Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

savjet

11 views
Skip to first unread message

manuela

unread,
May 2, 2004, 3:22:26 PM5/2/04
to
morala sam stavit sliku na binariese...
"manuela" <manuela....@zsem.hr> wrote in message
news:c7309h$g7e$1...@bagan.srce.hr...
> Da li je netko imao iskustva da mu je psa napao drugi pas? U cetvrtak sam
> imala stravicno iskustvo...mog labradora, koji uvijek sece na uzici, je
> napao mjesanac izmedu pitt bulla i jos necega velikoga...Pas nije imao ni
> ogrlicu a kamoli povodac...vlasnica ga na moju molbu nije primila. Da moj
> pas nije imao davilicu, koju mu uvijek stavljam sa iglama prema van radi
> straha od ovakvih slucajeva, ovaj drugi bi ga zaklao - moj pas je sivan na
> vise mjesta, tek drugi dan je malo ustao...na jednom mjestu mu je ovaj
drugi
> otkinuo komad koze i mesa...grozno nesto! Skupilo se dosta ljudi ali ovaj
> drugi je tako istreniran da primi i ne pusta pa ga nismo mogli maknuti dok
> nije naisao covjek koji mu je rasirio zadnje noge dok sam ga ja podigla za
> rep...Da stvar bude jos ''ljepsa'', zena mi nije htjela dati ni knjizicu
od
> svog psa, nego mi je rekla ''vodi si ga veterinaru ak mu nekaj je''. Na
> kaju, policija, koja je dosla na moj poziv, je protiv mene podnjela
> prekrsajnu prijavu jer - je zena rekla da sam joj prijetila da cu ju
> ubiti!!!
> Molim vas, ako je netko imao ovakvo stravicno iskustvo, dajte neki savjet!
> Kome se obratiti? Kako da zena prode nekaznjeno?? Ukoliko mi je jedino
> rjesenje privatna tuzba, koliko to kosta? Kakvi su mi izgledi??
> Hvala....
>
>


manuela

unread,
May 2, 2004, 3:24:07 PM5/2/04
to

Sandro Mangovski

unread,
May 3, 2004, 1:04:16 AM5/3/04
to
On Sun, 02 May 2004 12:24:07 -0700, manuela wrote:


Eto, osjecam se nekako pozvan odgovorit jer imam psa gotovo 13 godina, i
znali su se desit potencijalni takvi slucajevi. No opcenito, jedini
problem da takve stvari rijesis je fizicka sila. Zadnji put kad se meni
to desilo vlasnika sam opalio sakom i psa bacio u more, a jedan moj susjed
kad mu je dosadilo teroriziranje svih pasa u kvartu od strane jednog
takodjer mjesanca bullterijera i neceg glomaznog je psa jednostavno
ustrijelio (bila su ratna vremena, a on je bio gardist, pa je prosao bez
posljedica). Dakle, kako rekoh, 13 godisnje iskustvo kaze da jedino silom
mozes ista napravit. Enivej, dakle, otruj tu zvijer (ovde podrazumijevas i
psa koji je napao tvog i/ili tu kucku koja mu je vlasnica). Pozdrav,

--
Sandro Mangovski

shell

unread,
May 3, 2004, 2:53:17 AM5/3/04
to
ah budala vlasnika je bilo i bit ce. moram priznati da i mene zanima
sl.pitanje jer imam malog kokera koje je STALNO NA LAJNI radi jednog kretena
koji ima rotvajlera i koji stalno ide na mog kokera. naravno frajer ne
koristi niti brnjicu niti lajnu. koki mi je bio vec 3 puta kod veterinara i
kad zagalamim na vlasnika i kazem mu da cu iduci put i njegovog psa i njega
pospricat suzavcem ili prijavit policiji ovaj veli ( vec 4 godine) " pa
suseda moj je jos beba, ne bu naudio nikome nista" . eto znam da pas nije
nista kriv ali .... ma kreteni !
p.s. i ovo pitanje postavi na njuze za ljubimce :) ili vec jesi?:)

Yankee

unread,
May 3, 2004, 3:39:44 AM5/3/04
to
Najbolja ąansa za spriječitti ove stvari je suzavac koji UVIJEK mora biti uz
tebe, a preporučam ti da uzmeą dobrog odvjetnika, jer tuľbe traju dugo ali
se i rjeąe kad-tad. Ja sam mog labradora jedva obranio od njemačkog ovčara
kad je bio beba i naučio svoju lekciju
"manuela" <manuela....@zsem.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:c73hoo$o54$2...@bagan.srce.hr...

shell

unread,
May 3, 2004, 10:54:11 AM5/3/04
to
kaj si ga suzavcem ili?

pa ne smijem ja prici rotvajleru i mom malom kokiju kad se krenu sorat a
kamo li da ih idem razdvajat ...

manuela

unread,
May 3, 2004, 1:53:31 PM5/3/04
to
ne, ti im moras pric! ili to ili gledaj kak ce ti ga zaklat...pas koji
napada bez ikakvog razloga ne pusta. meni je zao i tog drugog psa. on je
takav kakav je zato sto je tako odgojen, cista slika vlasnika. ali, ja to
nisam mogla gledati i uzmi stvar u svoje ruke! sad ce netko mozda rec da sam
ovakva ili onakva, ali ja sam tog drugog psa svom snagom cipelarila (po
rebrima i ''medu noge''), natezala ga za usi, rukama mu razdvajala
celjust...da su se psi pokacili u igri, tj da je i ovaj drugi normalan,
popustio bi nakon toliko udaraca...ali ovaj nije ni trepnuo..na kraju se
vjerojatno vec i malo umorio, pa dok sam ga ja podigla za rep, frajer koji
je naisao mu je svom snagom rasirio zadnje noge i tek je onda pustio. ako
psa neki drugi tak napadne, tesko ce se ovaj obranit...jer sto se vise trga
to ga vise boli (naravno, i moj se branio, ali od toga nista kad ga je ovaj
prikljestio)
ovo za suzavac mi je puno ljudi predlozilo...a dobila sam i prijedlog za onu
spravicu da ga struja strese. kaj mislite o tome? navodno je jako taman
toliko da se pas srusi i nakon nekog vremena najnormalnije digne
"shell" <serv...@inet.hr> wrote in message
news:c75meq$pv9$1...@sunce.iskon.hr...

Domagoj Paljug

unread,
May 3, 2004, 5:26:33 PM5/3/04
to
manuela wrote:
> ne, ti im moras pric! ili to ili gledaj kak ce ti ga zaklat...pas koji
> napada bez ikakvog razloga ne pusta. meni je zao i tog drugog psa. on
> je takav kakav je zato sto je tako odgojen, cista slika vlasnika.
> ali, ja to nisam mogla gledati i uzmi stvar u svoje ruke! sad ce
> netko mozda rec da sam ovakva ili onakva, ali ja sam tog drugog psa
> svom snagom cipelarila (po rebrima i ''medu noge''), natezala ga za
> usi, rukama mu razdvajala celjust...da su se psi pokacili u igri, tj
> da je i ovaj drugi normalan, popustio bi nakon toliko udaraca...ali
> ovaj nije ni trepnuo

hmm....nije to stvar navike, dresure il' necheg slichnog, vech chiste
anatomije vilice kod takvih pasa (pit bula, staforda, boksera....)
naime oni kad zagrizu im se cheljust zaglavi i oni ju ne mogu
otpustiti.....tek nakon nekog vremena im se to opusti pa mogu odgrist', a
znam da je bilo sluchajeva kad su morali vodit oba psa kod veterinara po
neko sredstvo za opushtanje misicha da ovaj mozhe odgrist.....tako da
nikakvo cipelarenje lupanje i slichne pizdarije ne pomazhu....kolko god bilo
teshko....sve shto mozesh je chekat'.....


Lado

unread,
May 3, 2004, 5:52:50 PM5/3/04
to
manuela wrote:

> ne, ti im moras pric! ili to ili gledaj kak ce ti ga zaklat...pas koji
> napada bez ikakvog razloga ne pusta. meni je zao i tog drugog psa. on je
> takav kakav je zato sto je tako odgojen, cista slika vlasnika. ali, ja to
> nisam mogla gledati i uzmi stvar u svoje ruke


Problem je o kojoj se rasi zapravo radi. Cesto i nepoznavanje vlasnika o
genetskoj prirodi njegovog "malog i neduznog" ljubimca. Surova istina da je
ima par rasa koje su jednostavno genetski takve kakve jesu - nepredividive.
i to bez obzira kako je pas odgojen i koliko je njegov vlasnik dobrocudan i
iz "dobre familije".
Ovdje josh jednom naglasavam da je problem genetske priprode. i
Takodjer je surova stvarnost da ta ekipa svake godine se uspije pojavit na
vijestima povodom nekog napada na dijete ili cak i vlasnika. Nije ni cudo
da za drzanje u NJemackoj je potrebana specijalna registracija (nesto
slicno oruzanom listu) i te vrste ne smiju ni u kom slucaju biti vani bez
brnjice i da su vezani.

Lista od te ekipe killera kojoj ja osobno ne bih prisao ni za zivu glavu ni
sa suzavcem ni sa elektrosokerom je sljedeca:

* Pit-Bull
* Bandog
* American Staffordshire Terrier
* Staffordshire Bullterrier
* Tosa-Inu

Koga slike zanimaju od te ekipe moze se vidit na stranici od Policije Bayern
http://www.polizei.bayern.de/gesetz/hunderassen.htm
kategorija 1.

--
Lijep pozdrav

Lado

unread,
May 3, 2004, 6:07:43 PM5/3/04
to
Domagoj Paljug wrote:

> hmm....nije to stvar navike, dresure il' necheg slichnog, vech chiste
> anatomije vilice kod takvih pasa (pit bula, staforda, boksera....)
> naime oni kad zagrizu im se cheljust zaglavi i oni ju ne mogu
> otpustiti.....tek nakon nekog vremena im se to opusti pa mogu odgrist', a
> znam da je bilo sluchajeva kad su morali vodit oba psa kod veterinara po
> neko sredstvo za opushtanje misicha da ovaj mozhe odgrist.....tako da
> nikakvo cipelarenje lupanje i slichne pizdarije ne pomazhu....kolko god
> bilo teshko....sve shto mozesh je chekat'.....


Nisma bash siguran da se celjust zaglavi no imas pravo. Pazi ovaj slucaj
iz novina.

Pitbull je bio u zatvorenom dvoristu kad je neka macka uletjela. Ovaj
naravno popizdio i poceo je lovit no macka se popela na neko drvu u sred
dvorista. Kako je pitbull divljao i susjedi se poceli zalit tako je vlasnik
odlucio da se popne na drvo i skine macku tj nekako rijesi taj slucaj. No
zaboravio je na jednu sitnicu - zatvorit prvo svog ljubimca (koji je josh
zapravo beba bio po njegovim rijecijma). Igrom slucaja je pukla grana pri
pentranju na drvo i vlasnik je pao na tlo a njegov ljubimac onako u "zutoj
minuti" ga je ugrizao za list (mislim na onaj misic ispos koljena). No
kakoje rijec o pitbullu i kako je poznato oni kad ugrizu - ne postaju tako
je vlasnik od psa stvarno bio u velikim problemima. Svi pokusaji deranja,
udaranja doprinijeli su samo da je pitbull josh jace zagrizao. Na kraju je
srecom tipu pala super ideja. Jednostavno se strpit i milovat psa. Poslje
2-3 minute ga je ovaj stvarno i pustio i nstavio se dalje igrat po
dvoristu. Vlasnik je zavrsio u bolnici di su mu prakticno morali prisiti
misic posto je bio skoro skorz otkinut i dan danas sepa. Psa naravno je
morao dat da se uspava (po zakonu koji ugrize - uspava se tj. ubije).

E sad kad to sve malo pogledas i razmislis onda se vidi o kakvoj je
"zivotinji" zapravo rijec.


--
Lijep pozdrav

Lado

unread,
May 3, 2004, 6:31:09 PM5/3/04
to

manuela

unread,
May 4, 2004, 2:00:45 PM5/4/04
to
yes...znam za to...ali provjereno znam da je konkretno ovaj pas izdresiran
tako...covjece, zena zivi iza osnovne skole...kad klinci igraju nogomet i ak
su, ne dsaj boze, prglasni, pusti cucka na njih a oni jadnici vise s drva
dok se pes ne makne...pes je stvarno istreniran
"Domagoj Paljug" <Dom...@moscroatia.com> wrote in message
news:c76dft$eac$1...@ls219.htnet.hr...

manuela

unread,
May 4, 2004, 2:09:52 PM5/4/04
to
onda da izdvojim nesto iz clanaka, apropo genetici

''- Ljude mogu ugristi bilo koji psi. Nagon u tome ima manje od 30 posto
udjela, a vise od 70 posto jest nauceno ponasanje - kaze Sandor Horvath,
kinolog. ''

a na ovo kaj govori zena od rohatinskog nemam komentara...sve si mislim, da
guverner mozda nije poceo mucati bas zbog tog svog divnog dresiranog psa?!?


"Lado" <la...@dynamic.dip0.t-ipconnect.de> wrote in message
news:1722938.pi8lCyxBjt@scenium...

da, na zalost, nisam sama
> --
> Lijep pozdrav
>


Rakija

unread,
May 6, 2004, 6:23:04 AM5/6/04
to
"manuela" <manuela....@zsem.hr> wrote in message news:<c78m6s$3qi$1...@bagan.srce.hr>...

> onda da izdvojim nesto iz clanaka, apropo genetici
>
> ''- Ljude mogu ugristi bilo koji psi. Nagon u tome ima manje od 30 posto
> udjela, a vise od 70 posto jest nauceno ponasanje - kaze Sandor Horvath,
> kinolog. ''
>
e jle imash kujicu...
imam ja cucka.. ajde dovedi ju da se zabavljaju,..

master...@gmail.com

unread,
May 3, 2016, 8:00:34 PM5/3/16
to
Veče gluposti nemre čovjek cut ni u vrticu ! Nisu Pit bulli i Stafordi napadači nego se u većini slučajeva brane ! To je dokazano putem američkog kinološkog saveza i danas mnogi Pitovi iStafordi rade sa djecom koja imaju problema u razvoju ! Lako provjeriti i na you tubu! I dalje najveći broj napada naprave mali psi svih rasa jer ljudi od njih prave igračke i nose ih na rukama i sl. gluposti. Osobno imam pit bulla koji je bio napadnut od raznih malih pasa dok mu nije dojadilo pa je počeo vraćati ali ni sada ne zakolje psa i kakve ste već gluposti napisali nego ga primi i drži na podu dok se ovaj ne smiri ili dok ne dodje pametni gazda i samo ga pusti bez ogrebotine. Inače tim psima se ne zaglave čeljusti nikad. Pokažite mi jednog pita kojem se to dogodilo a ja cu vam odmah pokazat lažova. To su urbane legende kao sto se za doge nekad govorilo da im kralježnica raste cijeli život pa im počne pritiskati mali mozak i od toga polude pa kolju djecu po parkovima. Svašta ce čovjek izmislit iz straha. Jako mi vas je zao jer bi trebali voljet životinje a pisete ovakve gluposti i laži !!!
0 new messages