[lk] Libre Office

dr. Zana János

Kellemetlen meglepetés ért.

Laptopon Debian Jessie van. A képernyő képét ki tudtam adni projectorra.
Ettől elbíztam magam, és elindítottam a Libre Office Impresst.
Legnagyobb megdöbbenésemre az üres képernyő (a háttér) ott volt a
kivetítőn, de az Office képéből semmi sem látszott.  Hogy lehet ez?
Eddig úgy tudtam, hogy a laptop hardvere küldi ki a képet a VGA kimenetre.

Üdv mindenkinek.   János

Attila Rajmund Nohl

dr. Zana János <Janos...@t-online.hu> írta (2017. november 15. 16:48):
> [...]
> kivetítőn, de az Office képéből semmi sem látszott. Hogy lehet ez?
> Eddig úgy tudtam, hogy a laptop hardvere küldi ki a képet a VGA kimenetre.

Lehet, hogy úgy érzékelte a laptop, hogy két képernyő van, az egyikre
(a laptop sajátjára) tette a LibreOffice-t.

Zana János

2017.11.15. 17:16 keltezéssel, Attila Rajmund Nohl írta:
> Legnagyobb megdöbbenésemre az üres képernyő (a háttér) ott volt a
> Lehet, hogy úgy érzékelte a laptop, hogy két képernyő van, az egyikre
> (a laptop sajátjára) tette a LibreOffice-t.

Hol lehet ezt állítani?    Üdv, J.