Leave the kids alone!

MedvE

Feb 16, 2024, 8:02:27 AMFeb 16
https://www.youtube.com/watch?v=gISyVrr8Hv

Joe Rogan beszel arrol, hogy Jordan peterson mar erröl figyelmeztetett 8
evvel ezelött!
Es a terkep: 2007-ben 2 nemvalto klinika volt az USA-ban. nezzetek meg
mennyi lett 2022-re.
Aki ezek utan azt mondja, hogy ez csak lataszat problema, ettöl nem kell
vedeni a gyerekeket, vagy hogy a gyerekvedelem alapjaban ketszinuseg, ha
egy jogaszati csavarral jogos a Novak/Varga botrany dagasztasa - az vagy
nem tudja, mit mond, vagy nem akarja tudni, mert mas a celja.

Az intervjuban elhangzik a szal cime. 8 perc az egesz, de tömören ott
van valami, ami Mo.-n még nincs, de mar most kell tenni azert, hogy NE
IS LEGYEN!

Adrienn Kolossy

Feb 16, 2024, 8:34:45 AMFeb 16
MedvE ezt írta (2024. február 16., péntek, 14:02:27 UTC+1):
> https://www.youtube.com/watch?v=gISyVrr8Hv

"Ez a video már nem áll rendelkezésre."

> [...]
> egy jogaszati csavarral jogos a Novak/Varga botrany dagasztasa - az vagy
> nem tudja, mit mond, vagy nem akarja tudni, mert mas a celja.

A Novák/Varga botrány dagasztása nem jogászati csavarral működik. Mindenki elismeri, hogy jogszerű volt.

> Az intervjuban elhangzik a szal cime. 8 perc az egesz, de tömören ott
> van valami, ami Mo.-n még nincs, de mar most kell tenni azert, hogy NE
> IS LEGYEN!

Még mit, amit eddig még nem?

MedvE

Feb 16, 2024, 9:36:56 AMFeb 16
Den 2024-02-16 kl. 14:34, skrev Adrienn Kolossy:

> "Ez a video már nem áll rendelkezésre."

Azt a mindenit! Ezt hamar lekaptak!!!!

> A Novák/Varga botrány dagasztása nem jogászati csavarral működik. Mindenki elismeri, hogy jogszerű volt.

> Még mit, amit eddig még nem?

Ha nem lattad a videot - nyilvan nem erthetö.
Azzal kezdi, hogy Jordan Peterson mar 2016-ban szolt, hogy mekkora baj
lesz, amikor az atoperaltak tömegesen kezdik meggondolni magukat. Es
elindult egy ilyen tömeges meggondolas, de közben mar sok tizezer
gyereket csonkitottak meg hormonkezeltek, stb. Miközben Peterson szerint
- aki klinikai szakpszichiater professzor - az esetek 95%-a pszichikai
zavar, amit ezen a modon kellene kezelni, nem csonkitasokkal,
visszafordithatatlan mutetekkel. Az is szoba kerult, hogy ebböl egy
oriasi IPAR lett. Peldakent szerepel egy sebesz, aki korabban
laproskopos terdmuteteket vegzett, jol keresett, stb - most ilyen
atalakitasokat vegez, es mutetenkent 70 000+ dollart kap.
Az USA-ban 2007-ben 2 ilyen klinika volt, 2022-ben 200 fölött volt a
szamuk. Es ezek egyfolytaban ujabb pacienseket akarnak kapni, tehat a
gyerekeken egyre nö a nyomas.
EZ NE LEGYEN MO.-N !

A pedofil-törveny ERRÖL szol, nem a pedofilok szomszedjanak sogoranak
testverenek a zsebtolvajlasat megkegyelmezö egyebkent (szerintem) a
tisztessegesebb Fideszesek köze tartozo ket nö ellehetetleniteseröl.
Mikor fogja az ellenzek, akivel te latszolag mindenben egyetertesz,
megerteni, hogy az ORSZAGNAK okoznak kart, nem a Fidesznek. Orban ugy
razza le az egeszet magarol, mint a sarban hempergett kutya.
A sved sajtoban meg föcimkent jelenik meg, hogy "LEmondott a pedofil
botranyba keveredett magyar Allamelnök," meg "SZEXBOTRANY miatt mondott
le a magyar elnök", stb.
Lattal te holland ellenzeket szetkurtölni, hogy Mark Rutte a most lejart
idöszak miniszterelnöke zoofiliat es a megengedett szex korhataranak 10
evre valo szallitasat akarta elerni, ezekert kampanyolt?
Lattal te ilyet töluk?

Tenyleg en vagyok naiv?

MedvE

Feb 16, 2024, 9:39:13 AMFeb 16
Den 2024-02-16 kl. 14:34, skrev Adrienn Kolossy:
Ugy laszik lemaradt egy betu, itt az URL:
https://www.youtube.com/watch?v=gISyVrr8Hvw

GaWaB

Feb 16, 2024, 9:59:37 AMFeb 16
A dolog szomorú aktualitása, amikor országunk ellenzéke a kormány gyerekvédelmi intézkedéseihez illesztve kelti a hisztériát egy "pedofil" ügyben.

If you can not beat them, join them.

GaWaB

Feb 16, 2024, 10:15:53 AMFeb 16
Fri, 16 Feb 2024 15:36:53 +0100 keltezéssel MedvE ezt írta:

> Lattal te holland ellenzeket szetkurtölni, hogy Mark Rutte a most lejart
> idöszak miniszterelnöke zoofiliat es a megengedett szex korhataranak 10
> evre valo szallitasat akarta elerni, ezekert kampanyolt?

Ebből az emberből a NATO főtitkára lehet, ha Amerika szava dönt.

Súlyos probléma.

Lófő

Feb 16, 2024, 8:32:15 PMFeb 16
Legalább háromszor rágja át ugyanazt a témát de mindegy,
hol említi a Petersont? Azt nem vettem észre... Amúgy
nem meglepő a világ egyik leg betegebb társadalmában ahol
egy M. Jakcson is milliárdos lehet a Super-Bowl fél-idő
puke 'show'-t és későbbi lövöldözést nem is említve.
Zuhognak a perek most a 'kontra' szülők ellen, később majd
a támogató szülők ellen de azok a Super-Bowl kronológiához
hasonlóan majd később részesülnek szülő le-lövöldözésekben
is.

Adrienn Kolossy

Feb 17, 2024, 3:59:15 AMFeb 17
Én nem tudom. De azt igen, hogy nem válaszoltál a kérdésemre, amit erre tettem föl:
"Az intervjuban elhangzik a szal cime. 8 perc az egesz, de tömören ott

A kérdés egyszerű volt. Mit nem tett meg még Magyarország?

MedvE

Feb 17, 2024, 5:06:07 AMFeb 17
0:31
Meg egy percet se neztel belöle, vagy 8 perc utan mar el is felejtetted?

MedvE

Feb 17, 2024, 5:07:27 AMFeb 17
Szerinted mar megtett mindent (is)?
Lehet hatradölni?

Lófő

Feb 17, 2024, 4:17:38 PMFeb 17
ztemmeglepő a világ egyik leg betegebb társadalmában ahol

Végig néztem, az elejét másodszor is, de arra voltam beállítva hogy
látom Petersonnel beszélgetni. Az is megtörténik hogy elfelejtem bozki,
az öregkor egyik előnye a rengeteg mozi amit meg sose láttam...

--
N2M (Notice To Merchants): if any part of our communication before,
during or after a transaction with you is routed to any 3rd party like

MedvE

Feb 17, 2024, 4:22:17 PMFeb 17
Den 2024-02-17 kl. 22:17, skrev Lófő:
> [...]
> látom Petersonnel beszélgetni. Az is megtörténik hogy elfelejtem bozki,
> az öregkor egyik előnye a rengeteg mozi amit meg sose láttam...

Hat igen, inkabb Alzheimer mint Parkinson!
Jobb ha elfelejtem, hany sört ittam, minthogy remegö kezzel
kilötyögtessem....

Adrienn Kolossy

Feb 18, 2024, 2:35:18 AMFeb 18
Mégsem volt elég egyszerű a kérdés, hogy visszakérdezéssel kellett "válaszolni"?

Lófő

Feb 18, 2024, 11:44:47 PMFeb 18