Tota W. strikes again

4 views
Skip to first unread message

Papai Balazs

unread,
Jan 12, 2004, 5:55:19 AM1/12/04
to

Balazs Trautmann írta:

> http://index.hu/velemeny/eheti/inkvizitor/
>
> "...Máriát a katolikusok szentnek tartják, a protestánsok csupán
> tiszteletreméltó háziasszonynak, a zsidók az istenkomplexusos Jézus
> anyjának, az iszlám egy próféta anyjának, én pedig egy olyan nőnek,
> akinek magyarázkodása minden várakozás ellenére bejött, és
> megváltoztatta a világot."
>
Es raadasul milyen igaza van!

--
Balage - "Minden kapacitasom hatartalan, kiveve a boldogsag kapacitast.
A boldogsag kapacitasom beleferne egy gyufaskatulyaba, es meg a
gyufakat sem kellene kivenni belole.." (c) Marvin


_______________________________________________________
linux-flame lista - linux...@mlf.linux.rulez.org
http://mlf.linux.rulez.org/mailman/listinfo/linux-flame

Balazs Trautmann

unread,
Jan 12, 2004, 5:49:48 AM1/12/04
to

Napsugarast!

http://index.hu/velemeny/eheti/inkvizitor/

"...Máriát a katolikusok szentnek tartják, a protestánsok csupán
tiszteletreméltó háziasszonynak, a zsidók az istenkomplexusos Jézus
anyjának, az iszlám egy próféta anyjának, én pedig egy olyan nőnek,
akinek magyarázkodása minden várakozás ellenére bejött, és
megváltoztatta a világot."


--
Trau papa, Csevesznye (aki IKH-676) es Turmix (aki CHL-128)
" vérbiciklista ecserijogsival :-D" (c) HalaszG

Papai Balazs

unread,
Jan 12, 2004, 6:26:03 AM1/12/04
to

Gergo Csibra írta:

>>>http://index.hu/velemeny/eheti/inkvizitor/


>>>anyjának, az iszlám egy próféta anyjának, én pedig egy olyan nőnek,
>>>akinek magyarázkodása minden várakozás ellenére bejött, és
>>>megváltoztatta a világot."
>>
>>Es raadasul milyen igaza van!
>
>

> Ja igaza van. De azert ez az utolso mondat egy kicsit eros. Gondolj
> bele, ha egy jobbik ember elolvassa... Utana mennek tuntetni az index
> szekhaz ele is.
>
A jobbiknak nem kell semmi konkret, hogy tuntetni kezdjen ellene..

Gergo Csibra

unread,
Jan 10, 2004, 6:25:01 AM1/10/04
to

Monday, January 12, 2004, 11:55:19 AM, Papai Balazs wrote:

>> http://index.hu/velemeny/eheti/inkvizitor/


>> anyjának, az iszlám egy próféta anyjának, én pedig egy olyan nőnek,
>> akinek magyarázkodása minden várakozás ellenére bejött, és
>> megváltoztatta a világot."
> Es raadasul milyen igaza van!

Ja igaza van. De azert ez az utolso mondat egy kicsit eros. Gondolj


bele, ha egy jobbik ember elolvassa... Utana mennek tuntetni az index
szekhaz ele is.

--
Best regards,
Gergo Csibra mailto:csi...@freemail.hu

Szabó Dénes

unread,
Jan 12, 2004, 6:42:31 AM1/12/04
to

Szia!

2004. január 10. 12.25 dátummal Gergo Csibra ezt írta:
> Monday, January 12, 2004, 11:55:19 AM, Papai Balazs wrote:
> >> http://index.hu/velemeny/eheti/inkvizitor/
> >> anyjának, az iszlám egy próféta anyjának, én pedig egy olyan nőnek,
> >> akinek magyarázkodása minden várakozás ellenére bejött, és
> >> megváltoztatta a világot."
> >
> > Es raadasul milyen igaza van!


Igy van. Megint nagyon ott van a szeren a srac. Ha elvonatkoztatunk a
stilusatol (en szeretem, de egy atlag melymagyar nem erti, szerintem), akkor
meglepo az iras penge volta.

> Ja igaza van. De azert ez az utolso mondat egy kicsit eros. Gondolj
> bele, ha egy jobbik ember elolvassa... Utana mennek tuntetni az index
> szekhaz ele is.

Epp errol van szo: menni mehetnek. a kutyat nem erdekli. de nem perelhetik, es
nem fenyegetozhetnek. semmivel. mert ez az o velemenye (nagyjabol az enyem
is, csak en nem tudom ilyen szepen, egyszeruen leirni...).

--
Üdv!
Szabó Dénes

:: InterNode Bt. :: http://internode.hu ::
:: ICQ: 13486370 :: Mobil: 20/9739423 ::

Kupor Laszlo

unread,
Jan 12, 2004, 7:12:53 AM1/12/04
to

On Sat, 10 Jan 2004, Gergo Csibra wrote:

> Monday, January 12, 2004, 11:55:19 AM, Papai Balazs wrote:
>
> >> http://index.hu/velemeny/eheti/inkvizitor/
> >> anyjának, az iszlám egy próféta anyjának, én pedig egy olyan nőnek,
> >> akinek magyarázkodása minden várakozás ellenére bejött, és
> >> megváltoztatta a világot."
> > Es raadasul milyen igaza van!
>
> Ja igaza van. De azert ez az utolso mondat egy kicsit eros. Gondolj
> bele, ha egy jobbik ember elolvassa... Utana mennek tuntetni az index
> szekhaz ele is.

Mert kotelezo elhinni? Ha nem hiszed akkor becsuknak, tuntetnek ellened?
Ez maximalisan vallasszabad gondolkodas.

Udv.: Willy
--
PGP GNUPG/1.0 ID = 5BFA0D36 Kupor Laszlo Attila <wi...@dunanet.hu>
Key fingerprint = 3F68 9483 5B65 8E2F CD30 5326 50F9 5A33 5BFA 0D36

Also-Antal Csaba

unread,
Jan 12, 2004, 8:21:36 AM1/12/04
to


Papai Balazs wrote:
> Balazs Trautmann írta:
>
>> http://index.hu/velemeny/eheti/inkvizitor/
>>
>> "...Máriát a katolikusok szentnek tartják, a protestánsok csupán
>> tiszteletreméltó háziasszonynak, a zsidók az istenkomplexusos Jézus
>> anyjának, az iszlám egy próféta anyjának, én pedig egy olyan nőnek,
>> akinek magyarázkodása minden várakozás ellenére bejött, és
>> megváltoztatta a világot."
>>
> Es raadasul milyen igaza van!

nem, nincs igaza

http://www.hirtv.hu/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=311

neki van igaza.

udv
Csaba

Papai Balazs

unread,
Jan 12, 2004, 8:22:46 AM1/12/04
to

Also-Antal Csaba írta:

>>> http://index.hu/velemeny/eheti/inkvizitor/
>>>
>>> "...Máriát a katolikusok szentnek tartják, a protestánsok csupán
>>> tiszteletreméltó háziasszonynak, a zsidók az istenkomplexusos Jézus
>>> anyjának, az iszlám egy próféta anyjának, én pedig egy olyan nőnek,
>>> akinek magyarázkodása minden várakozás ellenére bejött, és
>>> megváltoztatta a világot."
>>>
>> Es raadasul milyen igaza van!
>
>
> nem, nincs igaza

De igaza van.

Olvashato formaban nincs?

--
Balage - "Minden kapacitasom hatartalan, kiveve a boldogsag kapacitast.
A boldogsag kapacitasom beleferne egy gyufaskatulyaba, es meg a
gyufakat sem kellene kivenni belole.." (c) Marvin

SZALAI Karoly

unread,
Jan 12, 2004, 8:41:50 AM1/12/04
to

On Mon, Jan 12, 2004 at 02:21:36PM +0100, Also-Antal Csaba wrote:
> nem, nincs igaza

de, barmilyen szornyu, igaza van ;)

annak a neninek pl, aki szerint takarodjanak haza? de kik? :)
--
CZW

Also-Antal Csaba

unread,
Jan 12, 2004, 9:07:10 AM1/12/04
to


SZALAI Karoly wrote:
> On Mon, Jan 12, 2004 at 02:21:36PM +0100, Also-Antal Csaba wrote:
>
>>nem, nincs igaza
>
>
> de, barmilyen szornyu, igaza van ;)

teveszme

>
>>http://www.hirtv.hu/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=311
>>neki van igaza.
>
>
> annak a neninek pl, aki szerint takarodjanak haza? de kik? :)

annak a leginkabb.

udv
Csaba

Szabolcs Regos

unread,
Jan 12, 2004, 9:07:35 AM1/12/04
to

Gergo Csibra wrote:
> Monday, January 12, 2004, 11:55:19 AM, Papai Balazs wrote:
>>>http://index.hu/velemeny/eheti/inkvizitor/
>>>anyjának, az iszlám egy próféta anyjának, én pedig egy olyan nőnek,
>>>akinek magyarázkodása minden várakozás ellenére bejött, és
>>>megváltoztatta a világot."
>>Es raadasul milyen igaza van!
> Ja igaza van. De azert ez az utolso mondat egy kicsit eros. Gondolj
> bele, ha egy jobbik ember elolvassa... Utana mennek tuntetni az index
> szekhaz ele is.

És most be kell szarni mert néhány tülökagyú nem bírja ha azt teszik
vele, amiket ő tesz másokkal?

Ave, Saabi.

SZALAI Karoly

unread,
Jan 12, 2004, 9:09:10 AM1/12/04
to

On Mon, Jan 12, 2004 at 03:07:10PM +0100, Also-Antal Csaba wrote:
> >>nem, nincs igaza
> >de, barmilyen szornyu, igaza van ;)
> teveszme

de miert? szerintem mindenkinek joga van kialakitani a sajat
velemenyet a temarol. vagy ismersz valakit, aki birtokaban van az
egyetlen egyetemes igazsagnak?

> >>http://www.hirtv.hu/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=311
> >>neki van igaza.
> >annak a neninek pl, aki szerint takarodjanak haza? de kik? :)
> annak a leginkabb.

mar csak azt kellene kitalalni, hogy kinek kellene hazatakarodni,
honnan es hova :) ebbe beavatsz? :)
--
CZW

Papai Balazs

unread,
Jan 12, 2004, 9:07:51 AM1/12/04
to

Also-Antal Csaba írta:

>>> nem, nincs igaza
>>
>> de, barmilyen szornyu, igaza van ;)
>
> teveszme

Ha szavazast rendezunk rola, ugye nem fogadod el az eredmenyet?

>>> http://www.hirtv.hu/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=311
>>>
>>> neki van igaza.
>>
>> annak a neninek pl, aki szerint takarodjanak haza? de kik? :)
>
> annak a leginkabb.
>

Szerintem a neni magara gondolt.. :-)

--
Balage - "Minden kapacitasom hatartalan, kiveve a boldogsag kapacitast.
A boldogsag kapacitasom beleferne egy gyufaskatulyaba, es meg a
gyufakat sem kellene kivenni belole.." (c) Marvin

Tomka Gergely

unread,
Jan 12, 2004, 9:06:13 AM1/12/04
to

2004-01-12 ragyogó napján Also-Antal Csaba ezt üzente:

> > annak a neninek pl, aki szerint takarodjanak haza? de kik? :)
>
> annak a leginkabb.

Kik?

--
Tomka Gergely
Repülőgép nélkül az ég csak levegő -- Hadi István alezredes

Szabolcs Regos

unread,
Jan 12, 2004, 9:12:46 AM1/12/04
to

Also-Antal Csaba wrote:

>> Es raadasul milyen igaza van!
> nem, nincs igaza

De nagyon igaza van. És a Tilos Rádió ellen tüntetők megint elérték hogy
rühelljem a keresztényeket, a papokat és minden vallásost. Ezek olyan
buták hogy az hasogatóan fáj. Meg a jobbosokat, a fasisztákat, a
FIDESZT, a Polgári Köröket az egész kibaszott bagázst akik csak ahhoz
értenek hogy keltség a hangulatot. Ezek nem hogy Európába nem valók, de
igazából az emberek közé sem. :-(

Hát, ezt nem sikerült megtekinteni. :-(

Ave, Saabi.

Tomka Gergely

unread,
Jan 12, 2004, 10:18:32 AM1/12/04
to

2004-01-12 ragyogó napján Also-Antal Csaba ezt üzente:

> nem vagy te olyan hulyegyerek hogy ne tudd :)))k

Azt kell mondanom hogy Alsó Antal Csaba egy nyamvadt, hitvány fasiszta
seggfej és én szeretném ha eltakarodna a listáról. Támogatókat keresek a
projekthez.

--
Tomka Gergely
Repülőgép nélkül az ég csak levegő -- Hadi István alezredes

_______________________________________________________

Also-Antal Csaba

unread,
Jan 12, 2004, 10:19:50 AM1/12/04
to


SZALAI Karoly wrote:
> On Mon, Jan 12, 2004 at 03:07:10PM +0100, Also-Antal Csaba wrote:
>
>>>>nem, nincs igaza
>>>
>>>de, barmilyen szornyu, igaza van ;)
>>
>>teveszme
>
>
> de miert? szerintem mindenkinek joga van kialakitani a sajat
> velemenyet a temarol. vagy ismersz valakit, aki birtokaban van az
> egyetlen egyetemes igazsagnak?

viszont ami nincs birtokaban ne terjessze a hibas nezeteit.

>
>
>>>>http://www.hirtv.hu/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=311
>>>>neki van igaza.
>>>
>>>annak a neninek pl, aki szerint takarodjanak haza? de kik? :)
>>
>>annak a leginkabb.
>
>
> mar csak azt kellene kitalalni, hogy kinek kellene hazatakarodni,
> honnan es hova :) ebbe beavatsz? :)

nem vagy te olyan hulyegyerek hogy ne tudd :)))

udv
Csaba

Also-Antal Csaba

unread,
Jan 12, 2004, 10:18:22 AM1/12/04
to


Szabolcs Regos wrote:

> Also-Antal Csaba wrote:
>
>>> Es raadasul milyen igaza van!
>>
>> nem, nincs igaza
>
>
> De nagyon igaza van. És a Tilos Rádió ellen tüntetők megint elérték hogy
> rühelljem a keresztényeket, a papokat és minden vallásost. Ezek olyan
> buták hogy az hasogatóan fáj. Meg a jobbosokat, a fasisztákat, a
> FIDESZT, a Polgári Köröket az egész kibaszott bagázst akik csak ahhoz
> értenek hogy keltség a hangulatot. Ezek nem hogy Európába nem valók, de
> igazából az emberek közé sem. :-(

na ezert antiszemita euroba 68%-a. igen biztosan bennuk van a hiba :))))))

udv
Csaba

Salát Csaba

unread,
Jan 12, 2004, 10:41:23 AM1/12/04
to

On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:

> A flame többék-kevésbé baráti lista, ahol nem mindenkivel értek egyet.
> Ilyen kategória is létezik?

mar megint ez a libis pocsoles:))

--
Salát Csaba csaba_koli.rulez_org

Salát Csaba

unread,
Jan 12, 2004, 10:35:41 AM1/12/04
to

On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:

> Azt kell mondanom hogy Alsó Antal Csaba egy nyamvadt, hitvány fasiszta
> seggfej és én szeretném ha eltakarodna a listáról. Támogatókat keresek a
> projekthez.

imho, ne uniformizalj. Csinalj barati listat, ahol a szamodra szimpatikus
emberek fejtik ki a te velemenyeddel egyezo velemenyuket.
Ha ez annak indult,akkor nem szoltam.
Az allaspontom kb ismert ezzel a "jobboldali" tarsasaggal kapcsolatban.

--
Salát Csaba csaba_koli.rulez_org

Tomka Gergely

unread,
Jan 12, 2004, 10:29:44 AM1/12/04
to

2004-01-12 ragyogó napján Salát Csaba ezt üzente:

> On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:
>
> > Azt kell mondanom hogy Alsó Antal Csaba egy nyamvadt, hitvány fasiszta
> > seggfej és én szeretném ha eltakarodna a listáról. Támogatókat keresek a
> > projekthez.
>
> imho, ne uniformizalj. Csinalj barati listat, ahol a szamodra szimpatikus
> emberek fejtik ki a te velemenyeddel egyezo velemenyuket.

A flame többék-kevésbé baráti lista, ahol nem mindenkivel értek egyet.
Ilyen kategória is létezik?

--

Tomka Gergely
Repülőgép nélkül az ég csak levegő -- Hadi István alezredes

_______________________________________________________

SZALAI Karoly

unread,
Jan 12, 2004, 10:46:27 AM1/12/04
to

On Mon, Jan 12, 2004 at 04:19:50PM +0100, Also-Antal Csaba wrote:
> >de miert? szerintem mindenkinek joga van kialakitani a sajat
> >velemenyet a temarol. vagy ismersz valakit, aki birtokaban van az
> >egyetlen egyetemes igazsagnak?
> viszont ami nincs birtokaban ne terjessze a hibas nezeteit.

jol tudom, hogy a kereszteny terito vallas? ha tudnad, hanyan
csongettek be hozzam a legnagyobb beke kozepette, hogy a hibas
nezeteiket megosszak velem? a karacsonykor jovot majdnem
felrugtam.

> >mar csak azt kellene kitalalni, hogy kinek kellene hazatakarodni,
> >honnan es hova :) ebbe beavatsz? :)
> nem vagy te olyan hulyegyerek hogy ne tudd :)))

de tenyleg az vagyok. nem tudom, hogy konkretan itt kit kell
utalni: a radiosokat, a szocialliberalis fergeket, a zsidokat
vagy a buzikat? :)
--
CZW

Szabolcs Regos

unread,
Jan 12, 2004, 10:46:07 AM1/12/04
to

Also-Antal Csaba wrote:

> na ezert antiszemita euroba 68%-a. igen biztosan bennuk van a hiba :))))))

Apám, jártál te már Európában?

Ave, Saabi.

Szabolcs Regos

unread,
Jan 12, 2004, 10:44:59 AM1/12/04
to

Also-Antal Csaba wrote:

>> de miert? szerintem mindenkinek joga van kialakitani a sajat
>> velemenyet a temarol. vagy ismersz valakit, aki birtokaban van az
>> egyetlen egyetemes igazsagnak?
> viszont ami nincs birtokaban ne terjessze a hibas nezeteit.

De hát te se teszel mást...

>> mar csak azt kellene kitalalni, hogy kinek kellene hazatakarodni,
>> honnan es hova :) ebbe beavatsz? :)
> nem vagy te olyan hulyegyerek hogy ne tudd :)))

Ezen már én is gondolkoztam, hogy a sok süket vadmagyar hova akarja az
"idegeneket" hazaküldeni?

Ave, Saabi.

ps: Ősi magyar, itt, a Kárpátmedencében. Röhej.

Kosa Attila

unread,
Jan 12, 2004, 10:40:33 AM1/12/04
to

On Mon, Jan 12, 2004 at 04:38:53PM +0100, Gabor Halasz wrote:
> Tomka Gergely wrote:
> >
> >Azt kell mondanom hogy Alsó Antal Csaba egy nyamvadt, hitvány fasiszta
> >seggfej és én szeretném ha eltakarodna a listáról. Támogatókat keresek a
> >projekthez.
> >
> Elvi szinten támogatom, nálam spamdb-ben van hoszabb ideje hasonló

En mar regen mondom...

--
Udvozlettel
Zsiga

Gabor Halasz

unread,
Jan 12, 2004, 10:38:53 AM1/12/04
to

Tomka Gergely wrote:
>
> Azt kell mondanom hogy Alsó Antal Csaba egy nyamvadt, hitvány fasiszta
> seggfej és én szeretném ha eltakarodna a listáról. Támogatókat keresek a
> projekthez.
>
Elvi szinten támogatom, nálam spamdb-ben van hoszabb ideje hasonló
okokbókm, de nem hiszem, hogy az utóbbi időben sokat változott volna.

--
Gabor HALASZ <hala...@freemail.hu>

Gabor Halasz

unread,
Jan 12, 2004, 10:49:44 AM1/12/04
to

Kosa Attila wrote:

>
> En mar regen mondom...
>

Én is mondtam már régen, viszont én elég liberális vagyok, tehát egy
ideig csak nem figyeltem rá, aztán valamit írt, amitől elindult a vi
./mailfilter

--
Gabor HALASZ <hala...@freemail.hu>

Gabriel Akos

unread,
Jan 12, 2004, 10:56:25 AM1/12/04
to

On Mon, 12 Jan 2004, Szabolcs Regos wrote:

> Also-Antal Csaba wrote:
> > na ezert antiszemita euroba 68%-a. igen biztosan bennuk van a hiba :))))))
> Apám, jártál te már Európában?
>

Es Te? Hint: nem csak az ertelmisegi irodai Europa letezik.
A szam akar meg igaz is lehet. Persze mas kerdes, hogy ez jelent-e barmit
nekunk.

Udv,
Akos

Gabriel Akos

unread,
Jan 12, 2004, 11:01:22 AM1/12/04
to

On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:

> 2004-01-12 ragyogó napján Also-Antal Csaba ezt üzente:
>
> > nem vagy te olyan hulyegyerek hogy ne tudd :)))k
>
> Azt kell mondanom hogy Alsó Antal Csaba egy nyamvadt, hitvány fasiszta
> seggfej és én szeretném ha eltakarodna a listáról. Támogatókat keresek a
> projekthez.
>

Naaaaaaa... :) Nyuuugiiii :) Karacsony utan eppen a lelkeszi irodaban
ultem es vigyaztam a gyerekre, mikor bejott egy pappa, es majd szivrohamot
kapott mikor meselte a ket lelkesznek az esetet. Hogy o jol megirja majd a
Medgyessynek, meg alair barmit, meg megy tuntetni ha kell... Hat, jot
mosolyogtam ezen. Ugyanakkor a csavonak a kurvaannyat, ha reszeg volt, ha
beszivott, ha nem... Ne akarjon engem kiirtani... Szerintem ez a beszolas
siman egy kategoria az antiszemitizmussal, akar a Hegedus Lori fele
baromsaggal. Ilyen alapon tehat a demokratikus Magyarorszagon is
uldozendo.

Udv,
Akos

Hajdu Csaba

unread,
Jan 12, 2004, 11:00:06 AM1/12/04
to

> Sajnos nem értek egyet. Vannak megoldások arra, hogy személyesen
> mentesülj a leveleitõl, de a listáról való eltávolítása nem indokolt.
> Azért, mert a véleménye ütközik a többiekével - az enyémmel is - még nem
> indokolja, hogy elüldözzék. Akkor a lista lealacsonyodra a Jobbik
> szintjére.

Igy van... Nekem o potolja az eteren at mar nem foghato Pannon
Radiot :)

Szabolcs Regos

unread,
Jan 12, 2004, 10:53:22 AM1/12/04
to

Tomka Gergely wrote:
> Azt kell mondanom hogy Alsó Antal Csaba egy nyamvadt, hitvány fasiszta
> seggfej és én szeretném ha eltakarodna a listáról. Támogatókat keresek a
> projekthez.

Sajnos nem értek egyet. Vannak megoldások arra, hogy személyesen
mentesülj a leveleitől, de a listáról való eltávolítása nem indokolt.

Azért, mert a véleménye ütközik a többiekével - az enyémmel is - még nem
indokolja, hogy elüldözzék. Akkor a lista lealacsonyodra a Jobbik

szintjére. AACS nem politikai jellegű hozzászólásai szerintem
hozzáértést bizonyítanak. Hogy emellett egy szélsőjobbos fasiszta barom,
hát istenem. Ilyennek is kell lennie a listán hogy ne essünk abba a
tévhitbe a világban csak normális emberek vannak...

Ave, Saabi.
ps: persze ettől függetlenül örülnék ha végre kinyílna a szeme, de ez
eléggé reménytelennek tűnik...

SZALAI Karoly

unread,
Jan 12, 2004, 10:55:41 AM1/12/04
to

On Mon, Jan 12, 2004 at 04:53:22PM +0100, Szabolcs Regos wrote:
> ps: persze ettől függetlenül örülnék ha végre kinyílna a szeme, de ez
> eléggé reménytelennek tűnik...

gondolom o is hasonloan gondol rank :) ugyhogy tolem is maradjon
:)
--
CZW

Tomka Gergely

unread,
Jan 12, 2004, 11:11:51 AM1/12/04
to

2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:

> beszivott, ha nem... Ne akarjon engem kiirtani... Szerintem ez a beszolas
> siman egy kategoria az antiszemitizmussal, akar a Hegedus Lori fele
> baromsaggal. Ilyen alapon tehat a demokratikus Magyarorszagon is
> uldozendo.

Hát látod, ebben nics igazad. Nem egy kategória. A többi stimmel.

--
Tomka Gergely
Repülőgép nélkül az ég csak levegő -- Hadi István alezredes

_______________________________________________________

Tomka Gergely

unread,
Jan 12, 2004, 11:13:04 AM1/12/04
to

2004-01-10 ragyogó napján Gergo Csibra ezt üzente:

> Monday, January 12, 2004, 4:18:32 PM, Tomka Gergely wrote:
>
> > Azt kell mondanom hogy Alsó Antal Csaba egy nyamvadt, hitvány fasiszta
> > seggfej és én szeretném ha eltakarodna a listáról. Támogatókat keresek a
> > projekthez.
>

> Elrontanád ultrabalos listánk eme üde színfoltját?

HA nem lenne itt, lehetnék én a jobboldali :(

Gergo Csibra

unread,
Jan 10, 2004, 11:13:50 AM1/10/04
to

Monday, January 12, 2004, 4:18:32 PM, Tomka Gergely wrote:

> Azt kell mondanom hogy Alsó Antal Csaba egy nyamvadt, hitvány fasiszta
> seggfej és én szeretném ha eltakarodna a listáról. Támogatókat keresek a
> projekthez.

Elrontanád ultrabalos listánk eme üde színfoltját?

--
Best regards,
Gergo Csibra mailto:csi...@freemail.hu

Gabor Halasz

unread,
Jan 12, 2004, 11:07:40 AM1/12/04
to

Szabolcs Regos wrote:
> Tomka Gergely wrote:
>
>> Azt kell mondanom hogy Alsó Antal Csaba egy nyamvadt, hitvány fasiszta
>> seggfej és én szeretném ha eltakarodna a listáról. Támogatókat keresek a
>> projekthez.
>
>
> Sajnos nem értek egyet. Vannak megoldások arra, hogy személyesen
> mentesülj a leveleitől, de a listáról való eltávolítása nem indokolt.
> Azért, mert a véleménye ütközik a többiekével - az enyémmel is - még nem
> indokolja, hogy elüldözzék. Akkor a lista lealacsonyodra a Jobbik
> szintjére.

Ebben tévedsz, a 45ös békeszerződés szerint valamennyi olyan országban,
ahol náci kormány volt hatalmon (ezt csak magyarország nem teljesíti
jelenleg köszönhetően az előző szalonnáci rezsimnek) kötelező a fasiszta
szervezetek és megnyilvánulások törvényi diszkriminálása.

--
Gabor HALASZ <hala...@freemail.hu>

Kosa Attila

unread,
Jan 12, 2004, 11:16:48 AM1/12/04
to

On Mon, Jan 12, 2004 at 04:55:41PM +0100, SZALAI Karoly wrote:
> On Mon, Jan 12, 2004 at 04:53:22PM +0100, Szabolcs Regos wrote:
> > ps: persze ettől függetlenül örülnék ha végre kinyílna a szeme, de ez
> > eléggé reménytelennek tűnik...
>
> gondolom o is hasonloan gondol rank :) ugyhogy tolem is maradjon

Mi az egyszerubb: mindenki leiratkozik es csak aacs marad, vagy csak o
iratkozik le?

--
Udvozlettel
Zsiga

Gergo Csibra

unread,
Jan 10, 2004, 11:17:19 AM1/10/04
to

Monday, January 12, 2004, 4:46:27 PM, SZALAI Karoly wrote:

> jol tudom, hogy a kereszteny terito vallas? ha tudnad, hanyan
> csongettek be hozzam a legnagyobb beke kozepette, hogy a hibas
> nezeteiket megosszak velem? a karacsonykor jovot majdnem
> felrugtam.

A mai volt a legjobb. Megállít egy középkorú hölgy, kivesz a
mappájából egy Őrtorony c. lapot (aki nem tudná ez a jehovisták
időszaki kiadványa) és azt kérdezi, szeretek-e olvasni? Azt hazudtam
neki, hogy nem szeretek.

--
Best regards,
Gergo Csibra mailto:csi...@freemail.hu

_______________________________________________________

Gabriel Akos

unread,
Jan 12, 2004, 11:17:28 AM1/12/04
to

On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:

> 2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:
>
> > beszivott, ha nem... Ne akarjon engem kiirtani... Szerintem ez a beszolas
> > siman egy kategoria az antiszemitizmussal, akar a Hegedus Lori fele
> > baromsaggal. Ilyen alapon tehat a demokratikus Magyarorszagon is
> > uldozendo.
>
> Hát látod, ebben nics igazad. Nem egy kategória. A többi stimmel.
>

Ervek nelkul? Gratulalok. Kerdezek: miert nem egy kategoria?


UDv,
Akos

Gergo Csibra

unread,
Jan 10, 2004, 11:29:01 AM1/10/04
to

Monday, January 12, 2004, 5:11:51 PM, Tomka Gergely wrote:

> 2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:

>> beszivott, ha nem... Ne akarjon engem kiirtani... Szerintem ez a beszolas
>> siman egy kategoria az antiszemitizmussal, akar a Hegedus Lori fele
>> baromsaggal. Ilyen alapon tehat a demokratikus Magyarorszagon is
>> uldozendo.

> Hát látod, ebben nics igazad. Nem egy kategória. A többi stimmel.

Így van. A hetihetesben is megmondta valamelyik, hogy amíg kiirtani az
összes keresztényt részegen és elszólásból akarta valaki, addig
zsidózni józanul előre megfontolt szándékkal szoktak, és nem kérnek
utána rögtön elnézést. Majd ha ez utóbbit is részegen teszik, akkor
lesz egy kategória.

--
Best regards,
Gergo Csibra mailto:csi...@freemail.hu

_______________________________________________________

Szántó Dániel

unread,
Jan 12, 2004, 11:24:14 AM1/12/04
to

On Mon, Jan 12, 2004 at 05:16:48PM +0100, Kosa Attila wrote:
> On Mon, Jan 12, 2004 at 04:55:41PM +0100, SZALAI Karoly wrote:
> > On Mon, Jan 12, 2004 at 04:53:22PM +0100, Szabolcs Regos wrote:
> > > ps: persze ettől függetlenül örülnék ha végre kinyílna a szeme, de ez
> > > eléggé reménytelennek tűnik...
> >
> > gondolom o is hasonloan gondol rank :) ugyhogy tolem is maradjon
>
> Mi az egyszerubb: mindenki leiratkozik es csak aacs marad, vagy csak o
> iratkozik le?

Miért pont ezt a két lehetőseget ragadod ki a sok közül?

DTR
--
A kör végtelen voltát akkor értheted meg igazán, amikor a tüskéket
szeded ki egy biciklikerékből.

Szántó Dániel

unread,
Jan 12, 2004, 11:33:27 AM1/12/04
to

On Sat, Jan 10, 2004 at 05:29:01PM +0100, Gergo Csibra wrote:
> Monday, January 12, 2004, 5:11:51 PM, Tomka Gergely wrote:
>
> > 2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:
>
> >> beszivott, ha nem... Ne akarjon engem kiirtani... Szerintem ez a beszolas
> >> siman egy kategoria az antiszemitizmussal, akar a Hegedus Lori fele
> >> baromsaggal. Ilyen alapon tehat a demokratikus Magyarorszagon is
> >> uldozendo.
>
> > Hát látod, ebben nics igazad. Nem egy kategória. A többi stimmel.
>
> Így van. A hetihetesben is megmondta valamelyik, hogy amíg kiirtani az
> összes keresztényt részegen és elszólásból akarta valaki, addig
> zsidózni józanul előre megfontolt szándékkal szoktak, és nem kérnek
> utána rögtön elnézést. Majd ha ez utóbbit is részegen teszik, akkor
> lesz egy kategória.

Ezt most nem értem. Azt mondják, hogy a részeg ember alapvetően őszinte
típus, tehát ő akkor sokkal komolyabban is gondolhatta. Nem?
Másrészt meg... Szerintem a részegség semmire sem enyhítő körlmény, ő
vállalta önként.

DTR
--
A kör végtelen voltát akkor értheted meg igazán, amikor a tüskéket
szeded ki egy biciklikerékből.

Tomka Gergely

unread,
Jan 12, 2004, 11:24:05 AM1/12/04
to

2004-01-12 ragyogó napján attila.ra...@ericsson.com ezt üzente:

> On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:
>
> > 2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:
> >
> > > beszivott, ha nem... Ne akarjon engem kiirtani... Szerintem ez a beszolas
> > > siman egy kategoria az antiszemitizmussal, akar a Hegedus Lori fele
> > > baromsaggal. Ilyen alapon tehat a demokratikus Magyarorszagon is
> > > uldozendo.
> >
> > Hát látod, ebben nics igazad. Nem egy kategória. A többi stimmel.
>

> A részeg rádiós karakánan kimondta, míg a józan(?) pap csak körülírta a
> dolgot.

1. a részeg rádiós bocsánatot kért, kirugattatott, stb.
2. a józan papot meg népe diadalmenetben kíséri mindenhová, és soha nem
kért bocsánatot.

--
Tomka Gergely
Repülőgép nélkül az ég csak levegő -- Hadi István alezredes

_______________________________________________________

attila.ra...@ericsson.com

unread,
Jan 12, 2004, 11:21:32 AM1/12/04
to

On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:

> 2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:
>
> > beszivott, ha nem... Ne akarjon engem kiirtani... Szerintem ez a beszolas
> > siman egy kategoria az antiszemitizmussal, akar a Hegedus Lori fele
> > baromsaggal. Ilyen alapon tehat a demokratikus Magyarorszagon is
> > uldozendo.
>
> Hát látod, ebben nics igazad. Nem egy kategória. A többi stimmel.

A részeg rádiós karakánan kimondta, míg a józan(?) pap csak körülírta a
dolgot.
Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
tried it."

Gabor Halasz

unread,
Jan 12, 2004, 11:29:44 AM1/12/04
to

attila.ra...@ericsson.com wrote:

> A részeg rádiós karakánan kimondta, míg a józan(?) pap csak körülírta a
> dolgot.

A részeg rádiós első szám első személyben beszélt.

--
Gabor HALASZ <hala...@freemail.hu>

Tomka Gergely

unread,
Jan 12, 2004, 11:19:51 AM1/12/04
to

2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:

> On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:
>
> > 2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:
> >
> > > beszivott, ha nem... Ne akarjon engem kiirtani... Szerintem ez a beszolas
> > > siman egy kategoria az antiszemitizmussal, akar a Hegedus Lori fele
> > > baromsaggal. Ilyen alapon tehat a demokratikus Magyarorszagon is
> > > uldozendo.
> >
> > Hát látod, ebben nics igazad. Nem egy kategória. A többi stimmel.
>
> Ervek nelkul? Gratulalok. Kerdezek: miert nem egy kategoria?

HG talán? Előbb volt érv, azt is el köll olvasni.

--
Tomka Gergely
Repülőgép nélkül az ég csak levegő -- Hadi István alezredes

_______________________________________________________

Gabriel Akos

unread,
Jan 12, 2004, 11:40:00 AM1/12/04
to

On Sat, 10 Jan 2004, Gergo Csibra wrote:

> Így van. A hetihetesben is megmondta valamelyik, hogy amíg kiirtani az
> összes keresztényt részegen és elszólásból akarta valaki, addig
> zsidózni józanul előre megfontolt szándékkal szoktak, és nem kérnek
> utána rögtön elnézést. Majd ha ez utóbbit is részegen teszik, akkor
> lesz egy kategória.

Szerinted ez mento korulmeny? Egy radioban?

"Biztos ur, higgye el, en nem akartam elutni, de olyan reszeg vagyok... "
Kb. ezzel erzem egy szinten. Ha valaki kozszereplo, legyen jozan.

Kulonben is, a jogot, marpedig itt senki nem beszel erzesekrol, hat akkor
en sem teszem, nem erdekli, hogy mi tortenik a cselekmeny utan. Marmint
hogy bocsanatot ker, es kirugjak, vagy hogy unneplik masok, es nem ker
bocsanatot. A tenyallas attol megvan. A buntetesi tetel persze lehet mas.
Tehat HL zsidozott, a radios meg keresztenyezett. Ha meg ezt sem ismeritek
el, akkor kenytelen leszek levonni a kovetkeztetest, hogy igaztalanul
itelitek el AACS-t ultrajobbosnak, antiszemitanak, mert Ti pont annyira
vagytok ultraliberalisok es keresztenyellenesek.

UDv,
Akos

Tomka Gergely

unread,
Jan 12, 2004, 11:47:56 AM1/12/04
to

2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:

> Kulonben is, a jogot, marpedig itt senki nem beszel erzesekrol, hat akkor


> en sem teszem, nem erdekli, hogy mi tortenik a cselekmeny utan. Marmint

Dehogy nem érdekli. A rádiós ezt nem fogja visszaesőként elkövetni, hl meg
igen. A rádiós már részesült büntetésben, hl meg nem.

> Tehat HL zsidozott, a radios meg keresztenyezett. Ha meg ezt sem ismeritek

Nem élnek közöttünk olyanok, akik átéltek keresztényirtást. Ellenben élnek
közöttünk olyanok, akik átéltek zsidóirtást.

A rádiós egy rádiós volt, HL viszont egy politikai párt tagja,
képviselője, a párt vezetője teljes mértékben kiállt mellette _és ameleltt
amit mondott_.

Ha ez neked nem elég különség...

> el, akkor kenytelen leszek levonni a kovetkeztetest, hogy igaztalanul
> itelitek el AACS-t ultrajobbosnak, antiszemitanak, mert Ti pont annyira
> vagytok ultraliberalisok es keresztenyellenesek.

Hmmm. Mikor is írtam én olyant keresztényekre hogy menjenek innen? Azt
írtam hogy nem szeretem az egyházakat, és ezt sokszor, és nyomatékosan.

--
Tomka Gergely
Repülőgép nélkül az ég csak levegő -- Hadi István alezredes

_______________________________________________________

Kosa Attila

unread,
Jan 12, 2004, 11:46:00 AM1/12/04
to

On Mon, Jan 12, 2004 at 05:24:14PM +0100, Szántó Dániel wrote:
> On Mon, Jan 12, 2004 at 05:16:48PM +0100, Kosa Attila wrote:
> >
> > Mi az egyszerubb: mindenki leiratkozik es csak aacs marad, vagy csak o
> > iratkozik le?
>
> Miért pont ezt a két lehetőseget ragadod ki a sok közül?

Sorold a tobbit, hatha talalunk koztuk elfogadhatot :)

--
Udvozlettel
Zsiga

attila.ra...@ericsson.com

unread,
Jan 12, 2004, 11:57:42 AM1/12/04
to

On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:

> 2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:
>
> > Kulonben is, a jogot, marpedig itt senki nem beszel erzesekrol, hat akkor
> > en sem teszem, nem erdekli, hogy mi tortenik a cselekmeny utan. Marmint
>
> Dehogy nem érdekli. A rádiós ezt nem fogja visszaesőként elkövetni, hl meg
> igen. A rádiós már részesült büntetésben, hl meg nem.

Ez nem a cselekményt minősíti, hanem az "igazságszolgáltatást".

[...]


> A rádiós egy rádiós volt, HL viszont egy politikai párt tagja,
> képviselője, a párt vezetője teljes mértékben kiállt mellette _és ameleltt
> amit mondott_.

Ez megint nem a cselekményt minősíti, hanem a politikai pártot.

> Ha ez neked nem elég különség...

Nekem nem.


Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
tried it."

_______________________________________________________

Tomka Gergely

unread,
Jan 12, 2004, 11:59:11 AM1/12/04
to

2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:

> On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:
>

> > Nem élnek közöttünk olyanok, akik átéltek keresztényirtást. Ellenben élnek
> > közöttünk olyanok, akik átéltek zsidóirtást.
>

> Melyik torvenyben van ez benne? Kit erdekel? Ugye milyen gaz a liberalis
> hozzaallas, ha liberalissal szemben sutik el?

Hm? Amit te monc az a jogászi hozzállás, nem a liberális.

> > Hmmm. Mikor is írtam én olyant keresztényekre hogy menjenek innen? Azt
> > írtam hogy nem szeretem az egyházakat, és ezt sokszor, és nyomatékosan.
>

> Rendben, ez valoban egy kulonbseg. De egy buntetojogilag megvalosult
> tenyallast tagadni, az vajon mi?

Meg kell itten torpannunk picit. Milyen tényállásról beszélsz te? Milyen
BTK-kategóriájú bűncselekményt követett el a rádiós szreinted?

--
Tomka Gergely
Repülőgép nélkül az ég csak levegő -- Hadi István alezredes

_______________________________________________________

Gabor Halasz

unread,
Jan 12, 2004, 12:00:16 PM1/12/04
to

Gabriel Akos wrote:
>
> hl-t a magyar demokratikus birosag felmentette. Jogallam, hm?

Melyik? Az elsőfokú elítélte, a másodfokú felmentette. Jogállam, bravo
lomnici.

> A visszaesesben meg sosem lehetsz biztos, fog meg berugni az a radios...

a kisnáci nem először áll bíróság előtt.


--
Gabor HALASZ <hala...@freemail.hu>

Gabor Halasz

unread,
Jan 12, 2004, 11:52:05 AM1/12/04
to

Gabriel Akos wrote:

> Kulonben is, a jogot, marpedig itt senki nem beszel erzesekrol, hat akkor
> en sem teszem, nem erdekli, hogy mi tortenik a cselekmeny utan.

Szerinted melyik törvény tiltja a keresztények szidalmazását?


> Tehat HL zsidozott, a radios meg keresztenyezett. Ha meg ezt sem ismeritek
> el, akkor kenytelen leszek levonni a kovetkeztetest, hogy igaztalanul
> itelitek el AACS-t ultrajobbosnak, antiszemitanak, mert Ti pont annyira
> vagytok ultraliberalisok es keresztenyellenesek.

Nem, mert a tilosban véleményt nyilvánított (szólásszabadság van, hiába
nem tetszik a keresztényeknek), hegedűs pedig felszólított, csak a
magukra önnállóságukra és kvalifikáltságukra qrva büszke bírók képelenek
megkülönböztetni az alapvető magyar nyelvtani szerkezeteket.

--
Gabor HALASZ <hala...@freemail.hu>

Tomka Gergely

unread,
Jan 12, 2004, 12:00:39 PM1/12/04
to

2004-01-12 ragyogó napján attila.ra...@ericsson.com ezt üzente:

> On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:


>
> > 2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:
> >
> > > Kulonben is, a jogot, marpedig itt senki nem beszel erzesekrol, hat akkor
> > > en sem teszem, nem erdekli, hogy mi tortenik a cselekmeny utan. Marmint
> >
> > Dehogy nem érdekli. A rádiós ezt nem fogja visszaesőként elkövetni, hl meg
> > igen. A rádiós már részesült büntetésben, hl meg nem.
>
> Ez nem a cselekményt minősíti, hanem az "igazságszolgáltatást".

És szerinted ilyen büntetési mutatók mellett melyikből lesz tömegjelenség?

> > A rádiós egy rádiós volt, HL viszont egy politikai párt tagja,
> > képviselője, a párt vezetője teljes mértékben kiállt mellette _és ameleltt
> > amit mondott_.
>
> Ez megint nem a cselekményt minősíti, hanem a politikai pártot.

a cselekmény közveszélyes mivoltát.

> > Ha ez neked nem elég különség...
>
> Nekem nem.

Dehogynem. Gondolj.

--
Tomka Gergely
Repülőgép nélkül az ég csak levegő -- Hadi István alezredes

_______________________________________________________

Gabriel Akos

unread,
Jan 12, 2004, 11:53:56 AM1/12/04
to

On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:

> Nem élnek közöttünk olyanok, akik átéltek keresztényirtást. Ellenben élnek
> közöttünk olyanok, akik átéltek zsidóirtást.

Melyik torvenyben van ez benne? Kit erdekel? Ugye milyen gaz a liberalis

hozzaallas, ha liberalissal szemben sutik el?

> > el, akkor kenytelen leszek levonni a kovetkeztetest, hogy igaztalanul


> > itelitek el AACS-t ultrajobbosnak, antiszemitanak, mert Ti pont annyira
> > vagytok ultraliberalisok es keresztenyellenesek.
>
> Hmmm. Mikor is írtam én olyant keresztényekre hogy menjenek innen? Azt
> írtam hogy nem szeretem az egyházakat, és ezt sokszor, és nyomatékosan.
>

Rendben, ez valoban egy kulonbseg. De egy buntetojogilag megvalosult

tenyallast tagadni, az vajon mi?

Udv,
Akos

Gabriel Akos

unread,
Jan 12, 2004, 11:51:56 AM1/12/04
to

On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:

> 2004-01-12 ragyogó napján Gabriel Akos ezt üzente:
>
> > Kulonben is, a jogot, marpedig itt senki nem beszel erzesekrol, hat akkor
> > en sem teszem, nem erdekli, hogy mi tortenik a cselekmeny utan. Marmint
>
> Dehogy nem érdekli. A rádiós ezt nem fogja visszaesőként elkövetni, hl meg

A tenyallas megvalosulasa szempontjabol erdektelen.

> igen. A rádiós már részesült büntetésben, hl meg nem.

hl-t a magyar demokratikus birosag felmentette. Jogallam, hm?


A visszaesesben meg sosem lehetsz biztos, fog meg berugni az a radios...


Udv,
Akos

Gabriel Akos

unread,
Jan 12, 2004, 12:12:22 PM1/12/04
to

On Mon, 12 Jan 2004, Tomka Gergely wrote:

> Meg kell itten torpannunk picit. Milyen tényállásról beszélsz te? Milyen
> BTK-kategóriájú bűncselekményt követett el a rádiós szreinted?
>

Kozosseg elleni izgatas. Uaz mint HL. Ugyeszseg asszem mar nyomoz is
(radioban hallottam, furcsa, miert nem rendorseg...). Birosag majd
eldonti.

"kiirtanam az osszes keresztenyt". Ez szerintem tobb, mint egy egyszeru
velemeny, aka "hulye minden kereszteny", "eletre alkalmatlan minden
kereszteny". Persze annal meg enyhebb, hogy "irtsunk ki minden
keresztenyt".

Udv,
Akos

Szántó Dániel

unread,
Jan 12, 2004, 12:11:06 PM1/12/04
to

On Mon, Jan 12, 2004 at 05:46:00PM +0100, Kosa Attila wrote:
> On Mon, Jan 12, 2004 at 05:24:14PM +0100, Szántó Dániel wrote:
> > On Mon, Jan 12, 2004 at 05:16:48PM +0100, Kosa Attila wrote:
> > >
> > > Mi az egyszerubb: mindenki leiratkozik es csak aacs marad, vagy csak o
> > > iratkozik le?
> >
> > Miért pont ezt a két lehetőseget ragadod ki a sok közül?
>
> Sorold a tobbit, hatha talalunk koztuk elfogadhatot :)

Próbáljuk, hátha sikerül: :)

-mindneki marad
-mindenki leiratozik
-egyesek maradnak, köztük AACs, mások leiratkoznak
-egyesek maradnak, mások leiratkoznak, köztük AACs

DTR
--
A kör végtelen voltát akkor értheted meg igazán, amikor a tüskéket
szeded ki egy biciklikerékből.

Géczi Szabolcs

unread,
Jan 12, 2004, 12:26:11 PM1/12/04
to

On Mon, Jan 12, 2004 at 04:40:33PM +0100, Kosa Attila wrote:
> > Elvi szinten támogatom, nálam spamdb-ben van hoszabb ideje hasonló
>
> En mar regen mondom...

te mindent regota mondasz :)
azt is,h a debian egy jo distrib :P
--
Géczi Szabolcs
GPG: http://www.goodwill.hu/~szabszi/szabszi.asc
Fingerprint: B36C 150C C316 5A15 DB5F 183A 303B 5AEB 36C2 3162

Géczi Szabolcs

unread,
Jan 12, 2004, 12:24:47 PM1/12/04
to

On Mon, Jan 12, 2004 at 04:18:32PM +0100, Tomka Gergely wrote:
> 2004-01-12 ragyogó napján Also-Antal Csaba ezt üzente:
>
> > nem vagy te olyan hulyegyerek hogy ne tudd :)))k

>
> Azt kell mondanom hogy Alsó Antal Csaba egy nyamvadt, hitvány fasiszta
> seggfej és én szeretném ha eltakarodna a listáról. Támogatókat keresek a
> projekthez.

zaszlot nem kell egetni, ugye?

Tomka Gergely

unread,
Jan 12, 2004, 12:36:42 PM1/12/04
to

2004-01-12 ragyogó napján Géczi Szabolcs ezt üzente:

> On Mon, Jan 12, 2004 at 04:18:32PM +0100, Tomka Gergely wrote:
> > 2004-01-12 ragyogó napján Also-Antal Csaba ezt üzente:
> >
> > > nem vagy te olyan hulyegyerek hogy ne tudd :)))k
> >
> > Azt kell mondanom hogy Alsó Antal Csaba egy nyamvadt, hitvány fasiszta
> > seggfej és én szeretném ha eltakarodna a listáról. Támogatókat keresek a
> > projekthez.
>
> zaszlot nem kell egetni, ugye?

Kifejezetten nem. Én nem is égettem. AACSék égettek.

--
Tomka Gergely
Repülőgép nélkül az ég csak levegő -- Hadi István alezredes

_______________________________________________________

VEGH Karoly

unread,
Jan 12, 2004, 12:42:36 PM1/12/04