 év közötti gyermeke, aki Amerikában született. Ez egy hihetetlen lehetőség egy Amerikában született magyar számára, hogy új megértést szerezzen egy minden költséget fedező, életre szóló utazás során.
Több informácio a castingrol itt elérhetö és ahol érdeklödök tudnak jelentkezni: www.fortecasting.com .
Remélem tudnak segíteni, és ha több információra lenne szükségük kérem írjanak.
Üdvözlettel,
Dósa Katalin

Flyer - HUNGARY.pdf
Flyer - Hungary.jpg