[lk] Debian - milyen, a rendszer integritását ellenőrző program létezik?

Kovács Géza

Feb 3, 2018, 3:50:04 PM2/3/18

Nagyon-nagyon régen (több mint 10 éve, ezért nem emlékszem),
használtam egy ilyen programot, szeretném megtalálni, vagy ha azt nem
is, ahhoz hasonlót.
Program az alábbit csinálta:
A rendszeren mindegyik telepített csomag összes fájlját
összehasonlította az eredeti csomag fájljaival, hogy tényleg adott
csomagból származik -e, csomagok aláírását ellenőrizte, azokat a
programokat rögtön megtalálta, amelyek nem csomagból kerültek
feltelepítésre a rendszerre és kigyűjtötte külön listába ezt is, meg
ha valami eltérést talált.

Milyen program tud ilyet?

Kiss Gabor

Feb 5, 2018, 8:45:03 AM2/5/18

On 02/03/2018 09:45 PM, Kovács Géza wrote:
> [...]
> programokat rögtön megtalálta, amelyek nem csomagból kerültek
> feltelepítésre a rendszerre és kigyűjtötte külön listába ezt is, meg

Például a debsums.

kissg