Re: Egy történet vége

"Dr. Baranyai László"

> On 2023. Mar 28., at 11:26, Gergely Madarász <mada...@gmail.com> wrote:
>
> Köszönet mindenkinek aki az elmúlt bő 25 év alatt tag volt, hozzájárult a közösséghez, with special thanks to: Marosi István, Buci, Lajbi és Wigyori.
>
> Archívum elvileg van a news gateway és a google jóvoltából:
>
> https://groups.google.com/g/hun.lists.mlf.linux

Köszönet mindenkinek aki részt vett benne és az üzemeltetésében. Az archivumban még van hasznos ismeretanyag, jó, hogy megmarad és kereshető.

Köszönettel: Laci

--
Dr. Baranyai László
drbarany...@gmail.com

Norbert Vastagh

Sajnálom, bár sok-sok éve nem használom - de azért néha
benézek, és ha valami érdekeset látok, elolvasom ;-)

Szerintem én is a kezdetektől használtam a listákat, és huh,
azért >20 éve nem semmi forgalom volt rajta! Minden információt
innen szereztem szinte, bármilyen problémám volt, itt biztosan
volt valaki, aki tudott segíteni.

Még nem is köszöntem meg az üzemeltetőknek - hát most megteszem,
így az utolsó pillanatban: KÖSZÖNJÜK!!! :-)

Péter Thiering

Gimnazista korom (1998-99) óta olvasom a listát... Viszlát mindenkinek!

On Tue, 28 Mar 2023, 14:45 Bán Miklós, <ba...@vocs.unideb.hu> wrote:
Sziasztok,

változik világ, már nem az email lista a hatékony információszerzés legjobb forrása, de jó, hogy volt ilyen Magyarországon.

üdv, Bán Miki

On 2023. 03. 28. 11:26, Gergely Madarász wrote:
Sziasztok!

Itt az ideje becsukni a boltot. A listákon alig van forgalom, az is főleg spam. A most futó OS 32 bites, az Ubuntu 18.04 LTS supportja megszűnik egy hónapon belül, újabbak már csak 64 bitesek, nem érdemes az oprendszercserébe energiát tolni. Pár hét múlva shutdown.

Köszönet mindenkinek aki az elmúlt bő 25 év alatt tag volt, hozzájárult a közösséghez, with special thanks to: Marosi István, Buci, Lajbi és Wigyori.

Archívum elvileg van a news gateway és a google jóvoltából:

Viszlát, és kösz a halakat.

G.

Miklós Bán, PhD
MTA-DE Behavioural Ecology Research Group
Department of Evolutionary Zoology, University of Debrecen
H-4010 Debrecen, Egyetem tér 1.
Phone:  +36 52 512-900 ext. 62357
http://zoology.unideb.hu/@Miklos_Ban

OpenBioMaps
https://openbiomaps.org

dr. Zana János

2023. 03. 28. 11:26 keltezéssel, Gergely Madarász írta:

> [...]
> Buci, Lajbi és Wigyori.
> linux lista - li...@mlf.linux.rulez.org
> Én spamet nem láttam, két kérdést írtam, választ nem kaptam.
(Legalább – Lajbi – válaszolhatnál).   Üdvözlettel  János

Bán Miklós

Gergely Madarász

SZABO Zsolt

Uhh... emlékszem, amikor az első e-mailben tapogatóztam vagy 25 éve, hogy
milyen linux-szal lenne érdemes kezdeni (talán pont G. ajánlotta a
debiant)...
meg olvastam a sok mailt, aminek a felét sem értettem :-))

Kösz a listát és mindenkinek a supportot!
sz@zs
PS: hajrá ChatGPT... :-)))

Valaczka, János

Köszönöm én is! :)

Ez az elektronikus levél és az összes hozzá tartozó csatolt melléklet titkos és/vagy jogilag, szakmailag vagy más módon védett információt, személyes adatot tartalmazhat és csak a címzettnek szól.

Amennyiben nem Ön a levél címzettje, akkor a levél tartalmának közlése, reprodukálása, másolása, vagy egyéb más úton történő terjesztése, felhasználása szigorúan tilos.  Amennyiben tévedésből kapta meg ezt az üzenetet kérjük, azonnal törölje az üzenetet és értesítse a levél küldőjét.

A feladó nem vállal felelősséget a teljes és pontos információ címzett(ek)hez történő eljuttatásáért, a levél elküldést követő tartalmi és alaki változásaiért, valamint semmilyen késésért, kapcsolat megszakadásból eredő hibáért, vagy az információ felhasználásából vagy annak megbízhatatlanságából eredő kárért.

Kiss, Tamas Laszlo (G/G-7G7)

Köszönöm a lehetőséget!

Kiss Tamás

INTERNAL

Gergely Madarász

[...]

Csaba

Nagyon szomorú számomra bármely levelezési lista megszűnése, tudom hogy
a trendek változnak és sajnálom hogy a közösségi média mindent önmagába
olvaszt.
Szerintem az ottani csoportok jóval kevésbé tekinthetőek át és
kereshetőek vissza, mint a (konkrét tárggyal megjelölt) e-mail-ek. Bár
lehet azért gondolom ezt így, mert nem szeretem a közösségi médiát.

Minden jót Mindenkinek.

Csaba

Simon, Imre Kristof

On Tue, 28 Mar 2023, Gergely Madarász wrote:

Ha tényleg csak az a baj, hogy a mostani adminnak túl sok energia
az üzemeltetés, akkor hozzánk költözhetne és futhatna még néhány
évtizedig.

--

Simon Imre