[lk] TortoiseGit

Ekati Bt.

Jun 11, 2017, 12:15:02 PM6/11/17
A fenti programot használtam a windows platformon. Egyre inkább
"átcsúsztam" a linuxra. Sajnos egyenlőre még nem találtam hasonló
szolgáltatásokat nyújtó linusos programot. Az itt használható programok
meg sem közelítik mint amit a TortoiseGit tud. Szerintem. Tud valaki
ajánlani a fenti programhoz hasonló tudású programot? Jó lenne ingyenes
:-) de nem probléma ha fizetni kell érte.

NagyZé

Attila Rajmund Nohl

Ekati Bt. <ek...@kabelszat2002.hu> írta (2017. június 11. 17:26):
> [...]
> tudású programot? Jó lenne ingyenes :-) de nem probléma ha fizetni kell

Mi az, amit tud a TortoiseGit, de nem találtál Linuxon hasonlót?

Lajber Zoltan

On Sun, 11 Jun 2017, Ekati Bt. wrote:

> [...]
> tudású programot? Jó lenne ingyenes :-) de nem probléma ha fizetni kell érte.

En is hasznaltam win alatt TortoiseGit-et. Az volt a jó benne, hogy lett
rendes bash, vim meg gawk win alatt :) Na, ezek natívan ott vannak
linuxban.

Üdv,
-=Lajbi=-----------------------------------------------------------------
LAJBER Zoltan
engineer: a mechanism for converting caffeine into designs.

Hegedüs Ervin

hello,

On Sun, Jun 11, 2017 at 05:26:12PM +0200, Ekati Bt. wrote:
> [...]
> tudású programot? Jó lenne ingyenes :-) de nem probléma ha fizetni kell

ezt már nézted?

https://www.gitkraken.com/

a.

Ekati Bt.

> ezt már nézted?
>
> https://www.gitkraken.com/
A videójuk alapján talán megtalálom benne a TortoiseGit-et :-)
Hétvégén megnézem. Köszönöm.

NagyZé