Elkoltoztek lakasaikbol...

Zana Janos

Az árvíz alatt megjelent a több birtokos, több birtok. "Elhagyták
otthonaikat, visszaköltöztek otthonaikba" mondja a TV. Szerintem egy
faluban mindenkinek csak egy otthona van.
Legközelebb majd azt hallom: "Megcsókolták anyáikat".

Üdv, János

Kiss Gabor

In article <e3gd2i$j86$1...@turmix.ikk.sztaki.hu>,

Fogod, még ne félj!
Nekem is sérti a fülem a "foglalják el helyeiket!", meg a többi. :-(
Egyébként nem most jelent meg ez a "stílus".

Arra tippelnék, a sok nyelvtanulás hatása. Mert manapság angolul
már úgy-ahogy megtanul a jónép, de közben elfelejti a magyart.
Aztán jön a "hüvelykujjszabály", a nagybetűvel írt hónap- és
népnevek, meg a többi.

kissg