HT1080Z első szériás gép címke

Mári Zsolt

to HT1080z
Sziasztok!

Mári Zsolt vagyok. Retro gépeket gyűjtök, van egy HT1080Z gépem, első
szériás. Sajnos hiányzik róla a típusjelző címke, tudnátok-e segíteni?
Ha esetleg van valakinek a gépről "lejáró" címkéje, és azt be tudná
szkennelni, legalább tudnék nyomtatni egyet papírra. Pótmegoldásként,
több mint a semmi.
Esetleg, ha van a magnóhoz elfekvő gomb, annak is nagyon örülnék, ha
megboltolhatnánk :-D

Itt találtok fotókat a gépről:
https://picasaweb.google.com/retrocomputer.tux/20110531HT1080Z#

Nagyon köszönöm!

Ăśdv!

Majzik Istvan

to ht1...@googlegroups.com, Mári Zsolt

Kedves Zsolt!

HT2080Z "lejáró" típusjelző címkém van, ezt be tudom szkennelni, ha segít.

Ăśdv.
Istvan

"Mári Zsolt" <retrocom...@gmail.com> írta:

-- >
Hozzászólás: ht1...@googlegroups.com>
Leiratkozás: ht1080z+u...@googlegroups.com>
Csoportoldal: http://groups.google.com/group/ht1080z?hl=hu?hl=hu>
Weboldal: http://ht.homeserver.hu>

Mári Zsolt

to HT1080z
Szuper, nagyon köszönöm!

Közben elkészültem a billentyűk és a doboz fehérítésével, úgyhogy
hamarosan láthatjátok az újjászületett gépet. Ja, mégvalami, a
modulátor eléggé beteges sajnos a gépben, függőleges fehér csíkozás
zavarja a képet. Erre van valami tippetek, mit kellene kicserélni?

emailcímem: mari pont zsolt kukac frímél pont hu.

Köszi!

On jĂşn. 1, 21:20, Majzik Istvan <d...@freemail.hu> wrote:
> Kedves Zsolt!
>
> HT2080Z "lejáró" típusjelző címkém van, ezt be tudom szkennelni, ha segít.
>
> Ăśdv.
> Istvan
>
> "Mári Zsolt" <retrocomputer....@gmail.com> írta:>Sziasztok!>

Viktor Varga

to ht1...@googlegroups.com
a fehéritésre kíváncsi vagyok.

hogys mint csinálod?

üdvözlettel/best regards: Varga Viktor
----
Futtatható fájlok/Executable files:
Futtatható fájlt vagy azt tartalmazó zip állományt kérem átnevezve
küldjön, különben a víruskereső eltávolítja.
If you would like attach an executable file, please change the
extension of that file, elsewhere the virus scanner removes that file.
---
Jogi figyelmeztetés/Disclaimer:
A levél tartalma csak és kizárólag a címzettekre tartozik. Nem
engedélyezett ezen a címzetteken kívül bármilyen megtekintés vagy
továbbítás. Ha nem érintett, akkor kérem értesítse a küldőt, és
törölje az összes példányt.
This e-mail and any attachments may contain confidential material for
the sole use of the intended recipient(s). Any review or distribution
by others is strictly prohibited. If you are not the intended
recipient, please contact the sender and delete all copies.

Mári Zsolt

to HT1080z
Szia!

Nagyon egyszerű a téma. Billentyű fehérítéshez 30%-os folyékony H2O2-t
használok, de ha csak 12%-ost találsz, az is jó, csak lassabb a hatás.
A gépek fehérítéséhez pedig 12%-os Emulox krémperoxid elnevezésű
kotyvalékot. Ez krémes, kb. folyékonyszappan sűrűségű. Ehhez kell
hozzákeverni szőkítőport, majd felvinni a gépre. Reggel elvégzed a
műveletet, és este lehet lemosni a gépről a cuccot. Napfény kell, ez
fontos, az UV sugarak végzik el a H2O2-vel a fehérítést. (mint ahogy a
sárgulás is az UV-nek köszönhető).

Nagyon vigyázni kell az anyaggal, ugyanis erősen maró hatású, tehát
védőszemüveg, kesztyű, maszk használata erősen ajánlott (Sőt!
Kötelező!)!

Ez a legújabb munkáim egyike:
https://picasaweb.google.com/retrocomputer.tux/20110529Amiga1200FelsoBurkolat#

A cuccok fodrászcikk szaküzletben beszerezhetők, érdemes a literes
kiszerelést választani.

http://retrocomputer.tux.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=34:commodore-amiga-1200&catid=8:a-gyjtemeny&Itemid=11

A kész HT-t még nem fotóztam le, de a billentyűkön látszik a jelentős
különbség.

On jĂşn. 4, 00:34, Viktor Varga <viktor.va...@gmail.com> wrote:
> [...]
> by others is strictly prohibited. If you are not the intended
> recipient, please contact the sender and delete all copies.

Viktor Varga

Mári Zsolt

to HT1080z
Na, elkészült a gép, már csak a címke elkészítése van hátra, aminek a
mintáját megkaptam Majzik István kollégától (köszönet neki
mégegyszer).
https://lh4.googleusercontent.com/-dnvl_rc4qM8/Te751ZBIW8I/AAAAAAAADQo/WJbvNjj-Zmc/s640/DSCF7468.JPG

Viktor Varga