[lk] ***UNCHECKED*** Libre Office

1 view

dr. Zana János

Apr 18, 2020, 3:50:16 PM4/18/20
Szeretnék átállni stretch-ről buster-re, de előbb el szeretném
távolítani a Libre Office két példányát. (Sajnos úgy telepítettem újat,
hogy nem töröltem le a régit.)

"dpkg -r libreoffice6.3" üzenete: "nem törölhető a függőségek miatt".

A megoldást már megírta valaki a listán, de nyomát vesztettem a
levélnek. Megírnátok még egyszer?

Üdvözlettel János

--
dr. Zana János -- otthoni posta

Hegedüs Ervin

Apr 18, 2020, 3:51:41 PM4/18/20
On Sat, Apr 18, 2020 at 02:57:56PM +0200, dr. Zana János wrote:
> [...]
> hogy nem töröltem le a régit.)
>
> "dpkg -r libreoffice6.3" üzenete: "nem törölhető a függőségek miatt".

mutasd meg, ki a főnök:

dpkg --force-all -r libreoffice6.3

Ilyenkor is szólni fog, de leszedi.

Ha biztos akarsz lenni, hogy semmilyen beállítófájl, ... ne
maradjon, akkor még egy --purge kapcsolót is elvisel a parancs.

a.

Kosa Attila

Apr 19, 2020, 1:02:13 PM4/19/20
> [...]
>
> "dpkg -r libreoffice6.3" üzenete: "nem törölhető a függőségek miatt".
>
> A megoldást már megírta valaki a listán, de nyomát vesztettem a

Inkabb az apt-get hasznalatat javaslom:
# apt-get remove --purge libreoffice6.3

--
Udvozlettel
Zsiga

dr. Zana János

Apr 19, 2020, 1:02:29 PM4/19/20
2020. 04. 19. 15:28 keltezéssel, Kosa Attila írta:
> On Sat, Apr 18, 2020 at 02:57:56PM +0200, dr. Zana János wrote:
>
> "dpkg -r libreoffice6.3" üzenete: "nem törölhető a függőségek miatt".
> Inkabb az apt-get hasznalatat javaslom:
> # apt-get remove --purge libreoffice6.3

Elnézést; nem írtam róla. Úgy oldottam meg, hogy a synaptic segítségével
letöröltem a többlet csomagokat; egyet meghagytam, ami a strech-hez
tartozik. Ezt upgrade-eltem (5-ös Libre Office ->  6-os L.O.).

Kösz az ötletet, valóban ez volt az eredeti, elvesztett javaslat. Vajon
a purge eltávolítja a felhasználói helyesírási szótárt is?  Üdv, János