Ebay - DHL, Carina... Problem!

kdz

Naručio sam prije par dana stvar sa ebaya, vrijednost sa poštarinom je
malo preko 200 kn (US$30 tj. AUS$40, od čega je poštarina nekih 5$).
Predmet je naručen izvan EU, tj. iz Australije.

Čitam sad po forumima da DHL naplaćuje nekakve troškove špedicije.

1. Naručeni predmet je informatička oprema. Budući da na informatičku
opremu nema carine već samo PDV-a, da li DHL uopće ima pravo naplaćivati
bilo šta?

Znam da carina eventualno ima pravo naplatiti 25% PDVa, ali ovo što
čitam o DHL-u i njihovim troškovima špedicije je hladan tuš, ispada da
njima moram platiti više nego što je plaćen uređaj + poštarina!

2. Uvijek izbjegavam DHL kod naručivanja stvari izvan EU, a prodavatelj
je na ebayu naveo da šalje sa "AusPost Registered Post International
Parcel". Tracking broj koji sam dobio od prodavatelja je tracking broj
od DHL-a, a ne od australske pošte. Može li mi netko tko ima više
iskustva sa ebayom objasniti otkud DHL u cijeloj priči?

3. U slučaju da DHL bude tražio naplatu troškova i da na to ne
pristanem, što se događa sa paketom? Kolike su mi šanse da ebay dispute
bude riješen meni u korist i da dobijem sav novac natrag?

Da sam znao da prodavatelj šalje sa DHL-om, ne bih predmet nikada ni
naručio.

Igor Batinic

Pozdrav svima...

On 16.3.2015. 19:01, kdz wrote:
> [...]
> Predmet je naručen izvan EU, tj. iz Australije.
>
> Čitam sad po forumima da DHL naplaćuje nekakve troškove špedicije.

Ako se radi o DHL kurirskoj sluzbi. No po iznosu cini se da nije. DHL je
dio njemacke poste i mozda imaju klasicnu uslugu.

> 1. Naručeni predmet je informatička oprema. Budući da na informatičku
> opremu nema carine već samo PDV-a, da li DHL uopće ima pravo naplaćivati
> bilo šta?

I opet ono gore - ako je "klasicni" DHL, naplacuju sve (i mogu
naplacivati sve).

> Znam da carina eventualno ima pravo naplatiti 25% PDVa, ali ovo što
> čitam o DHL-u i njihovim troškovima špedicije je hladan tuš, ispada da
> njima moram platiti više nego što je plaćen uređaj + poštarina!

Za toliku udaljenost platio bi n puta vise od samog proizvoda, ako bi se
radilo o kurirskoj sluzbi.

> [...]
> od DHL-a, a ne od australske pošte. Može li mi netko tko ima više
> iskustva sa ebayom objasniti otkud DHL u cijeloj priči?

Vidi gore.

> 3. U slučaju da DHL bude tražio naplatu troškova i da na to ne
> pristanem, što se događa sa paketom? Kolike su mi šanse da ebay dispute
> bude riješen meni u korist i da dobijem sav novac natrag?

Upitno.

> Da sam znao da prodavatelj šalje sa DHL-om, ne bih predmet nikada ni
> naručio.

Pricekaj da dodje pa ces vidjeti.

Uzivajte,

Iggy

Petar Bjelčić

"Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message
Pazi, ovdje je prodavatelj nudio proizvod sa ukljucenom postarinom.
Time posiljka treba stici bez dodatne naplate barem do carine, a onda nek
plati pdv i podigne je sam.

Igor Batinic

Pozdrav svima...

On 16.3.2015. 21:19, Petar Bjelčić wrote:

> [...]
>
> Pazi, ovdje je prodavatelj nudio proizvod sa ukljucenom postarinom.
> Time posiljka treba stici bez dodatne naplate barem do carine, a onda

PDV + troskove DHL-a (ako je "standardni" DHL). Sve zajedno koliko i
uredjaj, tu negdje.

Uzivajte,

Iggy

Petar Bjelčić

"Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message
Troskove DHL-a je platio prodavač, i naplatio kupcu 5$.

Gyz

On Mon, 16 Mar 2015 21:58:56 +0100, Petar Bjelčić wrote:

> Troskove DHL-a je platio prodavač, i naplatio kupcu 5$.

a lokalna ispostava DHL-a bu napravila i naplatila špediciju
;->>

kurirska služba DHL iz australije ne dojde 5$
;-D

tipujem da je to obična Deutsche Post
DPDHL

slično, ali različito
čovjek se je zabunil u toj sličnosti
pogotovo kaj ni link nije dal,
pa se ni nemre videti o čemu se radi

tako da vjerujem da se radi o Deutsche Post a ne DHL-u

kdz

On 16.3.2015. 22:22, Gyz wrote:

> [...]
> pogotovo kaj ni link nije dal,
> pa se ni nemre videti o čemu se radi
>
> tako da vjerujem da se radi o Deutsche Post a ne DHL-u

Zar postoje 2 DHL-a? Znam za onaj njemački (dhl.hr, dhl.de/dhl.com),
koji je drugi DHL, može link???

Inače tracking pratim ovdje:
https://www.globalmail.dhl.com/web/portal-asia/traceit

Gyz

http://www.dpdhl.com/en.html

eto
i oni su dhl...
ali i obična pošta, deutsche post

prešel sam tu neurozu
;->>>
isto sam mislil, da mi kinez poslal DHL-om, kurirskom
ali je ustvari poslal preko deutsche post

opet nisi poslal link, da se vidi...
ali po cijeni poštarine od 5$, pretpostavljam da je deutsche post
a ne DHL

eto, probaj na dhl.xx
napraviti pošiljku iz australije do hr
pa vidi koja bu cijena
;->>

Dakky

On 17.3.2015. 8:52, Gyz wrote:

> eto, probaj na dhl.xx
> napraviti pošiljku iz australije do hr
> pa vidi koja bu cijena
> ;->>

Jednom sam ja narucivao nesto iz Kine, 40$ bio proizvod... pravi DHL
naplatio 60$ postarine... platio to jer nije bilo druge opcije... doslo
u HR pa platio PDV na svih 100$, pa jos 200 kuna DHL-u za troskove
spedicije. Najgora kupnja ikad. Tad je dolar bio 5.5, pa me stvar koja u
stvarnosti kosta 220 kuna ispala ravno 900 kuna.

brko

> [...]
> spedicije. Najgora kupnja ikad. Tad je dolar bio 5.5, pa me stvar koja u
> stvarnosti kosta 220 kuna ispala ravno 900 kuna.

uffffffff....nadam se da od tada pazis na postarinu prilikom narudbe :))

kdz

On 18.3.2015. 19:30, Dakky wrote:

> [...]
> spedicije. Najgora kupnja ikad. Tad je dolar bio 5.5, pa me stvar koja u
> stvarnosti kosta 220 kuna ispala ravno 900 kuna.

OK, jel mi može netko objasniti, ako DHL od deutsch posta (link sam
prije stavio) nije taj koji naplaćuje te troškove špedicije i ostaloga,
koji je onda taj "pravi" DHL koji to radi, može link na web stranicu?

igor.b...@gmail.com

Pozdrav svima...
To ti je isti DHL, samo razlicite usluge.
DHL je u vlasnistvu njemacke poste.

Uzivajte,

Iggy

brko

http://www.dhl.hr/hr.html

dhl, fedex, ups (ako nije ups neka me netko ispravi)...izbjegavaj

kdz

On 19.3.2015. 9:47, igor.b...@gmail.com wrote:
> To ti je isti DHL, samo razlicite usluge.
> DHL je u vlasnistvu njemacke poste.

Hvala na info, još me samo zanima za koje njihove usluge se plaćaju ti
troškovi špedicije, a za koje se ne plaćaju, tj. po čemu znati prije
naručivanja paketa da li će mi poslati "čestitku" ili ne?

Dakky

Obicno po cijeni postarine. Za "pravi" DHL tj. tu njihovu Express uslugu
se placa puno vise 5$, ali je zato paket unutar 5-6 dana na adresi,
makar putovao iz Australije.

JM

Imao nedavno iskustvo sa DHL-om !!!!
Naručio HTPC iz Kine i prodavatelj poslao DHLom.
Kad je stiglo u HR (ponedjeljak), zvali me iz DHLa i tražili EORI broj.
To je zato što je pošiljka preko 25€ i ide u carinski postupak a tu bez
EORI broja nema naprijed (EORI dobiješ u najbližoj carinarnici).
Sljedeći dan dostavio EORI i dokaze o uplati (utorak) te po uputama DHLa
čekam ponudu i obrazac punomoći koji moram potpisati da oni obave
carinski postupak. Tu je malo zaštekalo kod njih pa sam tek u subotu
dobio ponudu i obrazac punomoći (žalio se u međuvremenu). Ponuda sadrži
visinu poreza za carinsku vrijednost robe i njihovu uslugu sa PDVom.
Platio račun, potpisao punomoć i poslao mailom isti dan. Njima sam
platio 125 kn. U ponedjeljak sam dobio pošiljku na kućni prag.
Dakle, putovalo iz Kine do Hrvatske 5 dana ali našima trebalo 7 dana za
proceduru !!!

Napomena za EORI !!
Prije toga naručivao robu koja je išla u carinski postupak i nije mi
trebao EORI. Objasnili su mi da ako je dostava preko HPa tada oni
(pošta) imaju ovlast cariniti robu do 1000€ sa svojim EORI brojem !!!
Nitko drugi to ne može u HR !

brko

U ponedjeljak sam dobio pošiljku na kućni prag.
> Dakle, putovalo iz Kine do Hrvatske 5 dana ali našima trebalo 7 dana za
> proceduru !!!

ja sam rije 20 dana narucio adapter iz kine, 50 kn sa postarinom nekom
njihovom, doslo za 10 dana ako ne i manje

Cose

On Mon, 16 Mar 2015 19:01:19 +0100, kdz <k...@de.ze> wrote:

>Naručio sam prije par dana stvar sa ebaya, vrijednost sa poštarinom je
>malo preko 200 kn (US$30 tj. AUS$40, od čega je poštarina nekih 5$).
>Predmet je naručen izvan EU, tj. iz Australije.

Po svemu bi to mogao biti "DHL" koji na kraju dodje obicnom postom, pa
izbjegnes sve ove njihove "lijepe" usluge.

--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
or any other kinds of dogmas or goals, it's always because these dogmas
or goals are in doubt." (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance)

miha...@gmail.com

Također sam kupio preko e-baya jednu kameru.
Sjedište trgovca je u EU u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Platio sam u Funtama, platio sam prodavaču koji je u Europskoj uniji, platio sam prijevoz, no DHL je zadržao pošiljku na carini i traži točno tri puta više nego li vrijedi ta kamera, plus troškove obrade.
Obratio sam se prodavaču na e-bayu, prodavač mi je odmah vratio novac na moju karticu, kupljenu kameru mi je poklonio, no SHL i dalje neda moju kameru i za prijevoz koji sam platio 19.99 funti, traži pdv, carinu, svoje troškove i to sveukupno 980 kuna.
Obratio sam se ministarstvu financija i carini, jer oni su im dali ovlasti, međutim ovi i dalje samovlasno zadržavaju moju imovinu.
Ostalo mi je jedino da dođem tamo sa bezbol palicom i da nekoga polomim...toliko o lopovima u Hrvatskoj

Dakky

nije bitno da li je ebay.co.uk ili .com nego item location .. i ja sam u
Hrvatskoj pa ti mogu iz Kine narucit sto god pozelis da stigne na tvoju
adresu, za carinu se sam brini kad vec ne provjeravas odakle stize item.

a DHLu jednostavno da vrate paket.

Dakky

e da, PDV se racuna i na shipping.

DHL je zeznut s tim iz Kine jer sigurno ide na carinu tj. njihovu
spediciju i oni imaju svoje troskove obrade svega toga.

Paziti od koga se kupuje na ebayu i gledati zvjezdice.

miha...@gmail.com

Jasno piše Item location: Unitet Kingdom, Leciester
Jasno piše Manifacture: England
Jasno pišu Funte, a to što prodavač ima skladišta bilo gdje drugdje, to je nebitno, bitno je gdje si kupio.
Recimo odeš u Bauhaus i tamo kupiš nešto. Znamo da nema hrvatskih proizvoda i da su svi došli odnekuda iz drugih zemalja, platiš na kasi proizvod, a poslije se nađe portir koji ti kaže da moraš platiti njemu usluge i carinu i obradu troškova. Niti si kupio od portira, niti si ga tražio uslugu, niti on ima ovlasti tebe zafrkavati i kontrolirati tebe.
Takve kontrole gdje je prodavač uvezao nešto iz trećih zemalja, treba vršiti zemlja u kojoj prodavač prodaje i u kojoj prodavač eventualno nije platio carinu.

Ekvivalentno tomu, odeš u trgovinu i kupiš ulazna vrata. Prodavač ih uvozi iz njemačke ili turske, nebitno, platiš prijevoz i čekaš vrata da ih ugradiš, a ono se pojavi treći koji kaže da njemu trebaš platiti prijevoz, troškove obrade i dostavu, a on ti niti ne dostavlja, niti će ti ih dostaviti

miha...@gmail.com

Dana petak, 15. svibnja 2020. u 07:58:21 UTC+2, korisnik miha...@gmail.com napisao je:
> [...]

točno, no tu dostavu koju si platio, kao i rukovanje sa dostavom, a platio si DHL dostavu, DHL ti šalje najobičnijom poštom, no novac je završio na njihovom računu, registrirani su u Njemačkoj i upravo oni iz Hrvatske izvlače novac, no na njihovoj AVIZER stranici NE MOŽEŠ dobiti niti jedan podatak gdje se nalazer, niti ime i prezime odgovorne osobe.
Kontaktirao sam proizvođača i prodavača na E-bay i napisao sam im ovo:

CITAT: "Hello, I live in a country where everything is full of war criminals, war profiteers, thieves, whores, gays and idlers.
I am a Croatian soldier, I have been wounded three times, my pension has been reduced three times, to pay whores, fagots, war profiteers and criminals, and I must not kill a burglar who breaks into my house. That's why I bought cameras for which I saved for months from food, and thieves from Customs want to steal my money.
Thank you for understanding."

Nakon toga mi je prodavač vratio 64 funte i poklonio kameru, no ostala je dostava za pdv i carinu i troškove, a na to računaju dvostruko više nego li sam platio kameru, pa sam se jučer obratio u Parlament Unije i dostavio podatke o pljački DHL-a pod patronatom hrvatske carine koja izvlači novac van Hrvatske...
Dobio sam odgovor da su zaprimili predmet

miha...@gmail.com

Dana petak, 20. ožujka 2015. u 01:01:01 UTC+1, korisnik Dakky napisao je:

> Obicno po cijeni postarine. Za "pravi" DHL tj. tu njihovu Express uslugu
> se placa puno vise 5$, ali je zato paket unutar 5-6 dana na adresi,
> makar putovao iz Australije.

Kad ide običnim DHL-om, a kupio sam dva puta iz KINE i to puno skuplje proizvode, dostava mi je došla unutar sedam dana, a sada dok je išlo preko SHL ekspresa, drže na carini sedam dana, mada je roba kupljena u EU i jasno piše Item location unitet Kingdom

Gyz

piše na plotu...*****
ko je to napisal???
kinez...

nije bitno kaj je on napisal...
nego od kud je to poslal

bescarinske zone... nemoj smatrati eu....

nije mi se jednom desilo da piše... *****,
pa da pošiljka ide iz kine
;->>>

ako kinez nije odradil carinu...
onda carina ide na tvoj trošak

a tu je očito to...

inače...
svadiš se sa postom iz 2015-te
;-D

Matija Nalis

On Thu, 14 May 2020 10:57:30 -0700 (PDT), miha...@gmail.com <miha...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Platio sam u Funtama, platio sam prodavaču koji je u Europskoj uniji, platio sam prijevoz, no DHL je zadržao pošiljku na carini i traži točno tri puta više nego li vrijedi ta kamera, plus troškove obrade.

Da li si upoznat da UK vise nije dio EU vec mjesecima?
https://en.wikipedia.org/wiki/European_Union#Brexit

Samo kazem...
Na snazi su tranzicijski uvijeti:
https://carina.gov.hr/vijesti/povlacenje-ujedinjenog-kraljevstva-iz-clanstva-eu-brexit/6356

> [...]
> no SHL i dalje neda moju kameru i za prijevoz koji sam platio 19.99 funti, traži pdv, carinu, svoje troškove i to sveukupno 980 kuna.

A sto kaze carina od kuda je dosla posiljka? Meni ovo izgleda kao da je
prodavac rekao da ce slati iz UK, a slagao je i slao je zapravo od drugdje,
pa kada si ga u tome uhvatio, vratio je pare da sacuva rating.

> Obratio sam se ministarstvu financija i carini, jer oni su im dali ovlasti, međutim ovi i dalje samovlasno zadržavaju moju imovinu.

Samo info, ta kamera nije tvoja, dok se ne zavrsi carinski postupak.

> Ostalo mi je jedino da dođem tamo sa bezbol palicom i da nekoga polomim...toliko o lopovima u Hrvatskoj

Ja bih na tvoj mjestu provjerio sa SHL-om/carinom od kuda je tocno poslana
posiljka, i ako nije poslana iz UK kao sto prodavac tvrdi, onda mu staviti
negativni rating sa takvim komentarom.

Ukoliko je zaista doslo iz UK, vidi link carine gore za pakete do
31.12.2020. dok vrijede prijelazne odredbe (ti ces "morati dokazati
carinski status te robe kao robe Unije")

--
Opinions above are GNU-copylefted.

miha...@gmail.com

Dana petak, 15. svibnja 2020. u 14:57:11 UTC+2, korisnik Matija Nalis napisao je:
> [...]
> 31.12.2020. dok vrijede prijelazne odredbe (ti ces "morati dokazati
> carinski status te robe kao robe Unije")

Dakle, očito ima nepoznavanja zakona i prava vlasništva, pa da razjasnimo stvar.
Prodavač je u EU, ja sam obavio kupovinu u EU, transakcija je obavljena u EU.
Znači, od trenutka plaćanja sam ja vlasnik robe, točnije od trenutka kada moj novac sjedne na račun onoga koji je u EU.

Sljedeće, prodavač može imati skladište van EU, na Aljaski, Maleziji ili bilo gdje, što znači da jedino prodavač koji je nešto prodao, mora platiti troškove u državi u kojoj prodaje.
Pojednostaviti ću, kupiš u Bauhausu neki artikl, platio si ga, tebe ne zanima od kuda je Bauhaus taj artikl uvezao i Bauhaus mora platiti državi u kojoj to prodaje.

Zatim, DHL može jedino tražiti naknadu od pošiljatelja, jer ja kao krajnji kupac sa DHL-om nisam sklopio nikakav ugovor i nisam tražio nikakvu uslugu, dok istovremeno DHL koji je u vlasništvi privatne osobe i nije registriran u trgovačkom društvu kod trgovačkog suda u Zagrebu da može obavljati djelatnosti carine, ne smije i ne može zadržavati privatno vlasništvo koje sam ja platio i kojega sam ja vlasnik od trenutka završene transakcije.
To bi ti trebalo biti jasno.
Opet jedan banalni primjer, digneš kredit, kupiš stan i trenutkom isplate stana ti si vlasnik stana, a prodavatelj ako je nekome dužan, isključivo prodavatelj snosi troškove, tu je nedostatak pasivne legitimacije DHL-a u odnosu na mene.

DHL meni mora dostaviti moju pošiljki koje sam isključivo ja vlasnik nakon trenutka plaćanja, a od naručitelja usluge, dakle pošiljatelja, može tražiti naknadu, no mene ne smije ucjenjivati, jer je to i protivno čl. 2 ZOO-a i prisilnih propisa, a na koje on nema pravo jer nema registriranu djelatnost carine kod trgovačkog društva, a ministar i ravnatelj Hrvoje Čović, nije im smio dati poslove kao privatnoj tvrtki da obavljaju djelatnosti carine, ako tu djelatnost nemaju registriranu i ako je protivna našim zakonima i Ustavu, točnije to je izvlačenje novca iz RH, pogodovanje i prebacivanje novca u Nizozemsku gdje je registriran DHL express kao društvo sa ograničenom odgovornošću, a sa odgovornom osobom srebrenkom o. u Heinzelovoj 40, koja NE POSTOJI NA TOJ ADRESI....
Sve sam provjerio, zato i pišem na staru objavu a da bih pomogao drugima....eto

Dakky

Ti prvo nauči razliku između carine i špedicije. DHL je špediter, a
carina RH je jedina carina u Hrvatskoj koja može naplatiti troškove carine.

Baba ti živi u Kini i pošalje ti besplatno najnoviji iPhone. Baba šalje
DHL-om.

DHL naplati svoje usluge dostave i to je špedicija. DHL daje dalje
predmet NAŠOJ Carini koja traži od DHL-a raćun za iPhone. Ako ga nemaš
ili ga baba nije poslala skupa s telefonom, ide procjena, ali to radi
Carina! Carina daje DHL-u paket nazad i DHL uz troškove naplate PDV-a za
uređaj traži i PDV na svoje usluge. Ne vidim što ne štima.

miha...@gmail.com

Dana petak, 15. svibnja 2020. u 21:02:08 UTC+2, korisnik Dakky napisao je:

> [...]
> Carina! Carina daje DHL-u paket nazad i DHL uz troškove naplate PDV-a za
> uređaj traži i PDV na svoje usluge. Ne vidim što ne štima.

Očigledno jako dugo nisi koristio nikakve usluge DHL eksporesa, razlika između špedicije DHL i DHL ekspresa je ogromna.

Izvoli link i uvjeri se sam
https://www.eavizer.com/content/uvozni_troskovi

Carina, točnije minstarstvo financija i carinska uprava, dala je ovlasti carinjenja DHL expresu, tako da je sada ta privatna tvrtka u biti carina i špediter.
Zaračunaju ti odmah carinsku osnovu, zaračunaju ti odmah PDV i na prijevoz i zaračunaju ti odmah i svoje troškove obrade podataka, pa dok to sve njima ne platiš i to unaprijed, nema šanse dobiti paket, no i taj paket oni ne dostavljaju, već dostavlja HP i to običnom poštom.
Tako da molim te ne piši bedastoće, tri dana se prepucavam sa njima, sa carinskom upravom i čak sam poslao predstavku u europsku uniju i dobio naravno odgovor od glavnog tajnika.

miha...@gmail.com

> [...]

> Carina! Carina daje DHL-u paket nazad i DHL uz troškove naplate PDV-a za
> uređaj traži i PDV na svoje usluge. Ne vidim što ne štima.

Evo ti još jedan dokaz da DHL vrši carinjenje robe.
Čitaj malo, nemoj bit ko Bandić neuk

https://www.eavizer.com/content/carinjenje

Igor Batinic

Pozdrav svima...
Moraš naučiti neke osnove.

Carinjenje je cijeli postupak, u postupku carinjenja DHL daje carini na
uvid robu (da ne idemo u sve detalje).

Ono što je bitno otkud je roba došla, tko radi uvoz u EU i slično.

Imaš li na fakturi prodavača izražen PDV?

Uživajte,

Iggy

miha...@gmail.com

Prijatelju dragi, godinama te pratim i čitam kako pametuješ drugima.

1. Ministarstvo financija i carinska uprava je dala ovlasti carinjenja DHL-u. Dakle DHL je u ovom slučaju i šprediter i obavlja carinu, roba uopće ne ide na carinu. Čitaj malo AVIZER i stranice DHL-a.

2. Na robu naručenu u EU ne plaća se niti carina, niti PDV.

3. Na robu koja je vrednija od 160 kuna, a koja je van EU, plaća se obrada od 125 kuna, plaća se PDV od 25%.

3. Na robu koja premašuje iznos od 150 eura i van eu je ta roba, na nju se plaća uz troškove obrade od 125 kuna, plus PDV od 25% i carina od 5%.

No kako ti čitaš samo ono što misliš da piše, a ne ono što i piše. Jasno se vidi da NISI PROČITAO da sam robu kupio u EU, dakle, ne naručio, već kupio unutar EU i da se na tu kupljenu robu koja je u EU NE PLAĆA CARINA, no DHL i dalje zahtijeva carinu iako u trgovačkom registru nema zavedenu djelatnost carine, niti ništa drugo.

Radim sa njima dosta dugo i uvijek su problemi i uvijek provode samovolju jer su privatnici. Direktorica je Srebrenka Saks, a DHL je registriran u Nizizemskoj i nema ingerenciju carinjenja robe koja je u Ujedinjenom kraljevstvu, Njemačkoj ili u bilo kojoj zemlji unutar EU.

Čitaj i uči se

Gyz

On Sat, 16 May 2020 23:51:40 -0700 (PDT), miha...@gmail.com wrote:

> Jasno se vidi da NISI PROČITAO da sam robu kupio u EU

ajd priloži dokaz...

to kaj je netko na plot napisal *****
ne znači ama baš nikaj

bezcarinska zona, nije eu
makar teritorijalno je u eu

i mora proći carinu...

pa ako to nije napravil kinez
carini krajnji korisnik...
to jest ti

kinez te zajebo...
vratil ti novce...
pa sad i ti vrati kameru... ne prihvati plaćanje carine i troškova
i neka je vrate

ili????
;->>>>

Igor Batinic

Pozdrav svima...

On 17.5.2020. 8:51, miha...@gmail.com wrote:

> [...]
>
> 1. Ministarstvo financija i carinska uprava je dala ovlasti carinjenja DHL-u. Dakle DHL je u ovom slučaju i šprediter i obavlja carinu, roba uopće ne ide na carinu. Čitaj malo AVIZER i stranice DHL-a.

Takve ovlasti su dane svim špediterima jer je to (carinjenje) posao
špeditera, ne carine. Carina sudjeluje u manjem dijelu postupka. Kao i
kod većine drugih špeditera, carinik kad treba dolazi njima (ili čak
imaju urede kod njih).

> 2. Na robu naručenu u EU ne plaća se niti carina, niti PDV.

Na robu u EU se plaća PDV, gdje god je kupio u EU i gdje god je
isporučio unutar EU.

> 3. Na robu koja je vrednija od 160 kuna, a koja je van EU, plaća se obrada od 125 kuna, plaća se PDV od 25%.

Iznos ovisi o špediteru, samo je kod pošte jeftinije.

> 3. Na robu koja premašuje iznos od 150 eura i van eu je ta roba, na nju se plaća uz troškove obrade od 125 kuna, plus PDV od 25% i carina od 5%.

I to je iznos kod DHL-a, svaki špediter definira svoje. Carina nije 5%
već ovisi o nizu stvari.

> No kako ti čitaš samo ono što misliš da piše, a ne ono što i piše. Jasno se vidi da NISI PROČITAO da sam robu kupio u EU, dakle, ne naručio, već kupio unutar EU i da se na tu kupljenu robu koja je u EU NE PLAĆA CARINA, no DHL i dalje zahtijeva carinu iako u trgovačkom registru nema zavedenu djelatnost carine, niti ništa drugo.

Ti možda jesi kupio robu od EU trgovca, no to ne znači da roba i jest u
EU (tj. unutar prostora zajednice). Može biti i u Kini, na bescarinskom
skladišu unutar EU i slično.
Na takvu robu se plaćaju nameti.

> Radim sa njima dosta dugo i uvijek su problemi i uvijek provode samovolju jer su privatnici. Direktorica je Srebrenka Saks, a DHL je registriran u Nizizemskoj i nema ingerenciju carinjenja robe koja je u Ujedinjenom kraljevstvu, Njemačkoj ili u bilo kojoj zemlji unutar EU.

DHL ima ingerencije u svim zemljama EU, dapače. Naravno da su
"privatnici", kao i svi ostali, osim pošte.

> Čitaj i uči se

Davno sam ja naučio sve što mi treba o tome.

Uživajte,

Iggy

Matija Nalis

On Fri, 15 May 2020 10:33:58 -0700 (PDT), miha...@gmail.com <miha...@gmail.com> wrote:

> Dakle, očito ima nepoznavanja zakona i prava vlasništva, pa da razjasnimo stvar.
> Prodavač je u EU, ja sam obavio kupovinu u EU, transakcija je obavljena u EU.

Ovo je kontradiktorno s tvojim prvim postom gdje si napisao da je prodavac
iz Ujedinjenog Kraljevstva. Ujedinjeno Kraljevstvo nije dio Europske unije
vec mjesecima. Ne znam kako ti je uspjelo promaknuti.

> [...]
> Pojednostaviti ću, kupiš u Bauhausu neki artikl, platio si ga, tebe ne zanima od kuda je Bauhaus taj artikl uvezao i Bauhaus mora platiti državi u kojoj to prodaje.

Tako je. Isto tako, posto si ovdje ti (umjesto Bauhausa) uvezao taj artikl, onda tako i ti moras platiti poreze i ostala davanja vezana uz uvoz svojoj drzavi.

> Opet jedan banalni primjer, digneš kredit, kupiš stan i trenutkom isplate stana ti si vlasnik stana, a prodavatelj ako je nekome dužan, isključivo prodavatelj snosi troškove

Bojim se da je nepoznavanje funkcioniranja sistema. Ako ti kupis od nekog
ukradeni auto, policija ce tebi uzeti taj auto, a ti se mozes nadati da ce
uhvatiti onoga tko ga je ilegalno prodao i eventualno ako imas srece mozda
jednom dobiti svoje novce nazad.

> tu je nedostatak pasivne legitimacije DHL-a u odnosu na mene.

Ne moras ti nista platiti DHLu, ali isto tako bojim se da neces dobiti ono
sto si narucio dok ne platis ono sto te zakon obvezuje da platis.

<snip>
> Sve sam provjerio, zato i pišem na staru objavu a da bih pomogao drugima....eto

Isto tako sam ja isao odgovoriti tebi da ti objasnim da UK nije dio EU.
Teorije zavjere me ne zanimaju, za to imas posebnu newsgrupu.
(PLONK sto se mene tice...)

miha...@gmail.com

Dana nedjelja, 17. svibnja 2020. u 21:44:12 UTC+2, korisnik Matija Nalis napisao je:

> [...]

Nemam što više dokazati, od dokazanog. Ogromna razlika je od naručitelja i kupca i vlasnika. Naručitelj je osoba koja nešto naruči i nije vlasnik toga sve dok to isto ne plati. Kupac je oanj koji nešto kupuje, a vlasnik je onaj koji je nešto negdje kupio.
prodavač koji može biti bilo gdje, ima relaciju isključivo prodaja-kupnja, dok njegov dobavljač ima isključivo odnose sa njim i vrijede zakoni u državi u kojoj prodavač ima trgovinu.

> Ovo je kontradiktorno s tvojim prvim postom gdje si napisao da je prodavac
> iz Ujedinjenog Kraljevstva. Ujedinjeno Kraljevstvo nije dio Europske unije
> vec mjesecima. Ne znam kako ti je uspjelo promaknuti.

Ne znam kako je tebi moglo promaknuti, a služiš se internetom, da prijelazne odredbe vrijede do 31.12. ove godine.

sto tako, posto si ovdje ti (umjesto Bauhausa) uvezao taj artikl, onda tako i ti moras platiti poreze i ostala davanja vezana uz uvoz svojoj drzavi.

Pošto ovdje nisam ja umjesto Bauhausa ništa uvezao, jer ja sam kupac koji je kupio u Bauhausu, razlika os kupnje i od uvoza onoga koji ti je prodao, ogromna je....
Moraš razlikovati pojmove trgovac, kupac i dobavljač trgovca...to su tri različite stvari.

> [...]
>

> Ne moras ti nista platiti DHLu, ali isto tako bojim se da neces dobiti ono
> sto si narucio dok ne platis ono sto te zakon obvezuje da platis.

Ne mogu platiti ono što sam naručio, jer ja nisam naručio ništa, nego sam kupio, naručivanje je jedno, to je kada naručiš i platiš kada ti dostave....u svakom trenutku možeš odustati.....dok je kupnja nešto sasvim drugo, vlasnik si od trenutka završene transakcije i ne zanima te od kuda prodavač uvozi robu i on ima isključivo obveze prema svom dobavljaču, jer je prodavač obavio transakciju sa dobavljačem, mene tu nema u niti jednoj priči.

> Isto tako sam ja isao odgovoriti tebi da ti objasnim da UK nije dio EU.
> Teorije zavjere me ne zanimaju, za to imas posebnu newsgrupu.
> (PLONK sto se mene tice...)

UK nije dio EU, no brexit i prijelazne odredbe trgovine kao da je u EU, vrijede do 31.12.2020. Čitaj malo