[lk] Interaktív videófelvétel

1 view

Attila Rajmund Nohl

Jan 9, 2018, 5:45:02 AM1/9/18
Hello!

A T-Home-os beltérin van egy csomó Dr. Plüssi mese, amit szeretnék
számítógépre/tabletre átmásolni. A Google szerint a "kiszedem a HDD-t
a beltériből és rádugom a PC-re" megoldás nem járható, részben jogi (a
beltérit csak bérelem, nem szedhetem szét), részben technikai
(ismeretlen filerendszer, lehetséges titkosítás) akadályok miatt,
úgyhogy arra gondoltam, hogy egy USB-s videó felvevő kütyübe kötöm be
a kimenetet, elindítom a lejátszást a beltérin, Linuxon meg valamivel
felveszem. A kérdésem az, hogy mi legyen ez a valami - olyan program
kellene, ami mutatja a kimenetet felvétel nélkül is, hogy tudjam
kezelni a beltérit és tudjam, mikor kell indítani/leállítani a
felvételt. Az külön bónusz lenne, ha egyből mondjuk iPad-képes
formátumba tudna felvenni és nem kellene később konvertálni.