Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

enc :) brzi i zestoki

697 views
Skip to first unread message

cima

unread,
Aug 1, 2009, 3:02:54 PM8/1/09
to
poslao sam ovu poruku na rec.automobili, pa sam se sjetio da je i ovdje bilo
govora o encu i reko da je i ovdje posaljem...
kupac sam, a i osjecam se prevarenim... pa je vjerojatno i ova grupa ontopic
za moj slucaj?!


naime, vracamo se danas s mora, ulazimo na autoput na ulazu Zadar zapad,
tamo mi vec bilo cudno sto je samo jedna traka za ulaz - enc pomjesan sa
svima ostalima, ali ajde cekalo se "samo" nekih desetak minuta, enc zafuckao
i vozi...

vozimo se, ima dosta prometa, ali ide, ide sve do nekih 20ak km. prije
zagreba... tu kolona i to kolona koja stoji? pa onda ipak malo krene, pa
stoji... i tako metar po metar... djete (2 godine) lagano se meskolji i vec
vidim da nece jos dugo izdrzati... ali, mislim se, jos malo pa ce demerje,
tu se odvajamo i sibamooooo... i tako malo po malo doslo i to vrazje demerje
(preko sat vremena cekanja, samo do demerja), ali vidim guzvetina skoro kao
na luckom, nista mi jasno... dodjemo blize, vidim zatvorene sve tri trake za
brzi enc - upitnik nad glavom da ne moze biti veci... nakon jos neki 30ak
min. cekanja dolazimo jos blize, toliko blizu da vidim nesto nevjerojatno -
oni naime naplacuju cestarinu za cash???? gledam i ne vjerujem - ljudi
unatoc onim silnim znakovima NO CESH idu s lovom i nista ih ne dira, a ovi
to isto tako, normalno, to primaju i naplacuju... i to samo kako naplacuju -
nemaju blagajne, pa kad im netko uleti s nekom vecom novcanicom ili ako
nemaju sitnog, onda trce jedan do drugoga iz trake u traku, pa traze tko ima
sitne love, pa onda tamo to zbrajaju, pa trce nazad, pa dok to vrate - treba
im po autu i do par minuta - totalni show! ne trebam ni govorit da racune
uopce ni ne izdaju! dodjem na red, djete vec vristi i oce van iz auta, ja u
totalnoj nevjerici, pitam tipa koji je to vrag, sta se tu dogadja - on kaze
da su iz uprave dobili naredjenje da sve pustaju kroz demerje, isto kao i
kroz lucko??? pitam ga koja je onda svrha tog faking enca i zasto su
zatvorene one tri trake "fast enc" - "nemojte mene nista pitati, vidite da i
sam ne znam gdje sam, zalite se upravi"!

meni cijelo to vrijeme na pameti ona famozna reklama u kojoj nasi rukometasi
zale sto nemaju enc u napadu :):) bas me zanima sta bi s njim - ne bi mogli
jedan gol dati!

nista, zove zena upravu, nemres nikog dobit... i tek nakon neznam koliko
setanja i novih brojeva, dobijemo neku zensku kojoj je zena izdiktirala
prijavu, zalbu - naravno ovoj u pocetku nije padalo na pamet da bi to ona
pisala, ali kad je skuzila da je zena van sebe, bila je toliko "ljubazna" da
ipak napise tu prijavu, te nam obeca da ce prijava stici u prave ruke i da
ce mo ubrzo dobiti i odgovor!

zove zena dalje, zove poreznu, na neki broj za prijavu nepravilnosti -
zanima je kako moze biti to da ovi ne izdaju racune, za naplatu cestarine u
gotovini - na taj broj se nitko ne javlja, zove opet informacije i tek se na
treci broj netko javi, zena kaze sta je muci, a ispada da je dobila nekog
portira, koji ju je strpljivo saslusao i onda joj rekao da joj on ne moze
pomoci, tj. da joj nitko ne moze pomoci do ponedjeljka i da obavezno nazove
u ponedjeljak?????????????? :) show!

zena skroz van sebe... naime, odrasla je i skolovala se sto u australiji,
sto u americi i ovakve stvari su joj skroz nevjerojatne, ona jednostavno ne
moze vjerovati da se tako nesto uopce moze dogadjati - zivi sad vec dosta
godina u hrvatskoj, ali jos uvjek se na neke stvari ne moze priviknuti -
meni je cak i malo smjesno bilo kad je onoj teti u upravi objasnjavala, da
kad ona plati nekakvu uslugu, da onda ocekuje da tu uslugu i dobije... e
da... u toj nevjerici odlucila zvati novinare - zove prvo HRT - tamo joj se
uredno javljaju, spojili je s nekom novinarkom, predstavila se zena, uzela
podatke, saslusala je i tako to! onda je zvala jos novu i 24 sata - tamo joj
se nitko cak nije ni javio, dok se u jutarnjem netko javio i rekao da imaju
dezurnog novinara i dali joj broj nekog fiksnog telefona, na koji se
narednih 2 sata nitko nije javljao!

na tome je i ostalo... dosli smo u Lucko, otisli na girose, najeli se, pa se
malo smirili...

sad gledamo dnevnike nase tri televizije i nigdje ni spomena o tome i onda
dolazi zadnji dnevnik u nizu, dnevnik na HRTu i tu vidimo, novinarka
obradila tu temu:) - ne znamo jel to zbog naseg poziva, al u svakom slucaju
bilo nam je drago, a jos nam je vise bilo drago sto smo vidjeli da i ostali
vozaci nisu sretni zbog svih tih gluposti s encom... jedino nas je zacudilo
sto netko iz uprave autocesta, je rekao da su oni to namjerno otvorili da
ubrzaju promet - malo mi to nevjerojatno, jer nigdje nije bilo nikakvog, ali
ni najmanjeg znaka da je i demerje otvoreno za gotovinu, dapace svi znakovi
su govorili suprotno... meni se vise cini da je tamo izbio kaos, kaos koji
oni nisu uspjeli iskontrolirati... i zao mi sto ga novinarka ne priupita, da
zasto ne izdaju racune i jel smiju to, te zasto su tri trake za fast enc
zatvorene... i na kraju krajeva zasto je to sve u takvom neredu i zasto
obmanjuju ljude s onim glupim, silnim reklamama - enc kao nesto brzo i dobro
:):):):)

a i nije mi jasno, ako prometni znakovi govore da tu i tu nesto NE smije
ici, zasto policija to ne sankcionira??? bio je neki pandurcic koji se samo
vozikao na motoru, ali mu ni na kraj pameti nije bilo da nesto pokusa
napravit, da se taj kaos dovede u red...

sutra cu staviti na automobili.binaries i poneku slicicu, prekrasnih X iznad
ENC traka...

Welcome to croatia

josip

unread,
Aug 1, 2009, 3:39:39 PM8/1/09
to

"cima" <jura...@gmail.com> wrote in message
news:h523h7$our$1...@ss408.t-com.hr...

> poslao sam ovu poruku na rec.automobili, pa sam se sjetio da je i ovdje
> bilo govora o encu i reko da je i ovdje posaljem...
> kupac sam, a i osjecam se prevarenim... pa je vjerojatno i ova grupa
> ontopic za moj slucaj?!

Mene samo zanima jedna stvar. Lova. Ako nisu izdavali racune kako je cijeli
prihod od tog dana prikazan u sustavu odnosno nije prikazan u sustavu? Tko
ce si malo zasladiti djepove novcem koje kompjuter i blagajne nisu vidjel?
K A O S !


cima

unread,
Aug 1, 2009, 3:55:11 PM8/1/09
to

"josip" <pit...@pitam.com> wrote in message
news:h525m2$vlt$1...@localhost.localdomain...

ako iz porezne dobijemo odgovor na nasu prijavu, koju cemo svakako u
ponedjeljak napraviti, mozda cu ti znati nesto vise napisati o tome sto te,
isto kao i mene, zanima!

Casperius

unread,
Aug 1, 2009, 4:09:15 PM8/1/09
to
/cut rant

e kad bi samo znao koliko ljudi vole brzi enc a koristit ga ne znaju.
drzanje razmaka od 20m njima je 20cm, u 2 mjeseca ljudi su si razbili
barem 100 sajbi na autu, pa kako ne bi brzi enc bio zatvoren, a da ne
govorim da bi onaj isti blagajnik koji nema pojma gdje je morao stajati
na suncu da nauci iste te korisnike koji zbog brzog enca placu kako se
koristi (a danas je bilo vraski vruce). lako je pricat iz klimatiziranog
auta.

Kenny

unread,
Aug 1, 2009, 4:23:43 PM8/1/09
to
In article <h527d6$2bq$1...@ss408.t-com.hr>, N...@izrada-stranicaSPAM.com
says...>

Pa neka onda ode raditi kao CEO u multinacionalnoj kompaniji ako mu je
tu tako lose.

Zanimljivo kako automatske rampe ili slovenski pandan ENC-a rade
dovoljno jednostano da ih priglup i neobrazovan korisnik uspije
koristiti bez problema, samo kod HAC-a za to moras imati barem VSS i
plesni/desetarski tecaj.

--
I See Offline People !

Casperius

unread,
Aug 1, 2009, 4:26:58 PM8/1/09
to
:-D

e to je (sto se sloveskog bivseg ABC-a tice) visa tehnologija i
racionalno trosenje drzavnog novca iliti citaj uzmi nek radi nek raja
bude zadovoljna, a kod nas znas i sam ide, uzmi, zaradi, a boli te briga
za raju

Kenny

unread,
Aug 1, 2009, 4:32:44 PM8/1/09
to
In article <h528ed$4gk$1...@ss408.t-com.hr>, N...@izrada-stranicaSPAM.com
says...>

> > Zanimljivo kako automatske rampe ili slovenski pandan ENC-a rade
> > dovoljno jednostano da ih priglup i neobrazovan korisnik uspije
> > koristiti bez problema, samo kod HAC-a za to moras imati barem VSS i
> > plesni/desetarski tecaj.
> >
> :-D
>
> e to je (sto se sloveskog bivseg ABC-a tice) visa tehnologija i
> racionalno trosenje drzavnog novca iliti citaj uzmi nek radi nek raja
> bude zadovoljna, a kod nas znas i sam ide, uzmi, zaradi, a boli te briga
> za raju

Upravo tako :)

Casperius

unread,
Aug 1, 2009, 4:38:45 PM8/1/09
to
jedino ne razumijem ljude koji se bune na guzvu, upravo sam slusao
dnevnik tj. isjecak iz dnevnika HRT-a gjde jedan ocito akademik kaze
:"kupio sam enc da nebi trebao cekati a sad moram cekati" a kolonu bi
samo preletio i da se nije naplacivalo na demerju, je ak je kolona 25km
onda 20km moras ovak i onak gmizat do ENC-a kak god. recimo francuzi se
ne bune na guzve u svojoj drzavi (a tamo je normalno 30-50 pa i vise km
kolona) ali nasi ljudi ak je 100m kolona to je strasno, katastrofa.

Kenny

unread,
Aug 1, 2009, 4:52:32 PM8/1/09
to
In article <h5294g$5ik$1...@ss408.t-com.hr>, N...@izrada-stranicaSPAM.com
says...>

> jedino ne razumijem ljude koji se bune na guzvu, upravo sam slusao
> dnevnik tj. isjecak iz dnevnika HRT-a gjde jedan ocito akademik kaze
> :"kupio sam enc da nebi trebao cekati a sad moram cekati" a kolonu bi
> samo preletio i da se nije naplacivalo na demerju, je ak je kolona 25km
> onda 20km moras ovak i onak gmizat do ENC-a kak god. recimo francuzi se
> ne bune na guzve u svojoj drzavi (a tamo je normalno 30-50 pa i vise km
> kolona) ali nasi ljudi ak je 100m kolona to je strasno, katastrofa.

Uvijek ces naci akademike te sorte, najbolji su mi kad pocnu trkeljati
da se to u Njemackoj ne mote dogoditi a onda u sljedecem kadru vidis
scenu iz njemacke gdje se klinci napucavaju loptom kraj kolone koja
gmize prema nekom tunelu :))))

Ivan Matacic

unread,
Aug 1, 2009, 4:50:29 PM8/1/09
to
> jedino ne razumijem ljude koji se bune na guzvu, upravo sam slusao
> dnevnik tj. isjecak iz dnevnika HRT-a gjde jedan ocito akademik kaze
>:"kupio sam enc da nebi trebao cekati a sad moram cekati" a kolonu bi
> samo preletio i da se nije naplacivalo na demerju, je ak je kolona 25km
> onda 20km moras ovak i onak gmizat do ENC-a kak god. recimo francuzi se
> ne bune na guzve u svojoj drzavi (a tamo je normalno 30-50 pa i vise km
> kolona) ali nasi ljudi ak je 100m kolona to je strasno, katastrofa.

A ne mogu ljudi nikad biti zadovoljni, to je normalno. U zimi kukaju da je
hladno, u ljeti da je vruce :)

--
www.elektronka.com

Casperius

unread,
Aug 1, 2009, 4:55:37 PM8/1/09
to
@ivan
naravno, u zimi je snijeg kriv za sve :-D

@kenny
ma u dojclandu to ni moguce tamo je svaki dan oko minkena bar 20km
kolona al nju nitko ne vidi :-D

Kenny

unread,
Aug 1, 2009, 5:24:37 PM8/1/09
to
In article <h52a44$7h4$1...@ss408.t-com.hr>, N...@izrada-stranicaSPAM.com
says...>

Neces pljuvati drzavu u kojoj si prvi put vidio zahod s tekucom vodom :)

Igor Briski

unread,
Aug 1, 2009, 5:58:29 PM8/1/09
to
cima je nakucao/la:

> zena skroz van sebe... naime, odrasla je i skolovala se sto u australiji,
> sto u americi i ovakve stvari su joj skroz nevjerojatne, ona jednostavno ne
> moze vjerovati da se tako nesto uopce moze dogadjati - zivi sad vec dosta

Ma jok, osim sto recimo na Floridi pola naplatnih kucica uopce nema rucne
naplate vec samo SunPass pa ako nemas doticni aparatic niti ne mozes izaci
na zeljenom izlazu nego cekas da se pojavi neki koji nema oznaku SunPass
only. Pa opet, na onim izlazima koji imaju blagajnika on cesto ima neko jako
cudno vrijeme i ako dodjes van radnog vremena - banana. Ili kao ja, imas
srece, nadjes blagajnika (blagajnicu), das mu novce a ovaj ti odgovori da
je njemu sad pocela smjena i da nema novaca za vratiti.

Da, samo u Hrvatskoj nis ne valja, vani je sve divno i krasno. Mos mislit.

> a i nije mi jasno, ako prometni znakovi govore da tu i tu nesto NE smije
> ici, zasto policija to ne sankcionira??? bio je neki pandurcic koji se samo
> vozikao na motoru, ali mu ni na kraj pameti nije bilo da nesto pokusa
> napravit, da se taj kaos dovede u red...

A tko ce to sankcionirati? Trebalo bi biti tamo 50 policajaca 24 sata na dan,
i opet slabe vajde. Sta oni mogu, reci covjeku da se zajebo i da drugi
puta pazi.

Ja koristim vec godinama svaki dan autocestu Zagreb-Macelj gdje vec jako
dugo postoji automatska naplata cestarine. I prosto je nevjerojatno koliko
ljudi ode u automatske rampe i onda blene tamo iako su znakovi itekako
uocljivi da su to iskljucivo rampe za kartice. Jebemu, ako ne kuzis ogroman
znak gdje su prekrizeni novci i pise CARDS ONLY kog boga ides tamo? I jos
si toliko glup da gurnes ulaznu karticu unutra pa mora blagajnik doci i
izvaditi je iz aparata, jer cak i kad te na 10cm gleda u oci velika slika
SMART CARD/CREDIT CARD ti guras ulaznu karticu unutra.

Naravno, tek kad dodju do rampe skuze da su fulali pa onda idu u rikverc
i pokusavaju se ugurati natrag u rampe s blagajnicima i rade kaos. U vrijeme
ljetnih guzvi to je toliko izrazeno da djelatnici na naplati namjerno gase
automatske naplatne jer kaos koji nastaje je neizdrzljiv - ljudi zuje
pjesice po naplati, idu u rikverc (cesto i sa prikolicama), lupaju jedni
u druge...

Da ne velim da ima bisera koji guraju novcanice u otvor za kartice.

Ljudsku glupost ne mozes promijeniti i nekad nema izbora nego kao sto je
u tvom slucaju bilo - pustiti ljude kroz Demerje jer tek kad bi ih vracao
natrag na Lucko bi nastao kaos, a ovako je bar bila nekakva protocnost.


Naravno, u tim glupostima prednjace civilizirani EUropljani. Evo neki dan
je jedan, nakon sto je skuzio da je promasio izlaz na benzinsku ni pet ni
sest nego stao u desnoj traci autoceste i krenuo u rikverc. Pa koliko
glup moras biti?

Srecom imam toliko staza na autocesti da takve prepoznam na vrijeme. Iako
znaju iznenaditi...

--
8-)

This space intentionally left blank.

Kenny

unread,
Aug 1, 2009, 6:18:19 PM8/1/09
to
In article <slrnh79ek...@mali.zg.iskon.hr>, ig...@127.0.0.1
says...>
> cima je nakucao/la:

> Ja koristim vec godinama svaki dan autocestu Zagreb-Macelj gdje vec jako
> dugo postoji automatska naplata cestarine. I prosto je nevjerojatno koliko
> ljudi ode u automatske rampe i onda blene tamo iako su znakovi itekako
> uocljivi da su to iskljucivo rampe za kartice. Jebemu, ako ne kuzis ogroman
> znak gdje su prekrizeni novci i pise CARDS ONLY kog boga ides tamo? I jos
> si toliko glup da gurnes ulaznu karticu unutra pa mora blagajnik doci i
> izvaditi je iz aparata, jer cak i kad te na 10cm gleda u oci velika slika
> SMART CARD/CREDIT CARD ti guras ulaznu karticu unutra.

Idem tom rutom nekoliko puta tjedno i mislim da jos nisam naletio na
izlaz prema ZG bez da se narem jedan arhimed ne cudi i bulji kao tele u
aparat. Svakako treba napomenuti da je na izlazima za rucnu naplatu
obicno guzva pa najcesce jos misle kako su ultra pametni i sve zaje*ali

cima

unread,
Aug 2, 2009, 2:12:28 AM8/2/09
to

"Casperius" <N...@izrada-stranicaSPAM.com> wrote in message
news:h527d6$2bq$1...@ss408.t-com.hr...

> /cut rant
>
> e kad bi samo znao koliko ljudi vole brzi enc a koristit ga ne znaju.
> drzanje razmaka od 20m njima je 20cm, u 2 mjeseca ljudi su si razbili
> barem 100 sajbi na autu, pa kako ne bi brzi enc bio zatvoren, a da ne
> govorim da bi onaj isti blagajnik koji nema pojma gdje je morao stajati
> na suncu da nauci iste te korisnike koji zbog brzog enca placu kako se
> koristi

pa dobro, al koja je onda svrha faking enca i cemu uopce njegovo uvodjenje?
neka se onda uvedu vinjete i sve super?!

> (a danas je bilo vraski vruce). lako je pricat iz klimatiziranog
> auta.

a cuj, ja sam za taj auto isto tako radio nekakav posao da bi ga zaradio,
bas kao i za taj enc uredjaj...


i da me ne bi netko krivo shvatio, o guzvi do demerja, nije bilo ni govora!
film je poceo pucati, kad su se u daljini pojavili iksici iznad 3 enc take,
a onda kad smo skuzili da te tri trake nisu u kvaru, vec da su zatvorene,
samo zato da bi se mogla obavljati gotovinska naplata na demerju, e tu je
fakat puknuo film!

allecto

unread,
Aug 2, 2009, 2:23:28 AM8/2/09
to
"Kenny" <and...@seronja.com> wrote...

>
> Idem tom rutom nekoliko puta tjedno i mislim da jos nisam naletio na
> izlaz prema ZG bez da se narem jedan arhimed ne cudi i bulji kao tele u
> aparat. Svakako treba napomenuti da je na izlazima za rucnu naplatu
> obicno guzva pa najcesce jos misle kako su ultra pametni i sve zaje*ali
> :)

A ja sam vjerojatno supertruper plavusa jer ne mogu skuziti kako svi ti
mulci koji tako odu na karticnu naplatu, nemaju nijednu, bas nikakvu karticu
koju bi mogli ugurati i ipak proci bez problema za sebe i druge. Ono, ne
vjerujem da u ovom stoljecu ekipa ne posjeduje bankovnu karticu, ni debitnu
ni kreditnu.
Prosvijetlite me...


allecto


Smola

unread,
Aug 2, 2009, 4:38:59 AM8/2/09
to

> Naravno, u tim glupostima prednjace civilizirani EUropljani. Evo neki

dan
> je jedan, nakon sto je skuzio da je promasio izlaz na benzinsku ni pet ni
> sest nego stao u desnoj traci autoceste i krenuo u rikverc. Pa koliko
> glup moras biti?


Pa covjek nema benzina za sljedecih 30 km. ;)


--
de gustibus disputandum esse

Smola

unread,
Aug 2, 2009, 4:35:49 AM8/2/09
to
In article <13ygklyl0v0n7.1...@40tude.net>,
ivan.matac...@zg.t-com.hr says...>


Cekaj, onda su ipak zadovoljni na jesen i proljece. :)

Smola

unread,
Aug 2, 2009, 4:41:19 AM8/2/09
to
In article <h523h7$our$1...@ss408.t-com.hr>, jura...@gmail.com says...>

> zena skroz van sebe... naime, odrasla je i skolovala se sto u
australiji, sto u americi


Pa jesi joj ti bio objasnio di je dovlacis?

Tit

unread,
Aug 2, 2009, 4:45:25 AM8/2/09
to
"Casperius" <N...@izrada-stranicaSPAM.com> wrote in message
news:h5294g$5ik$1...@ss408.t-com.hr

> recimo
> francuzi se ne bune na guzve u svojoj drzavi (a tamo je
> normalno 30-50 pa i vise km kolona) ali nasi ljudi ak je
> 100m kolona to je strasno, katastrofa.

Otkad su spalili 40% auta, Francuzi vise nemaju spomenutih problema. :)


Ja

unread,
Aug 2, 2009, 4:54:37 AM8/2/09
to

"Tit" <tont...@gmail.com> wrote in message
news:h53jn6$nc2$1...@news2.carnet.hr...


znaci ipak postoji nacin da se ta guzva rijesi?


Kenny

unread,
Aug 2, 2009, 4:58:59 AM8/2/09
to
In article <h53bdb$q21$1...@ss408.t-com.hr>,
bezsuvisnogte...@gmail.com says...>

Pokusavao shvatiti ali niti meni nije uspjelo.

cima

unread,
Aug 2, 2009, 5:12:36 AM8/2/09
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:MPG.24df73bea...@news.iskon.hr...

tesko je to bilo kome za shvatiti... ali, eto zamisljam sebe u toj
situaciji... svaki put kad sam isao van ljepe nase i ulazio na autopute s
takvom naplatom, svu svoju moc koncentracije sam upotrjebio da ne bi zalutao
u neku traku koja nije za mene... i zbilja ne mogu se sjetiti nikakvog
razloga zbog kojeg bi zalutao u nekakavu traku za koju se mora imati nekakav
enc, a kojeg ja nemam...

al isto tako gledam slovence, a i druge strance kako se voze ljepom nasom -
show zivi, da mi to radimo po sloveniji, sve bi nas pohapsili... pa onda
gledam dnevnik i tamo gledam sta stranci rade sa svojim gliserima, blizu
obale... pa ima takvih primjera, zbilja ne mal broj... ocito se vani zna za
hrvatsku, kao za malu zemlju s velikom korupcijom i ucinkovitim sudstvom u
kojoj se moze izivljavati na bilo kakav nacin i ne bit kaznjen za isto to
djelo - eventualno turit nekom neku sicu u djep i sve 5!!!

malo mi je nade pruzio jucerasnja reportaza u kojoj je jedan pomorski
policajac pricao sta rade s vozacima glisera u prekrsaju - kaze tip prvo im
oderemo ne malu kaznu, a onda ako se pocnu buniti i smisljat neke nebuloze
samo kako bi se izvukli, ta kazna se upeterostruci i tip biva sproveden do
granicne policije koja ga deportira iz hrvatske!!! pa nek negdje drugdje
gazi kupace... svaka cast tom panduru i samo se nadam da kad se televizijske
kamere ugase da se i dalje tako radi!!!

zbilja je krajnje vrijeme da se neke stvari u ovoj drzavi srede i da zakoni
pocnu vrjediti za sve jednako!!! utopija - vjerojatno :(

Kenny

unread,
Aug 2, 2009, 5:30:35 AM8/2/09
to
In article <h53laf$djl$1...@ss408.t-com.hr>, jura...@gmail.com says...>
> "Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
> news:MPG.24df73bea...@news.iskon.hr...
> > In article <h53bdb$q21$1...@ss408.t-com.hr>,
> > bezsuvisnogte...@gmail.com says...>

> malo mi je nade pruzio jucerasnja reportaza u kojoj je jedan pomorski

> policajac pricao sta rade s vozacima glisera u prekrsaju - kaze tip prvo im
> oderemo ne malu kaznu, a onda ako se pocnu buniti i smisljat neke nebuloze
> samo kako bi se izvukli, ta kazna se upeterostruci i tip biva sproveden do
> granicne policije koja ga deportira iz hrvatske!!! pa nek negdje drugdje
> gazi kupace... svaka cast tom panduru i samo se nadam da kad se televizijske
> kamere ugase da se i dalje tako radi!!!

Krivo si shvatio taj prilog. Tog Madara su klepili prosle godine za istu
svinjariju i napisali kaznu koju on nije platio da bi ga ove godine
uhvatili pri istoj radnji ali su ovaj put uzeli dokumente, poslali ga na
prekrsajni koji mu je odrapio 5k kn i protjerali ga iz HR.

cima

unread,
Aug 2, 2009, 5:39:43 AM8/2/09
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:MPG.24df7b227...@news.iskon.hr...

aha...
a ajde dobro i to je vec nesto!

Ivanikusis

unread,
Aug 2, 2009, 5:54:06 AM8/2/09
to

"Smola" <super...@hr.inet> wrote in message
news:MPG.24df6f0e4...@news.t-com.hr...

>> je jedan, nakon sto je skuzio da je promasio izlaz na benzinsku ni pet ni
>> sest nego stao u desnoj traci autoceste i krenuo u rikverc. Pa koliko
>> glup moras biti?
>
>
> Pa covjek nema benzina za sljedecih 30 km. ;)

Pa koliko glup moras biti da na rezervi krenes na put
i koliko gluplji moras biti da onda jos promasis benzinsku?


Casperius

unread,
Aug 2, 2009, 6:01:40 AM8/2/09
to
dobar dobar :-D

Casperius

unread,
Aug 2, 2009, 6:06:14 AM8/2/09
to
nije da nemaju, vec nedaju, to je razlika, na zalost, steta sto nije kao
u italiji, udjes u stazu gdje se placa s karticama, mozes platit cashom
ali ti je cijena negdje 50% veca pa biraj

Casperius

unread,
Aug 2, 2009, 6:09:15 AM8/2/09
to
mislim da ne moram ja pisati nista, mislim da si vec procitao post od
Igora Briskia, on je to odlicno objasnio, ono sto si u svom postu pitao

chuspy

unread,
Aug 2, 2009, 6:20:11 AM8/2/09
to
On Sun, 2 Aug 2009 10:58:59 +0200, Kenny wrote:

> Pokusavao shvatiti ali niti meni nije uspjelo.

Imam ja susjeda koji nema niti jednu jedinu. Mislim da ode u banku da bi
izasa sa 10ak kg plastike koliko ih se nakupilo tamo. Svaku obavjest uredno
baca :) ali on je iznimka :D

Goran Marinic

unread,
Aug 2, 2009, 6:27:55 AM8/2/09
to
On 2.8.2009 10:45, Tit wrote:
>
> Otkad su spalili 40% auta, Francuzi vise nemaju spomenutih problema. :)

Bilo bi zanimljivo vidjeti govore li i�ta statistike o utjecaju tog
protesta na prodaju automobila.

Goran Marinic

unread,
Aug 2, 2009, 6:28:33 AM8/2/09
to
On 2.8.2009 8:12, cima wrote:
>
> pa dobro, al koja je onda svrha faking enca i cemu uopce njegovo uvodjenje?
> neka se onda uvedu vinjete i sve super?!

Ne vjerujem da je to izvedivo. Trebao bi prometnu policiju �ija se
pojava ne smatra negativnim ekvivalentnom �estice na lutriji i pouzdanu
naplatu, a i stvara� more nezaposlenih, kako direktno - slu�benika u
ku�icama - tako indirektno - svi gra�evinski i organizacijski poslovi
oko ku�ica.

Casperius

unread,
Aug 2, 2009, 7:07:46 AM8/2/09
to
tocno, tesko je nase ljude natjerat na kupnju vinjete, jer kod nas na
zalost policija ima male ovlasti jer svaki kenjator prvo kaj kaze kad ga
policija zaustavi, ja cu ti zvat svog jarana tog i tog i policajac ga
pusti jer mora prehranit obitelj nekako, zanimljivo da isti ti koji se
pozivaju na jarane nebi ni pomislili se tako bahatit u sloveniji gdje
policajca ni ne pogledas dok ti on to ne kaze.
primjerice, tata od jednog mog kolege nije rekao dovidjenja policajcu
koji ga je zaustavio i zavrsio u stanici na par sati, provjere ove
provjere one

Sef protokola

unread,
Aug 2, 2009, 8:35:05 AM8/2/09
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:MPG.24ded104d...@news.iskon.hr...

> Neces pljuvati drzavu u kojoj si prvi put vidio zahod s tekucom vodom :)

Uuuuuuuuuuuuuuuuuu, otrovno! :)


Sef protokola

unread,
Aug 2, 2009, 8:41:33 AM8/2/09
to

"allecto" <bezsuvisnogte...@gmail.com> wrote in message
news:h53bdb$q21$1...@ss408.t-com.hr...
> Prosvijetlite me...

To je zato jer uz Jutarnji, Vecernji i 24sata nije dosla posebna knjiznica s
uputama u obliku fotostripa. Za Spidermana i vodic po Babinoj gredi ima
mjesta, ali za strip upute za cestarinu, jok! :)

Sef protokola

unread,
Aug 2, 2009, 8:42:32 AM8/2/09
to

"chuspy" <chuspy....@gmail.com> wrote in message
news:r2t1ftpos3s0.1l...@40tude.net...

Trust no one! Rekao bi Fox Mulder.

Tomas

unread,
Aug 2, 2009, 11:33:58 AM8/2/09
to
"Casperius" <N...@izrada-stranicaSPAM.com> wrote in message
news:h53oeh$j97$2...@ss408.t-com.hr...


To je jedino rje�enje i tvrdim da bi discipliniralo sve korisnike :)


--
-------------------------------------------------
Toma...@gmail.com
by
Coco Leo
-------------------------------------------------


allecto

unread,
Aug 2, 2009, 5:52:29 PM8/2/09
to
"Casperius" <N...@izrada-stranicaSPAM.com> wrote...

>>
> nije da nemaju, vec nedaju, to je razlika, na zalost, steta sto nije kao
> u italiji, udjes u stazu gdje se placa s karticama, mozes platit cashom
> ali ti je cijena negdje 50% veca pa biraj

Odlican sistem :o)


allecto


allecto

unread,
Aug 2, 2009, 5:56:24 PM8/2/09
to
"Sef protokola" <s...@protokola.negdje> wrote...

>
> To je zato jer uz Jutarnji, Vecernji i 24sata nije dosla posebna knjiznica
> s uputama u obliku fotostripa. Za Spidermana i vodic po Babinoj gredi ima
> mjesta, ali za strip upute za cestarinu, jok! :)

Zaista mislis da bi to pomoglo. Kome, nasima? A svakakvi Ceheki i slicni?
Na prilazu kucicama za naplatu nema kako nije napisano i nacrtano da je tamo
karticna naplata, ali i jopet oni rade s**nja :o(
I dosta mi je toga da mi kao moramo sve to tolerirati, od toga sto izvode po
autoputu i tunelima, na naplati cestarine do glisiranja preko kupaca, a sve
kao zato jer trebamo turiste. Ma ne trebamo takve!


allecto


Smola

unread,
Aug 2, 2009, 7:51:35 PM8/2/09
to
In article <h53nnv$8dc$1...@sunce.iskon.hr>, ivani...@gmail.com says...>
> "Smola" <super...@hr.inet> wrote in message
> news:MPG.24df6f0e4...@news.t-com.hr...
> >> je jedan, nakon sto je skuzio da je promasio izlaz na benzinsku ni pet ni
> >> sest nego stao u desnoj traci autoceste i krenuo u rikverc. Pa koliko
> >> glup moras biti?
> >
> >
> > Pa covjek nema benzina za sljedecih 30 km. ;)
>
> Pa koliko glup moras biti da na rezervi krenes na put

Zasto bas mora bit na rezervi? Moze krenit s pola tanka i po putu
nestane.


> i koliko gluplji moras biti da onda jos promasis benzinsku?

Zena, dica, brige, krediti, recesija, lose vrijeme itd.. Sve je to
ljudski, a vi pametni se nasli srat. :)

Adagio

unread,
Aug 3, 2009, 2:29:58 AM8/3/09
to
allecto wrote:
> A ja sam vjerojatno supertruper plavusa jer ne mogu skuziti kako svi ti
> mulci koji tako odu na karticnu naplatu, nemaju nijednu, bas nikakvu karticu
> koju bi mogli ugurati i ipak proci bez problema za sebe i druge. Ono, ne
> vjerujem da u ovom stoljecu ekipa ne posjeduje bankovnu karticu, ni debitnu
> ni kreditnu.
> Prosvijetlite me...


Imaju ali ne znaju pin.

A.

Adagio

unread,
Aug 3, 2009, 2:31:41 AM8/3/09
to

> tesko je to bilo kome za shvatiti... ali, eto zamisljam sebe u toj
> situaciji... svaki put kad sam isao van ljepe nase i ulazio na autopute
> s takvom naplatom, svu svoju moc koncentracije sam upotrjebio da ne bi
> zalutao u neku traku koja nije za mene... i zbilja ne mogu se sjetiti
> nikakvog razloga zbog kojeg bi zalutao u nekakavu traku za koju se mora
> imati nekakav enc, a kojeg ja nemam...


Bio sam 3-4 puta u Bologni u Italiji i uvijek se mu�im potrefiti pravu
traku za ulazak/izlazak sa autoceste.

A.

Igor Batinic

unread,
Aug 3, 2009, 3:04:26 AM8/3/09
to
Pozdrav svima...

Zar im treba?

Uzivajte,

Iggy

Tomas

unread,
Aug 3, 2009, 3:54:14 AM8/3/09
to
"Adagio" <e-...@blocked.com> wrote in message news:h5608c$nof$2...@ss408.t-com.hr...

>
> > tesko je to bilo kome za shvatiti... ali, eto zamisljam sebe u toj
>> situaciji... svaki put kad sam isao van ljepe nase i ulazio na autopute s takvom
>> naplatom, svu svoju moc koncentracije sam upotrjebio da ne bi zalutao u neku traku koja
>> nije za mene... i zbilja ne mogu se sjetiti nikakvog razloga zbog kojeg bi zalutao u
>> nekakavu traku za koju se mora imati nekakav enc, a kojeg ja nemam...
>
>
> Bio sam 3-4 puta u Bologni u Italiji i uvijek se mu�im potrefiti pravu traku za
> ulazak/izlazak sa autoceste.


Nema potrebe za mu�enjem. Na "obi�nim" prolazima pi�e "CASH", a na elektronskim
pi�e "Telepass"...

Moram ti re�i da ne zna� �to je mu�enje dok ne poku�a� na�i pravi put od Kri�polja
preko Lipica i Glibodola do Plitvica :))

Adagio

unread,
Aug 3, 2009, 4:31:18 AM8/3/09
to
Igor Batinic wrote:
>
>> Imaju ali ne znaju pin.
>
> Zar im treba?

Za kreditne kartice ne, ali ne znaju ni to.

A.

LM

unread,
Aug 3, 2009, 5:44:47 AM8/3/09
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:MPG.24dec2b0e...@news.iskon.hr...
> In article <h527d6$2bq$1...@ss408.t-com.hr>, N...@izrada-stranicaSPAM.com

> Zanimljivo kako automatske rampe ili slovenski pandan ENC-a rade
> dovoljno jednostano da ih priglup i neobrazovan korisnik uspije
> koristiti bez problema, samo kod HAC-a za to moras imati barem VSS i
> plesni/desetarski tecaj.
>
Pozdrav,

sustav koji je instaliran u Sloveniji razlicit je od onoga instaliranog kod
nas. Zato bi bilo dobro da se prvo dobro raspitas i usporedis pa tek onda
ides pisati prilicno neumjesene komentare o stupnju obrazovanja s
pripadajucim tecajevima korisnika ENC uredaja.


Igor Briski

unread,
Aug 3, 2009, 6:03:05 AM8/3/09
to
Kenny je nakucao/la:

>> Ja koristim vec godinama svaki dan autocestu Zagreb-Macelj gdje vec jako
>> dugo postoji automatska naplata cestarine. I prosto je nevjerojatno koliko
>> ljudi ode u automatske rampe i onda blene tamo iako su znakovi itekako
>> uocljivi da su to iskljucivo rampe za kartice. Jebemu, ako ne kuzis ogroman
>> znak gdje su prekrizeni novci i pise CARDS ONLY kog boga ides tamo? I jos
>> si toliko glup da gurnes ulaznu karticu unutra pa mora blagajnik doci i
>> izvaditi je iz aparata, jer cak i kad te na 10cm gleda u oci velika slika
>> SMART CARD/CREDIT CARD ti guras ulaznu karticu unutra.

>
> Idem tom rutom nekoliko puta tjedno i mislim da jos nisam naletio na
> izlaz prema ZG bez da se narem jedan arhimed ne cudi i bulji kao tele u
> aparat. Svakako treba napomenuti da je na izlazima za rucnu naplatu
> obicno guzva pa najcesce jos misle kako su ultra pametni i sve zaje*ali
>:)

Da, to mi je jo� ja�a logika, gle ove budale kako tu �ekaju u kilometarskoj
koloni a tamo prazne rampe �ekaju samo mene. :)

--
8-)

This space intentionally left blank.

Kenny

unread,
Aug 3, 2009, 6:04:41 AM8/3/09
to
In article <h56bif$k7g$1...@sunce.iskon.hr>, nemam...@dot.com says...>
> "Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message

> sustav koji je instaliran u Sloveniji razlicit je od onoga instaliranog kod

> nas. Zato bi bilo dobro da se prvo dobro raspitas i usporedis pa tek onda
> ides pisati prilicno neumjesene komentare o stupnju obrazovanja s
> pripadajucim tecajevima korisnika ENC uredaja.

Dodatak: svaki korisnik ENC naplate osim pripadajucih tecaja mora i do
detalja upoznati tehnicke karakteristike te se upoznati s nacinom rada
da bi smio nesto prigovoriti domacoj inacici.

Mislim da bi HAC trebao uvjetovati prodaju ENC-a samo korisnicima koji
su odgulili tecaj u trajanju tri semestra i s polozenim zavrsnim
ispitom.

NNTP-Posting-Host: gepard.hac.hr daje jos zanimljiviju aromu tvom
komentaru.

Igor Briski

unread,
Aug 3, 2009, 6:11:11 AM8/3/09
to
allecto je nakucao/la:

>> Idem tom rutom nekoliko puta tjedno i mislim da jos nisam naletio na
>> izlaz prema ZG bez da se narem jedan arhimed ne cudi i bulji kao tele u
>> aparat. Svakako treba napomenuti da je na izlazima za rucnu naplatu
>> obicno guzva pa najcesce jos misle kako su ultra pametni i sve zaje*ali
>> :)
>

> A ja sam vjerojatno supertruper plavusa jer ne mogu skuziti kako svi ti
> mulci koji tako odu na karticnu naplatu, nemaju nijednu, bas nikakvu karticu
> koju bi mogli ugurati i ipak proci bez problema za sebe i druge. Ono, ne
> vjerujem da u ovom stoljecu ekipa ne posjeduje bankovnu karticu, ni debitnu
> ni kreditnu.
> Prosvijetlite me...

Ostaje misterij. Ili nemaju kreditnu karticu ili ju ne �ele dati.

Igor Briski

unread,
Aug 3, 2009, 6:14:11 AM8/3/09
to
Smola je nakucao/la:

>> Naravno, u tim glupostima prednjace civilizirani EUropljani. Evo neki
> dan


>> je jedan, nakon sto je skuzio da je promasio izlaz na benzinsku ni pet ni
>> sest nego stao u desnoj traci autoceste i krenuo u rikverc. Pa koliko
>> glup moras biti?
>
> Pa covjek nema benzina za sljedecih 30 km. ;)

Ako cijelo vrijeme radi ovakve gluposti, benzin mu je najmanji problem.

Kenny

unread,
Aug 3, 2009, 6:14:21 AM8/3/09
to
In article <slrnh7ddt...@mali.zg.iskon.hr>, ig...@127.0.0.1
says...>
> Ostaje misterij. Ili nemaju kreditnu karticu ili ju ne žele dati.

Ali zele proci :)

mond0n

unread,
Aug 3, 2009, 6:42:22 AM8/3/09
to

"LM" <nemam...@dot.com> wrote in message
news:h56bif$k7g$1...@sunce.iskon.hr...

>
>
> sustav koji je instaliran u Sloveniji razlicit je od onoga instaliranog
> kod nas. Zato bi bilo dobro da se prvo dobro raspitas i usporedis pa tek
> onda ides pisati prilicno neumjesene komentare o stupnju obrazovanja s
> pripadajucim tecajevima korisnika ENC uredaja.
>

Sunce moje Hac-ovsko. Pa nije ENC "open heart surgery" pa da treba
specijalizacija od 5 godina da osoba zna izvesti postupak bez problema.

Ure�aj tj. sustav vam je �rot.

Igor Subotic [mikic]

unread,
Aug 3, 2009, 7:58:41 AM8/3/09
to
"Adagio" <e-...@blocked.com> wrote in message
news:h5678l$8nm$1...@ss408.t-com.hr...

na demerju ne treba ni za debitne..

--
www.zagrebcity.com

LM

unread,
Aug 3, 2009, 8:24:35 AM8/3/09
to

"mond0n" <Ma...@Remove.net.hr> wrote in message
news:h56eug$oc0$1...@ss408.t-com.hr...
Pozdrav,

upravo tako kao �to ka�e�. Minimalno �to se od korisnika tra�i je znati
pro�itati par redaka uputstava koje dobije s ure�ajem ako kupuje ENC paket,
pitati ljude ako kupuje na prodajnim mjestima i minimalno �to treba
napraviti na ENC stazi pravovremeno uo�iti znakove koji ga upozoravaju da
dr�i propisani razmak kako bi mogao nesmetano korisiti ure�aj. Izgleda da
pojedincima ovdje sve gore navedeno izgleda kao znanstvena fantatsika. Moja
topla preporuka, korisite se altenativnim pravcima, jednostavnije je.


Kenny

unread,
Aug 3, 2009, 8:34:05 AM8/3/09
to
In article <h56ku4$tog$1...@sunce.iskon.hr>, nemam...@dot.com says...>
> "mond0n" <Ma...@Remove.net.hr> wrote in message
> news:h56eug$oc0$1...@ss408.t-com.hr...
> upravo tako kao ąto kaľeą. Minimalno ąto se od korisnika traľi je znati
> pročitati par redaka uputstava koje dobije s uređajem ako kupuje ENC paket,
> pitati ljude ako kupuje na prodajnim mjestima i minimalno ąto treba
> napraviti na ENC stazi pravovremeno uočiti znakove koji ga upozoravaju da
> drľi propisani razmak kako bi mogao nesmetano korisiti uređaj. Izgleda da
> pojedincima ovdje sve gore navedeno izgleda kao znanstvena fantatsika. Moja
> topla preporuka, korisite se altenativnim pravcima, jednostavnije je.

Npr. placanje kreditnim karticama na Demerju ili kao djelatnik HAC-a
sugeriras izbjegavanje autocesta ?

Adagio

unread,
Aug 3, 2009, 8:47:35 AM8/3/09
to
Igor Subotic [mikic] wrote:
>> Za kreditne kartice ne, ali ne znaju ni to.
>
> na demerju ne treba ni za debitne..


To moram isprobati.

A.

LM

unread,
Aug 3, 2009, 9:17:30 AM8/3/09
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:MPG.24e0f7a5...@news.iskon.hr...

In article <h56ku4$tog$1...@sunce.iskon.hr>, nemam...@dot.com says...>
> "mond0n" <Ma...@Remove.net.hr> wrote in message
> news:h56eug$oc0$1...@ss408.t-com.hr...
> upravo tako kao �to ka�e�. Minimalno �to se od korisnika tra�i je znati
> pro�itati par redaka uputstava koje dobije s ure�ajem ako kupuje ENC
> paket,
> pitati ljude ako kupuje na prodajnim mjestima i minimalno �to treba
> napraviti na ENC stazi pravovremeno uo�iti znakove koji ga upozoravaju da
> dr�i propisani razmak kako bi mogao nesmetano korisiti ure�aj. Izgleda da

> pojedincima ovdje sve gore navedeno izgleda kao znanstvena fantatsika.
> Moja
> topla preporuka, korisite se altenativnim pravcima, jednostavnije je.

Npr. placanje kreditnim karticama na Demerju ili kao djelatnik HAC-a
sugeriras izbjegavanje autocesta ?
>

Pozdrav,

Ne naprotiv, bilo bi glupo s moje strane sugerirati korisnicima izbjegavanje
kori�tenja autocesta. Na ukupan broj korisnika ENC ure�aja kod oba
koncesionara zaista je mali broj onih koji se �ale na rad istog. Zato sam i
sugerirao alternativne pravce za upravo taj mali broj nezadovoljnih
korisnika. Naravno uvijek cestarinu mo�e� platiti gotovinom ili bilo kojom
kreditnom ili debitnom karticom i da dalje ne nabrajam. Istina, ARZ trenutno
ima problema na Demerju �to se ti�e kategorizacije vozila no vi�e manje
sustav radi dobro uz minimalno po�tivanje onoga �to je navedeno u uputstvima
i na samoj stazi. Zanimljivo da sam i sam korisnik ENC-a i SMART-a pa do
sada od kada je sustav pu�ten u rad nisam imao nikakvih problema niti na
jednoj autocesti.


Igor Subotic [mikic]

unread,
Aug 3, 2009, 9:58:47 AM8/3/09
to
"Adagio" <e-...@blocked.com> wrote in message
news:h56m95$a5f$1...@ss408.t-com.hr...

princip je potpuno jednak kao i sa kreditnom.. jednom sam platio maestrom,
pa znam..

--
www.zagrebcity.com

Casperius

unread,
Aug 3, 2009, 10:01:18 AM8/3/09
to
LM wrote:
> Zanimljivo da sam i sam korisnik ENC-a i SMART-a pa do
> sada od kada je sustav pu�ten u rad nisam imao nikakvih problema niti na
> jednoj autocesti.
>
>

e to je kad imas montiran enc pravilno i ne,etalizirana stakla

Igor Batinic

unread,
Aug 3, 2009, 10:21:35 AM8/3/09
to
Pozdrav svima...

LM wrote:
> "Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
> news:MPG.24e0f7a5...@news.iskon.hr...
>>

>> Moja
>> topla preporuka, korisite se altenativnim pravcima, jednostavnije je.
>
> Npr. placanje kreditnim karticama na Demerju ili kao djelatnik HAC-a
> sugeriras izbjegavanje autocesta ?
> Pozdrav,
>
> Ne naprotiv, bilo bi glupo s moje strane sugerirati korisnicima izbjegavanje

> kori�tenja autocesta. Na ukupan broj korisnika ENC ure�aja kod oba
> koncesionara zaista je mali broj onih koji se �ale na rad istog. Zato sam i

> sugerirao alternativne pravce za upravo taj mali broj nezadovoljnih

> korisnika. Naravno uvijek cestarinu mo�e� platiti gotovinom ili bilo kojom

> kreditnom ili debitnom karticom i da dalje ne nabrajam. Istina, ARZ trenutno

> ima problema na Demerju �to se ti�e kategorizacije vozila no vi�e manje
> sustav radi dobro uz minimalno po�tivanje onoga �to je navedeno u uputstvima

> i na samoj stazi. Zanimljivo da sam i sam korisnik ENC-a i SMART-a pa do

> sada od kada je sustav pu�ten u rad nisam imao nikakvih problema niti na
> jednoj autocesti.

Nego, kome se moze sluzbeno zaliti?

Sustav radi katastrofalno upravo onda kad jedino ima i smisla.

Uzivajte,

Iggy

cima

unread,
Aug 3, 2009, 11:05:36 AM8/3/09
to

"LM" <nemam...@dot.com> wrote in message
news:h56o1a$10b$1...@sunce.iskon.hr...

>
> Zanimljivo da sam i sam korisnik ENC-a i SMART-a pa do sada od kada je
> sustav pu�ten u rad nisam imao nikakvih problema niti na jednoj autocesti.
>

pogledaj onih par slika sto sam poslao na automobili.binaries, pa ces vidjet
sto je zanimljivo...
i to na vikend s najvecim prometom u povjesti autocesta :(

Sef protokola

unread,
Aug 3, 2009, 11:37:01 AM8/3/09
to

"allecto" <bezsuvisnogte...@gmail.com> wrote in message
news:h5522h$9ah$1...@ss408.t-com.hr...

> Zaista mislis da bi to pomoglo. Kome, nasima? A svakakvi Ceheki i slicni?

Ako svaka susa zna za Antu i Darinku, onda bi mozda neka slicna reklama
pomogla u prvom redu nasima. Stranci su ovdje ionako privremeno, a oni koji
eventualno dolaze cesce, ti ce se raspitati o pogodnostima elektronicke
naplate, ako im je do toga uopce stalo.

> Na prilazu kucicama za naplatu nema kako nije napisano i nacrtano da je
> tamo karticna naplata, ali i jopet oni rade s**nja :o(

Svaka novotarija zahtijeva odredjeno vrijeme za privikavanje. Meni ne bi
bilo tesko postavit panoe ili nesto slicno na autocesti s objasnjenjem kako
platiti cestarinu. Glavno da televizijske kuce salju reportere da vise tamo
na Luckom i prosipaju pamet. To je fakat vaznije od brzog protoka vozila.


Casperius

unread,
Aug 3, 2009, 12:49:10 PM8/3/09
to
rant

Duke

unread,
Aug 3, 2009, 1:32:27 PM8/3/09
to
"LM" <nemam...@dot.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:h56o1a$10b$1...@sunce.iskon.hr...

> Ne naprotiv, bilo bi glupo s moje strane sugerirati korisnicima
> izbjegavanje kori�tenja autocesta. Na ukupan broj korisnika ENC ure�aja
> kod oba koncesionara zaista je mali broj onih koji se �ale na rad istog.
> Zato sam i sugerirao alternativne pravce za upravo taj mali broj
> nezadovoljnih korisnika. Naravno uvijek cestarinu mo�e� platiti gotovinom
> ili bilo kojom kreditnom ili debitnom karticom i da dalje ne nabrajam.
> Istina, ARZ trenutno ima problema na Demerju �to se ti�e kategorizacije
> vozila no vi�e manje sustav radi dobro uz minimalno po�tivanje onoga �to
> je navedeno u uputstvima i na samoj stazi. Zanimljivo da sam i sam
> korisnik ENC-a i SMART-a pa do sada od kada je sustav pu�ten u rad nisam
> imao nikakvih problema niti na jednoj autocesti.

Kad se vec junacimo po njuzima jedno pitanje, moze?
Enc kojeg koristim nekoliko godina odbija radit preko stakla bilo Pug
308-ice, BMW 1 i Pug 407. Govorim o pravcima Vz-Zg-Vz. Dok isti taj uredaj
radi savrseno na naplatama kod Benkovca, Sibenika, Zadra i Splita.
Moze objasnjenje? Ili da trazim upute?
Na moj upit strucno osobljeno osoblje HAC koji sjedi po kucicama i uredima
bleji ko tele u sarena vrata pa da i tebe priupitam, mozda ti imas neki
tecaj za koristenje?

Duke

unread,
Aug 3, 2009, 1:33:18 PM8/3/09
to

"Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> je napisao u poruci
interesnoj grupi:h56rph$lv0$2...@ss408.t-com.hr...

> Nego, kome se moze sluzbeno zaliti?
>
> Sustav radi katastrofalno upravo onda kad jedino ima i smisla.

Nikome, nisi citao upute!

Duke

unread,
Aug 3, 2009, 1:35:59 PM8/3/09
to

"Smola" <super...@hr.inet> je napisao u poruci interesnoj
grupi:MPG.24e044f01...@news.t-com.hr...
> Zena, dica, brige, krediti, recesija, lose vrijeme itd.. Sve je to
> ljudski, a vi pametni se nasli srat. :)

Oces cuti pricu kako sam se cudio da su sagradili Motel Plitvice i na pravcu
za Split? :)

Kenny

unread,
Aug 3, 2009, 1:54:19 PM8/3/09
to
In article <h56rph$lv0$2...@ss408.t-com.hr>, _ime_._p...@email.htnet.hr
says...>
> Pozdrav svima...

> Nego, kome se moze sluzbeno zaliti?
>
> Sustav radi katastrofalno upravo onda kad jedino ima i smisla.

Imas certifikat za upotrebu ENC-a ? :))

Smola

unread,
Aug 3, 2009, 6:36:32 PM8/3/09
to
In article <h5777d$elk$1...@ss408.t-com.hr>, fox...@gmail.com says...>

:)

--
de gustibus disputandum esse

Igor Batinic

unread,
Aug 4, 2009, 3:16:05 AM8/4/09
to
Pozdrav svima...

Nemam. :o)))

Ali nije problem znanje, vec nemogucnost upotrebe onako kako je
reklamirano. :o)

Uzivajte,

Iggy

Damir Mrkonjic

unread,
Aug 4, 2009, 4:15:18 AM8/4/09
to
LM <nemam...@dot.com> wrote:

> Ne naprotiv, bilo bi glupo s moje strane sugerirati korisnicima izbjegavanje

> kori?tenja autocesta. Na ukupan broj korisnika ENC ure?aja kod oba
> koncesionara zaista je mali broj onih koji se ?ale na rad istog. Zato sam i

ENC koristim nesto vise od godinu dana i vrlo sam zadovoljan. Samo
jednom sam imao problem na naplati u Karlovcu, ali je uz pomoc
djelatnika naplatne postaje vrlo brzo rijesen.

pozdrav

Igor Briski

unread,
Aug 4, 2009, 5:42:37 AM8/4/09
to
Sef protokola je nakucao/la:

>> Na prilazu kucicama za naplatu nema kako nije napisano i nacrtano da je
>> tamo karticna naplata, ali i jopet oni rade s**nja :o(
>
> Svaka novotarija zahtijeva odredjeno vrijeme za privikavanje. Meni ne bi
> bilo tesko postavit panoe ili nesto slicno na autocesti s objasnjenjem kako
> platiti cestarinu. Glavno da televizijske kuce salju reportere da vise tamo
> na Luckom i prosipaju pamet. To je fakat vaznije od brzog protoka vozila.

A �ta �e� vi�e od onog �to je dobro ozna�eno na autocesti? Jo� oznaka?

Pa vidi� da ljudi imaju problema sa poga�anjem ispravnog smjera na autocesti,
tko �e im objasniti kako da se prestroje na naplati?

LM

unread,
Aug 4, 2009, 7:35:08 AM8/4/09
to

"Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message
news:h56rph$lv0$2...@ss408.t-com.hr...
> Pozdrav svima...

> Nego, kome se moze sluzbeno zaliti?
>
> Sustav radi katastrofalno upravo onda kad jedino ima i smisla.
>
> Uzivajte,
>
> Iggy
>
Pozdrav,

Usmeno na besplatne telefone pojedinih koncesionara ili pismeno.

LM

unread,
Aug 4, 2009, 7:35:01 AM8/4/09
to

"Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message
news:h56rph$lv0$2...@ss408.t-com.hr...
> Pozdrav svima...
> Nego, kome se moze sluzbeno zaliti?
>
> Sustav radi katastrofalno upravo onda kad jedino ima i smisla.
>
> Uzivajte,
>
> Iggy
>

Igor Batinic

unread,
Aug 4, 2009, 7:36:48 AM8/4/09
to
Pozdrav svima...

LM wrote:
> "Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message
> news:h56rph$lv0$2...@ss408.t-com.hr...
>>

>> Sustav radi katastrofalno upravo onda kad jedino ima i smisla.
>

> Usmeno na besplatne telefone pojedinih koncesionara ili pismeno.

A?

Koncesionari?

Pismeno - gdje, kome?

Uzivajte,

Iggy

LM

unread,
Aug 4, 2009, 8:06:33 AM8/4/09
to

"Duke" <fox...@gmail.com> wrote in message
news:h5770o$e6i$1...@ss408.t-com.hr...

> "LM" <nemam...@dot.com> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:h56o1a$10b$1...@sunce.iskon.hr...
>> Ne naprotiv, bilo bi glupo s moje strane sugerirati korisnicima
>> izbjegavanje kori�tenja autocesta. Na ukupan broj korisnika ENC ure�aja
>> kod oba koncesionara zaista je mali broj onih koji se �ale na rad istog.
>> Zato sam i sugerirao alternativne pravce za upravo taj mali broj
>> nezadovoljnih korisnika. Naravno uvijek cestarinu mo�e� platiti gotovinom
>> ili bilo kojom kreditnom ili debitnom karticom i da dalje ne nabrajam.
>> Istina, ARZ trenutno ima problema na Demerju �to se ti�e kategorizacije
>> vozila no vi�e manje sustav radi dobro uz minimalno po�tivanje onoga �to
>> je navedeno u uputstvima i na samoj stazi. Zanimljivo da sam i sam
>> korisnik ENC-a i SMART-a pa do sada od kada je sustav pu�ten u rad nisam
>> imao nikakvih problema niti na jednoj autocesti.
>
> Kad se vec junacimo po njuzima jedno pitanje, moze?
> Enc kojeg koristim nekoliko godina odbija radit preko stakla bilo Pug
> 308-ice, BMW 1 i Pug 407. Govorim o pravcima Vz-Zg-Vz. Dok isti taj uredaj
> radi savrseno na naplatama kod Benkovca, Sibenika, Zadra i Splita.
> Moze objasnjenje? Ili da trazim upute?
> Na moj upit strucno osobljeno osoblje HAC koji sjedi po kucicama i uredima
> bleji ko tele u sarena vrata pa da i tebe priupitam, mozda ti imas neki
> tecaj za koristenje?
>
Pozdrav,

kao prvo nitko se ovdje ne juna�i ma �to ti to zna�ilo, a kao drugo nisi
naveo u kojem si to vremenskom periodu imao problema na navedenim relacijama
autoceste. Isto tako nisi naveo da li i sada ukoliko koristi� ENC ima� iste
probleme. Jer, ako je problem kod tebe onda se isti manifestira i kod drugih
korisnika, a koliko imam informacija za sada se nitko ne �ali na
funkcionalnost �to se ti�e AC Zagreb - Gori�an. Kao drugo kada i gdje si to
kontaktirao osobljeno (valjda osposobljeno) osoblje po ku�icama i uredima i
�to ti nije bilo jasno te da li si uputio barem usmenu ili pismenu pritu�bu
bilo kojem koncesionaru na rad sustava ako nisi bio zadovoljan eventualnim
odgovorom. Na kraju te molim da ne proizva� i vrije�a� nikoga pa ni mene jer
ne pi�em ovdje po du�nosti ve� iz najbolje namjere da pomognem vama,
korisnicima sustava ovakvog kakav je.


LM

unread,
Aug 4, 2009, 8:16:09 AM8/4/09
to

"Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message
news:h596gg$ihp$2...@localhost.localdomain...
Pozdrav,

HAC besplatni info tel: 0800-0422
ARZ besplatni info tel: 0800-0111

Nazovi i uputi primjedbe na rad sustava.

Prvi broj zovi ako ima� problema na:
A1 od N.P. Ogulin - N.P. Rav�a
A3 od N.P. Bregana - N.P. Reka - N.P. Lipovac
A4 od N.P. Sveta Helena - N.P. Gori�an
A5 od N.P. �akovo - N.P. Osijek

Drugi broj zovi ako ima� problema na:

A1 od N.P. Zagreb(Lu�ko) - N.P. Bosiljevo 1
A6 od N.P. Vrbovsko - N.P. Grobnik
A7 N.P. Rupa
D102 N.P. Kr�ki most


Igor Batinic

unread,
Aug 4, 2009, 8:44:13 AM8/4/09
to
Pozdrav svima...

LM wrote:
> "Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message

> news:h596gg$ihp$2...@localhost.localdomain...


>>
>> A?
>>
>> Koncesionari?
>>
>> Pismeno - gdje, kome?
>>

> Pozdrav,
>
> HAC besplatni info tel: 0800-0422
> ARZ besplatni info tel: 0800-0111
>
> Nazovi i uputi primjedbe na rad sustava.

Nisu problemi u radu sustava jer sustav radi OK.

Problemi su kako _doci_ do sustava. Iliti, _pametni_ u HAC-u su se
sjetili, kad su guzve, i ENC trake koristiti za obican ulaz / izlaz.

Cemu onda ENC? Kad nema guzve?

Uzivajte,

Iggy

LM

unread,
Aug 4, 2009, 9:39:45 AM8/4/09
to

"Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message
news:h59aet$j3c$3...@localhost.localdomain...
Pozdrav,

znam da mnogi od vas nisu upoznati da postoji vi�e koncesionara koji
upravljaju autocestama i objektima s naplatom cestarine pa uz du�no
po�tovanje morate shvatiti i mene da mi nije drago kada netko proziva tvrtku
u kojoj radim na na�in da je odgovorna za probleme koji se javljaju na
spomenutoj naplati, odnosno autocesti koja doista nema veze s HAC-om. Znam
da na svim autocestama kojima upravlja HAC izlazne ENC staze isklju�ivo se
koriste za korisnike ENC ure�aja osim u izvanrednim situacijama kada zbog
prometne nesre�e ili nekog drugog razloga sav promet bude usmjeren na jednu
od naplata. Evo ti primjer, sada u nedelju na AC Zagreb - Rijeka, vra�ao sam
se iz Rijeke i zbog prometene nesre�e na �voru Bosiljevo sva vozila morala
su iza�i na naplati Vrbovsko. Obzirom da je to relativno mala naplata morali
su i ENC stazu otvoriti za sve oblike pla�anja jer pored kolone od nekoliko
desetaka kilometara bile bi jo� i ve�e da su se vozila propu�tala samo na
stazama predvi�enim za pla�anja gotovinom, karticama i dr. Vezano uz tvoju
drugu primjedbu, u normalnim uvjetima samo zbog nepa�nje korisnika dolazi do
zastoja na ulaznim ENC stazama. Ako korisnik u�e u tu stazu, a nema ENC onda
mora pritisnuti ozna�eno tipkalo (gumb) da mu iza�e magnetna kartica. Mnogi
to ne znaju iako im pi�e na samoj naplati �to treba napraviti pa zbog toga
naprave gu�vu na ulaznoj ENC stazi. Uglavnom najvi�e primjedbi ima na novu
naplatu Demerje, no ponavljam jo� jednom, ta naplata nije pod upravom HAC-a
ve� njome upravlja Autocesta Rijeka - Zagreb i sve primjedbe trebale bi i�i
na njihovu adresu. Iz tog razloga nije korektno prozivati radnike HAC-a. Svi
se sla�emo da sustav nije savr�en i da postoje problemi no ipak nije ba�
takav da apsoluno ni�ta ne valja. Eto Iggy nadam se da sam ipak uspio
objasniti neke stvari.


Igor Batinic

unread,
Aug 4, 2009, 9:49:28 AM8/4/09
to
Pozdrav svima...

LM wrote:
> "Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message

> news:h59aet$j3c$3...@localhost.localdomain...


>>
>> Nisu problemi u radu sustava jer sustav radi OK.
>>
>> Problemi su kako _doci_ do sustava. Iliti, _pametni_ u HAC-u su se
>> sjetili, kad su guzve, i ENC trake koristiti za obican ulaz / izlaz.
>>
>> Cemu onda ENC? Kad nema guzve?
>

> znam da mnogi od vas nisu upoznati da postoji vi�e koncesionara koji
> upravljaju autocestama i objektima s naplatom cestarine pa uz du�no
> po�tovanje morate shvatiti i mene da mi nije drago kada netko proziva tvrtku
> u kojoj radim na na�in da je odgovorna za probleme koji se javljaju na

> spomenutoj naplati, odnosno autocesti koja doista nema veze s HAC-om. Znam

> da na svim autocestama kojima upravlja HAC izlazne ENC staze isklju�ivo se
> koriste za korisnike ENC ure�aja osim u izvanrednim situacijama kada zbog
> prometne nesre�e ili nekog drugog razloga sav promet bude usmjeren na jednu
> od naplata. Evo ti primjer, sada u nedelju na AC Zagreb - Rijeka, vra�ao sam
> se iz Rijeke i zbog prometene nesre�e na �voru Bosiljevo sva vozila morala
> su iza�i na naplati Vrbovsko. Obzirom da je to relativno mala naplata morali
> su i ENC stazu otvoriti za sve oblike pla�anja jer pored kolone od nekoliko
> desetaka kilometara bile bi jo� i ve�e da su se vozila propu�tala samo na
> stazama predvi�enim za pla�anja gotovinom, karticama i dr. Vezano uz tvoju
> drugu primjedbu, u normalnim uvjetima samo zbog nepa�nje korisnika dolazi do
> zastoja na ulaznim ENC stazama. Ako korisnik u�e u tu stazu, a nema ENC onda
> mora pritisnuti ozna�eno tipkalo (gumb) da mu iza�e magnetna kartica. Mnogi
> to ne znaju iako im pi�e na samoj naplati �to treba napraviti pa zbog toga
> naprave gu�vu na ulaznoj ENC stazi. Uglavnom najvi�e primjedbi ima na novu
> naplatu Demerje, no ponavljam joďż˝ jednom, ta naplata nije pod upravom HAC-a
> ve� njome upravlja Autocesta Rijeka - Zagreb i sve primjedbe trebale bi i�i

> na njihovu adresu. Iz tog razloga nije korektno prozivati radnike HAC-a. Svi

> se sla�emo da sustav nije savr�en i da postoje problemi no ipak nije ba�
> takav da apsoluno ni�ta ne valja. Eto Iggy nadam se da sam ipak uspio
> objasniti neke stvari.

Znaci, ARZ?

Ulaz Lucko - guzva na ulazu ENC trake su ujedno i obicne trake, dijele
kartice.

Izlaz Demerje - brze ENC trake zatvorene, "obicne" ENC trake mijesane s
obicnom naplatom.

Za druge naplatne postaje me nije previse briga, nigdje nije tolika
guzva, ali mi ni za njih realno ne treba ENC.

Napomena: niti napadam tebe ni radnike. Ali isto tako me nije briga koja
je lokacija pod cijom kontrolom.

Uzivajte,

Iggy

Kenny

unread,
Aug 4, 2009, 10:36:57 AM8/4/09
to
In article <h59e99$jq5$1...@localhost.localdomain>, _ime_.
_prez...@email.htnet.hr says...>
> Pozdrav svima...

> Napomena: niti napadam tebe ni radnike. Ali isto tako me nije briga koja
> je lokacija pod cijom kontrolom.

Da bi smio prigovoriti moras znati takve bitne detalje ;)

Goran Marinic

unread,
Aug 4, 2009, 6:56:09 PM8/4/09
to
On 3.8.2009 19:54, Kenny wrote:
>>
> Imas certifikat za upotrebu ENC-a ? :))

Ni najmanje me ne bi čudilo.

cima

unread,
Aug 5, 2009, 1:22:03 AM8/5/09
to

"LM" <nemam...@dot.com> wrote in message
news:h59889$b45$1...@sunce.iskon.hr...

>
> "namjere da pomognem vama, korisnicima sustava ovakvog kakav je.
>

ma kako nam mozes pomoci oko tog sustava, kad se taj sustav iskljucuje, kad
su velike guzve - a po svemu sto sam cuo i vidio, on bi bas trebao pomoci
svojim vlasnicima u tim istim guzvama?!?!?????

pomozi mi i nadji mi nekog tko hoce kupiti ENC!

LM

unread,
Aug 6, 2009, 6:16:03 AM8/6/09
to

"Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message
news:h59e99$jq5$1...@localhost.localdomain...

> Pozdrav svima...
>
> LM wrote:
>> "Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message
>> news:h59aet$j3c$3...@localhost.localdomain...
> >>
>>> Nisu problemi u radu sustava jer sustav radi OK.
>>>
>>> Problemi su kako _doci_ do sustava. Iliti, _pametni_ u HAC-u su se
>>> sjetili, kad su guzve, i ENC trake koristiti za obican ulaz / izlaz.
>>>
>>> Cemu onda ENC? Kad nema guzve?
>>
>> znam da mnogi od vas nisu upoznati da postoji vi�e koncesionara koji
>> upravljaju autocestama i objektima s naplatom cestarine pa uz du�no
>> po�tovanje morate shvatiti i mene da mi nije drago kada netko proziva
>> tvrtku u kojoj radim na na�in da je odgovorna za probleme koji se
>> javljaju na spomenutoj naplati, odnosno autocesti koja doista nema veze s
>> HAC-om. Znam da na svim autocestama kojima upravlja HAC izlazne ENC staze
>> isklju�ivo se koriste za korisnike ENC ure�aja osim u izvanrednim
>> situacijama kada zbog prometne nesre�e ili nekog drugog razloga sav
>> promet bude usmjeren na jednu od naplata. Evo ti primjer, sada u nedelju
>> na AC Zagreb - Rijeka, vra�ao sam se iz Rijeke i zbog prometene nesre�e
>> na �voru Bosiljevo sva vozila morala su iza�i na naplati Vrbovsko.
>> Obzirom da je to relativno mala naplata morali su i ENC stazu otvoriti za
>> sve oblike pla�anja jer pored kolone od nekoliko desetaka kilometara bile
>> bi jo� i ve�e da su se vozila propu�tala samo na stazama predvi�enim za
>> pla�anja gotovinom, karticama i dr. Vezano uz tvoju drugu primjedbu, u
>> normalnim uvjetima samo zbog nepa�nje korisnika dolazi do zastoja na
>> ulaznim ENC stazama. Ako korisnik u�e u tu stazu, a nema ENC onda mora
>> pritisnuti ozna�eno tipkalo (gumb) da mu iza�e magnetna kartica. Mnogi to
>> ne znaju iako im pi�e na samoj naplati �to treba napraviti pa zbog toga
>> naprave gu�vu na ulaznoj ENC stazi. Uglavnom najvi�e primjedbi ima na
>> novu naplatu Demerje, no ponavljam jo� jednom, ta naplata nije pod
>> upravom HAC-a ve� njome upravlja Autocesta Rijeka - Zagreb i sve
>> primjedbe trebale bi i�i na njihovu adresu. Iz tog razloga nije korektno
>> prozivati radnike HAC-a. Svi se sla�emo da sustav nije savr�en i da
>> postoje problemi no ipak nije ba� takav da apsoluno ni�ta ne valja. Eto
>> Iggy nadam se da sam ipak uspio objasniti neke stvari.
>
> Znaci, ARZ?
>
> Ulaz Lucko - guzva na ulazu ENC trake su ujedno i obicne trake, dijele
> kartice.
>
> Izlaz Demerje - brze ENC trake zatvorene, "obicne" ENC trake mijesane s
> obicnom naplatom.
>
> Za druge naplatne postaje me nije previse briga, nigdje nije tolika guzva,
> ali mi ni za njih realno ne treba ENC.
>
> Napomena: niti napadam tebe ni radnike. Ali isto tako me nije briga koja
> je lokacija pod cijom kontrolom.
>
> Uzivajte,
>
Pozdrav,

ma niti ne pomi�ljam na to da nekoga napada�, samo napisi poput "pametni u
HAC-u" doista nisu korektni, zato sam reagirao na na�in da poku�am objasniti
tko je za �to odgovoran, a tko nije. Isto tako kao korisnik nisi du�an znati
tko upravlja pojedinim autocestama i to je u redu, no kada se konkretno
spominju imena pojedinih tvrtki i poziva na odgovornost, tada je bitno da se
u cijeloj pri�i zna tko upravlja kojom dionicom autoceste.

LM

unread,
Aug 6, 2009, 6:31:09 AM8/6/09
to

"cima" <jura...@gmail.com> wrote in message
news:h5b4u3$lpc$1...@ss408.t-com.hr...
Pozdrav,

ovdje sam prvenstveno mislio na pomo� koja se odnosi na tehni�ki dio ili rad
sustava kao takvog, a ne odgovorima u smislu zatvaranja ili otvaranja
pojedinih prolaza. A �to se drugog djela ti�e, da si pro�itao HAC op�e
uvjete kori�tenja ENC ure�aja (ukoliko posjeduje� njihov ure�aj) tada bi
vidio da se ne mora� truditi pronalaziti kupce ve� jednostavno pismenim
putem bez obrazlo�enja otka�e� uslugu te ti se preostali iznos cestarine
vra�a. Pretpostavljam da je isto i u ARZ-u.


Igor Batinic

unread,
Aug 6, 2009, 6:57:39 AM8/6/09
to
Pozdrav svima...

LM wrote:
> "Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message

> news:h59e99$jq5$1...@localhost.localdomain...


>>
>> Znaci, ARZ?
>>
>> Ulaz Lucko - guzva na ulazu ENC trake su ujedno i obicne trake, dijele
>> kartice.
>>
>> Izlaz Demerje - brze ENC trake zatvorene, "obicne" ENC trake mijesane s
>> obicnom naplatom.
>>
>> Za druge naplatne postaje me nije previse briga, nigdje nije tolika guzva,
>> ali mi ni za njih realno ne treba ENC.
>>
>> Napomena: niti napadam tebe ni radnike. Ali isto tako me nije briga koja
>> je lokacija pod cijom kontrolom.
>

> ma niti ne pomi�ljam na to da nekoga napada�, samo napisi poput "pametni u
> HAC-u" doista nisu korektni, zato sam reagirao na na�in da poku�am objasniti
> tko je za �to odgovoran, a tko nije. Isto tako kao korisnik nisi du�an znati

> tko upravlja pojedinim autocestama i to je u redu, no kada se konkretno
> spominju imena pojedinih tvrtki i poziva na odgovornost, tada je bitno da se

> u cijeloj pri�i zna tko upravlja kojom dionicom autoceste.

E, bilo bi najbolje kad bi to bilo jako jasno vidljivo. :o)

Uzivajte,

Iggy

Goran Marinic

unread,
Aug 6, 2009, 9:22:04 AM8/6/09
to
On 3.8.2009 11:44, LM wrote:
>
> sustav koji je instaliran u Sloveniji razlicit je od onoga instaliranog kod
> nas. Zato bi bilo dobro da se prvo dobro raspitas i usporedis pa tek onda
> ides pisati prilicno neumjesene komentare o stupnju obrazovanja s
> pripadajucim tecajevima korisnika ENC uredaja.

Zar je razlika u sustavima va�na kad je kori�tenje jednog lak�e a drugog
nije?

Da se ne spominje sramotan lov u mutnom i mogu�nost �albe takva da ti
stvara tro�ak i krade vrijeme tako da odmah odustane� od svake ideje.

LM

unread,
Aug 6, 2009, 9:42:52 AM8/6/09
to

"Goran Marinic" <sfgm...@ffzg.hr> wrote in message
news:h5eldt$5iv$2...@news2.carnet.hr...

> On 3.8.2009 11:44, LM wrote:
>>
>> sustav koji je instaliran u Sloveniji razlicit je od onoga instaliranog
>> kod nas. Zato bi bilo dobro da se prvo dobro raspitas i usporedis pa tek
>> onda ides pisati prilicno neumjesene komentare o stupnju obrazovanja s
>> pripadajucim tecajevima korisnika ENC uredaja.
>
> Zar je razlika u sustavima va�na kad je kori�tenje jednog lak�e a drugog
> nije?
>
Bilo koji sustav da je instaliran za nekoga �e biti jednostavno za drugoga
komplicirano, zar ne.

> Da se ne spominje sramotan lov u mutnom i mogu�nost �albe takva da ti
> stvara tro�ak i krade vrijeme tako da odmah odustane� od svake ideje.
>
Napi�i konkretan primjer na koji na�in se lovi u mutnom i kakav tro�ak ima�
kada se �ali�, pojasni to malo s vi�e detalja, a ne ovako rekla-kazala.


Kenny

unread,
Aug 6, 2009, 10:03:40 AM8/6/09
to
In article <h5emks$8m1$1...@sunce.iskon.hr>, nemam...@dot.com says...>
> "Goran Marinic" <sfgm...@ffzg.hr> wrote in message
> news:h5eldt$5iv$2...@news2.carnet.hr...

> Napiąi konkretan primjer na koji način se lovi u mutnom i kakav troąak imaą
> kada se ľalią, pojasni to malo s viąe detalja, a ne ovako rekla-kazala.

Kako ostvariti povrat novca npr. u nedjelju ako ti je na Demerju rampa
odrapila visu kategoriju.

Casperius

unread,
Aug 6, 2009, 10:32:02 AM8/6/09
to
Prituzba na jedan od besplatnih telefona (ovisi s cime placas ako
karticom mozes odmah na licu mjesta se pozalit) ako encom onda 0800-0111
za arz enc ili 0800-0422 za hac enc, u koliko su smart kartice ili
credit kartice u pitanju moras jos i racun imat.

Goran Marinic

unread,
Aug 6, 2009, 10:35:18 AM8/6/09
to
On 6.8.2009 15:42, LM wrote:
>> Zar je razlika u sustavima va�na kad je kori�tenje jednog lak�e a drugog
>> nije?
>>
> Bilo koji sustav da je instaliran za nekoga �e biti jednostavno za drugoga
> komplicirano, zar ne.

Vjerojatno. Pa je tako nekome vi najbolji editor na svijetu i sla�em se
da je sjajan za neke prilike, ali ja ipak mislim da je ve�ini WYSIWYG
puno bolji pristup.

>> Da se ne spominje sramotan lov u mutnom i mogu�nost �albe takva da ti
>> stvara tro�ak i krade vrijeme tako da odmah odustane� od svake ideje.
>>
> Napi�i konkretan primjer na koji na�in se lovi u mutnom i kakav tro�ak ima�
> kada se �ali�, pojasni to malo s vi�e detalja, a ne ovako rekla-kazala.

Novinski �lanci koji spominju korisnike kojima su vozila pre�la u vi�u
kategoriju u vrijeme kad nema onih koji im mogu vratiti prepla�eni iznos
i kad je jedino rje�enje faksiranje i �alba.

Kenny

unread,
Aug 6, 2009, 10:39:09 AM8/6/09
to
In article <h5epgv$k01$1...@ss408.t-com.hr>, N...@izrada-stranicaSPAM.com
says...>
> Kenny wrote:
> > In article <h5emks$8m1$1...@sunce.iskon.hr>, nemam...@dot.com says...>
> >> "Goran Marinic" <sfgm...@ffzg.hr> wrote in message
> >> news:h5eldt$5iv$2...@news2.carnet.hr...
> >
> >> Napiąi konkretan primjer na koji način se lovi u mutnom i kakav troąak imaą
> >> kada se ľalią, pojasni to malo s viąe detalja, a ne ovako rekla-kazala.
> >
> > Kako ostvariti povrat novca npr. u nedjelju ako ti je na Demerju rampa
> > odrapila visu kategoriju.
> >
> Prituzba na jedan od besplatnih telefona (ovisi s cime placas ako
> karticom mozes odmah na licu mjesta se pozalit)

Koliko radi dezurnih operatera na toj liniji i koliko stranih jezika
govore ?

Casperius

unread,
Aug 6, 2009, 1:13:24 PM8/6/09
to
na licu mjesta se ne vraca novac, vec stornira racun te se isti salje
referentima na povrat novca, prituzbe putem faksa se takodjer rjesavaju
ali tijekom radnog tjedna (kao i povrati)

Casperius

unread,
Aug 6, 2009, 1:12:06 PM8/6/09
to
ovisi o danu u tjednu 1. i 2. smjena 4-5 vikend 8-9, nocna 2, vikend 3
jezici, ha cuj, 1-2 poneki i 3

Kenny

unread,
Aug 6, 2009, 1:30:58 PM8/6/09
to
In article <h5f2t3$7eo$1...@ss408.t-com.hr>, N...@izrada-stranicaSPAM.com

Moram priznati da sam vise nego iznenaden :)

Kad si vec ovdje - kad mi je zadnji put na Demerju rampa odrapila krivu
kategoriju prekasno sam skuzio, uvalio karticu u rampu koja je odradila
skidanje i taman kad sam htio stisnuti tipku za racun zbog reklamacije
dojurio je djelatnik koji je otvorio vratasca i pritiskom na tipku
promijenio kategoriju - kolika je sansa da mi je dva puta skinut iznos
cestarine ?

LM

unread,
Aug 7, 2009, 2:31:03 AM8/7/09
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:MPG.24e50129a...@news.iskon.hr...

In article <h5emks$8m1$1...@sunce.iskon.hr>, nemam...@dot.com says...>
> "Goran Marinic" <sfgm...@ffzg.hr> wrote in message
> news:h5eldt$5iv$2...@news2.carnet.hr...

> Napi�i konkretan primjer na koji na�in se lovi u mutnom i kakav tro�ak
> ima�
> kada se �ali�, pojasni to malo s vi�e detalja, a ne ovako rekla-kazala.

Kako ostvariti povrat novca npr. u nedjelju ako ti je na Demerju rampa
odrapila visu kategoriju.
>

Pozdrav,

nedeljom nije mogu�e ostvariti povrat sredstava iz razloga �to niti jedna
slu�ba (kod koncesionara) koja se bavi financijama ne radi nedjeljom. Radnim
danom uputi usmeni ili pismeni zahtjev za povrat novca na adresu
koncesionara i u pravilu kroz dan, dva bit �e ti vra�ena razlika zbog krivo
napla�ene cestarine.


cima

unread,
Aug 7, 2009, 3:42:32 AM8/7/09
to

"LM" <nemam...@dot.com> wrote in message
news:h5ebdf$sh6$1...@sunce.iskon.hr...

>
> "cima" <jura...@gmail.com> wrote in message
> news:h5b4u3$lpc$1...@ss408.t-com.hr...
>>
>> "LM" <nemam...@dot.com> wrote in message
>> news:h59889$b45$1...@sunce.iskon.hr...
>>>
>>> "namjere da pomognem vama, korisnicima sustava ovakvog kakav je.
>>>
>>
>> ma kako nam mozes pomoci oko tog sustava, kad se taj sustav iskljucuje,
>> kad su velike guzve - a po svemu sto sam cuo i vidio, on bi bas trebao
>> pomoci svojim vlasnicima u tim istim guzvama?!?!?????
>>
>> pomozi mi i nadji mi nekog tko hoce kupiti ENC!
>>
> Pozdrav,
>
> ovdje sam prvenstveno mislio na pomo� koja se odnosi na tehni�ki dio ili
> rad sustava kao takvog, a ne odgovorima u smislu zatvaranja ili otvaranja
> pojedinih prolaza. A �to se drugog djela ti�e, da si pro�itao HAC op�e
> uvjete kori�tenja ENC ure�aja (ukoliko posjeduje� njihov ure�aj) tada bi
> vidio da se ne moraďż˝ truditi pronalaziti kupce veďż˝ jednostavno pismenim
> putem bez obrazlo�enja otka�e� uslugu te ti se preostali iznos cestarine
> vra�a. Pretpostavljam da je isto i u ARZ-u.

nije upitna lova za cestarinu, to toliko kosta i to je uredu...
pricam o lovi za uredjaj... taj uredjaj je cista prevara, ne sluzi onome
cemu bi trebao sluziti, a koliko znam prevara je kaznjivo djelo... e sad ti
meni pomozi, pa reci tko bi za to trebao odgovarati?

Casperius

unread,
Aug 7, 2009, 3:43:39 AM8/7/09
to
hm, ak se rampa digla, vrlo vjerojatan, reklamiraj s kopijom izvoda i
opisom da ti je dva puta skinuto, ako je doslo do toga.

Casperius

unread,
Aug 7, 2009, 3:44:06 AM8/7/09
to
5-10 dana

Sef protokola

unread,
Aug 3, 2009, 11:45:54 AM8/3/09
to

"LM" <nemam...@dot.com> wrote in message
news:h56ku4$tog$1...@sunce.iskon.hr...
> upravo tako kao �to ka�e�. Minimalno �to se od korisnika tra�i je znati
> pro�itati par redaka uputstava koje dobije s ure�ajem ako kupuje ENC
> paket,

U upute dodajte nesto i o stilovima mahanja ENCom pri prolasku kroz kucice.
:) Ja svoga drzim zaljepljenog za sajbi, ali svaki puta ispred sebe vidim
ljude kako masu ENCom s takvim veseljem da pomislim da su zasluzili kakav
dodatni popust za ovu fizicku aktivnost.

> pitati ljude ako kupuje na prodajnim mjestima i minimalno �to treba
> napraviti na ENC stazi pravovremeno uo�iti znakove koji ga upozoravaju da
> dr�i propisani razmak kako bi mogao nesmetano korisiti ure�aj. Izgleda da

Napravite ono sto ste najavili na TV-u: info o stanju racuna putem SMSa,
doplata na racun putem Weba HACa, doplata bonovima.

> pojedincima ovdje sve gore navedeno izgleda kao znanstvena fantatsika.
> Moja topla preporuka, korisite se altenativnim pravcima, jednostavnije je.

S ENCom do sada nisam imao problema, sto ne znaci da necu. I ne vozim
terenac da si mogu priustiti voznju lokalnim cestama Gorskog kotara.

Damir Mrkonjic

unread,
Aug 8, 2009, 7:03:48 AM8/8/09
to
Sef protokola <s...@protokola.negdje> wrote:

> Napravite ono sto ste najavili na TV-u: info o stanju racuna putem SMSa,
> doplata na racun putem Weba HACa, doplata bonovima.

dobro bi bilo da se nadoplata preko weba moze napraviti kreditnom
karticom. ne bi bilo lose i da se preko weba moze isprintati racun za
pojedine prolaze.

> S ENCom do sada nisam imao problema, sto ne znaci da necu. I ne vozim

problema uvijek moze biti. cuo sam da je u italiji (gdje se prolazi bez
zaustavljanja) bilo slucajeva da su se ljudi razbili o rampu koja se
greskom nije otvorila. :)

ali u vecini slucajeva sve radi dobro i pouzdano.

pozdrav

It is loading more messages.
0 new messages