Primanje novaca na PayPal - Visa koje banke

Pero

Pozdrav!

Koju Visu koje banke mogu povezati uz PayPal da bih mogao primati uplate
izvana?

Probao sam povezati debitnu Visu ELectron od Hypa i ne ide.
Zvao sam u Hypo i kažu da na Visa Classic kreditnu karticu izdanu od
njih ne mogu primati uplate. Pomagajte, molim!

Hvala!

MeDo

"Pero" je napisao u poruci interesnoj grupi:jeopjr$pag$1...@sunce.iskon.hr...

Pozdrav!

Koju Visu koje banke mogu povezati uz PayPal da bih mogao primati uplate
izvana?

Visa electron od PBZ-a koju dobijes sa deviznim racunom radi

Pero

Dodatak:

Našao sam ovo. Ako ovo radi onda se nema što tražiti dalje...

http://www.marino-bobetic.iz.hr/index.php/paypal-u-hrvatskoj-nastavak/

Ima li tko iskustva s ovakvom Visom Erste banke i PayPalom?

http://www.erstebank.hr/gr_kartice_visa_electron_kun.asp?pos=gr_kartice_visa_electron

u&t@w

"Pero" <pe...@bara.com> wrote in message news:jeopjr$pag$1...@sunce.iskon.hr...
od nedavno i zabina visa electron od deviznog racuna radi sto se tice
placanja, za uplatu ne znam

Pero

On 13.1.2012 9:22, Pero wrote:
Provjereno! Upravo dolazim iz jedne poslovnice Erste banke u Zagrebu.
Dakle, uplate na PayPal moguće je prebacivati na Visa Electron karticu
Erste banke, vezanu uz kunski štedni račun.

Otvorio sam takav račun i nemam nikakvih obveza, mjesečnih uplata ili
slično, samo moram platiti 10+20 kn za izdavanje kartice (pin 10 kn +
kartica 20). Pin se dobiva na adresu, a kartica se podiže u poslovnici.

Nakon što dobijem karticu i pokušam je povezati uz PayPal (za 15-tak
dana) stavit ću ovdje update i potvrdu (nadam se:)).

I još nešto, a to će netko znati objasniti, možda je bolje imati deviznu
štednu Visu jer nema konverzije, ali se za vođenje deviznog računa plaća
5 kuna mjesečno.

Ovisi što je isplativije, za početnika-primatelja uplata s PP-a ovo je
predobro.

Mladen K.

On 13.01.2012. 11:39, Pero wrote:

> [...]
>
> Nakon što dobijem karticu i pokušam je povezati uz PayPal (za 15-tak
> dana) stavit ću ovdje update i potvrdu (nadam se:)).

Ja ti odmah mogu potvrditi jer ja imam Erste Visa Electron vezanu uz
kunski stedni racun i registrirana je za primanje uplata na PayPal-u.

Pero

On 13.1.2012 12:19, Mladen K. wrote:

> Ja ti odmah mogu potvrditi jer ja imam Erste Visa Electron vezanu uz
> kunski stedni racun i registrirana je za primanje uplata na PayPal-u.

Hvala ti! Super!

Samo da dodam da sam razmišljao i bio spreman uzeti Visa Classic charge
karticu.

U Hypu to košta 15-tak kuna više na mjesečni paket (od 20 kn)
U Zabi 150 kuna odmah, a onda 200 kn godišnje članarine.

Za ostale banke ne znam.

S druge strane, ovo me košta 30 kuna. Jednokratno.

Filip Lolic@w

"Pero" <pe...@bara.com> wrote in message news:jep1kf$2v1$1...@sunce.iskon.hr...

> I joą neąto, a to će netko znati objasniti, moľda je bolje imati deviznu
> ątednu Visu jer nema konverzije, ali se za vođenje deviznog računa plaća 5
> kuna mjesečno.

Imam Visu electron deviznog računa u Erste banci. Radi sve, prije par dana
mi je sjelo neąto $$$ sa Paypala.
Problem je ąto Paypal kod isplate konvertira dolare u kune, pa onda banka te
kune opet konvertira u dolare. Tako se izgubi na bespotrebnoj dvostrukoj
konverziji. Čitam da je moguće kontaktirati Paypal i dogovoriti da podese
račun tako da ne vrąe konverziju, već da isplate u devizama. Moram im
sročiti jedan mail...

Pero

On 13.1.2012 14:20, Filip Lolic@w wrote:

> [...]
> konverziji. Čitam da je moguće kontaktirati Paypal i dogovoriti da podese
> račun tako da ne vrše konverziju, već da isplate u devizama. Moram im

Ako već PayPal radi konverziju, onda je bolje imati štedni kunski račun
jer nema dodatne konverzije?

I ne plaćaš 5 kuna mjesečno za vođenje računa...

Ivan Biuklija

Pero na grupi hr.soc.zastita-kupaca izmedju ostalog kaze:

> [...]
>
> U Hypu to košta 15-tak kuna više na mjesečni paket (od 20 kn)
> U Zabi 150 kuna odmah, a onda 200 kn godišnje članarine.

U PBZ-u 150 kn godišnje, umanjivo za 'pakete inovacija' do maksimalno
30% (konkretno, uz tekući, jedno oročenje, internet bankarstvo i
minimalni udio u jednom investicijskom fondu članarina je 120 kn, za još
15 kn popusta trebali bi mi kredit, revolving kartica ili stambena
štedionica).

--
Ivan Biuklija
http://www.gafovi.com/

Info

"MeDo" <med...@yahoo.com> wrote in message
Oho, naci PBZ devizni USD radi sa primanjem uplata !
sta je sa konverzijom ?
ako ide sa USD u HRK i opet sa HRK u USD onda je to lose.

dundo

"Filip Lolic@w" <filiplol...@gmail.com> wrote in message
>...ako nije problem, bilo bi dobro, ako nadjes nacin da Ne konvertiraju u
>HRK objaviti ovdje na newsa
jer mnogi gube novce na tim transakcijama. Ja sam uporno proucavao tu
mogucnost no nisam uspio
doci do rijesenja. Inace, ja sam imao zabinu Visu s kojom sam samo mogao
otvarati americka vrata
dok nisam otvorio devizni u PBZ-u i vrlo jednostavno i brzo realizirao
primanje novca preko PayPala...

Vedran Zeman

"Pero" wrote in message news:jep1kf$2v1$1...@sunce.iskon.hr...

> [...]
>slično, samo moram platiti 10+20 kn za izdavanje kartice (pin 10 kn +
>kartica 20). Pin se dobiva na adresu, a kartica se podiže u poslovnici.

Pazi da se ne iznenadis na kraju mjeseca. Erste ne naplaćuje mjesecnu
naknadu za ziro racune (kunske ili devizne) jedino ako taj mjesec nemas
prometa na racunu. Ukoliko imas i samo jednu transakciju placas 5 kuna.

Mladen K.

Ti pises o ziro, a gore je govor o stednom racunu za koji se ne
naplacuje nikakva naknada.

http://www.erstebank.hr/RBFiles/Naknade_za_usluge_u_poslovanju_s_gradjanstvom.pdf

Matija Nalis

On Fri, 13 Jan 2012 14:20:36 +0100, Filip Lolic@w <filiplol...@gmail.com> wrote:

> [...]
> konverziji. Čitam da je moguće kontaktirati Paypal i dogovoriti da podese
> račun tako da ne vrše konverziju, već da isplate u devizama. Moram im

Samo vjerojatno ne e-mail nego onaj njih weboliki kontakt...
Anyway, ja sam ih prosle godine trazio to i promijenili su mi bez problema
na USD (u kojem mi je i PBZ devizni racun), tako da vise nema konverzije (i
tak sve placam u USD)

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Pero

> Ja ti odmah mogu potvrditi jer ja imam Erste Visa Electron vezanu uz
> kunski stedni racun i registrirana je za primanje uplata na PayPal-u.

Evo dobio sam karticu. Nažalost, kod mene ništa ne ide jednostavno.

Upišem sve kako treba, ali dobijem ovu poruku:
"You have entered an invalid number or partial credit card or debit card
number. Please check your entry and try again."

Zna li tko u čemu je problem? Karticu sam podigao prije sat vremena, PIN
sam jučer dobio na kućnu adresu.

Hvala!

Munjara

On 26.1.2012. 10:43, Pero wrote:
> [...]
> number. Please check your entry and try again."
>
> Zna li tko u čemu je problem? Karticu sam podigao prije sat vremena, PIN

možda nije još aktivirana, pričekaj do sutra i treba biti nešto novaca
na njoj

Pero

> možda nije još aktivirana, pričekaj do sutra i treba biti nešto novaca
> na njoj

Hvala na odgovoru!

Da, evo, sad je sve u redu. Kartica je pridružena PayPal računu.
Treba biti malo strpljiviji. :)

marin...@gmail.com

Pozdrav, mozes li mi rec kako si kontaktira paypal u vezi promjena nacina uplate (da uplacuju u stranoj valuti). Hvala