Fwd: Kérem továbbitani Dr. Palkovics László miniszter úrhoz

Bela Liptak

to hungari...@googlegroups.com

From: lipta...@aol.com
To: sa...@itm.gov.hu
Cc: jozsef.pal...@gmail.com
Sent: 10/22/2021 7:50:21 AM Eastern Standard Time
Subject: Kérem továbbitani Dr. Palkovics László miniszter úrhoz

2021, Október 22, Stamford

Tisztelt Kollégám,

Nagy örömmel olvasom az Index cimő lapban a hidrogén tárolását illető bejelentésedet. Én 40 éve foglalkozom a zöld hidrogénre alapozott energiaelklátás különböző vonatkozásaival és nagyon örülnék, ha e téren Magyarország vezető szerepet vállalna.

Én azon dolgozom (mint a 40,000 taggal rendelkező International Society of Automation-nak "Lifetime Achievement Award"-jának' birtokosa", hogy az ISA forduljon felhivással a világ összes mérnök szervezetéhez az ENSZ Cyúcstalálkozóján Glasgowban, ahol ott lesz (Bill Gates mellett) Dr. Andsrew Forrest, CEO of Fortesque (https://www.fmgl.com.au/contact-us).  Mindezt egyrész azért irom, mert örülnék, ha ott ismertetnétek a hidrogén raktározásra vonatkozó eddigi eredményeiteket, másrészt azért is, mert magam is megköszönnék egy ilyen ismertetést, melyet felhasználhatnék a Control Magazin-ban havonta megjelenő rovatomban (https://www.controlglobal.com/voices/liptak/).

Sok sikert kivánva, Lipták Béla

Sent from AOL Desktop
Béla Lipták,
84 Old North Stamford Rd., Stamford CT,