barbarok

Homonnai Mihaly

http://index.hu/kulfold/2010/05/31/megint_elszabadult_a_pokol_a_kozel-keleten/
H?tf?n hajnalban az izraeli hadsereg megt?madta [1] a Szabad G?za Mozgalom
hat haj?j?t nemzetk?zi vizeken, 130-150 kilom?terre Izrael partjait?l. A
haj?k t?zezer tonna seg?lysz?ll?tm?nnyal indultak ?tnak vas?rnap
Ciprusr?l, a rakom?nynak h?tf?re kellett volna a G?zai ?vezetbe ?rkeznie

romaniaba es karpataljara is rendszeresen mennek segelyek mo-rol, pedig
ott meg feltetelezett humanitarius valsag sincs, megsem verik szet a
konvojokat.

Xorn

2010/6/1 Homonnai Mihaly <ho...@norb.rulez.org>:

> [...]
>
> romaniaba es karpataljara is rendszeresen mennek segelyek mo-rol, pedig
> ott meg feltetelezett humanitarius valsag sincs, megsem verik szet a

Engem inkabb az erdekel, mit akar ezzel elerni Izrael? Nagyjabol
mindenkivel osszerugja a patkot, akivel lehet, es akivel nem, azoknak
is muszaj elitelni, amit csinaltak, es szembefordulni veluk.

Best regards,
Andy

Xorn

> [...]

> romaniaba es karpataljara is rendszeresen mennek segelyek mo-rol, pedig
> ott meg feltetelezett humanitarius valsag sincs, megsem verik szet a

Ja, es olvassatok Karosszeket is.

Best regards,
Andy

Marton Ferenc

Homonnai Mihaly <ho...@norb.rulez.org> wrote:

> [...]
>
> romaniaba es karpataljara is rendszeresen mennek segelyek mo-rol, pedig
> ott meg feltetelezett humanitarius valsag sincs, megsem verik szet a

ket baj van a konvojokkal, fegyvert csempeszhetnek bennuk, masreszt
pedig a segeklyek eladasaval fegyvert vasarolhatnak. ha nem tudsz penzt
adni egy szervezetnek, akkor adj neki segelyt, az ugyanaz.

Homonnai Mihaly

Marton Ferenc <hos...@norb.rulez.org> wrote:

> ket baj van a konvojokkal, fegyvert csempeszhetnek bennuk, masreszt
> pedig a segeklyek eladasaval fegyvert vasarolhatnak. ha nem tudsz penzt
> adni egy szervezetnek, akkor adj neki segelyt, az ugyanaz.

de ebben az esetben csak siman azt mondja, h acsi, atnezzuk a hajot es mar
mehetsz is. helyette ekkora konfliktust csinaltak.

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, Xorn wrote:

> Engem inkabb az erdekel, mit akar ezzel elerni Izrael? Nagyjabol
> mindenkivel osszerugja a patkot, akivel lehet, es akivel nem, azoknak
> is muszaj elitelni, amit csinaltak, es szembefordulni veluk.

Nem akarták hogy fegyvereket szállítsanak gázába. Látványosan elbaszták,
remélem, legközelebb jobban sikerül.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, Homonnai Mihaly wrote:

> de ebben az esetben csak siman azt mondja, h acsi, atnezzuk a hajot es mar
> mehetsz is. helyette ekkora konfliktust csinaltak.

Jaja, pontosan ezt csinálta az IN. A többi hajón ez működött is, itt
nekikestek vasrudakkal.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Pápai Balázs

Xorn írta:

> Ja, es olvassatok Karosszeket is.

Mit tudhat ő amit mondjuk a cnn nem?

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Jaja, pontosan ezt csinálta az IN. A többi hajón ez működött is, itt
> nekikestek vasrudakkal.

Ők sem virággal jöttek.

Szakacs-Vass Sandor

"Homonnai Mihaly" <ho...@norb.rulez.org> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> de ebben az esetben csak siman azt mondja, h acsi, atnezzuk a hajot es mar
> mehetsz is. helyette ekkora konfliktust csinaltak.

Ezt mondtak. (Marmint hogy tessek xy kikotobe faradni, ott atnezzuk es
mehet tovabb a cucc kamionokon.)

Aztan a hajok nem mentek a megfelelo kikotobe, igy odamentek,
valoszinuleg nem szamitottak arra hogy fejbe fogjak oket verni (hiba1)
de ez tortent es rosszul reagaltak le (hiba2)...

--
Udv, Sandor

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Nem akarták hogy fegyvereket szállítsanak gázába. Látványosan elbaszták,
> remélem, legközelebb jobban sikerül.

Miért nem várták meg, míg beérnek a felségvizekre? Miért kellett nemzetközi
vizeken kvázi kalóztámadásként előadni a dolgot?

Pápai Balázs

Marton Ferenc írta:

> ket baj van a konvojokkal, fegyvert csempeszhetnek bennuk, masreszt
> pedig a segeklyek eladasaval fegyvert vasarolhatnak. ha nem tudsz penzt
> adni egy szervezetnek, akkor adj neki segelyt, az ugyanaz.

Ha körül vannak zárva, kinek adják el?

Szakacs-Vass Sandor

"Pápai Balázs" <sparhel...@gmail.com> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> Miért nem várták meg, míg beérnek a felségvizekre? Miért kellett nemzetközi

> vizeken kvázi kalóztámadásként el?adni a dolgot?

Szerintem azert hogy meg az ejszaka leple alatt meg el tudjak intezni,
ne legyenek olyan latvanyos felvetelek. De ez nem jott be.

Es valoban ez az amire nagyon pruszkol mindenki.

--
Udv, Sandor

Attila Rajmund Nohl

Pápai Balázs <sparhel...@gmail.com> írta, 2010.06.01.:
[...]

> Ha körül vannak zárva, kinek adják el?

Kicsempészik.

Szakacs-Vass Sandor

> ?k sem virággal jöttek.

Azert egy hajo hatosagi ellenorzese igen gyakori, es nem szokas
fejbevagni a hajora szallo ellenort.

--
Udv, Sandor

Attila Rajmund Nohl

Szakacs-Vass Sandor <sandor....@crans.org> írta, 2010.06.01.:

> Azert egy hajo hatosagi ellenorzese igen gyakori, es nem szokas
> fejbevagni a hajora szallo ellenort.

Nemzetközi vizeken?

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, Pápai Balázs wrote:

> Ők sem virággal jöttek.

(vállvonás) Ha a többi hajóra fel tudtak menni lövés nélkül, alighanem ide
is anélkül toppantak be. Aki katonákat megtámad, ne lepődjön meg.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Marton Ferenc

> Miért nem várták meg, míg beérnek a felségvizekre? Miért kellett nemzetközi

> vizeken kvázi kalóztámadásként el?adni a dolgot?

10merfold a nemzetkozi viz, siman atopakoljak kisebb hajokra a
szallitmany ertekes reszet mire odaer barki. szerinted hogy mukodott
eddig a dolog?:)

megjegyzem, hogy komolyann haditengereszettel rendelkezo orszagok siman
sajat vizeiknek tekintik a 10 merfoldnel messzebbi vizeket is ha ugy
akarjak.

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, Attila Rajmund Nohl wrote:

> Nemzetközi vizeken?

Persze. Kalózokról nemrég volt szó, az is ott történik.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Marton Ferenc

> Ha körül vannak zárva, kinek adják el?

:) ejjde naiv vagy. tuti biztos lehetsz benne, hogy a szallitmanyok jo
resz a raklaprol le se kerul gazaban.

Szakacs-Vass Sandor

"Attila Rajmund Nohl" <attila...@gmail.com> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> Nemzetközi vizeken?

Egyreszt tudtommal ott is (mi pl kabszercsempeszeket szoktunk ilyen
modon elcsipni; bar lehet hogy nem szallnak ra hanem csak
korullovoldozik es kikotobe kenyszeritik), masreszt blokad alatt levo
terulet kornyeken tetelesen szabad, harmadreszt ha nem is szabadna,
akkor sem a fejbevagas a megoldas...

--
Udv, Sandor

Pápai Balázs

Szakacs-Vass Sandor írta:

> [...]
> korullovoldozik es kikotobe kenyszeritik), masreszt blokad alatt levo
> terulet kornyeken tetelesen szabad, harmadreszt ha nem is szabadna,

A lövöldözés?

Pápai Balázs

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Persze. Kalózokról nemrég volt szó, az is ott történik.

Csak pont fordítva. Ott is fegyveresek szállnak fel a hajóra nemzetközi
vizeken, hogy átvizsgálják a rakományt, majd saját kikötőbe kísérjék a
hajót. Ha bedobálják őket a vízbe, akkor annak örül mindenki.
Mi a különbség?

Pápai Balázs

Marton Ferenc írta:

> :) ejjde naiv vagy. tuti biztos lehetsz benne, hogy a szallitmanyok jo
> resz a raklaprol le se kerul gazaban.

De jól értesült vagy.. Gondolom azért ment egy csomó aktivista velük..

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> (vállvonás) Ha a többi hajóra fel tudtak menni lövés nélkül, alighanem ide
> is anélkül toppantak be. Aki katonákat megtámad, ne lepődjön meg.

Aki katonákkal támad, ne lepődjön meg.

Attila Rajmund Nohl

Pápai Balázs <sparhel...@gmail.com> írta, 2010.06.01.:

> De jól értesült vagy.. Gondolom azért ment egy csomó aktivista velük..

Az aktivista a terrorista leánykori neve. De te gondolom nem láttad a
Spektrumon az "On the Spot" dokumentumsorozat gázai részét, hogy
hogyan "osztják" szét a segélyeket...

Szakacs-Vass Sandor

> A lövöldözés?

Az ugyanolyan jo megoldas mint egy kozuti
ellenorzesnel/rablotamadasnal (izles szerint) lovoldozessel valaszolni.

--
Udv, Sandor

Pápai Balázs

Attila Rajmund Nohl írta:

> Az aktivista a terrorista leánykori neve. De te gondolom nem láttad a
> Spektrumon az "On the Spot" dokumentumsorozat gázai részét, hogy
> hogyan "osztják" szét a segélyeket...

Nem láttam. Ezek szerint az európai úniós aktivisták, svédek, törökök,
görögök terroristák mind?

Tomka Gergely

> Aki katonákkal támad, ne lepődjön meg.

Nem támadtak.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Nem támadtak.

Épp csak beugrottak egy teára. Fegyverrel, helikopterből, kötélen.

Szakacs-Vass Sandor

> Épp csak beugrottak egy teára. Fegyverrel, helikopterb?l, kötélen.

Azert ne feledjuk hogy ez az epizod "csak" folytatas volt, joval
elotte megkezdodott a "megyunk oda" "ne gyertek mert baj lesz" "de
megyunk" "meg fogunk allitani" adok-kapok.

Az hogy beugrottak egy teara a legkevesbe sem meglepo, tiszta volt
hogy meg fog tortenni.

--
Udv, Sandor

Attila Rajmund Nohl

Pápai Balázs <sparhel...@gmail.com> írta, 2010.06.01.:

> Nem láttam. Ezek szerint az európai úniós aktivisták, svédek, törökök,
> görögök terroristák mind?

A WTC-be sem egyszerű parasztok repültek bele...

Pápai Balázs

Szakacs-Vass Sandor írta:

> Azert ne feledjuk hogy ez az epizod "csak" folytatas volt, joval
> elotte megkezdodott a "megyunk oda" "ne gyertek mert baj lesz" "de
> megyunk" "meg fogunk allitani" adok-kapok.

Az rendben is lett volna, hogy ha odamennek akkor megállítják őket.
Nem is ezzel van a baj, hanem azzal, ahogy és ahol csinálták.

> Az hogy beugrottak egy teara a legkevesbe sem meglepo, tiszta volt
> hogy meg fog tortenni.

Csak éppen nem volt rá szükség.
Két cirkáló melléáll és bekísérik a kikötőbe. Nyilván erre van valami
protokoll amiben lehet, hogy nem az éjszaka, helikopterről próbáljuk
elfoglalni a hajót, ráadásul nemzetközi vizeken.

Szakacs-Vass Sandor

"Pápai Balázs" <sparhel...@gmail.com> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> Az rendben is lett volna, hogy ha odamennek akkor megállítják ?ket.

> Nem is ezzel van a baj, hanem azzal, ahogy és ahol csinálták.

Szoltak nekik hogy meg fogjak allitani, szoltak hogy alljanak meg,
ezutan a fedelzetre szalltak. Ez teljesen normalis ugymenetnek tunik.

Utana elszabadult a pokol, hogy ki es miert hibas benne azt nem tudom.

> Csak éppen nem volt rá szükség.

> Két cirkáló melléáll és bekísérik a kiköt?be.

Nem mukodik, egyszeruen nem valtoztatnak iranyt. Hasonlo esetben masok
(utana kene nezzek kik) azt probaltak hogy fizikailag lokdosik a hajot
hogy arrafele tereljek amerre akarjak. Nem volt tul sikeres.

> Nyilván erre van valami
> protokoll amiben lehet, hogy nem az éjszaka, helikopterr?l próbáljuk

> elfoglalni a hajót, ráadásul nemzetközi vizeken.

Igen, mint irtam, ez komoly hibanak tunik. De maga a hajoraszallas nem.

--
Udv, Sandor

Pápai Balázs

Szakacs-Vass Sandor írta:

> Szoltak nekik hogy meg fogjak allitani, szoltak hogy alljanak meg,
> ezutan a fedelzetre szalltak. Ez teljesen normalis ugymenetnek tunik.
>
> Utana elszabadult a pokol, hogy ki es miert hibas benne azt nem tudom.

Én úgy gondolom, hogy amíg nemzetközi vizeken járnak, addig nem biztos,
hogy kötelezhetők arra, hogy megálljanak.
Aki meg hívás nélkül lép be egy ajtón, ne csodálkozzon, ha esetleg kidobják.

> [...]
> hogy arrafele tereljek amerre akarjak. Nem volt tul sikeres.

> Igen, mint irtam, ez komoly hibanak tunik. De maga a hajoraszallas nem.

Szálltak volna akkor a hajóra, ha jogalapjuk támad rá. Így egy kicsit
olyan, mintha a rendőr azelőtt büntet meg, hogy elkövetted a szabálysértést.

Pápai Balázs

Marton Ferenc írta:

> minden hajo melle nem lehet ketto hadihajot allitani !

Nem jött olyan sok..

Pápai Balázs

Marton Ferenc írta:

> solyom szlovak ugye jutott eszembe. amikor meguzentek neki nem fogjak
> beengedni, de o azert odament. vegul az utolso pillanatban meghatralt.
> kett belole botrany. ha solyom tovabbmegy mi lett volna?

Jó kérdés. Ha hozzányúlnak, akkor még nagyobb botrány..

Marton Ferenc

> De jól értesült vagy.. Gondolom azért ment egy csomó aktivista velük..

ugy altalaban az osszes egelyszallitmanynal ez a legnagyobb problema.
nagyon nehez valoban a raszoruloknak juttatni. tokmindegy hogy jamaica
vagy gaza vagy new orleans. igazabol csak az a kerdes mekkora resze megy
a piacra. egy haborus ovezetben sejtheto hogy csak kis resze kerul
valoban a helyere.

Marton Ferenc

> [...]

> hogy kötelezhet?k arra, hogy megálljanak.

> Aki meg hívás nélkül lép be egy ajtón, ne csodálkozzon, ha esetleg kidobják.

USA szerinted mi a jo isten csinal? pedig sokkal nagyobb tengerpartja
van. de az oroszok is ezt csinaljak sot a kinaiak is. meg a franciak is,
igaz nekik inkabb csonakjaik vannak mint hajoik.

erosebb kutya szexualizal az van. akinek nem tetszik megy a nemzetkozi
birosagra. ha azon a hajon barmit talalnak ami illegalis akkor megvan az
ok es ennyi. itt nem az volt a durva hogy elfoglaltak a hajot, hogy
elteritik. hanem az hogy lelottek 9 embert. ha nem lovik le hanem csak
szimplan hulyere verik oket, azzzal se lett volna kulonosebb gond. de
lelottek oket es meghaltak. ez a baj.

Tomka Gergely

> Én úgy gondolom, hogy amíg nemzetközi vizeken járnak, addig nem biztos,
> hogy kötelezhetők arra, hogy megálljanak.
> Aki meg hívás nélkül lép be egy ajtón, ne csodálkozzon, ha esetleg kidobják.

Rosszul gondolod. Kötelezhetik, megállíthatják, átkutathatják.

> Szálltak volna akkor a hajóra, ha jogalapjuk támad rá. Így egy kicsit
> olyan, mintha a rendőr azelőtt büntet meg, hogy elkövetted a szabálysértést.

http://en.wikipedia.org/wiki/Karine_A_Affair

Nem sokkal előtte. És továbbra sem büntettek, Sándor már említette a
közúti ellenőrzés analógiát. Ez itt annak a megfelelője volt, amíg el nem
kezdtek verekedni az ellenőrzöttek.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Marton Ferenc

Marton Ferenc

Marton Ferenc

Tomka Gergely <ger...@tomka.hu> wrote:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Karine_A_Affair
>
> Nem sokkal el?tte. És továbbra sem büntettek, Sándor már említette a
> közúti ellen?rzés analógiát. Ez itt annak a megfelel?je volt, amíg el nem
> kezdtek verekedni az ellen?rzöttek.

azert azt tegyuk hozza, hogy egyelore csak az izraeli verzio ismert. ok
meg koztudottan nem szivbajosak ha hazudni kell. (nem mintha barmelyik
kormany az lenne).

Pápai Balázs

Marton Ferenc írta:

> [...]
> vagy gaza vagy new orleans. igazabol csak az a kerdes mekkora resze megy
> a piacra. egy haborus ovezetben sejtheto hogy csak kis resze kerul

Igen, ez valóban probléma, de hogy jön ez ide?

Pápai Balázs

Tomka Gergely írta:

> Rosszul gondolod. Kötelezhetik, megállíthatják, átkutathatják.

Milyen alapon? Intézkedhetnek a saját területükön, de tudtommal nem voltak
ott. Vártak volna még pár mérföldet és ott teljesen jogszerű lett volna..

> [...]
>
> Nem sokkal előtte. És továbbra sem büntettek, Sándor már említette a
> közúti ellenőrzés analógiát. Ez itt annak a megfelelője volt, amíg el nem

De előtte.

Tomka Gergely

> Nem jött olyan sok..

6 hajó. Az izraeli haditengerészetnek 3 nagyobb hajója van, meg kb. 8
feleakkora. És a legnagyobb hajója is kisebb, mint a Kék Márvány, btw.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Tomka Gergely

> Milyen alapon? Intézkedhetnek a saját területükön, de tudtommal nem voltak
> ott. Vártak volna még pár mérföldet és ott teljesen jogszerű lett volna..

Wikipédia cikk idézi az idevágó gondolatot. Fusd át.

Valóság mint olyan nem szempont?

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Marton Ferenc

> Jó kérdés. Ha hozzányúlnak, akkor még nagyobb botrány..

mit mondanak neki hogy miert nem mehet be az orszagba, ha megis be akar
menni akkor fizikailag megakadalyozzak, ha atestorok vedeni probaljak az
elnokot akkor verekedes lesz, aztan valaki elovesz egy fegyvert es lo
egyet, akkor vannak ugyanitt.

a szlovakok fenyegetoztek, solyom erot demonstralt hogy o akkor is
atmegy. mignem gyozott a jozan esz, es az utolso pillanatban meghatralt.
a hajon nem ezt tettek, hanem vegigvittek a dolgot.

nemzetkozi vizekeken azert nem orulnek ilyesminek, mert barmilyen mas
zaszlo alatti hajokat is molesztalhatnak es ha barmikor elfajulhat a
dolog egy kis lovoldozesre. legjkozelebb majd visznek kezifegyvereket a
segelyhajok is, esetleg komolyabbakat is (a csempeszarun felul persze).
kinek hianyzik az hogy nemzetkozi vizen harc legyen? tessek a sajat
felsegvizekre takarodni es ott buveszkedni.

Tomka Gergely

On Tue, 1 Jun 2010, Marton Ferenc wrote:

> azert azt tegyuk hozza, hogy egyelore csak az izraeli verzio ismert. ok
> meg koztudottan nem szivbajosak ha hazudni kell. (nem mintha barmelyik
> kormany az lenne).

Mindkét verzió ismert.

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu

Marton Ferenc

Pápai Balázs <sparhel...@gmail.com> wrote:

> Igen, ez valóban probléma, de hogy jön ez ide?

leirtam korabban, hogy a szallitmanyt labon eladjak es fegyvert
szereznek belole.

KORN Andras

On Tue, Jun 01, 2010 at 10:46:43AM +0200, Pápai Balázs wrote:

> Mit tudhat ő amit mondjuk a cnn nem?

Pl. forrasokat megjelolni.

Olvasd el; a szokasos elfogult-cinikus hangvetelu bejegyzes, de erdekesnek
erdekes.

http://karosszek.blog.hirszerzo.hu/?todo=entry&vid=18439

Guy

--
Andras Korn <korn at elan.rulez.org> - <http://chardonnay.math.bme.hu/~korn/>
Can't learn to do it well? Learn to enjoy doing it badly!

Szakacs-Vass Sandor

"Pápai Balázs" <sparhel...@gmail.com> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> Én úgy gondolom, hogy amíg nemzetközi vizeken járnak, addig nem biztos,

> hogy kötelezhet?k arra, hogy megálljanak.
[snip]

> Szálltak volna akkor a hajóra, ha jogalapjuk támad rá. Így egy kicsit

> olyan, mintha a rend?r azel?tt büntet meg, hogy elkövetted a szabálysértést.

Jobb ha nem tekinted jogi kerdesnek a dolgot, mert mint Trau beidezte
a blogjan, jogilag megfelel az ellenorzes a nemzetkozi tengeri
akarminek.

--
Udv, Sandor

Szakacs-Vass Sandor

"Marton Ferenc" <hos...@norb.rulez.org> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> van. de az oroszok is ezt csinaljak sot a kinaiak is. meg a franciak is,
> igaz nekik inkabb csonakjaik vannak mint hajoik.

Ettem en hogy az ido feleben inkabb diohej mint hajo a charles de
gaulle, de azert kicsit nagyobb mint barmi ami pl az angoloknak van...

--
Udv, Sandor

Szakacs-Vass Sandor

"Marton Ferenc" <hos...@norb.rulez.org> wrote on Tue, 01 Jun 2010:

> azert azt tegyuk hozza, hogy egyelore csak az izraeli verzio ismert. ok

???

--
Udv, Sandor

KORN Andras

On Tue, Jun 01, 2010 at 01:24:03PM +0200, Szakacs-Vass Sandor wrote:

> ???

Hagyd, hosszu vs. olvasas. :) Ebben a threadben mar elsutotte, hogy "az
erosebb kutya ...", ugyhogy innentol lejtmenet. :)

Guy

A morning without coffee is like something without something else.

Xorn

2010/6/1 Szakacs-Vass Sandor <sandor....@crans.org>:

> Nem mukodik, egyszeruen nem valtoztatnak iranyt. Hasonlo esetben masok
> (utana kene nezzek kik) azt probaltak hogy fizikailag lokdosik a hajot
> hogy arrafele tereljek amerre akarjak. Nem volt tul sikeres.

Kuldenek nekik egy radiouzenetet, mondjuk a nemzetkozi segelyhivo
savon, hogy meg a Fold tulso vegen is hallhato legyen, hogy ha
nekimennek a cirkalonak, azt tamadaskent fogjak ertekelni es
elsullyesztik. Azutan mehet a tereles ketfelol, elesre toltott
agyukkal a hadihajokon...

> Igen, mint irtam, ez komoly hibanak tunik. De maga a hajoraszallas nem.

Jaja.

Best regards,
Andy

Pápai Balázs

KORN Andras írta:

> Pl. forrasokat megjelolni.
>
> Olvasd el; a szokasos elfogult-cinikus hangvetelu bejegyzes, de erdekesnek
> erdekes.
>
> http://karosszek.blog.hirszerzo.hu/?todo=entry&vid=18439

Olvastam. Bizonyos témákban nem tartom pártatlannak.
Ha most az egész világ elitéli az idf-et az akcióért, akkor nem lehet, hogy
az egész világnak van igaza és ők tévedtek?
Tudomásom szerint az ensz folyamatosan tiltakozik a gázai blokád miatt, és
az ügy megoldása nem a blokád fenntartása lenne, hanem a megegyezés. Ez
most arra mutató lépés volt?

Pápai Balázs

Marton Ferenc írta:

> leirtam korabban, hogy a szallitmanyt labon eladjak es fegyvert
> szereznek belole.

Vagy igen, vagy nem. Ez rendszerint utólag derül ki, de te előre tudod.

Xorn

2010/6/1 Pápai Balázs <sparhel...@gmail.com>:

> Olvastam. Bizonyos témákban nem tartom pártatlannak.
> Ha most az egész világ elitéli az idf-et az akcióért, akkor nem lehet, hogy
> az egész világnak van igaza és ők tévedtek?

Lehet. De Trau irt par ervet amellett is, hogy miert nincs a vilag
tobb reszenek valasztasa, hogy mit mondjon, hogyan tettek
kenyszerpalyara oket. Meg ha esetleg a tenyek mast bizonyitananak,
akkor is.

> Tudomásom szerint az ensz folyamatosan tiltakozik a gázai blokád miatt, és
> az ügy megoldása nem a blokád fenntartása lenne, hanem a megegyezés. Ez
> most arra mutató lépés volt?

Nem, de mivel egyelore blokad van, a blokadtorok (probalkozok) tudvan
tudjak, hogy beleszaladhatnak egy nagy pofonba. Csak most itt kicsit
tul nagyra sikerult a pofon, ki tudja, miert. De csak egy kis konteo,
es arra is van magyarazat...

Best regards,
Andy

KORN Andras

On Tue, Jun 01, 2010 at 01:35:40PM +0200, Pápai Balázs wrote:

> Olvastam. Bizonyos témákban nem tartom pártatlannak.

Oda is irtam, hogy elfogult-cinikus.

> Ha most az egész világ elitéli az idf-et az akcióért, akkor nem lehet, hogy
> az egész világnak van igaza és ők tévedtek?

Az izraeliek csunyan elb*tak, ez nem vitas.

> Tudomásom szerint az ensz folyamatosan tiltakozik a gázai blokád miatt, és
> az ügy megoldása nem a blokád fenntartása lenne, hanem a megegyezés. Ez
> most arra mutató lépés volt?

Ez innentol mar tereles, nem tudok/akarok/fogok belemenni. En csak arra
reagaltam, hogy szerinted jogtalan volt nemzetkozi vizeken feltartoztatni a
hajot, meg hogy "buntetes" volt a hajo atvizsgalasara tett kiserlet.

Guy

He who asks timidly makes denial easy.

Pápai Balázs

Szakacs-Vass Sandor írta:

> [snip]
>
> Jobb ha nem tekinted jogi kerdesnek a dolgot, mert mint Trau beidezte
> a blogjan, jogilag megfelel az ellenorzes a nemzetkozi tengeri
> akarminek.

Meglehetősen szűkmarkú volt a forrás az ellenőrzés végrehajtásának
mikéntjére vonatkozóan.

Tomka Gergely

> Meglehetősen szűkmarkú volt a forrás az ellenőrzés végrehajtásának
> mikéntjére vonatkozóan.

Hát milyen más módszert tudsz kitalálni azon túl, hogy valaki fölszáll
arra a hajóra és megnézi mit visznek?

--
Tomka Gergely, ger...@tomka.hu