Sicilian familes war :)

bibi bibi

Feb 10, 2024, 2:16:33 PMFeb 10
Lemondott Varga Judit volt férje állami tisztségeiről

A lemondás mögött nem szakmai okok állnak – írta a közösségi médiában Varga Judit volt férje, Magyar Péter, aki két állami társaságnál betöltött pozíciójáról mondott le.
Amint arról beszámoltunk, a nagy port kavart kegyelmi döntése után szombat délután bejelentette lemondását Novák Katalin köztársasági elnök, nem sokkal később visszaadta országgyűlési képviselői mandátumát Varga Judit korábbi igazságügyi miniszter. Szombat este Varga Judit volt férje, Magyar Péter is közölte, lemond két állami társaságnál betöltött pozíciójáról.

„A mai napon benyújtom a lemondásomat mindkét állami társaságban betöltött pozíciómról” – jelentette be Facebook-oldalán Magyar Péter, Varga Judit volt igazságügyi miniszter korábbi férje. Majd hozzátette: szintén lemond a részben állami tulajdonú MBH Bank Nyrt.-ben viselt felügyelőbizottsági tagságáról.

A lemondás mögött nem szakmai okok állnak.

Magyar Péter korábban a Diákhitel Központot is vezette, majd 2022-ben tagja lett a Magyar Közút igazgatóságának, tavaly pedig bekerült a Volánbusz vezetésébe is.

Adrienn Kolossy

Feb 11, 2024, 2:53:42 AMFeb 11
Így keretezte a lemondásait:

"Egy percig sem akarok olyan rendszer részese lenni, amelyben az igazi felelősök nők szoknyája mögé bújnak, ahol Tónik, Ádámok és Barbarák vígan röhöghetnek a markukba, miközben gondolkodás nélkül feláldozzák azokat, akik ellentétben velük, soha nem a saját anyagi érdekeikért, hanem a hazájuk érdekében és a honfitársaikért dolgoztak.
Sokáig hittem egy ideában, a nemzeti, szuverén, polgári Magyarországban és sok évig próbáltam a magam szerény eszközeivel hozzájárulni ahhoz, hogy ez megvalósuljon. De az utóbbi évek során szép lassan és ma végképp rá kellett jönnöm, hogy mindez valóban csak egy politikai termék, egy cukormáz, ami csupán két célt szolgál, a hatalomgyár működésének elfedését és az irdatlan mértékű vagyonok megszerzését.
Hiszem, hogy Magyarország nem a Rogán Antalok, nem az oligarchák és még csak nem is pár befolyásos család országa,..."

bibi bibi

Feb 11, 2024, 3:47:22 AMFeb 11
> "Egy percig sem akarok olyan rendszer részese lenni, amelyben az igazi felelősök nők szoknyája mögé bújnak, ahol Tónik, Ádámok és Barbarák vígan röhöghetnek a markukba, miközben gondolkodás nélkül feláldozzák azokat, akik ellentétben velük, soha nem a saját anyagi érdekeikért, hanem a hazájuk érdekében és a honfitársaikért dolgoztak. "
******************
Sosem tudjuk meg, hogy ki és milyen indokkal kérte azt a kegyelmet, és hogy milyen politikai támogatottsága volt a kegyelemnek, amit esetleg nem lehetett nem teljesíteni. Nem véletlen, hogy erről szó sem esik. Talán már az előterjesztési papír sincs meg, ki tudja. De sem Varga Juditot sem a férjét nem gondolnám olyan báránykának, hogy most áldozatként tekintsenek magukra. Novák Katalin más eset. Őt sajnálom.

GaWaB

Feb 11, 2024, 4:09:18 AMFeb 11
Sat, 10 Feb 2024 23:53:41 -0800 (PST) keltezéssel Adrienn Kolossy ezt
írta:
Nem világos, hogy a szövegnek mi a köze a mostani pedofilbotrányhoz. Pontosabban, nekem úgy tűnik, hogy semmi.

GaWaB

Feb 11, 2024, 4:12:41 AMFeb 11
Én nem sajnálom, meg fogja találni a szerepét, helyén van az esze is meg a szíve is.

Akit igazán sajnálok, az pl. a Pálinkás, egy bukott, szerencsétlen, demens vénember lett belőle. Nem lenne szabad nyilatkoznia.

És sajnálatra méltó mindenki, aki ebben a hisztériában a Novák hibájáról beszél. Semmit nem hibázott.

MedvE

Feb 11, 2024, 5:02:29 AMFeb 11
Egy masik szalon futo, de ide is csatlakozo dolog:
A tegnapi DN elsö oldalan nyomta nagybetukkel: "Lemondott a
pedofilbotranyba keveredett Magyar Köztarsasagi Elnök"

Kesöbb megvaltoztattak a cimet, most mar "pedofil ugyben kegyelmet ado"
szerepelt, mostanra ugyanaz a cikk "Lemondott a Magyar Közt. Elnök
pedofil botrany miatt" / Ungerns president avgår efter pedofilhärva .

Na ennyit a kedves leendö szövetsegesröl. Tenyleg, ILYEN baratokra van
szuksege Mo.-nak?

--
Det här e-postmeddelandet har genomsökts efter virus av AVG-antivirusprogrammet.
www.avg.com

GaWaB

Feb 11, 2024, 6:13:50 AMFeb 11
Még szép, miért tagadják, hogy pedofil? Hallatlan.

Mindenki tuggya.

bibi bibi

Feb 11, 2024, 8:10:36 AMFeb 11
> [...]
>
> És sajnálatra méltó mindenki, aki ebben a hisztériában a Novák hibájáról beszél. Semmit nem hibázott.
*****

Ha lemondott, ha nem, élete végéig kapja az elnöki apanázst, tehát nem ilyesmiért kell sajnálni. Hanem elsősorban azért mert ilyen szimpatikus elnökünk 100 éven belül nem lesz.
Ha pedig semmit nem hibázott - akkor elárultátok, és cserbenhagytátok, filléres előnyökért, elveket feladva. Pl. hogy Rogán maradjon a székében.

bibi bibi

Feb 11, 2024, 8:14:16 AMFeb 11
> Még szép, miért tagadják, hogy pedofil? Hallatlan.
>
> Mindenki tuggya.
*****
Azért maradjunk meg az értelmes értelmezésnél.
A "pedofil-botrányba keveredés" nem azonos azzal, hogy az illető pedofil.
Viszont ez a két félreértelmező reakció kicsit imbecill.

bibi bibi

Feb 11, 2024, 8:18:07 AMFeb 11
****
Inkább csak olyan erkölcsi és intellektuális normákhoz szokott amihez te nem.

GaWaB

Feb 11, 2024, 8:27:43 AMFeb 11
Amninek alapján kikényszerítettétek a Novák lemondását. A norma az lett volna, ha befogja a száját és nem ül fel ennek a DK-s heccelésnek.

Ostoba idióták vagytok, egytől egyig, elvakult kretén gyűlölködők. Örülj a NER bukásának, bubuka. Menesztettétek a célpontot.

A Pálinkás nem, neki csak kapóra jött az "ügy". Gratulálok.

bibi bibi

Feb 11, 2024, 11:03:52 AMFeb 11
> Amninek alapján kikényszerítettétek a Novák lemondását.
*****
Novák lemondását Orbán kényszerítette ki. Talán nem függetlenül attól, hogy kastély ügyben a sarkára állt.
Ismétlem: ha adminisztratíve minden rendben volt, akkor árulás és cserbenhagyás amit a hatalom megtartása miatt csináltatok, és még fogtok is csinálni. Szarjankó!

Emeritus

Feb 11, 2024, 11:13:42 AMFeb 11
S pont a Fidesz két legtehetségesebb női politikusával kellett ennek
történnie ... Ezek után mernek még nőket kinevezni ilyen magas
poziciókra? Ha nem, akkor meg azért éri őket kritika, hogy
diszkriminálnak a nők ellen. Egyáltalán, szerinted kik az esélyesek
Novák utódjának? Ne hogy aztán végül beadják a derekukat egy kölön
elnökválasztásra!

GaWaB

Feb 11, 2024, 12:12:22 PMFeb 11
Sun, 11 Feb 2024 08:03:50 -0800 (PST) keltezéssel bibi bibi ezt írta:

> *****
> Novák lemondását Orbán kényszerítette ki.

Nem kényszerítette senki a lemondásra, azon az aljas kampányon kívül, amely a te szívednek is kedves volt. Ne beszélj mellé!

> Talán nem függetlenül attól, hogy kastély ügyben a sarkára állt.

Nem csak a kastály ügyben, de Novák a pedagógusbérek és Ukrajna ügyében is kibeszélt a hivatalos álláspontból. Ennek ellenére nem volt annyi eszetek, hogy észrevegyétek, mennyire kontraproduktív a DK hisztériakeltése. Primitv, ostoba majmok vagytok bibika.

> Ismétlem: ha adminisztratíve minden rendben volt, akkor árulás és cserbenhagyás amit a hatalom megtartása miatt csináltatok, és még fogtok is csinálni. Szarjankó!

Szó nincsen se árulásról, se cserbenhagyásról. Orbánnak kitűnő, felkészült elemzői vannak. A Novák mellé állva a sok hozzád hasonló primitív barommal szemben nem lehet csatát nyerni. Ilyen hisztéria esetén hagyni kell, hogy a kampány lecsengesse saját magát - ezt a célt szolgálta volna az alkotmánymódosítás, ami egyébként semmiben sem kapcsolódik az esethez, de kitűnő eszköz a hullámok csillapításához. Novák Katalin és Varga Judit joggal érezték, hogy a rezsim nem áll ki mellettük és ezért ők léptek le a színpadról - lehet, hogy elvárták volna, hogy Rogán Tóni mobilizáljon az érdekükben, de ez ebben a hiszterizált, a valóságtól teljesen elszállt közhangulatban (tüntetni mentek a Várba a pedofilok ellen... eszem megáll), teljesen értelmetlen lett volna.

Hogy van neked pofád a Zorbántól elvárni azt, hogy kiálljon olyasmi ellen, amit te lelkesen nyálazva értékeltél itt a Pálinkást idézve? Hogy nem sül le a képedről a bőr, bibika...

A lendület láttán a Zorbán félreállt és esetleg a mellette elrohanó közhangulaton taszajtott is még egy kicsinyt. Ha harcosan beleállt volna a küzdelembe ez ellen a hisztéria ellen, akkor nagyon nagy hibát követett volna el. Neki ebben nem szabad úriemberkednie.

Te meg örüljél bazmeg, győzött a Pálinkás "etikája".. Free SZFE bubuka, FREE SZFE! Bukkjon a NER!

GaWaB

Feb 11, 2024, 12:17:09 PMFeb 11
Szerintem ha ezek a majmok, bibivel az élen, képesek voltak a Novákot "pártkatonának" címkézni, akkor nem érdemes nagyon küzdeni ezen a témán. Tökmindegy, hogy kit jelölnek, bibinek NER-es lesz, pártkatona, budapesti értelmiségünk meg már úton van Prüsszelbe feljelenteni Magyarországot azért, hogy a palrlament választja a köztársasági elnököt. Van vagy 15 jelöltem, akik simán a helyére léphetnek. Remélem hamar elvégzik ezt a részét a munkának a parlamentben.

bibi bibi

Feb 11, 2024, 1:09:32 PMFeb 11
> Szó nincsen se árulásról, se cserbenhagyásról. Orbánnak kitűnő, felkészült elemzői vannak. A Novák mellé állva a sok hozzád hasonló primitív barommal szemben nem lehet csatát nyerni.
******
Ja, hogy csatát (=pénzt) nyerni. Hát igen, akkor bárkit fel lehet áldozni, kivéve persze Viktort - egyelőre!!, de még az az idő is eljöhet, hogy a pozíciótok érdekében őt is feláldozzátok.
Kannibálok vagytok már elég régen.
Így jó?

GaWaB

Feb 11, 2024, 1:48:35 PMFeb 11
A Pálinkás erkölcsei szerint: FREE SZFE bibika. Hajrá. Voltál a Várban sípolni?

Szerencsére a DK kártkonységét még nem éritek el Józsival, de ebben az ügyben a sikeres irányhoz csatlakoztatok.

Szerintetek egy szög a NER koporsójába a Novák menesztése.

Szerintem meg Orbán ügyesen kezelte az ostoba hisztériátokat. Pótolható áldozatokat hozott. A fene se akarta ezt rajtatokon kívül.

Meglátjuk mire juttok a Pálinkás erkölcseivel és a te " kritikáddal" a választásokon.

Emeritus

Feb 11, 2024, 2:05:13 PMFeb 11
Nem egészen tiszta az emlékezetem erről, de mintha úgy emlékeznék, hogy
a köztársasági elnök parlament általi megválasztását anno 1989 táján épp
az akkori Ellenzéki Kerekasztal forszírozta volna, mert félt hogy az MDF
Pozsgait fogja támogatni egy külön elnökválasztáson. Akkor én még a
Zusából figyeltem a történéseket, s lehet hogy rosszul emlékszem.
Szóval sötétíts már fel arról, kérlek, hogy hogyan is jött létre a
mostani elnökválasztási rendszer.

bibi bibi

Feb 11, 2024, 2:06:52 PMFeb 11

> [...]
>
> Meglátjuk mire juttok a Pálinkás erkölcseivel és a te " kritikáddal" a választásokon.

Szerintem nevetségesen túlspilázod itt az indulataidat. Nincs hisztéria, nincs szög a kororsódban, egyszerűen normális gondolkodás van. Vagy elárultátok Novákot, vagy a túlfizetett adminisztráció volt trehány.
Esetleg bosszú a kastély ügyért.

Egyáltalán: honnan is szivárgott ki ez az ügy egyáltalán? Esetleg nem innen?

"Novák Katalin visszadobta a magyar életmód védelméről szóló törvényt az Országgyűlésnek
2023. április 23. 10:10
A köztársasági elnök szerint az április 11-én elfogadott törvény „a közösség tagjai közötti bizalmatlanság növelését szolgálhatja"
Novák sok hozzád hasonló szarjankónak volt a bögyében.
Méghogy "visszadobni"?
Képmutatócskám: kicsináltátok Novák Katalint.
Hahaha.

GaWaB

Feb 11, 2024, 2:47:02 PMFeb 11
Őszintén szólva én is így emlékszem, de azt hiszem jobb, ha ezt Adrira bízzuk. Majd ő ideteszi, hogy mi történt.

GaWaB

Feb 11, 2024, 2:48:08 PMFeb 11

https://www.youtube.com/watch?v=HHRbAbzfA4A

> [...]
> Novák sok hozzád hasonló szarjankónak volt a bögyében.
> Méghogy "visszadobni"?
> Képmutatócskám: kicsináltátok Novák Katalint.

Bubuka, te egy ostoba fasz vagy. Mosmicsinájjunk.

Adrienn Kolossy

Feb 16, 2024, 3:22:45 AMFeb 16
Nem kell idetenni semmit. Pontosan úgy volt, ahogy Emeritus írja. Kivéve, hogy nem az ellenzéki kerekasztal forszírozta, mert annak az MDF is tagja volt, hanem az SZDSZ és a fidesz meg a Kisgazdik és a szocdemek támogatták.. Négyigenes népszavazás.

Adrienn Kolossy

Feb 16, 2024, 3:29:52 AMFeb 16
GaWaB ezt írta (2024. február 11., vasárnap, 18:17:09 UTC+1):

> Szerintem ha ezek a majmok, bibivel az élen, képesek voltak a Novákot "pártkatonának" címkézni, akkor nem érdemes nagyon küzdeni ezen a témán.

Na ne nézz már mindenkit hülyének. Katalin a fidesz alelnöke volt.

> Tökmindegy, hogy kit jelölnek, bibinek NER-es lesz, pártkatona, budapesti értelmiségünk meg már úton van Prüsszelbe feljelenteni Magyarországot azért, hogy a palrlament választja a köztársasági elnököt.

Idétlen fosz vagy.

GaWaB

Feb 16, 2024, 5:42:07 AMFeb 16
Fri, 16 Feb 2024 00:29:50 -0800 (PST) keltezéssel Adrienn Kolossy ezt
írta:

> Na ne nézz már mindenkit hülyének. Katalin a fidesz alelnöke volt.

Amiből szerinted az következik, hogy köztársasági elnökként pártkatona volt. Bibi és más majmok szerint pedig azért rúgták ki, mert nem volt pártkatona. Sokan sokfélék vagytok, édes Adri.

Csimpánz, orángután, makimajom.

Adrienn Kolossy

Feb 16, 2024, 8:04:45 AMFeb 16
GaWaB ezt írta (2024. február 16., péntek, 11:42:07 UTC+1):

> Amiből szerinted az következik, hogy köztársasági elnökként pártkatona volt.

Hát a nagy fideszes fülbevalóit levette, de a kötődéseit nem hiszem.

> Bibi és más majmok szerint pedig azért rúgták ki, mert nem volt pártkatona. Sokan sokfélék vagytok, édes Adri.

Úgy tűnik, hogy a fideszen belül is vannak kevéssé nyilvános ellentétek De azért láttunk már pengeváltást mondjuk Lázár és Rogán között is. A fidesz sem egy monolit egység, bár a magyar pártok közül leginkább. Nem rúgták ki. Téves hangoknak engedett. Valószínűleg Baloghnak, akinek a felfedezettje volt. Kiderült, lemondott.

> Csimpánz, orángután, makimajom.

Meg olyan szarvasmarhák, mint tekigyelmed.

GaWaB

Feb 16, 2024, 10:00:41 AMFeb 16
Fri, 16 Feb 2024 05:04:43 -0800 (PST) keltezéssel Adrienn Kolossy ezt
írta:

> Hát a nagy fideszes fülbevalóit levette, de a kötődéseit nem hiszem.

És miért kellett volna a kötődéseit levetnie? Ha nem veti le őket, attól pártkatona lesz? Primitív gondolatmenet.

Adrienn Kolossy

Feb 17, 2024, 3:10:44 AMFeb 17
Lassan kezdem elhinni, hogy tényleg nem érted.

GaWaB

Feb 17, 2024, 3:21:54 AMFeb 17
Sat, 17 Feb 2024 00:10:42 -0800 (PST) keltezéssel Adrienn Kolossy ezt
Én pontosan értem, a liberális felfogás szerint ebben a pozícióban le kellene vetnie a vallását, a családi kötödéseit, a kapcsolatait, a világnézetét, a múltját, hogy kiteljesedjen az egyén szabadsága és megtestetíthesse a nemzet egységét.

Primitív ideologikus követelményrendszer.

Nagy sikert aratott országunk ellenzéke, mert lemondatta Novák Katalint.

Adrienn Kolossy

Feb 17, 2024, 4:01:52 AMFeb 17
Szóval nem érted.