RFC

Bela Liptak

May 5, 2024, 11:06:51 AMMay 5
to hungari...@googlegroups.com

Igen, az önellátó épületnek nem lesz szüksége a viilanyhálózatra (melynek épitése drága. s éram vesztesége 50%), ha a tető elég nagy ahhoz, hogy ellássa az évi energia szükségletet. Ha nem elég nagy akkor a hidrogén tankot néha teherautóval fel kell tölteni, úgy, mint a  földgázat. Az én RFC tervem 5 komponenst egyesit: napelem,electrolyzer, hydrogén tank, hő-pumpa és fuel cell (üzemanyag cella). Ezek ma már külön-külön mind működnek. Ami ma nem létezik az az én koncepcióm, tehát az hogy  egyetlen egységbe összevonjuk ezt az 5 elemet ("mestrséges zöld dobozá"-RFC a rajzon), tömeggyártásal standardizáljuk és igy olcsóvá tegyük. Az RFC helyrebillenti majd növény és állatvilág egyensúlyát elvégre a doboz ugyanaz teszi, mint ma a növények, melyek napenergiával a talajvizből hydrogént. tehát energiát (glukózt, cellulózt) termelnek és mint energia-forrást raktároznak.

Az RFC jelentősége a földi életfomában , mint vot  a szémitógép feledzése.

https://www.controlglobal.com/manage/sustainability/article/55017556/peace-with-natur

Sent from AOL Desktop