CV - Önéletrajz, Én magamról... !?.

Paranoid skizofrén beteg vagyok - a minimálbér 78eFt, nem tudok ennyit
megkeresni. Lehet, hogy félrekezeltek elmebetegséggel.

Fizikai tetlegességekkel gátolnak a továbbiakban leírtakban, illetve
szabadságjogomban, a szabad munkavállalásban való elhelyezkedésben is,
amiket úgy érzem és a valóságnak megfelel?en én nem követtem el másokkal
szemben.

Aggódom fajfenntartásom, további szaporulatom miatt. Nem baj, hogyha a
rajtam gyakorolt rossz hatások miatt kés?bb megdöglenek miattam a mások.

Gátolnak édestestvéreim, vértestvéreim, féltestvéreim valamint gyermekeim,
fiam, lányaim jelenlétében.

Nem érzem magamat anyagi és létbiztonságban életem végéig. Zavarnak,
gátolnak és megkárosítanak.

Vérszegény, csontritkulásos, izomsorvadásos és agylágyulásos
vagyok és ennek ellenére bántanak.

Mindig is Kinizsi Pál akartam lenni, ? volt egy lehetséges példaképem.

Hajlamos vagyok az öngyilkosságra, ugyanis a kínai horoszkóp szerint ló
vagyok, az európai horoszkóp szerint pedig skorpió. Hogyha a ló patája
nem elég magas és rátapos a skorpióra akkor a skorpióban még lehet annyi
er?, hogy felnyújtja a farkát és mérget spriccel a ló lábába a patája
fölé. Ez baleseti öngyilkosság de befolyásoltság miatt is létrejöhet
ahol a b?nös még mindig szabadlábon van.

Utóirat: Lemegyek a faludba, megkeresem a házadat és kinyír@lak
családostól!?.
A Csás-zár!?.

_/\_