Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Postavljen zahtjev za grupu hr.soc.hrvat

5 views
Skip to first unread message

Bruno HRUST.

unread,
Dec 24, 2010, 9:06:35 AM12/24/10
to
Pozdrav svima,
Postavio sam zahtjev za "hr.soc.hrvat" pa se nadam da je ovaj put ispravno
postavljen i da ce biti primljen. Zgotovil sam knjigu pa da mozemo
razgovarati o istoj. Knjiga2 je ovdje:
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm

Knjiga je opasna za mekusce; samo za tvrde Hrvate.
--
Nacionalno: Knjiga I. Štivo je pisano stilom, nacinom i jezikom koji ce
iritirati izdajicu nacije (Hrvata u ovom slucaju), dok ce biti pravi užitak
za poštenog covjeka i rodoljuba. Web edicija, je škrto izdanje knjige
(trecina I. izdanjna za web), te namjerno pojacava kontrast izmedju izdajice
nacije i poštene individue, sa svakom revizijom štiva; ovo je treca
revizija, a biti ce ih još. To nije slucajno tako, nego nam je stalo doci do
pravih individua i raditi s njima na stvaranju cestitog svijeta u kojem je
život vrijedan življenja. Bruno HRUST. (http://uzroci.hrvat.name/INDEX.HTM)

Jens

unread,
Dec 24, 2010, 9:11:31 AM12/24/10
to
"Bruno HRUST." <in...@hrvat.name> wrote in message
news:btadnUxtsL5hNYnQ...@giganews.com...

>
> Knjiga je opasna za mekusce;


Mislis lucidne?

Message has been deleted

Tomislav Portada

unread,
Dec 24, 2010, 10:43:13 AM12/24/10
to
"Bruno HRUST." <in...@hrvat.name> wrote:

> Pozdrav svima,
> Postavio sam zahtjev za "hr.soc.hrvat" pa se nadam da je ovaj put
> ispravno postavljen i da ce biti primljen. Zgotovil sam knjigu pa da
> mozemo razgovarati o istoj. Knjiga2 je ovdje:
> www.25XII2010.osvrt.net/index.htm

Bruno, hajde razmisli malo o opciji da se upoznaďż˝ s Josephom Ladovicem
(javlja se povremeno tu na hr.soc.politika, potpisuje se kao Joseph).
Obojica imate ideje, pristup i stil pisanja koji su na sli�an na�in
pomaknuti od uobi�ajenog i op�eprihva�enog, pa pretpostavljam da biste se
mo�da mogli dobro razumijeti. �to ka�e� na tu ideju?

Bruno HRUST.

unread,
Dec 24, 2010, 11:05:27 AM12/24/10
to

"Tomislav Portada" <ime.p...@irb.hr> wrote in message
news:if2era$gak$1...@ss408.t-com.hr...

> "Bruno HRUST." <in...@hrvat.name> wrote:
>
>> Pozdrav svima,
>> Postavio sam zahtjev za "hr.soc.hrvat" pa se nadam da je ovaj put
>> ispravno postavljen i da ce biti primljen. Zgotovil sam knjigu pa da
>> mozemo razgovarati o istoj. Knjiga2 je ovdje:
>> www.25XII2010.osvrt.net/index.htm
>
> Bruno, hajde razmisli malo o opciji da se upoznaš s Josephom Ladovicem

> (javlja se povremeno tu na hr.soc.politika, potpisuje se kao Joseph).
> Obojica imate ideje, pristup i stil pisanja koji su na sličan način
> pomaknuti od uobičajenog i općeprihvaćenog, pa pretpostavljam da biste se
> možda mogli dobro razumijeti. Što kažeš na tu ideju?
>

Svakog postenog Hrvata primam u druztvo, bez obzira na stil pisanja; samo da
je u srcu Hrvat. Ja ne gledam na tipkarske i omaske ili one u izrazavanju;
ja volim svoje Hrvate, koji ne blate Hrvatstvo. Znam da je tezko biti Hrvat,
ali kada se postane Hrvatom (od danasnjeg neHrvatstva), velim vam svima, da
necete moci bez da budete Hrvati uviek i samo Hrvati.
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm

Tomislav Portada

unread,
Dec 24, 2010, 11:15:38 AM12/24/10
to
"Bruno HRUST." <in...@hrvat.name> wrote:

> Svakog postenog Hrvata primam u druztvo, bez obzira na stil pisanja;
> samo da je u srcu Hrvat. Ja ne gledam na tipkarske i omaske ili one
> u izrazavanju; ja volim svoje Hrvate, koji ne blate Hrvatstvo. Znam da je
> tezko biti Hrvat,

Je, slažem se, teško je biti Hrvat, posebno kada ti se nađe neki luđak
kojemu je glavni simptom ludila pretjerano isticanje vlastitog hrvatstva, pa
je onda normalnom Hrvatu čisto neugodno priznati da je Hrvat, kako ga netko
ne bi povezao s dotičnim luđakom.

Grizzly

unread,
Dec 24, 2010, 11:12:03 AM12/24/10
to
On Sat, 25 Dec 2010 00:05:27 +0800, "Bruno HRUST." <in...@hrvat.name>
wrote:

>
>"Tomislav Portada" <ime.p...@irb.hr> wrote in message
>news:if2era$gak$1...@ss408.t-com.hr...
>> "Bruno HRUST." <in...@hrvat.name> wrote:
>>
>>> Pozdrav svima,
>>> Postavio sam zahtjev za "hr.soc.hrvat" pa se nadam da je ovaj put
>>> ispravno postavljen i da ce biti primljen. Zgotovil sam knjigu pa da
>>> mozemo razgovarati o istoj. Knjiga2 je ovdje:
>>> www.25XII2010.osvrt.net/index.htm
>>

>> Bruno, hajde razmisli malo o opciji da se upozna?s Josephom Ladovicem


>> (javlja se povremeno tu na hr.soc.politika, potpisuje se kao Joseph).

>> Obojica imate ideje, pristup i stil pisanja koji su na sli? na?
>> pomaknuti od uobi?enog i op?rihva?og, pa pretpostavljam da biste se
>> mo?a mogli dobro razumijeti. ?o ka??na tu ideju?


>>
>
>Svakog postenog Hrvata primam u druztvo, bez obzira na stil pisanja; samo da
>je u srcu Hrvat. Ja ne gledam na tipkarske i omaske ili one u izrazavanju;
>ja volim svoje Hrvate, koji ne blate Hrvatstvo. Znam da je tezko biti Hrvat,
>ali kada se postane Hrvatom (od danasnjeg neHrvatstva), velim vam svima, da
>necete moci bez da budete Hrvati uviek i samo Hrvati.

Lud si k'o kengur pod kokainom.

Grizzly

unread,
Dec 24, 2010, 11:16:45 AM12/24/10
to
On Sat, 25 Dec 2010 00:05:27 +0800, "Bruno HRUST." <in...@hrvat.name>
wrote:

>


>"Tomislav Portada" <ime.p...@irb.hr> wrote in message
>news:if2era$gak$1...@ss408.t-com.hr...
>> "Bruno HRUST." <in...@hrvat.name> wrote:
>>
>>> Pozdrav svima,
>>> Postavio sam zahtjev za "hr.soc.hrvat" pa se nadam da je ovaj put
>>> ispravno postavljen i da ce biti primljen. Zgotovil sam knjigu pa da
>>> mozemo razgovarati o istoj. Knjiga2 je ovdje:
>>> www.25XII2010.osvrt.net/index.htm
>>

>> Bruno, hajde razmisli malo o opciji da se upozna?s Josephom Ladovicem


>> (javlja se povremeno tu na hr.soc.politika, potpisuje se kao Joseph).

>> Obojica imate ideje, pristup i stil pisanja koji su na sli? na?
>> pomaknuti od uobi?enog i op?rihva?og, pa pretpostavljam da biste se

>> mo?a mogli dobro razumijeti. ?o ka??na tu ideju?


>>
>
>Svakog postenog Hrvata primam u druztvo, bez obzira na stil pisanja; samo da
>je u srcu Hrvat. Ja ne gledam na tipkarske i omaske ili one u izrazavanju;
>ja volim svoje Hrvate, koji ne blate Hrvatstvo. Znam da je tezko biti Hrvat,
>ali kada se postane Hrvatom (od danasnjeg neHrvatstva), velim vam svima, da
>necete moci bez da budete Hrvati uviek i samo Hrvati.

Bruno, kako se na hrvatskom kaze kengur? Je li to isto sto i klokan?

slika

unread,
Dec 24, 2010, 11:42:08 AM12/24/10
to

"Tomislav Portada" <ime.p...@irb.hr> wrote in message news:if2go3$jue$1...@ss408.t-com.hr...
> "Bruno HRUST." <in...@hrvat.name> wrote:

> Je, slaľem se, teąko je biti Hrvat, posebno kada ti se nađe neki luđak


> kojemu je glavni simptom ludila pretjerano isticanje vlastitog hrvatstva, pa
> je onda normalnom Hrvatu čisto neugodno priznati da je Hrvat, kako ga netko
> ne bi povezao s dotičnim luđakom.

Draga djeco, tako to zvuci kad patite od kompleksa manje vrijednosti
i nedostatka samopouzdanja.


fra Ante

unread,
Dec 24, 2010, 12:39:47 PM12/24/10
to
On 24 dec., 17:05, "Bruno HRUST." <i...@hrvat.name> wrote:

> ali kada se postane Hrvatom (od danasnjeg neHrvatstva), velim vam svima, da
> necete moci bez da budete Hrvati uviek i samo Hrvati.

Mda. Kazhu da chovjek navikne i na riblje ulje. Ali nisam josh chuo,
da bi ga neko pio "uviek" i samo to.

Grizzly

unread,
Dec 24, 2010, 1:11:47 PM12/24/10
to

Zasto ne? Sada ga stavljaju u bezukusne kapsule, pa samo klizne niz
grlo. Tako je i s Hrvatstvom, Nacionalnim i Saturnom - jeb'o ga Saturn
da ga jeb'o!

vuplavemtrnaci

unread,
Dec 24, 2010, 2:26:19 PM12/24/10
to
Nevjerojatno kak se navek najde neki veliki Horvat koji horvatskoga jezika
ne pozna. Hrust, ak već hoćeą hrvatovati, daj se bar jezika navuči.

"Bruno HRUST." <in...@hrvat.name> wrote in message
news:btadnUxtsL5hNYnQ...@giganews.com...

Drmesh

unread,
Dec 24, 2010, 2:50:32 PM12/24/10
to
vuplavemtrnaci wrote:
> Nevjerojatno kak se navek najde neki veliki Horvat koji horvatskoga
> jezika ne pozna. Hrust, ak već hoćeą hrvatovati, daj se bar jezika
> navuči.

Pa kaj bi ga on trebao uciti, on je taj svoj jezik i izmislio.


fra Ante

unread,
Dec 24, 2010, 3:15:57 PM12/24/10
to
On 24 dec., 19:11, Grizzly <griz...@none.com> wrote:

> Tako je i s Hrvatstvom, Nacionalnim i Saturnom - jeb'o ga Saturn
> da ga jeb'o!

Chekaj, zar je "mijenjao orbitu"? Zar nije bio Uran ili urin ili tako
neshto? Ma da nije i sa Moderne preshao u postmodernizam?

fra Ante

unread,
Dec 24, 2010, 3:22:22 PM12/24/10
to
On 24 dec., 20:26, "vuplavemtrnaci" <vuplavemtrn...@net.hr> wrote:
> Nevjerojatno kak se navek najde neki veliki Horvat koji horvatskoga jezika
> ne pozna. Hrust, ak ve ho e hrvatovati, daj se bar jezika navu i.

Morat chesh izgleda ti. Zbog Hrustashe vash se jezik obogatio. Ne
dijeli se vishe samo na shtokavski, kajkavski i chakavski, sad ima i
klokanski. Taj ima bitnu novost, uvodi se novo slovo dvojni u.

Grizzly

unread,
Dec 24, 2010, 3:34:21 PM12/24/10
to

Uran, Saturn, Merkur, Kron ... sve je to isti k. u tom kupleraju od
grcko-rimskog Panteona. Ali da, bit ce da je Insekt lupetao o Uranu.
Onaj kojeg su kastrirali (odsjekli mu muda), a ne onaj koji je jeo
svoju djecu.

fra Ante

unread,
Dec 24, 2010, 3:43:03 PM12/24/10
to
On 24 dec., 21:34, Grizzly <griz...@none.com> wrote:

> Onaj kojeg su kastrirali (odsjekli mu muda), a ne onaj koji je jeo
> svoju djecu.

A j..ga, ni jedan nije dobar za Otca Hrvata. Prvi to ni ne mozhe biti
iz navedenih razloga, a kod drugog su prehrambene navike loshe. Pa je
tako ipak najbolje, da vam kao otac Hrvata ostane Franjo.

Davor_S

unread,
Dec 25, 2010, 3:05:19 PM12/25/10
to
> Svakog postenog Hrvata primam u druztvo, bez obzira na stil pisanja; samo
> da je u srcu Hrvat.


Ne bi bilo zgoreg da se počneą upoznavati i s hrvatskim psihijatrima.
Siguran sam da ćeą naći nekoga koji je Hrvat u srcu.

--
samogradnja, hobby, t&t, kućne čarolije
http://za-po-doma.blog.hr/
http://www.za-po-doma.bloger.hr/


Bruno HRUST.

unread,
Dec 26, 2010, 10:46:44 AM12/26/10
to

"Davor_S" <d_sar...@jahuu.kom> wrote in message
news:if5ipr$6q0$1...@sunce.iskon.hr...

>> Svakog postenog Hrvata primam u druztvo, bez obzira na stil pisanja; samo
>> da je u srcu Hrvat.
>
>
> Ne bi bilo zgoreg da se po�ne� upoznavati i s hrvatskim psihijatrima.
> Siguran sam da �e� na�i nekoga koji je Hrvat u srcu.
>


Naprimjer?

--
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm


Zli_Zec

unread,
Dec 26, 2010, 3:30:12 PM12/26/10
to

"Bruno HRUST." <in...@hrvat.name> je napisao u poruci interesnoj grupi:hrudnfjkYZjr_orQ...@giganews.com...

>
> "Davor_S" <d_sar...@jahuu.kom> wrote in message
> news:if5ipr$6q0$1...@sunce.iskon.hr...
>>> Svakog postenog Hrvata primam u druztvo, bez obzira na stil pisanja; samo
>>> da je u srcu Hrvat.
>>
>>
>> Ne bi bilo zgoreg da se počneš upoznavati i s hrvatskim psihijatrima.
>> Siguran sam da ćeš naći nekoga koji je Hrvat u srcu.
>>
>
>
> Naprimjer?
>
> --
> www.25XII2010.osvrt.net/index.htm

Jakovljević, Dodig u Splitu...

Zli_Zec

unread,
Dec 26, 2010, 3:30:34 PM12/26/10
to

"Zli_Zec" <Izbavit...@hotmail.com> je napisao u poruci interesnoj grupi:4d17...@news.x-privat.org...

Jakovljević, Dodig u Splitu... Vladimir Gruden...

Davor_S

unread,
Dec 26, 2010, 4:15:19 PM12/26/10
to
>>> Svakog postenog Hrvata primam u druztvo, bez obzira na stil pisanja;
>>> samo da je u srcu Hrvat.
>>
>>
>> Ne bi bilo zgoreg da se po�ne� upoznavati i s hrvatskim psihijatrima.
>> Siguran sam da �e� na�i nekoga koji je Hrvat u srcu.
>>
>
>
> Naprimjer?


Jedino �to ti mogu pomo�i jest prijedlog taktike tra�enja:
kreni redom, posje�uj jednog po jednog, mora u ovoj zemlji biti barem jedan
psihijatar koji ti zna opaliti terapiju.


--
samogradnja, hobby, t&t, ku�ne �arolije
http://za-po-doma.blog.hr/
http://www.za-po-doma.bloger.hr/


Bruno HRUST.

unread,
Dec 27, 2010, 12:06:43 PM12/27/10
to

"Davor_S" <d_sar...@jahuu.kom> wrote in message
news:if8b8q$7fo$1...@sunce.iskon.hr...

>>>> Svakog postenog Hrvata primam u druztvo, bez obzira na stil pisanja;
>>>> samo da je u srcu Hrvat.
>>>
>>>
>>> Ne bi bilo zgoreg da se počneą upoznavati i s hrvatskim psihijatrima.
>>> Siguran sam da ćeą naći nekoga koji je Hrvat u srcu.
>>>
>>
>>
>> Naprimjer?
>
>
> Jedino ąto ti mogu pomoći jest prijedlog taktike traľenja:
> kreni redom, posjećuj jednog po jednog, mora u ovoj zemlji biti barem
> jedan psihijatar koji ti zna opaliti terapiju.
>


Je li. A kako ti se ovo cini; recimo za jednu punu godinu i 358 dana, to;no
22. prosinca 2010 da se osobno vidimo, pa da mi to isto velis, u Zagrebu,
pred ljudima. Naime, do toga dana ce Nacionalno biti "in", a Nenacionalno ce
biti "out".

--
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm


Grizzly

unread,
Dec 27, 2010, 12:13:15 PM12/27/10
to
On Tue, 28 Dec 2010 01:06:43 +0800, "Bruno HRUST." <in...@hrvat.name>
wrote:

>


>"Davor_S" <d_sar...@jahuu.kom> wrote in message
>news:if8b8q$7fo$1...@sunce.iskon.hr...
>>>>> Svakog postenog Hrvata primam u druztvo, bez obzira na stil pisanja;
>>>>> samo da je u srcu Hrvat.
>>>>
>>>>

>>>> Ne bi bilo zgoreg da se po??upoznavati i s hrvatskim psihijatrima.
>>>> Siguran sam da ? na?nekoga koji je Hrvat u srcu.
>>>>
>>>
>>>
>>> Naprimjer?
>>
>>
>> Jedino ?o ti mogu pomo?jest prijedlog taktike tra?nja:
>> kreni redom, posje? jednog po jednog, mora u ovoj zemlji biti barem

>> jedan psihijatar koji ti zna opaliti terapiju.
>>
>
>
>Je li. A kako ti se ovo cini; recimo za jednu punu godinu i 358 dana, to;no
>22. prosinca 2010 da se osobno vidimo, pa da mi to isto velis, u Zagrebu,
>pred ljudima. Naime, do toga dana ce Nacionalno biti "in", a Nenacionalno ce
>biti "out".

Ljudi, ima li na ovoj NG neki lijecnik? Potrebna je hitna
intervencija! U "knjizi" Bruno Kengur pored ostalog pise: "Homo
erectus bi danas, jos uviek, pasao travu i lovio, kao i svaka druga
zivina i ne bi bio uopce sviestan svoje okoline; sviest, kojom ga je
podario Hrvat, andjeo-prvenac boga Urana ...".

Bruno, jebo te Uran!

Bruno HRUST.

unread,
Dec 27, 2010, 12:16:54 PM12/27/10
to

"fra Ante" <fra_...@yahoo.com> wrote in message
news:e4cdc585-315e-4627...@k25g2000vbl.googlegroups.com...


Jos se nismo spustili tako nizko bas svi, iuako se mnogi uvlace u supak
Amerikancima pa bi cak u "dvojni" u uvadjali u hrvatski (mozda i "dvojinu");
mi jos uvjek smo na strani DUPLOG V, pa makar nas neki drzali za gubitnike.

--
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm


Bruno HRUST.

unread,
Dec 27, 2010, 12:21:32 PM12/27/10
to

"Grizzly" <gri...@none.com> wrote in message
news:l5ihh6tf3tajs9ria...@4ax.com...


Na kojoj strani to pise? I navedi ime Knjige itd. Je, ali ista nije za
svakoga, a [to je na webu je baceno samo svinjama; inteligentan covjek ne
komentira javno o stvarima koje nisu za javnost.
--
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm


Grizzly

unread,
Dec 27, 2010, 12:28:49 PM12/27/10
to
On Tue, 28 Dec 2010 01:21:32 +0800, "Bruno HRUST." <in...@hrvat.name>
wrote:

Jeb'o pisca koji ne zna sto i gdje je to napisao. No, dobro ... Sudeci
prema smusenom, nesuvislom sadrzaju i kompoziciji, ocito si pisao u
maniri slobodnog tijeka misli pod utjecajem nekog narkotika.

> Je, ali ista nije za
>svakoga, a [to je na webu je baceno samo svinjama; inteligentan covjek ne
>komentira javno o stvarima koje nisu za javnost.

A za koji k. si to postavio javno, da svatko moze vidjeti?

Grizzly

unread,
Dec 27, 2010, 12:30:59 PM12/27/10
to

A vidi ovo (citiram iz Knjige): "„Avatar“ proiztice iz rieci
„UR-VAT-UR“, gdje na englezkom se „u“ izgovara kao „a“, te ista
ukaziva na „Lik bozji u Bogu“ ili slicno; svima se drek u riti smrzava
pri samoj pomisli na „U“.

Davor_S

unread,
Dec 27, 2010, 2:14:53 PM12/27/10
to


Mozda je modem namazao cesnjakom da ne prilaze povampireni protuhrvati.


--
samogradnja, hobby, t&t, kucne carolije
http://za-po-doma.blog.hr/
http://www.za-po-doma.bloger.hr/


Hans Wolfenstein

unread,
Dec 27, 2010, 2:41:52 PM12/27/10
to
On 24.12.2010 15:06, Bruno HRUST. wrote:
> Pozdrav svima,
> Postavio sam zahtjev za "hr.soc.hrvat" pa se nadam da je ovaj put ispravno
> postavljen i da ce biti primljen. Zgotovil sam knjigu pa da mozemo
> razgovarati o istoj. Knjiga2 je ovdje:
> www.25XII2010.osvrt.net/index.htm
>
> Knjiga je opasna za mekusce; samo za tvrde Hrvate.

Samo naprijed. Puno sreće i obavijesti nas kada stvar krene.

Bruno HRUST.

unread,
Dec 28, 2010, 9:31:14 AM12/28/10
to

"Grizzly" <gri...@none.com> wrote in message
news:72jhh611vt5hofsj0...@4ax.com...

Taktike radi; da bih odielio zito od kukolja. Isto tako sam i ovo postirao
na ;etiri grupe, s istom namjerom. Neki ce odgovoriti tamo gdje treba, na
hr.news.groups, a neki ce se ovdje natezati s menom (a neki sa m'nom).
--
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm


Bruno HRUST.

unread,
Dec 28, 2010, 9:34:32 AM12/28/10
to

"Grizzly" <gri...@none.com> wrote in message
news:r8jhh6dsfdtjhm8gb...@4ax.com...

Ti tu knjigu nisi mogao citati, jer je nema pod tim naslovom; da li vidis
sada koliko je sati?
--
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm


Bruno HRUST.

unread,
Dec 28, 2010, 9:36:01 AM12/28/10
to

"Hans Wolfenstein" <hans.wol...@gmail.com> wrote in message
news:ifaq61$1kv$1...@ss408.t-com.hr...
> Samo naprijed. Puno srece i obavijesti nas kada stvar krene.

Vec je krenula.
--
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm


Message has been deleted

Mario Orsolic

unread,
Dec 30, 2010, 3:06:38 AM12/30/10
to
"Tomislav Portada" <ime.p...@irb.hr> wrote in message
news:if2era$gak$1...@ss408.t-com.hr...

> Bruno, hajde razmisli malo o opciji da se upoznaš s Josephom Ladovicem

Jozef je bog za Brunu.


Caine

unread,
Feb 5, 2011, 2:27:23 AM2/5/11
to
bruno, hvala na prosvjetljenju! naime, cijeli svoj �ivot sam mislio da je
raskol
bio 1054. a ne kako ti navodi� u svojoj "knjizi" 1056...
"...(na�kon razkola 1056., te bi..."

na�ao na vi�e mjesta.

Caine

unread,
Feb 5, 2011, 2:51:24 AM2/5/11
to
bruno, svaka čast na energiji koju imaą, no nisi li je malo pogreąno
kanalizirao?

Žuškin.

unread,
Feb 5, 2011, 2:57:08 AM2/5/11
to
On 5 velj, 08:51, "Caine" <barfly...@yahoo.com> wrote:
> bruno, svaka čast na energiji koju imaą, no nisi li je malo pogreąno
> kanalizirao?

"po kanalu ispod šahta" ? :))

JaWo

unread,
Feb 5, 2011, 3:06:02 AM2/5/11
to
Caine:
-------------------------------------------------------------------

1054

http://hr.wikipedia.org/wiki/Crkveni_raskol

Kenny

unread,
Feb 5, 2011, 7:40:00 AM2/5/11
to

Izgleda da je kengur prvi kojeg je i Iskon poceo filtrirati vec na samom
serveru :))))

Žuškin.

unread,
Feb 5, 2011, 7:46:08 AM2/5/11
to

i to još u Australiji

Kenny

unread,
Feb 5, 2011, 7:50:15 AM2/5/11
to

Da :)))))
Zanimljivo da uredno propusta Zeca, Sliku i ostale bolesnike sa anon
servera ali Kengur je uspjesno eliminiran na samom startu :)

Žuškin.

unread,
Feb 5, 2011, 8:03:11 AM2/5/11
to

kad su na platnom spisku a opnokrilac nije :))

Kenny

unread,
Feb 5, 2011, 8:14:49 AM2/5/11
to
On 5.2.2011. 14:03, Žuškin. wrote:

>> Da :)))))
>> Zanimljivo da uredno propusta Zeca, Sliku i ostale bolesnike sa anon
>> servera ali Kengur je uspjesno eliminiran na samom startu :)
>
> kad su na platnom spisku a opnokrilac nije :))

Hehe :)

Kenny

unread,
Feb 5, 2011, 8:15:32 AM2/5/11
to

Mozda je mislio na australski crkveni raskol ?

Grizzly

unread,
Feb 5, 2011, 8:18:58 AM2/5/11
to
On Sat, 5 Feb 2011 05:03:11 -0800 (PST), ®uąkin.
<josip....@zg.htnet.hr> wrote:

>On 5 velj, 13:50, Kenny <and...@seronja.com> wrote:

>> On 5.2.2011. 13:46, ®uąkin. wrote:
>>
>> > On 5 velj, 13:40, Kenny<and...@seronja.com>  wrote:

>> >> On 5.2.2011. 8:57, ®uąkin. wrote:
>>
>> >>> On 5 velj, 08:51, "Caine"<barfly...@yahoo.com>    wrote:

>> >>>> bruno, svaka čast na energiji koju ima±, no nisi li je malo pogre±no
>> >>>> kanalizirao?
>>
>> >>> "po kanalu ispod ąahta" ? :))


>>
>> >> Izgleda da je kengur prvi kojeg je i Iskon poceo filtrirati vec na samom
>> >> serveru :))))
>>

>> > i to joą u Australiji


>>
>> Da :)))))
>> Zanimljivo da uredno propusta Zeca, Sliku i ostale bolesnike sa anon
>> servera ali Kengur je uspjesno eliminiran na samom startu :)
>
>kad su na platnom spisku a opnokrilac nije :))

Prvo sam se nasmijao na tvoj komentar, a onda mi je onaj djavolcic
sumnje koji mi stalno sjedi na ramenu dobacio nesto zlobno, pa sam
malo guglao ... Hrust je kornjas:
http://hr.wikipedia.org/wiki/Kornja%C5%A1i

Goran Marinic

unread,
Feb 5, 2011, 9:47:38 AM2/5/11
to
On 5.2.2011. 13:50, Kenny wrote:
>
> Da :)))))
> Zanimljivo da uredno propusta Zeca, Sliku i ostale bolesnike sa anon
> servera ali Kengur je uspjesno eliminiran na samom startu :)

Rekao bih da čak i Zec ima neki dodir sa stvarnošću u odnosu na Kengura.

Kenny

unread,
Feb 5, 2011, 1:25:30 PM2/5/11
to

Moras priznati da je ipak nesto veca vjerojatnost da ce Zec pronaci
nekoga tko ce ga nategnuti nego Kengur postati veliki voda ili ideolog :)

Goran Marinic

unread,
Feb 5, 2011, 2:01:15 PM2/5/11
to
On 5.2.2011. 19:25, Kenny wrote:
>>>
>>> Da :)))))
>>> Zanimljivo da uredno propusta Zeca, Sliku i ostale bolesnike sa anon
>>> servera ali Kengur je uspjesno eliminiran na samom startu :)
>>
>> Rekao bih da čak i Zec ima neki dodir sa stvarnošću u odnosu na Kengura.
>
> Moras priznati da je ipak nesto veca vjerojatnost da ce Zec pronaci
> nekoga tko ce ga nategnuti nego Kengur postati veliki voda ili ideolog :)

Pa da. S druge strane, tako su i o Franceku govorili još i samo par
godina prije osnivanja stranke koju neki nazivaju opisnim imenom.

Žuškin.

unread,
Feb 5, 2011, 3:03:16 PM2/5/11
to

da sam to napisao, mnogi, pa ni ja u čitajučoj varijanti, nebi išli
provjeravati, nego prihvatio prvu asociranu sliku. Previše
informacija :)

Žuškin.

unread,
Feb 5, 2011, 3:03:30 PM2/5/11
to

:)))

Žuškin.

unread,
Feb 5, 2011, 3:05:25 PM2/5/11
to

dok nije izletio s teorijom o 200 bogatih. Analogijom, svaki inkasator
htv pretplate je moguća prijetnja poretku!

Žuškin.

unread,
Feb 5, 2011, 3:48:05 PM2/5/11
to
On 5 velj, 19:25, Kenny <and...@seronja.com> wrote:

:)))

Bruno HRUST.

unread,
Feb 6, 2011, 8:30:58 AM2/6/11
to

"Caine" <barf...@yahoo.com> wrote in message
news:iiiu4q$k45$1...@ss408.t-com.hr...

I ja sam naveo na vi[e mjesta 1054, a i 1056. A ti si misli zasto je to
tako.Uglavnom, usenet je mjesto za dezinformacije, a ja sam knjigu upravo
zavrsio. Na net sam stavio tek toliko radi zafrkancije.


Bruno HRUST.

unread,
Feb 6, 2011, 8:41:36 AM2/6/11
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:iijii2$3hr$2...@sunce.iskon.hr...

> On 5.2.2011. 9:06, JaWo wrote:
>> Caine:
>>> bruno, hvala na prosvjetljenju! naime, cijeli svoj ľivot sam mislio da
>>> je
>>> raskol
>>> bio 1054. a ne kako ti navodią u svojoj "knjizi" 1056...

>>> "...(na­kon razkola 1056., te bi..."
>>>
>>> naąao na viąe mjesta.

>> -------------------------------------------------------------------
>>
>> 1054
>>
>> http://hr.wikipedia.org/wiki/Crkveni_raskol
>
> Mozda je mislio na australski crkveni raskol ?

Prvo sam negdje zapisao 1054, a onda ne znam sto je bilo, no mora da su me
zbunini teroristi useneta, kao ti na primjer. Dve godine su sitnica u
vje;nosti, no za sitne duse su velika stvar, razumijem. Knjiga je gotova i
upravo danas je poslano na tiskanje; cak necu niti ispraviti ovu omasku, a
mogu, jer danas u nedjelju tiskara ne radi.
--
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm


Kenny

unread,
Feb 6, 2011, 8:44:07 AM2/6/11
to
On 6.2.2011. 14:41, Bruno HRUST. wrote:
> "Kenny"<and...@seronja.com> wrote in message

> Prvo sam negdje zapisao 1054, a onda ne znam sto je bilo, no mora da su me


> zbunini teroristi useneta, kao ti na primjer. Dve godine su sitnica u
> vje;nosti, no za sitne duse su velika stvar, razumijem. Knjiga je gotova i
> upravo danas je poslano na tiskanje; cak necu niti ispraviti ovu omasku, a
> mogu, jer danas u nedjelju tiskara ne radi.

Nemoj, znas da svako remek djelo uvijek mora imati i pokoju namjernu
pogreku.

Bruno HRUST.

unread,
Feb 6, 2011, 8:48:04 AM2/6/11
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:iijgfe$d9$2...@sunce.iskon.hr...

> On 5.2.2011. 8:57, Zuskin. wrote:
>> On 5 velj, 08:51, "Caine"<barfly...@yahoo.com> wrote:
>>> bruno, svaka cast na energiji koju imaa, no nisi li je malo pogreano
>>> kanalizirao?
>>
>> "po kanalu ispod sahta" ? :))

>
> Izgleda da je kengur prvi kojeg je i Iskon poceo filtrirati vec na samom
> serveru :))))

Neki DOSS attack je moj server stalno imao, pa je 4 puta mijenjao brojeve;
sada niti sam vise ne znam koji su pravi. Ne saljem tamo i server je u redu.
A suradnike se isto hakira non-stop; pa to i drzi taj narod na nogama. A,
tko ce znati, mozda i Iskon tu svoje prste ima. Zato neka hakeri cuvaju
prste, i drze ih dalje od tastature kada pisu HRVAT ili URAN.
--
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm


Bruno HRUST.

unread,
Feb 6, 2011, 8:52:59 AM2/6/11
to

"Žuškin." <josip....@zg.htnet.hr> wrote in message
news:809fb3d4-da99-4aff...@f30g2000yqa.googlegroups.com...


Ovaj laptop mi je prije pol sata opet proradio, a bio je izvan pogona dva
ili tri tjedna; no nije me sekiralo jer sam radio na knjizi na drugom
kompjuteru, kojega ne koristim na usenetu, no koji je isto hiknul kada sam
googlao; pak sam se prestrasil. Ipak, proradio je bez razloga, a isto tako
je bez razloga crknul. Ima bande koja jako voli viti uz mene, vidim.
--
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm


Bruno HRUST.

unread,
Feb 6, 2011, 8:56:10 AM2/6/11
to

"�u�kin." <josip....@zg.htnet.hr> wrote in message
news:e3eea9f7-a9e3-44e2...@r16g2000yqk.googlegroups.com...

On 5 velj, 13:50, Kenny <and...@seronja.com> wrote:
> On 5.2.2011. 13:46, �u�kin. wrote:
>
> > On 5 velj, 13:40, Kenny<and...@seronja.com> wrote:
> >> On 5.2.2011. 8:57, �u�kin. wrote:
>
> >>> On 5 velj, 08:51, "Caine"<barfly...@yahoo.com> wrote:
> >>>> bruno, svaka �ast na energiji koju ima�, no nisi li je malo pogre�no
> >>>> kanalizirao?
>
> >>> "po kanalu ispod �ahta" ? :))

>
> >> Izgleda da je kengur prvi kojeg je i Iskon poceo filtrirati vec na
> >> samom
> >> serveru :))))
>
> > i to jo� u Australiji

>
> Da :)))))
> Zanimljivo da uredno propusta Zeca, Sliku i ostale bolesnike sa anon
> servera ali Kengur je uspjesno eliminiran na samom startu :)

kad su na platnom spisku a opnokrilac nije :))

To si mu dobro rastumacil, jer on je izgleda jedini mulec koji to ne kuzi;
ili je pak previse inteligentan pak se istom razbaciva toliko da zastopava
kanale..
--
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm


Bruno HRUST.

unread,
Feb 6, 2011, 9:07:31 AM2/6/11
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:iim8jm$274$2...@sunce.iskon.hr...


Na mnogim mjestima sam stavio u yagradu neka ljudi googlaju i wikipediraju,
da sada ne trazim itd. Uostalom, tako sam naveo da slijedi druga knjiga s
preciznijim materijalima, ne za bagru zvana "javnost", jer se serem na
javnost, nego samo za moje decke i cure. Na netu nisam nigdje ulazio u
objasnjenja, pa necu ni ovdje, dok je u knjigi sve druga;ije.
--
www.25XII2010.osvrt.net/index.htm


Message has been deleted
Message has been deleted

Grizzly

unread,
Feb 6, 2011, 11:52:13 AM2/6/11
to
On Sun, 6 Feb 2011 21:30:58 +0800, "Bruno HRUST." <in...@hrvat.name>
wrote:

>
>"Caine" <barf...@yahoo.com> wrote in message
>news:iiiu4q$k45$1...@ss408.t-com.hr...

>> bruno, hvala na prosvjetljenju! naime, cijeli svoj ?vot sam mislio da je
>> raskol
>> bio 1054. a ne kako ti navodi?u svojoj "knjizi" 1056...
>> "...(na?on razkola 1056., te bi..."
>>
>> na?o na vi? mjesta.


>>
>
>I ja sam naveo na vi[e mjesta 1054, a i 1056. A ti si misli zasto je to
>tako.Uglavnom, usenet je mjesto za dezinformacije, a ja sam knjigu upravo
>zavrsio. Na net sam stavio tek toliko radi zafrkancije.

A ima li u knjizi sto o Uranu?

Message has been deleted

Bruno Hrust.

unread,
Feb 7, 2012, 7:29:10 AM2/7/12
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:iijgfe$d9$2...@sunce.iskon.hr...
> On 5.2.2011. 8:57, Zuskin. wrote:
>> On 5 velj, 08:51, "Caine"<barfly...@yahoo.com> wrote:
>>> bruno, svaka cast na energiji koju imaa, no nisi li je malo pogreano
>>> kanalizirao?
>>
>> "po kanalu ispod sahta" ? :))
>
> Izgleda da je kengur prvi kojeg je i Iskon poceo filtrirati vec na samom
> serveru :))))

Komentiram tocno jednu godinu i dva dana kasnije na ovo Kennyjevo zapazanje:
Iskon moze filtrirati koliko hoce i time pokazati svoj obraz organizacije
koju sacinjavaju izdajice (upravo mi je danas palo na pamet da sam izostavio
analizu same izdaje, no uskoro). A sto se same "filtracije" tice, ista ne'e
zaustaviti Nacionalno a niti namjesnika ili namjesnike istog; Nacionalno ce
proci, kao i obicno, a ostaje prokletstvo, isto tako, kao i obicno, te je
upravo to, to nagomilano prokletstvo, koje prati hrvatski pleb -- ne naciju,
jer je ista vise nije na sceni, nego pleb. Put od vrhovnika do prosjaka je
put izdaje; a od prosjaka je samo jedan nespretan korak do plebejca. To je
kada i zadni tracak dostojanstva nestane u stvoru, koji je jos u prosjaku,
te se prosjak pretvori u obicnog lupeza. Sve cu to detaljnije opisati na
drugom mjestu.
--
www.hrvat45.hrvat.name




jambalaya

unread,
Feb 7, 2012, 7:41:41 AM2/7/12
to


"Bruno Hrust." wrote in message
news:ldednWDQUrGGhKzS...@supernews.com...


Bruno ti si velik domoljub i Hrvat,ali tvoja borba je uzaludna.Zec je
mocniji nego svi mi zajedno.
Jos kad se najede sometine i onih cupavaca,postane ko Popaj nakon doze
spinata......


Zli_Zec

unread,
Feb 7, 2012, 8:09:23 AM2/7/12
to

"jambalaya" <jamb...@email.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj grupi:jgr667$bqt$1...@ss408.t-com.hr...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL LOL

Bruno Hrust.

unread,
Feb 7, 2012, 11:11:14 PM2/7/12
to

"jambalaya" <jamb...@email.t-com.hr> wrote in message
news:jgr667$bqt$1...@ss408.t-com.hr...
Znam da je taj gej lobi prilicno mocan, no ne vjerujem da je bas svemocan.
--
www.hrvat45.hrvat.name




0 new messages