[lk] USB write protect

HTA

Hali,

Már megőrülök a következő problémától:
Van egy 8GB-os pendrive-om, ami írásvédett!
A következőkkel próbálkoztam:
hdparm -r0 /dev/sdb
Látszólag megcsinálja, de mégis marad, vagyis nem tudok írni rá (sem
fdisk, sem a meglévő partícióra).
Kihúzom-visszadugom és még mindig írásvédett!
Mit tehetnék még?

Köszi,
HTA

Zana János

2018.03.13. 18:24 keltezéssel, HTA írta:
> [...]
> fdisk, sem a meglévő partícióra).
> Kihúzom-visszadugom és még mindig írásvédett!
Ebbe futottam bele tavaly,megírtam a listára.           Eldobtam.
Üdv, János

Norbert Vastagh

HTA <atiso...@freemail.hu> írta (2018. március 13. 18:24):

> Van egy 8GB-os pendrive-om, ami írásvédett!

Hello!

Mivel - gondolom - nem lehet irasvedette tenni (kapcsolo) , ezert
ha megis azt gondolja magarol, hogy irasvedett, akkor tonkrement.

Jartam mar igy microSD kartyaval es pedrajvval is...

Udv: Vasti