[lk] Chroot-kérdés

Kovács Géza

Ha Chroot-ban szeretnék Debian-t konfigurálni, mit tegyek, hogy ne
panaszkodjon pl. dbus és egyéb hibaüzenetekre?
chroot-ban nem fut semmi azt tudom, de esetenként emiatt a rendszer
meg panaszkodik...
Azt tudom, hogy proc fájlrendszert fel kell csatolni.
Mit érdemes még tenni?

Üdv: G

Hegedüs Ervin

hello,

On Mon, Jan 15, 2018 at 09:15:02AM +0100, Kovács Géza wrote:
> [...]
> meg panaszkodik...
> Azt tudom, hogy proc fájlrendszert fel kell csatolni.

szerintem a /dev mindenképp kell még, ill a /sys-t is
felcsatolhatod.

De IMHO jobban jársz egy LXC konténerrel.

a.

Kovács Géza

Nagyon köszönöm a választ.
Megnézem ezt akonténeres dolgot :-)