So Long, and Thanks for All the Fish

Molnár Dániel

Jul 16, 2019, 3:23:15 PM7/16/19
to hs...@googlegroups.com
Sziasztok!

Hamarosan elköltözöm, ezért tegnap kirámoltam a cuccaimat spaceből. Elvittem a floppy- és a lézervágott terepasztal házikókat.

Felszabadult a B6 tároló. Az asztalon pedig hagytam egy dobozt LOOT feliratokkal. Szabadon rabolható a tartalma. Olyasmit hagytam benne aminek talán még hasznát venni: festék, gyufák, ragasztó, gyurma, gombelem, stb.

Otthoni cuccaimból is akad majd olyan amit nem szívesen dobnék szemétbe. Társasjátékok, eredeti PC játékok optikai adathordozókon, könyvek, egy katana...
Ha van rá igény leviszem egy nagyobb DONATION dobozba.

Houruck

Alexandra Vass

Jul 16, 2019, 5:46:48 PM7/16/19
to hs...@googlegroups.com
Hej,

Tarsasbol mi a kinalat? Mert ha olyan, akkor lehet megvasarolnek belole parat. Amugy mizu? Merre koltozol?

Skully

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „hackerspace” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) hspbp+un...@googlegroups.com címre.

Molnár Dániel

Jul 24, 2019, 7:49:29 AM7/24/19
to hs...@googlegroups.com
Sziasztok!

Tegnap levittem két nagy dobozt tele szabadon rabolható cuccal. SakMan már lesápolt belőle retro konzolos és videojtáékos cuccokat. Ezen felül van egy bontatlan doboz HAWKEN Genesis keményborítású képregény, szintén loot. És két működőképes monitor is.