[lk] Parancssoros tömörítőprogram-kérdés

Kovács Géza

Milyen parancssoros tömörítőprogramot tudnék használni, ami a lehető
legtöbb tömörítési módot tudja alkalmazni, pl. LZMAT, LZMAT2, PPMD,
stb?
P7zip nem tudja ezeket elvileg...
Nem tudom, hogy 7zip-et lehet -e még valahogy használni parancssorban...
Fájlon szeretném tesztelni az algoritmusok hatékonyságát, ezért
kellene olyan program, mely lehető legtöbb ilyen tömörítési módot
ismeri.

Debian vagy Ubuntu lenne az operációs rendszer.

Kiss Gabor

On 01/25/2018 07:34 PM, Kovács Géza wrote:

> [...]

> Fájlon szeretném tesztelni az algoritmusok hatékonyságát, ezért

> kellene olyan program, mely lehető legtöbb ilyen tömörítési módot

Már miért is kellene mindennek egyetlen programban lennie?
Mi a baj azzal, hogy esetleg ötféle programot használsz a teszt során?

kissg

Kovács Géza

Igen, végülis teljesen jó, ha nem egy programban van, az is.
Tudsz mondani párat, amelyek tudják a fent említett algoritmusokat?

Kiss Gabor

On 01/26/2018 07:20 AM, Kovács Géza wrote:
> Igen, végülis teljesen jó, ha nem egy programban van, az is.
> Tudsz mondani párat, amelyek tudják a fent említett algoritmusokat?

Fejből? Nem.
De amint lesz egy kis időm, beírom a Google keresőbe, hogy
linux file compressor ppmd
Kérlek várj türelemmel!

kissg
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Kovács Géza

Szia!

Nagyon köszönöm a választ.
Nem tudom, mekkora és milyen mértékű csalódást okozok, de úgy
döntöttem, hogy magam írom be a keresőbe amit írtál. :-)
LZMAT-ra és LZMAT2-re nem találok releváns találatokat, ezügyben
érdekelne, ha valaki tud valami parancssoros tömörítőprogramot.

Kovács Géza

Nem gondoltam volna, hogy a Gmail top-posting lehetőséget ad, ha simán
válaszolok egy levélre, akkor ezentúl figyelek erre is - már ha erre
vonatkozott, hogy az aláírását kellene "magamévá tennem". :-)

Csibra Gergo

Friday, January 26, 2018, 10:53:48 AM, Kovács Géza wrote:

> Nem gondoltam volna, hogy a Gmail top-posting lehetőséget ad, ha simán
> válaszolok egy levélre, akkor ezentúl figyelek erre is - már ha erre
> vonatkozott, hogy az aláírását kellene "magamévá tennem". :-)

15-e óta jó néhány választ írtál a listára, és csak most esett le,
hogy top-postolsz?

--
Best regards,
Csibra Gergo mailto:ge...@csibra.hu

Kovács Géza

Szia!

Csibra Gergo <ge...@csibra.hu> írta, 2018. 01. 26.:

> 15-e óta jó néhány választ írtál a listára, és csak most esett le,
> hogy top-postolsz?

Igen, sajnos.