A LIBE bizottság betett nekünk

Emeritus

Feb 20, 2024, 5:44:02 AMFeb 20
Csodálkozom, hogy eddig még senki nem kezdett itt egy szálat erről a
hírről. Ugyanis számunkra ez a LIBE döntés borzasztó dilemmát okozhat.
Ha elfogadjuk, akkor jöhetnek a migránsok ezrei, ha nem, akkor meg
fizethetjük Eurók millióit. A harmadik megoldás persze az, hogy ismét a
középső ujjunkat mutatjuk Brüszelnek, s esetleg perrel fenyegetjük a
bizottságot hatalma önkényes kiterjesztéséért. Persze azt ugyan
elvesztenénk, de időt adna a következő EP választásokig s azzal járó
remélhető változásokig. Mit szól ehhez a nagyérdemü?

GaWaB

Feb 20, 2024, 8:29:18 AMFeb 20
A minap egy érdekes beszélgetésben a ZDF-en a német liberálisok szóvivője hangosan kiáltozott, hogy "Orban muss zahlen!", Orbánnak fizetnie kell, azért, mert nem fogad be menekülteket Magyarország. Mellesleg szó arról volt, hogy a CDU jelen levő veretes képviselője szóba hozta, hogy Németország szuverén állam, amelynek kötelessége lenne a határait védeni és különbséget kellene tenni bevándorló és menekült között. Ezzel le is verte a biztosítékot a média összes jelenlevő jól megfizetett képviselője előtt.

Nem vagyok abban biztos, hogy az ezzel kapcsolatos rendelkezések keresztülvihetők a választások előtt és abban sem, hogy egy strassburgi vagy luxemburgi bíróság előtt megállna-e egy Magyarroszágot ezügyben fizetésre kötelező határozat. Bár, Pokol Béla szerint ez a két bíróság adja a liberális brüsszeli menedzsment alapvetését, ezek évtizedek óta masszívan bebetonozták magukat az Egybesűlt Nagy Ajrópa érdekében.

MedvE

Feb 20, 2024, 2:12:54 PMFeb 20
Mo folyton kereszbe fexik az EU-nek.
A napokban Borell, aki az EU kulugyi szovivöje, azt akarta követelni az
egesz EU neveben, hogy Izrael hagyja magara a tuszokat, hagyja abba a
kiszabadiasi kiserletet, es hagyja abba a fegyveres fellepest a Hamas ellen.
Egyedul Mo. nem szavazta, meg, igy nem lett ilyen felszolitas.

Donath, meg Dobrev allitolag szegyenkeztek Orban/Szijjarto miatt...

Petrus

Feb 20, 2024, 7:38:33 PMFeb 20
On 2/20/24 8:12 PM, a svéd diliházban ápolt, édesanyákat gyalázó majomE
hazudja:

> A napokban Borell, aki az EU kulugyi szovivöje, azt akarta követelni az
> egesz EU neveben, hogy Izrael hagyja magara a tuszokat,

ez az édesanyákat gyalázó majpmE alattomos rágalma: Borrell nem beszélt
a túszokról

> hagyja abba a
> kiszabadiasi kiserletet, es hagyja abba a fegyveres fellepest a Hamas
> ellen.

ez is mind az édesanyákat gyalázó majomE ócska rágalma,

> Egyedul Mo. nem szavazta, meg, igy nem lett ilyen felszolitas.

Ez sem stimmel. Az EuroNews.com szerint:

https://hu.euronews.com/my-europe/2024/02/19/magyarorszag-veto-kozos-eu-felhivas-rafah-offenziva-izrael

*Magyarország megvétózott* egy közös EU-s felhívást a rafahi offenzíva
ellen

Magyarország megakadályozta egy, az izraeli kormányhoz intézett közös
uniós felhívás elfogadását, hogy ne indítson teljes körű szárazföldi
offenzívát Rafahban.

A magyar vétó miatt Josep Borrellnek külügyi főmegbízottként egyedül
kellett kiadnia a nyilatkozatot, amely felszólítja Izraelt, hogy ne
indítson teljes körű szárazföldi offenzívát a dél-gázai város ellen -
erősítette meg több uniós diplomata a dpa-nak.

Josep Borrell, az EU külügyi főmegbízottja a müncheni biztonsági
konferencia alkalmával szorgalmazta a közös felhívást, reményét fejezve
ki, hogy egyhangúlag, "hivatalosan" sikerül felszólítaniuk Izraelt, hogy
ne szállja meg a Gázai övezet déli részét.

Ehelyett Borrellnek az Európai Unió legfőbb diplomatájaként egyedül
kellett nyilatkozatot kiadnia, amelyben felszólította az izraeli
kormányt, "hogy ne kezdjen katonai műveletbe Rafahban, amely
súlyosbítaná az amúgy is katasztrofális humanitárius helyzetet".

MedvE

Feb 21, 2024, 3:17:35 AMFeb 21
Den 2024-02-21 kl. 01:38, skrev Petrus:
> [...]
> a túszokról

> ez is mind az édesanyákat gyalázó majomE ócska rágalma,

A gyalazkodast hazudozo gyalazkodo antiszemita faszfej ebben is hazudik

> [...]
>
>  Magyarország megakadályozta egy, az izraeli kormányhoz intézett közös
> uniós felhívás elfogadását, hogy ne indítson teljes körű szárazföldi

...ahol a tuszokat tartjak fogva, a vilag minden törvenyevel, minden
erkölcsi felfogasaval ellentetben.

> [...]
> ki, hogy egyhangúlag, "hivatalosan" sikerül felszólítaniuk Izraelt, hogy
> ne szállja meg a Gázai övezet déli részét.

tehat hagyja abba az ott fogvatartott tuszok, nök, csecsemök, betegek
kiszabaditasanak kiserleteit.
Hagyja öket magukra, bizza öket a hires arab humanitasra.

Antiszemita faszfej felzarkozott a szinten elmebeteg geczy komaja möge.

Petrus

Feb 21, 2024, 11:02:37 AMFeb 21
On 2/21/24 1:38 AM, Petrus wrote:

> ez az édesanyákat gyalázó majpmE alattomos rágalma: Borrell nem beszélt
> a túszokról

ezt az édesanyákat, Borrellt, az EU-t és a szemita népeket gyalázó,
rasszista, proli majomE-t vajon miért engedik a svéd diliházban az
internetre???

--
SB üzenete az édesnyákat gyalázó majomE-nek:
"takaroggy innen a halál faszára"

MedvE

Feb 21, 2024, 12:04:06 PMFeb 21
Den 2024-02-21 kl. 17:02, skrev Petrus:

> ezt az édesanyákat, Borrellt, az EU-t és a szemita népeket gyalázó,
> rasszista, proli majomE-t vajon miért engedik a svéd diliházban az
> internetre???

ez a sajat anyjat gyalazo faszkalap magaval vitatkozik

en hagyom, es engedem....:-)