5G = új környezet/egészségügyi atrocitás/támadás

Lófő

Ott van a halon, ki lehet guglizni

Tobbek kozott a marha nagy (amugy teljesen szuksegnelkuli) sebesseg amit
senki se kert de amit az *egymasra taposo haszonfergek* eroszakolnak az
emberisegre, nagyon rovid hullamhosszan mukodve SOKKAL tobb kis antennat
igenyel. Ezeket a lokalis szolgaltatok fogjak felemelni, haztetokre,
sokszor meterekre a semmit se sejto panel lakasokban babakat
szoptato/ringato anyaktol mert az o haszonhoz valo szaros joguknal
magasabb jog nem letezhet a foldon. Ezeknek a hatasairol eddig csak
roszat lehet olvasni, jot egyetlen egyet sehol sem. Hogy milyen hatassa
lesz az madarakra, a mehekre, vagy mintahogy a tengeralattjarok se
szartak le a balnakat, arrol a leghalvanyabb phinguk sincs de el fogjak
leptetni veluk a lakott vilagot.

--
értékrend háború dörög, nyerni kell vagy beledögleni

DeGeci

DeGeci

MedvE

Tedd ide azt is, hogy MIERT kell ehhez tobb antenna

Nomeg, hogy honnan tudod, hogy senki se kerte, es honnan tudod, hogy szuksegtelen. De ezekre nem tudsz valaszolni, ugyhogy koncentralj az elso kerdesre. Miert is?

MedvE

nekem is ez volt az elso gondolatom, amikor lofösz nyavajgasat olvastam

Lófő

On 02/03/2019 03:59 AM, MedvE wrote:

> Tedd ide azt is, hogy MIERT kell ehhez tobb antenna

miert raknam ide?

en meg vagyok elegedve hogy tobb kell ha szakik azt modjak hogy tobb
kell. Az oka az valszeg frekvencia vagy epulet behatas vagy modulation
resolution vagy mind ezek es meg tobb is. Mit szamit az a halando
esetleges hasznalonak/aldozatnak? Mar megint haszontalan es helytelen
tudomanyos vitaba akarsz sullyedni *egeszseges pletyka* helyett?

> Nomeg, hogy honnan tudod, hogy senki se kerte, es honnan tudod, hogy szuksegtelen. De ezekre nem tudsz valaszolni, ugyhogy koncentralj az elso kerdesre. Miert is?

engem inkabb ezek az MM'ek erdekelnek, de ezek se a reszleteikben mert
eleg azt tudni hogy RF hatas a veszely amibol tobb mindig rosszabb! Mi
lesz ott ahol ket meterrel egy top emeleti haloszoba folott pumpalja a
netan dna-nyiro evangeliumat egy ilyen massive-mimo? Annyit mar is
megsugok hogy kemeny torvenyek biztos hianyaban a fergek arra meg csak
gondolni se fognak.

https://spectrum.ieee.org/video/telecom/wireless/5g-bytes-massive-mimo-explained

MedvE

Den söndag 3 februari 2019 kl. 14:16:45 UTC+1 skrev Lófő:

> miert raknam ide?

mert te ezt mint "rosszat" tunteted fel

> [...]
> netan dna-nyiro evangeliumat egy ilyen massive-mimo? Annyit mar is
> megsugok hogy kemeny torvenyek biztos hianyaban a fergek arra meg csak

Szoval fel se merul, hogy mert kisebb energiaval sugaroznak, ezert kell tobb antenna?

Lófő

On 02/03/2019 08:48 AM, MedvE wrote:

> mert te ezt mint "rosszat" tunteted fel

bullshit, egeszsegugyileg MINDEN mobil leado rosz (free blood radicals
and dna mutation) ha kozel van, ezekbol tobb lesz, nem lesznek messzebb,
tehat rosszabb

melyik reszit nem vagy kepes felfogni?

> Szoval fel se merul, hogy mert kisebb energiaval sugaroznak, ezert
> kell tobb antenna?

nem csak azert, de mindegy, a rongen is kis energiaval sugaroz oszt
megis...bediliztel?

MedvE

lassan nagyobb faszsagokat mondasz, mint a gumigerincu

a rögöny sokkal, de sokkal de SOKKAL nagyobb energiaval sugaroz, es sokkal de SOKKAL kozelebbrol, mint a mobil rendszerek antennai

pl. egy tudorontgen 150 kV 1 Ampere = 150 kW 70-130 cm tavolsagbol

nembeszelve az energia SURUSEGEROL, ami ugye egyenesen aranyos a frekvenciaval
megint olyat rofogsz, amit nem tudsz
maradj a dizelnel

Lófő

ezt tudtam hogy jonni fog, nem azert mert masra gondolva elqurtam hanem
mert az amugy elb@szot vitadhoz az eg vilagon semi koze sincs

atlacco vagy mint egy man-o-war, csak csipni vagy keptelen

miert nem rofogsz a mimokrol egy kicsit, eh? onalban van olyan is

Tudod, a TEMA-rol mert egy fonalban van olyan is :-)

gauchisme

On Sunday, 3 February 2019 08:20:37 UTC-8, Lófő wrote:

> Tudod, a TEMA-rol mert egy fonalban van olyan is :-)

hogy fonal e mar senkise tugya, de TEMA for sure

https://www.dailymail.co.uk/news/article-4452414/Cars-solar-panels-roof-spotted-North-Korea.html

http://bjornfree.com/kim/imagepages/image272.htm

Lófő

mar sokkal hamarabb, schmuck figyelj!

nekem mar a hatvanas evekben volt egy
villanyos kocsim, a '62-es Austin Healey
3000 Mk-II

egyszer kifogytam benzinbol a kovetkezo
garazstol ket sarokra ugyhogy szepen
oda mentem a starterral

fustolt is rendesen de azert nem gyulladt ki

gauchisme

On Sunday, 3 February 2019 08:36:16 UTC-8, elozoleg wrote:

> hogy fonal e mar senkise tugya, de TEMA for sure

https://i1.wp.com/www.youngpioneertours.com/wp-content/uploads/2017/09/5-TaxisPNG.jpg?w=906

hogy "eros testalkatu" zabagep hogy ferne be, az mas kerdes

********************
"Solar Panels have absolutely exploded in popularity across the entire country. From spotting the odd one on a balcony window a couple of years ago, you can now find them everywhere; almost every apartment and house window in Pyongyang will have one attached, streetlights run on them, and many factories are starting to utilize solar energy as well. The North Korean government is definitely encouraging the use of green energy; the newest area in Pyongyang, Ryomyong Street, is known as a “green energy street”; and I’ve recently seen children’s cartoons on Korean TV teaching the importance of turning lights off and conserving energy." (ibid.)

gauchisme

On Sunday, 3 February 2019 08:44:55 UTC-8, Lófő wrote:

> egyszer kifogytam benzinbol a kovetkezo
> garazstol ket sarokra ugyhogy szepen
> oda mentem a starterral
>
> fustolt is rendesen de azert nem gyulladt ki

https://www.wired.com/2013/08/induction-charged-buses/

Lófő

a villanyos dolgokrol beszelve par napja egy ujabb mercedes megcsuszott
toyontoban a bishop kikotonel, rogvest bele a mely vizbe

en nem ismerem a kocsi epiteset de gondolom hogy probalta kinyitni az
ajtot amit vizben persze nem lehet (1/2 psi per foot). Gondolom hogy a
vilanyos ablakot se birta letekerni a vizben. Azonkivul meg ha ki is
birta volna varni hogy tele legyen a kocsi vizzel, az ujabbak automata
belakatoljak az ajtot es azt is csak vilannyal lehet kilakatolni. All
this while maybe pinned in the seat by airbags. You know what i mean?

ket nappal kesobb daruztak ki :-(

lenyithatot kell hajtani, yo nagy kessel a belsejehez ragasztva

gauchisme

On Sunday, 3 February 2019 08:57:55 UTC-8, Lófő wrote:

> lenyithatot kell hajtani, ...

no doubt, meikkel a nagypapa orat nem tudud hazavinni tkp. mind szar

Lófő

u missed the point ....of the knife

mitagadas nem olyanoknak valo kik
tul sok bagazzsal jonnek-mennek

https://www.youtube.com/watch?v=ooqqTo3hQVg

MedvE

ha tudod, hogy faszsagot mondasz, akkor MINEK mondod?
Csak mert hulye vagy, es olyanokrol rofogsz nagykepuen amikrol fingod sincs?

Az 5G egyebkent azert kovetel tobb antennat, mert kisebb teljesitmennyel nyomjak, hogy ne legyen annyi interferencia mint a 4 G-vel volt, valamint mert magasabb frekvencian nyomjak, es annak azonos teljesitmeny mellett rovidebb a hatotavolsaga.

nem lesz tole "tobb atom" a levegoben, ahogy a nenyik targyaljak a vilagot a kapu elott a padon.

Lófő

On 02/03/2019 02:28 PM, MedvE wrote:

> [...]
> azonos teljesitmeny mellett rovidebb a hatotavolsaga.
>
> nem lesz tole "tobb atom" a levegoben, ahogy a nenyik targyaljak a

idiota, you're wasting my time

rovidebb hullam, tobb es kozelebb kell hogy legyen
hogy bemennyen meg a pincekbe is, mert ARROL van
szo hogy meg a pincekbe es a jegszekrenyekbe is!
Neither rocket science nor the subject, grow up
loser.

MedvE

Den söndag 3 februari 2019 kl. 20:56:00 UTC+1 skrev Lófő:

> [...]

"valamint mert magasabb frekvencian nyomjak, es annak
azonos teljesitmeny mellett rovidebb a hatotavolsaga."
Szerinted ez mi a faszt jelentett, idiota?
Most megmondtad, amit megmondtam elotte?

Kanadaban mindenki ilyen hulye?

Lófő

On 02/03/2019 04:45 PM, MedvE wrote:

> "valamint mert magasabb frekvencian nyomjak, es annak
> azonos teljesitmeny mellett rovidebb a hatotavolsaga."
> Szerinted ez mi a faszt jelentett, idiota?

common knowlege, it means 'understood even when not said

kapics?

> Most megmondtad, amit megmondtam elotte?

mar elotted utaltam ra

"nagyon rovid hullamhosszan mukodve"
"Az oka az valszeg frekvencia"

& 'lest we ne'er forget'

*tobbet, hamarabb*

try to keep up, stb.

Mark

MedvE wrote:

> Kanadaban mindenki ilyen hulye?.

Hmmm. The Proverbial Canuck could not assist this euro tourist.

She asked, "Do I need a metric compass when I go hiking?"

Emeritus

Itt a kozelemben oreg nyugdijas magyarok ossze szoktak jonni havonta
egyszer egy kis beszelgetesre, ahova en is elmentem kezdetben parszor. S
miutan ilyen okoskodo dumakat voltam kenytelen vegighalgatni, abba
hagytam. Szoval azok is olyan haz elotti kispados beszelgetesek szoktak
lenni. Tobbnyire olyanoktol, akik googlizassal szereztek fene nagy
muveltseguket.

Mark

MedvE wrote:

> [...]

> nem lesz tole "tobb atom" a levegoben, ahogy a nenyik targyaljak a vilagot a kapu elott a padon.

Amit becsulok: legyen az akarmilyen targy, Szerintem, Te vagy aki a
legtobb, "heavy lifting" -et csinalja a legtobb targyra vonatkozva.

Te veszed a faradtsagot es adatok halmaza't teszed az olvaso ele'.

Ez tenyleg erdemre melto. Keep it up.

MedvE

szorri Mark, rolad elfeledkeztem

MedvE

Den söndag 3 februari 2019 kl. 23:24:10 UTC+1 skrev Schweik:

> [...]
> legtobb, "heavy lifting" -et csinalja a legtobb targyra vonatkozva.
>
> Te veszed a faradtsagot es adatok halmaza't teszed az olvaso ele'.

aztan latod, megis becsuszott egy rossz valtas a tera es a mega kozott, amitol egy idiota a nemet elmegyogyban ketszeris elelvezett, igy egesz evre elkoltotte a kvotat

na nem baj, legyen neki is egy jo napja

en csak azert hozom ide az adatokat mert bosszant a levegobe beszeles
mindig eszembe jut, amikor meg Mo.-n ultem a korzeti orvosi varoteremben ahol ott ult egy rakas venasszony es megbeszeltek, hogy azert betegek, mert sok az atom a levegoben...

ilyen mesterleveles meg dizelmotoros szinten

MedvE

meg hozzateszem: en nem szolok MINDENHEZ hozza
amihez nem ertek, ahhoz minek?

Mark

MedvE wrote:

> aztan latod, megis becsuszott egy rossz valtas a tera es a mega kozott,

No problem. Remember:

Joseph Conrad — 'It's only those who do nothing that make no mistakes, I
suppose.'

My output at the moment is next to nothing, yet I chalk up error after
error.-:)

MedvE

Den måndag 4 februari 2019 kl. 00:24:06 UTC+1 skrev Schweik:

> No problem. Remember:
>
> Joseph Conrad — 'It's only those who do nothing that make no mistakes, I
> suppose.'

Tehat oket illeti meg a fizetesemeles, hiszen nem hibaztak

m...@privacy.net

Könnyen lehet, hogy a nyugdíjas öregurak okoskodásában több értelem van,
mint egynémely túl magabiztos kijelentésben itt. BTW IMHO téged különösen
kellene hogy érdekeljen a 5G sötét oldala. Ha jól emlékszem A-Fibben
szenvedsz. Elárulta már az orvosod, hogy az egyik kiváltó ok éppen az EMR?
Kb egy évtizede ismeretes (legalábbis itt Németországban), hogy az emr
- sok egyéb negatív élettani hatás mellett - "segít" kiüríteni a
szervezetbol a káliumot. Aminek egyik súlyosabb következménye az
atriális fibrilláció. Én körülnéznék, hogy van-e a valami adótorony a
közelben...
BTW felettébb érdekes dolgot árul el a Google is:

"People also ask
Is 5g dangerous?
*There has been no pre market testing of 5G. It is assumed safe if it
does not burn the skin.* Like prior 2G, 3G and 4G networks, they are
considered dangerous only if they heat the body."

Akár humornak is vehetnénk, ha nem lenne ilyen pofátlanul cinikus.

Emeritus

On 2/3/2019 2:24 PM, Mark wrote:

> [...]
> legtobb, "heavy lifting" -et csinalja a legtobb targyra vonatkozva.
>
> Te veszed a faradtsagot es adatok halmaza't teszed az olvaso ele'.

Hear, hear!

Lófő

On 02/03/2019 06:47 PM, m...@privacy.net wrote:

> [...]
> considered dangerous only if they heat the body."
>
> Akár humornak is vehetnénk, ha nem lenne ilyen pofátlanul cinikus.

nem humor, alig alcazott haszonfereg satanizmus
akarcsak a tema lenyege

bele raknam a fejuket a mikroba amig nem erzik
hogy meleg, de az utan lehet hogy meg mindig
tul tennenek a schmuck logikajan

Emeritus

Valoban az van nekem, bar hala a gyogyszerese kezelesemnek, most mar
ritkan jelentkeznek az A-Fib epizodok. Egyebkent az orvos kiirt kaliumot
nekem is, angol neven Potassium chloride ER 20 mEq napi 1 tablettaban.
A bibi biztos tudja magyarul hogy hivjak ezt.

Az orvos nem emlitettte az EMR-t, mint lehetseges okot, s soha nem is
hallottam itt errol. En szkeptikus vagyok ebben, mert ha igaz lenne,
akkor sokkal tobb embernek lenne A-fibje, tekintve az okos telcsik
elterjedtseget. A mobil tornyok sugarzasa szerintem nem eleg eros, hogy
ezt okozza. Nekem az orvos adott egy un. electro-version sokkot hogy
azzal allitsa helyre a sziv elektromos szignaljait, de az nem hasznalt.
Pedig olyan eros sokk volt, amihez el is kabitottak. Utana meg hetekig
viszketett a hatam ott, ahova az elektromos erintekezok ertek. Hatha az
nem valtoztatta meg a szivritmusomat, akkor hogy tudna a gyenge mobil
telefonos sugarzas? Egyebkent errefele meg nincsenek telefonok sem amik
kepesek hasznalni az 5G-t. Csak most kezdik majd bevezetni.

> [...]
> considered dangerous only if they heat the body."
>
> Akár humornak is vehetnénk, ha nem lenne ilyen pofátlanul cinikus.

Nyilvan annak is volt szanva. Afele akasztofa humornak.

MedvE

ezt a Google irta?
vagy egy hozzad hasonlo "hozzaerto" amit a Google dob fel?
csak mert szokas szerint nincs forrasod

blah..blah...blaah...

b..i...

2019. február 3., vasárnap 17:57:55 UTC+1 időpontban Lófő a következőt írta:

> [...]
> ajtot amit vizben persze nem lehet (1/2 psi per foot). Gondolom hogy a
> vilanyos ablakot se birta letekerni a vizben.

***********

Itt most azt írja az újság, hogy azt az autót aminek nincs kulcsra is működő zárja, a tolvajok nevetve ellopják. Csak a bolond vesz olyan kocsit, aminek az ablakát nem lehet lekurblizni. De erről mintha lett volna szó.

Lófő

Legtobb uj kocsiba NINCS se ablak se motor kurbli, se direkt gaz, se
direkt sebessegvalto, se direkt semmi.

torvenyek lesznek szuksegesek a rohadekokat kenyszeriteni hogy minden
'primary-kontrol' kizarolag mechanikailag is kell hogy kukodjon

ajtok
ablakok
fekek
sebessegvalto
gaz
kormany
motor
lampak
duda

Emeritus

Hat akkor mostanaban nem tudsz kocsit venni.

MedvE

Nem kell mindent elhinni lofösznek, aki mar tobbszor kifejtette, hogy ugyan phingja sincs, de neki velemenye van.
Attol, hogy az auto vizbe esik, meg mukodik az ablaklehuzo berendezes.
Ez a kerdes egyszer felmerult az oltozoben a teniszpalyanal ahol jatszom, es volt ott egy krapek aki can-bus specialista.
O mondta, hogy szabvanyositva van, hogy melyik alkatresz es rendszer mennyi ideig kell ellenalljon ha viz ala kerul. Alapjaban IP67 es IP68 szabvanyok ervenyesek. Azt nem tudom, hogy az ablaktekerore melyik ervenyes, de mar az IP67 is vedelmet kell nyujtson vizbemeruleskor, az IP68-cal pedig tartosan viz alatt is mukodnie kell.
Szoval nyugodtan lehet nemkurblis ablaku autot venni.

gauchisme

On Monday, 4 February 2019 14:48:55 UTC-8, MedvE wrote:

> Nem kell mindent elhinni lofösznek, aki mar tobbszor kifejtette, hogy ugyan phingja sincs, de neki velemenye van.

ha igy van akkor ebben nagyon hasonlit rad

kiveve hogy te meg nem fejtetted ki, de nyilvan valo

Lófő

mar megint hulye vagy mint a fasz

a *vadonat uj subarum* jobb ablaka mar hetek ota be van fagyva es ki nem
nyilna. A Tundram ditto de az legalabb masfel ora full-heat hajtas utan
beindul, a subi meg akkor sem (ehhez hasonlo 'atrocitasokat' amugy,
eddig, tobb mint egy GMC kocsimba sose lattam!). Es ez meg nem a viz
alatt van de a hulye schmuck mar fogadja is az eletet es az utasainak az
eletet valami bullshit 'szabalyra' amit szokas szerint a haszonfergek
gyorsan kitalalnak nehogy az eladott kocsik szama kohogjon egyet.
Remelem megtudod tiz labbal a viz alat hogy pont akkor, pont ott,
akarmilyen amugy legyegtelen ok vagy kifogas miatt a te kocsid nem
koveti mar a szabalyokat.

sayonara madfos :-)))

https://www.youtube.com/watch?v=HpA4ldGoHRQ

gauchisme

en az seregben eleg sokat foglalkosztam auto villamossaggal (nem elektronikaval) igy kivancsi lennek amit ez mond hogyan oldjak meg

nincs fuse-ra teve az ablak, mint pl. az onindito, vagy mi?

nekem amugy vot egy brand neu aerostarom mikor kijott, amugy nagyon szerettem, de minusz 15foknal betetted sebbesegbe, nyomtad a gazt oszt semmi

meg kellett varni mig az egesz kacat kicsint folmelegedett, ezzel szemben a suzuka samuraj (jo elemmel) egy poccsentesre indult minusz 35ben is begyugas nelkul

(beszoktam gyugni, csak parszor dafke kiprobaltam)

Lófő

On 02/04/2019 06:05 PM, gauchisme wrote:

> ha igy van akkor ebben nagyon hasonlit rad

Arrol semmit se tudok de az mar is tobb mint ami erdekelne

Amugy... igen, megtortenik hogy minden tenyezo ismeretenek a hianyaban
es akar elkepeszto eloitelettel is de buszken velemenyt alkotok mikor
velemenyt kell alkotni. Hogy miert? Mert az

*eloitelet az a vedelem egyik leg hasznosabb szerszama*

Es mikor tobb tenyhez jutok AKKOR netan uj velenenyt is formalok. Only
fools never change their minds. Az eg vilagon semmi okom sincs mindezzel
meg nem elegedve lenni. Ami ugy nez ki mint egy kacsa, ugy hapog mint
egy kacsa, abba mehet a soret mind a ket csobol es johet a kacsavacsora.
Akinek meg ez nem eleg piszi, az kinyalhat oszt masirozhat
vonalzo-egyenesben a dus busba.

Lófő

az emlitett uj szabalyok nem tudom hogy mit kovetelnek

elsosorban bizalom kene abbul meg nincs nulla sem ugyhogy nem szamit mi
van a szabalyokban

viz alatt BOSZHATOD ha nem tengeralattjaro, abbul ott meg csak navy seal
akar kijutni

https://www.youtube.com/watch?v=Qg0Jj-2x5rM

neki meg nem volt zero-zero katapult mint emennek

https://www.yotube.com/watch?v=cMK97vlfolk

Emeritus

Akkor az akkunak is mukodnie kell a viz alatt. Annak nyitott polusai
bonthatjak a vizet oxigenre es hidrogenre, s az meg tuzveszelyt jelent,
nemdeugyebar?

MedvE

tuzveszely a viz alatt???

MedvE

sosem tudsz semmit, de nyomod a hatarozott velemenyedet arrol amit nem tudsz
odairtam mit jelent az IP67 es IP68 ebben az osszefuggesben
a porral nem foglalkoztam

az ablakodat meg azert nem tudod lehuzni,mert egy soher hulye vagy es az uveg fagyott a kerethez, mert nem kented be szilikonnal

a Fordomnak a mechanikus ajtonyitoja fagyott be, a para belefagyott a bowden-ba, szinte mindig mikor -5 alatt volt a homerseklet

Lófő

blah-blah-blah, csak porog a schmuck dumadaraloja

> odairtam mit jelent az IP67 es IP68 ebben az osszefuggesben a porral
> nem foglalkoztam

Kivancsi vagyok hogy a haszonfereg babszamolok mikor engednek majd meg
egy teljesen autonomous es a sajat akkumulatoraval ellatott lezart viz
es toresmentes mentes mechanizmust ami a panikba esett es adrenalinnal
toltott emberi karhoz hasonlo tulerot is kepes leadni es amit tizszer
annyiba kerul inkorporalni mint egy kurblit :-)))

> az ablakodat meg azert nem tudod lehuzni,mert egy soher hulye vagy
> es az uveg fagyott a kerethez, mert nem kented be szilikonnal

Nem bizony, vadonat uj es a GMC suvikon amiket eletemben sokminden
mashoz hasonloan sem volt soha szuksegem vazelinozgatni ilyen SOSE
tortent mert a GM-nel felnott, feherszoru, es hulye csipak helyett
valovilagi FERFI dizajnerok ugy velemenyeznek hogy egy ablak az egy
szukseg kijarat is lehet minelfogva a keret olyan plasztik amihez
kevesbe fagy uveg s'ha a motor veletlenul megse huzna le akkor olyan
eros hogy vagy letepi az ajtot vagy eltori a mechanizmust miutan az
ablak egyszeruen beleesik az ajtoba.

Mehecc cumizni

A legnagyobb veszely persze az (mintahogy a scarebus/bojng
dualitasban is) hogy az agyhalott flatlining meg csak idegrendszer
csiraval is alig ellatott orultek munkaja piaci elonyt ad
nekik amit az oregebb es bolcsebb gyartok aztan KENYSZERULNEK atvenni.
Mar a GMC-ben sincs ablak kurbli es a kormany ott is villanyos.

> a Fordomnak a mechanikus ajtonyitoja fagyott be, a para belefagyott
> a bowden-ba, szinte mindig mikor -5 alatt volt a homerseklet

En ilyennel meg sose talalkoztam, igaz hogy nem rendelkezek a te
vaz-izomlatoddal sem, az agyizmokrol nem is beszelve :-)

Ne rofogj nekem fordokrol, en sehol se hivatkoztam fordra amiota a 80-as
evek korul abbahagytam venni oket. Nem sok turelmem van olyan
tarsasaggal aki ugy nevez el egy kocsit hogy azt az egesz vilag inkabb
Fuck-Us_nak hivja

MedvE

ez a Ford egy kozos konstrukcio volt a Folcvagennel meg a Seattal

azok is mind huJek

kar, hogy te massal voltal elfoglalva, kulonben megkerdezhettek volna teged

MedvE

Den tisdag 5 februari 2019 kl. 14:49:49 UTC+1 skrev Lófő:
es mert te nem talakoztal vele, hat nincs is
igen, itt a napokban emlitette egy masik is, hogy amirol o nem tud, az nincs

na akkor tanulmanyozd ezt a kepet, hatha "talalkzol" valamivel ami nincs
https://www.bildelsbasen.se/se-sv/Ford/FORD-GALAXY/1996_1999/L%C3%A5s-&-Larm/L%C3%A5skista-D%C3%B6rrl%C3%A5s/Alla/ID-33681232/OEM-99VW_A21813_AA/

vagy ezt
https://www.bildelsbasen.se/se-sv/Ford/FORD-GALAXY/1996_1999/L%C3%A5s-&-Larm/L%C3%A5skista-D%C3%B6rrl%C3%A5s/Alla/ID-9392793/OEM-95VW_21985BGYYEJ/

Lófő

the story of my life, it's lonely at the top :-(

de mongyuk reszedre le-egyszerusitve aki eleg hulye ahhoz hogy a
mikrofos altal takolt szarware't vesse be mindenebe attol minden tellik

Lófő

mi a bowden?

egy kanonikusmechanikus szerkezet csuklokbol es rudakbol all amit 50
kilonal alacsonayabb ero keptelen elgorbiteni

> es mert te nem talakoztal vele, hat nincs is

hol mondtam azt?

fordokkal mar regen nem foglalkozok, nem is fogok
please translate to white man's language thank you

MedvE

Den tisdag 5 februari 2019 kl. 18:23:26 UTC+1 skrev Lófő:

> mi a bowden?

akkor jo hogy hozzaszoltal
mert ugye phingod se

https://www.google.com/search?q=bowden+huzal&safe=active&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=adZlTCp46vjNGM%253A%252Cv1HXr9Fbw4l7LM%252C_&usg=AI4_-kT5X0oTSYoJv3uvz2NIOcKHu4kszg&sa=X&ved=2ahUKEwjtz4KQl6XgAhWKESwKHcrmCp4Q9QEwA3oECAYQBg#imgrc=adZlTCp46vjNGM:

Lófő

On 02/05/2019 01:05 PM, MedvE wrote:

> [...]
>
> https://www.google.com/search?q=bowden+huzal&safe=active&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=adZlTCp46vjNGM%253A%252Cv1HXr9Fbw4l7LM%252C_&usg=AI4_-kT5X0oTSYoJv3uvz2NIOcKHu4kszg&sa=X&ved=2ahUKEwjtz4KQl6XgAhWKESwKHcrmCp4Q9QEwA3oECAYQBg#imgrc=adZlTCp46vjNGM:

azt sejtettem mintahogy a koveto megjegyzesem is utalt az igazi
*linkage"-re. A minap emlitett rongytetos lincolnomon az onmagaban egy
work of art volt, hat karburatoros jaguarok eseteben is.

https://www.stromberg-97.com/images/linkageparts/9260-BB%206x2-2.jpg

ezekkel senkinek se lehetett ketsege hogy hol kell a butterfly szelepmek
lennie es hogy pontosan ott is van!

emlexek mikor az elso ilyen bowdenokbol (teleflex cable) csinaltak gaz
pedal kontrolokat, mindenki fel volt haborodva, JOGOSULTAN, hogy ha a
szukseges rugo eltorik akor nem tudodd levenni a gazt

az agyhalott dizajnerek kesobb meg azt is elektronikaval es vegul
szamitogeppel helyettesitettek

oszt meg vannak lepodve mikor beindul az orvos totoyaya es azonnal
teljes gazzal be tori a kaput es berobban az elohazba

Emeritus

Legbuborekok meg az elsullyedt kocsikban is maradnak.

Mark

Emeritus wrote:

> Legbuborekok meg az elsullyedt kocsikban is maradnak.

Esetekben, ha szerencse's vagy, le'gbubore'k a furdoka'd
vize alol buggyan fel.-:)

Lófő

inkabb helmet-fire

es levegorol beszelve, az airbagek is elsulhetnek es akkor hiaba nyitod
ki az ablakot keptelen leszel kimaszni rajta. Es hiaba lenne egy igazi
vizmentes villanyos ablak es/vagy ajto nyito rendszer is a kocsiban (1
ora akarmifele nedvesseg behatas ellen 60psi viznyomas alatt) az ajto
vagy ablak nyito gombot nem olyan konyu elkapni mint egy kilincset vagy
kurblit. Legtobb gyakorlati szimulacionban az atlagos soffer meg
felborulas es airbag robbanas nelkul is csak nehezseggel birja
kicsatolni magat viz alatt. Felborulva, sotetben, airbagek kozott meg a
kurblik es kilincsek is kemeny diok.

Lófő

ezek azok a dolgok amiket felreboszott szemu csinknipponok, europid
alapu ferfi vagy akarmekkora alapu noi scarebusz/fricimobil dizajnerek
egyszeruen nincsenek drotozva felfogni :-)))

MedvE

He? Miert?

Lófő

miert mi?

MedvE

miert lesz keptelen kimaszni?

Lófő

On 02/05/2019 06:02 PM, MedvE wrote:

> miertlesz keptelen kimaszni?

probald meg es tudni fogod

a pofadba lesz egy a kormanykerekrol, netan a terdednel egy masik, az
ablaki honod alatt egy harmadik, a fejednel azon az oldalon egy
negyedik, plusz netan az utas is a masik oldalodba furva ahova a sajat
zsakjai 'lottek' mert nem volt rendesen becsatolva

ez erdekes lehetne ha lanyokrol lenne szo de asszem hogy se az olfaktory
se az erzelmi oldala a dolognak sem lesz osszehasonlithato

a subimba meg az is be van irva hogy *felejcsuk el* a nyitott ablakon
kidugott konyokunkel valo kocsikazast mert ha elsulne az a zsak az
ajtoban akkor repul a karunk a holdra

szoval, aszem hogy ezzel nem lenne sok gondod

Emeritus

On 2/5/2019 2:17 PM, Mark wrote:

> Esetekben, ha szerencse's vagy, le'gbubore'k a furdoka'd
> vize alol buggyan fel.-:)

Ertem, de en csak zuhanyozni szoktam.

MedvE

Ja, ertem.
Te meg nem ultel autoban amiben kioldott a legzsak.
Mert ha ultel volna, akkor tudnad, hogy a kioldas utan 5 masodperccel a legzsak osszeomlik, csak egy rongycafat marad belole
az nem akadalyoz semmiben
meg abban se hogy kiszallj az autobol es seggberugd azt az idiotat aki a szervizben teljes erovel nekedtolatott
engem se akadalyozott

Lófő

eddig sose volt balesetem de az osszeomlas ha annak hivod az valszeg
szelepeken fugg es akarmin is fuggene lattam mar olyat amit a
szereloknek kelett kipukkasztani. Meg elsorendu szellemi
hajlekatalankent is biztos kepes vagy felfogni hogy minden ami
mechanikai az vagy mukodik vagy nem. Azonkivul mikor viz alatt egy
szoknya is bajt okozhat osszeomlott zsakokrol is elbeszelgethetnenk.
Murphy altalaban egyedul operal, nem hinem hogy egyszerre tobb mint egy
zsak bunozne, de... namindegy, az off-topic tema az a villanyos
kurbli/es kilincsnelkuli kocsi ajtok, nem a legzsakok.

nezd meg az elobb idezett videot, volt ott vagy harom szinten
kimenelkulesi lehetoseg amelyeknek *EGYIKE SEM* mukodott, ugyanennel
sokkal roszabb helyzetbe talalhatja magat egy kocsi soffer aki lerepult
egy hidrol de akinek az elete nem harom hanem egyetlen egy kimenekulesel
valo foglalkozast se erdemelt a haszonfereg dizajnjereitol

maradjunk az idezett (ugyemlexek merci tulajdonos) esetenel a bishop
kikotoben. Egyet ertehetunk abban hogy nem azert fulladt benne mert nem
probalt volna kimenekulni minden eszevel es erejevel, amig ott el nem
kekulve elpusztult. Ez nem egy mese, senem egyeduli, kepzeld el hogy meg
nekod se kivannam :-).

MedvE

Nem voltam ott, nem tudhatom.
De volt mar frontalis utkozesem abbol az idobol amikor nem volt legzsak. Van aki ilyenkor sokkot kap, es nem kepes a legelemibb dologra se, mint pl. a mellettem ulo akkori fonokom. Csak ult es bamult kifele ures szemekkel, mikozben egyre erosebb benzinszag volt bent. En kisse beszorultam, de egyik bokam szarra ment, a masik terdembe belefurodott egy darab az ajtobol, de kikaszalodtam, a fonokomet ketten rangattak ki a kocsibol, de megszolalni meg percekig nem tudott. En tudtam, karomkodtam mint a rosseb.
Szoval lehet, hogy a pasas sokkot kapott. Valahogy nehezen kepzelem, hogy nem tudott kijonni valamilyen mechankai ok miatt. Az ajtok minden autoban belulrol mechanikusan nyithatok, ez EU eloiras, hazakra is autokra is, minden zart helyre.
Legrosszabb helyzet, ha a vizben a kocsi arra az oldalara fordul ahol a pasas ul, esetleg folyamatosan forog mig eleri a feneket. Addigra mar keso lehet.

Lófő

On 02/06/2019 03:28 AM, MedvE wrote:

> Nem voltam ott, nem tudhatom. De volt mar frontalis utkozesem abbol
> az idobol amikor nem volt legzsak.

Frontalis, ugye? mostma jobban ertek dolgokat

> Van aki ilyenkor sokkot kap, es nem kepes a legelemibb dologra se,
> mint pl. a mellettem ulo akkori fonokom. Csak ult es bamult kifele
> ures szemekkel,

Foleg telen ez nagyon lehetseges, de voltam nagyon hideg (sos) vizben es
mondhatom hogy ugy pattogsz mint ha puskabol lottek volna. Hihetetlen
erot ad az oszton ha kap adrenolint! Nem tudom elkepzelni hogy mongyuk
egy/ket masodperc lehetseges kesessel is aki fulladozik az ne probalna
meg mindent hogy kimenekuljon. A fonokod is repult kirugott ablakon
keresztul volna miutan kigyullad a kocsi, nemde?

> [...]
> Legrosszabb helyzet, ha a vizben a kocsi arra az oldalara fordul ahol
> a pasas ul, esetleg folyamatosan forog mig eleri a feneket. Addigra

Amugy tegnap este kerestem az ugyet de nem talaltam, valami olyan
kulcsszoval mint 'toronto bishop car water .." viszont rengeteg olyanra
utottem ami hasonlo es ugy ereztem hogy legtobb esetben NEM menekult ki
senki.

A kilincs? Nem vagyok biztos, majd megprobalom. Nemtom mar melyik
kocsimat ugy emlexek 20 valahanynal bezarta a rendszer es csak ha
eloszor a gombal kizartad az utan lehetett kilincsel kinyitni. Ez lehet
hogy valtozott az ota mert akkoriban nem csak en akartam megtudni a
dizajnerok cimet.

Szerintem, es ezen valtioztatni nem fogok, a kocsi gyartonal nagyobb
barom nem letezik. Trakjtorok ditto, ugy vagyok mar velre hogy kb. 2000
gyartottat eszem agaba se lenne meg akor se elfogadni ha ingyen van,
kiveve a Belarus mert ok edig meg nem ugrottak fol a hulye-vagonra.