Srecna Nova Godina

Predrag Jovanovic

to hss-s...@googlegroups.com
Drugari sve najlepshe u 2008!!!!!

I da opet negde putujemo:)

Pedja

selma adrovic

to hss-s...@googlegroups.com
Haloo,haloo,
i od mene sve najlepse.Punoo lepih trenutaka,osmeha,zagrljaja,poljubaca,putovanja...
SRECNA NOVA GODINA

Predrag Jovanovic <pedja.j...@gmail.com>

milica.r...@gmail.com

to hss.srbija
EJ SREĆNA NOVA GODINA!!!!!!!!!Sve najlepše!

Nadam se da cemo se uskoro videti, ja bi jako volela!

Poljubac!

Minja Dulac

to hss-s...@googlegroups.com
I ja se pridruzujem cestitkama! i zahvaljujem na lijepim zeljama! bilo bi fino da se vidimo svi skupa uskoro! Pozdrav svima!

Jovana Zlatanovic

to hss-s...@googlegroups.com
Hvala svima puno!

Sve najlepse vam zelim. Zdravlje, srecu, ljubav, uspeh....................da budete uvek dobro raspolozeni i nasmejani.

Ljubim vas sve!