Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Ghetaldus - vrhunski ciganluk

9,846 views
Skip to first unread message

Mika

unread,
Jul 26, 2011, 1:55:21 PM7/26/11
to
Ukratko, dodjem kupiti nove naocale s dioptrijom, a bezobrazna baba kaze
ovako.

Potpuno ista stakla koja financira HZZO kostaju 25 kuna komad, a kad placam
gotovinom iz svojega dzepa, kostaju 90 kuna/komad.
Jos bi i pregrmio da je par % vise iz ne znam kojih razloga, jer , pazi ovo,
placam jebenom gotovinom, ali 360 % veca cijena po staklu, ukoliko dajem
cash !! Bravo cigani iz Ghetaldusa.

Dakle, gospodo, svi na teret ove usrane drzave, u potpunosti podrzavam !

NjamNjam

unread,
Jul 26, 2011, 2:19:31 PM7/26/11
to

Ne kuzim. Pa nije stvar u kesu, vec tu razliku od 65 kuna njima daje
HZZO. Mozda upravo zbog kesa, njima HZZO placa i vise od 65 kuna, a tebi
daju popust, pa je ukupno samo 90.

Inace, Ghetaldus je starokomunisticka firma u kojoj su trgovci navikli
da su bogovi, pa se tako i dan danas ponasaju.

--
Mislite da je 1984. prosla? Jok, tek dolazi...

Toil and trouble

unread,
Jul 26, 2011, 2:17:33 PM7/26/11
to

Ghetaldus je jedna odvratna tvrtka, jedna od onih jezivih tvorevina koje
profitiraju na racun ljudi koji se nadju u bespomocnoj situaciji
(nazalost, dobar dio privatnika u toj bransi funkcionira na isti nacin).
Nije bitno da se precizno odredi dioptrija i omoguci normalno gledanje i
zivot, vec je bitno uvaliti sto sto skuplji komad plastike.

Mika

unread,
Jul 26, 2011, 2:59:13 PM7/26/11
to

"NjamNjam" <njamn...@MAKNInet.hr> wrote in message
news:j0n0fm$j67$1...@gregory.bnet.hr...

> Mika wrote:
>> Ukratko, dodjem kupiti nove naocale s dioptrijom, a bezobrazna baba kaze
>> ovako.
>>
>> Potpuno ista stakla koja financira HZZO kostaju 25 kuna komad, a kad
>> placam
>> gotovinom iz svojega dzepa, kostaju 90 kuna/komad.
>> Jos bi i pregrmio da je par % vise iz ne znam kojih razloga, jer , pazi
>> ovo,
>> placam jebenom gotovinom, ali 360 % veca cijena po staklu, ukoliko dajem
>> cash !! Bravo cigani iz Ghetaldusa.
>>
>> Dakle, gospodo, svi na teret ove usrane drzave, u potpunosti podrzavam !
>
> Ne kuzim. Pa nije stvar u kesu, vec tu razliku od 65 kuna njima daje HZZO.
> Mozda upravo zbog kesa, njima HZZO placa i vise od 65 kuna, a tebi daju
> popust, pa je ukupno samo 90.

Nisi skuzio. Staklo kosta 25 kuna.Te novce im daje HZZO ukoliko imas pravo
na to. Ukoliko pozelis jos jedne iste naocale i placas gotovinom, ta ista
stakla ne kostaju vise 25 kuna nego 90. Nema nikakve nadoplate, razlike niti
cega drugoga.
Jednostavnih 25 v. 90.
Idioti


>
> Inace, Ghetaldus je starokomunisticka firma u kojoj su trgovci navikli da
> su bogovi, pa se tako i dan danas ponasaju.

Ma teski cigani. Najnizi oblik ciganluka. Fuj.


NjamNjam

unread,
Jul 26, 2011, 3:16:12 PM7/26/11
to
Mika wrote:
> "NjamNjam"<njamn...@MAKNInet.hr> wrote in message
>> Ne kuzim. Pa nije stvar u kesu, vec tu razliku od 65 kuna njima daje HZZO.
>> Mozda upravo zbog kesa, njima HZZO placa i vise od 65 kuna, a tebi daju
>> popust, pa je ukupno samo 90.
>
> Nisi skuzio. Staklo kosta 25 kuna.Te novce im daje HZZO ukoliko imas pravo
> na to. Ukoliko pozelis jos jedne iste naocale i placas gotovinom, ta ista
> stakla ne kostaju vise 25 kuna nego 90. Nema nikakve nadoplate, razlike niti
> cega drugoga.
> Jednostavnih 25 v. 90.
> Idioti


Nije ni cudo da nisam skuzio. Zanimljiva koncepcija poslovanja. :-)

Stalker

unread,
Jul 26, 2011, 3:26:59 PM7/26/11
to
On 26.7.2011. 19:55, Mika wrote:

Također. Platio pregled dioptrije koji traje doslovno 5 minuta 100 kn.
Nekoliko puta su mi krivo izmjerili dioptriju i izdali krive naocale a
tek sam kasnije skuzio. Cijene naocala, leca, tekucina za lece, svega je
puno skuplje od ostalih. Preporodio sam se kad sam poceo odlazit vani u
jednoj optici u Trstu. Usluga, cijene, nacin ophođenja prema kupcu i
ljubaznost, to je neusporedivo. Da ne pričam o prastaroj opremi na kojoj
u Ghetaldusu vrše preglede.

viking

unread,
Jul 27, 2011, 6:16:24 AM7/27/11
to
Stalker tvrdi sljede�e:

> On 26.7.2011. 19:55, Mika wrote:
>> Ukratko, dodjem kupiti nove naocale s dioptrijom, a bezobrazna baba kaze
>> ovako.
>>
>> Potpuno ista stakla koja financira HZZO kostaju 25 kuna komad, a kad placam
>> gotovinom iz svojega dzepa, kostaju 90 kuna/komad.
>> Jos bi i pregrmio da je par % vise iz ne znam kojih razloga, jer , pazi ovo,
>> placam jebenom gotovinom, ali 360 % veca cijena po staklu, ukoliko dajem
>> cash !! Bravo cigani iz Ghetaldusa.
>>
>> Dakle, gospodo, svi na teret ove usrane drzave, u potpunosti podrzavam !
>

> Tako�er. Platio pregled dioptrije koji traje doslovno 5 minuta 100 kn.

do�i u rijeku, pa �e� platiti 250kn. a ako �eli� sa uputnicom, onda se
treba� prijaviti danas, da bi MO�DA do�ao na red u 11. mjesecu.

bez komentara....

--
VIKING @ ICQ : 30420399
VIKING @ MSN : viking....@gmail.com

svi imaju fotografsko pam�enje. samo neki nemaju film.

Martin Buzancic

unread,
Jul 27, 2011, 7:32:26 AM7/27/11
to
On 26.7.2011. 21:26, Stalker wrote:
> On 26.7.2011. 19:55, Mika wrote:
>> Ukratko, dodjem kupiti nove naocale s dioptrijom, a bezobrazna baba kaze
>> ovako.
>>
>> Potpuno ista stakla koja financira HZZO kostaju 25 kuna komad, a kad
>> placam
>> gotovinom iz svojega dzepa, kostaju 90 kuna/komad.
>> Jos bi i pregrmio da je par % vise iz ne znam kojih razloga, jer ,
>> pazi ovo,
>> placam jebenom gotovinom, ali 360 % veca cijena po staklu, ukoliko dajem
>> cash !! Bravo cigani iz Ghetaldusa.
>>
>> Dakle, gospodo, svi na teret ove usrane drzave, u potpunosti podrzavam !
>
>
>
> Tako�er. Platio pregled dioptrije koji traje doslovno 5 minuta 100 kn.

> Nekoliko puta su mi krivo izmjerili dioptriju i izdali krive naocale a
> tek sam kasnije skuzio. Cijene naocala, leca, tekucina za lece, svega je
> puno skuplje od ostalih. Preporodio sam se kad sam poceo odlazit vani u
> jednoj optici u Trstu. Usluga, cijene, nacin opho�enja prema kupcu i
> ljubaznost, to je neusporedivo. Da ne pri�am o prastaroj opremi na kojoj
> u Ghetaldusu vr�e preglede.

U zagrebu imas besplatan pregled u optici u kojoj kupujes naocale.
Inace ghetaldus izbjegavam u sirokom luku.

Mika

unread,
Jul 27, 2011, 7:43:56 AM7/27/11
to

"Martin Buzancic" <m...@mb.mb> wrote in message
news:j0osv9$uur$1...@gregory.bnet.hr...

>
> U zagrebu imas besplatan pregled u optici u kojoj kupujes naocale.
> Inace ghetaldus izbjegavam u sirokom luku.

Ja sam pregled napravio u bolnici. No nije sporan taj pregled, nego doslovno
cerekanje u facu i ciganluk.
Kao da kupujes Pavlovicevu mast, i ukoliko ju placa drzava onda je 25 kuna,
a ukoliko placas gotovinom onda je 90 kuna.

Radi se o Ghetaldusu u Sisku i napirlitanoj zutoj bezobraznici koja okrece
ocima ( a toliko je tupava da ne kuzi kako ju u ogledalu vidim ) kad joj
kazem da ne zelim fensi smensi pjer kurcevi kardin, guci i slicne okvire za
2500 kuna nego nesto normalno do 400-500 kuna, jer mi naocale ne trebaju za
preseravanje po cesti s necijim potpisom nego za povremeno koristenje,
obzirom na malu dioptriju.

Jos je gore sto to isto govno od opticarke ( ili trgovkinje, tko zna sta
je ) sigurno zaradjuje 3 puta manje od mene, a gleda me s visoka samo zato
jer ne zelim baciti 400 eura na okvire koje mi ona silom gura.

Rekoh, ciganluk !!


GothamChild

unread,
Jul 27, 2011, 10:32:02 AM7/27/11
to
On 27.7.2011. 13:43, Mika wrote:

> Jos je gore sto to isto govno od opticarke ( ili trgovkinje, tko zna sta
> je ) sigurno zaradjuje 3 puta manje od mene, a gleda me s visoka samo zato
> jer ne zelim baciti 400 eura na okvire koje mi ona silom gura.
>
> Rekoh, ciganluk !!

to si sve naravno njoj i njezinom nadredjenom objasnio kao i ovdje na
grupi?:)

Mika

unread,
Jul 27, 2011, 11:01:21 AM7/27/11
to

"GothamChild" <gotha...@gmail.com> wrote in message
news:j0p7gu$4v7$1...@localhost.localdomain...

Jesam. Kako si znao ?
Iako apsolutno nikakvog efekta nije imalo, niti ce imati, sve dok ne ostanu
bez posla i dok im drzava dozvoli ovakvo ponasanje.


Sanja

unread,
Jul 27, 2011, 1:34:53 PM7/27/11
to
On 27.7.2011. 13:43, Mika wrote:
> "Martin Buzancic"<m...@mb.mb> wrote in message

> Radi se o Ghetaldusu u Sisku i napirlitanoj zutoj bezobraznici koja okrece


> ocima ( a toliko je tupava da ne kuzi kako ju u ogledalu vidim ) kad joj
> kazem da ne zelim fensi smensi pjer kurcevi kardin, guci i slicne okvire za
> 2500 kuna nego nesto normalno do 400-500 kuna, jer mi naocale ne trebaju za
> preseravanje po cesti s necijim potpisom nego za povremeno koristenje,
> obzirom na malu dioptriju.

Ja sam nedavno radila nove nao�ale jer mi se stari okvir potrgao.
Vjerovao ili ne od svih ponu�enih okvira najjeftiniji je bio Gucci (ak
se tak pi�e) ... do�ao je 350 kn i jo� je k tome stvarno lijep tako da
sam ga izabrala.
Kad sam vidjela okvire od 1.500 pa i 2.000 kn zavrtilo mi se u glavi.
Kak da ne :/


Stalker

unread,
Jul 27, 2011, 2:18:40 PM7/27/11
to
On 27.7.2011. 12:16, viking wrote:
>>
>> Tako�er. Platio pregled dioptrije koji traje doslovno 5 minuta 100 kn.
>
> do�i u rijeku, pa �e� platiti 250kn. a ako �eli� sa uputnicom, onda se
> treba� prijaviti danas, da bi MO�DA do�ao na red u 11. mjesecu.
>
> bez komentara....

Da, nevjerovatne su im te guzve za obicno odredjivanje dioptrije.

Ako se dobro sjecam 250 kuna kosta specijalisticki pregled vida, ne znam
sto tocno obuhvaca. Ja sam platio 100 kuna odre�ivanje dioptrije i
fundus sto traje 5-10 minuta. I to sam isao samo da bih dobio
specijalisticki nalaz radi produzenja vozacke dozvole. Nadam se da te
nisu prevarili za tih 250 kuna samo za odre�ivanje dioptrije.

Dioptriju cu svakako ponovo izmjeriti u drugoj optici gdje imaju
suvremeniju opremu i vise vremena na raspolaganju, jednostavno ne
podnosim da me tretiraju kao na traci. Mjerenje dioptrije moze obaviti
svaki sposobiniji opticar, uz dobru opremu i bolje od specijaliste.

Stalker

unread,
Jul 27, 2011, 2:46:46 PM7/27/11
to
On 27.7.2011. 13:32, Martin Buzancic wrote:

> U zagrebu imas besplatan pregled u optici u kojoj kupujes naocale.
> Inace ghetaldus izbjegavam u sirokom luku.


U Ghetaldusu su mi odbili cijenu pregleda vida (100 kuna) od cijene
naocala koje sam uzeo kod njih. Fora je u tome �to nao�ale koje su
drugdje na primjer 1000 kuna, kod njih su u startu skuplje za cijenu
pregleda, dakle 1100 kuna. Ako odlu�i� uzeti nao�ale kod njih, dobije se
popust u iznosu cijene pregleda 100 kuna i na kraju si na istome :-)
To je navlaku�a da se kupe njihove precijenjene nao�ale i le�e. Vec vise
godina naru�ujem nao�ale i le�e iz internet trgovina u UK i do 70%
jeftinije i vrlo sam zadovoljan. Sve sto mogu, narucujem preko neta
(Ebay i drugi). Bahatim i bezobraznim trgovcima ne dam ni lipe. S druge
strane, rado cu platiti nesto vise ako zauzvrat dobijem kvalitetnu i
detaljnu uslugu. Kvalitetu je danas te�ko prona�i. Ne pada mi na pamet
pla�ati ne�iju bahatost i nestru�nost, i troznamenkaste mar�e za
komadi�e plastike.

Stalker

unread,
Jul 27, 2011, 2:54:43 PM7/27/11
to
On 27.7.2011. 13:43, Mika wrote:

> Ja sam pregled napravio u bolnici. No nije sporan taj pregled, nego doslovno
> cerekanje u facu i ciganluk.
> Kao da kupujes Pavlovicevu mast, i ukoliko ju placa drzava onda je 25 kuna,
> a ukoliko placas gotovinom onda je 90 kuna.

Upravo to...

> Radi se o Ghetaldusu u Sisku i napirlitanoj zutoj bezobraznici koja okrece
> ocima ( a toliko je tupava da ne kuzi kako ju u ogledalu vidim ) kad joj
> kazem da ne zelim fensi smensi pjer kurcevi kardin, guci i slicne okvire za
> 2500 kuna nego nesto normalno do 400-500 kuna, jer mi naocale ne trebaju za
> preseravanje po cesti s necijim potpisom nego za povremeno koristenje,
> obzirom na malu dioptriju.
>
> Jos je gore sto to isto govno od opticarke ( ili trgovkinje, tko zna sta
> je ) sigurno zaradjuje 3 puta manje od mene, a gleda me s visoka samo zato
> jer ne zelim baciti 400 eura na okvire koje mi ona silom gura.
>
> Rekoh, ciganluk !!

Imam slicno iskustvo. Ocito u Ghetaldusu postoji iznadprosjecni broj
bahatih "trgovaca". Nisu jedini ali su iznadprosjecni po tom pitanju.

zeko

unread,
Jul 27, 2011, 3:21:18 PM7/27/11
to

"Stalker" <stal...@live.com> wrote in message
news:j0pmih$3sn$1...@ss408.t-com.hr...

>
>
> Fora je u tome �to nao�ale koje su drugdje na primjer 1000 kuna, kod njih
> su u startu skuplje za cijenu pregleda, dakle 1100 kuna. Ako odlu�i� uzeti
> nao�ale kod njih, dobije se popust u iznosu cijene pregleda 100 kuna i na

> kraju si na istome :-)

> To je navlaku�a da se kupe njihove precijenjene nao�ale i le�e.

pa ako si na istome kao sto kazes u cemu je fora i navlakusa....jednako te
financijski ispadne a istu stvar dobijes???

Djuro

unread,
Jul 28, 2011, 1:01:20 AM7/28/11
to
A kaj se svi toliko pjenite radi gluposti? Ko da je Getaldus jedini u hr
koji prodaje naocale. Ja sam prije par godina trebao naocale za rad na
kompu i obisao sam sve sto sam mogao naci od getaldusa do svih mogucih
ocnih klinika i prikupio ponude. Na kraju sam sve obavio kod jednog
privatnika. Pregled besplatan u 3-4 minute, i naocale za cca 900 kn. Ne
sjecam se tocno gdje je to bilo, ali bio sam zadovoljan uslugom i
omjerom cijena/kvaliteta.

viking

unread,
Jul 28, 2011, 7:00:06 AM7/28/11
to
Stalker tvrdi sljede�e:

ne, ne. lije�nik im dolazi srijedom, i utvr�uje dioptriju. nikakav
specijalisti�ki pregled!? kad smo kod pregleda, nikada mi nisu bolje
odredili dioptriju nego u poliklinici u rijeci. i to nije bio pregled od 5
minuta, nego valjda pola sata. sve mogu�e kombinacije, "jel' sada bolje
vidi� ili sada", pa tako desetak puta. za le�e isto tako. a najgore je bilo
kod privatnika koji mi je napenalio nekakav dalekozor na nos i "odredio"
dioptriju. naravno, opalio me za okvire i stakla, toliko da sam nakon pet
dana morao i�i tra�iti nova. nikad vi�e na naj na�in odre�ivati dioprtiju.
btw, stalker, u postu iznad, ka�e� da naru�uje� le�e izvana. ima� kakvu
preporuku, link? do sada nisam mislio �ak i to kupovati preko neta...


da sad ne odgovaram na ve postove, djuro lijepo ka�e, nije ghetaldus
jedini. obi�i par opti�ara, vidjeti gdje se �to nudi i odabrati ono �to ti
pa�e.

Stalker

unread,
Jul 28, 2011, 2:03:43 PM7/28/11
to
On 28.7.2011. 13:00, viking wrote:

> ne, ne. lije�nik im dolazi srijedom, i utvr�uje dioptriju. nikakav
> specijalisti�ki pregled!? kad smo kod pregleda, nikada mi nisu bolje
> odredili dioptriju nego u poliklinici u rijeci. i to nije bio pregled od 5
> minuta, nego valjda pola sata. sve mogu�e kombinacije, "jel' sada bolje
> vidi� ili sada", pa tako desetak puta. za le�e isto tako. a najgore je bilo
> kod privatnika koji mi je napenalio nekakav dalekozor na nos i "odredio"
> dioptriju. naravno, opalio me za okvire i stakla, toliko da sam nakon pet
> dana morao i�i tra�iti nova. nikad vi�e na naj na�in odre�ivati dioprtiju.
> btw, stalker, u postu iznad, ka�e� da naru�uje� le�e izvana. ima� kakvu
> preporuku, link? do sada nisam mislio �ak i to kupovati preko neta...
>
>
> da sad ne odgovaram na ve postove, djuro lijepo ka�e, nije ghetaldus
> jedini. obi�i par opti�ara, vidjeti gdje se �to nudi i odabrati ono �to ti
> pa�e.

Po njihovom cjeniku odre�ivanje dioptrije - lije�ni�ki pregled vida
(visus) ko�ta 100 kn (obavlja ga dr. med. spec.). Koliko se sje�am, 250
kuna ko�taju pregledi s mjerenjem o�nog tlaka i prvi pregled za
kontaktne le�e... nikako utvr�ivanje dioptrije.

U poliklinici u Rijeci sam bio jedanput i ne mogu se po�aliti ali niti
pohvaliti, ali sasvim je druga pri�a u poslovnici u mom gradu.

�to se ti�e privatnika, kao �to ka�e�, ima ih svakakvih i treba dobro
paziti gdje se ide. Najgori su mali privatnici i obrtnici koji samo
izmjere dioptriju na tom "dalekozoru". Ina�e se aparat zove kompjuterski
refraktometar i samo pribli�no odre�uje dioptriju, koju je obavezno
potrebno pregledom dodatno provjeriti. Ne znam da li kod nas dioptriju
mo�e mjeriti opti�ar ili mo�e samo lije�nik.

Najsigurniji su ve�i opti�arski lanci, na promjer u Trstu znam oti�i u
lanac Avanzi u skoro svakom trgova�kom centru, bez najave, gu�ve su
rijetke a opti�ari dosta stru�ni. Cijene su povoljne i uvijek su neke
promocije i akcije. Kod malih opti�ara i�ao bih jedino na dobru preporuku.

Stalker

unread,
Jul 28, 2011, 2:06:47 PM7/28/11
to
On 28.7.2011. 7:01, Djuro wrote:

> A kaj se svi toliko pjenite radi gluposti? Ko da je Getaldus jedini u hr
> koji prodaje naocale. Ja sam prije par godina trebao naocale za rad na
> kompu i obisao sam sve sto sam mogao naci od getaldusa do svih mogucih
> ocnih klinika i prikupio ponude. Na kraju sam sve obavio kod jednog
> privatnika. Pregled besplatan u 3-4 minute, i naocale za cca 900 kn. Ne
> sjecam se tocno gdje je to bilo, ali bio sam zadovoljan uslugom i
> omjerom cijena/kvaliteta.

Pa kad su najveci i najpoznatiji, a s druge strane, iznenadjuju
kolicinom ciganluka i odnosom prema kupcu. A većina liječnika
preporučuje Ghetaldus.

Stalker

unread,
Jul 28, 2011, 2:18:40 PM7/28/11
to
On 28.7.2011. 13:00, viking wrote:


> btw, stalker, u postu iznad, ka�e� da naru�uje� le�e izvana. ima� kakvu
> preporuku, link? do sada nisam mislio �ak i to kupovati preko neta...

Za le�e preporu�am www.hamerlik.com, �alju iz Poljske uz par eura po�tarine.
Za primjer, le�e koje kod nas do�u od 400 do 500 kn ("Soflens 59", dvije
kutije) u tom Hamerliku ima� za 22 eura plus 3 eura po�tarine, a to je
185 kuna. Dvije kutije.

Mo�e biti problem carina, ali meni nisu jo� nijednom zaustavili paket s
le�ama. Navodno je zabranjen uvoz istih. Navedeni Hamerlik vra�a iznos
umanjen za po�tarinu ako carina vrati paket. No, pitanje je da li se
radi o lijeku ili medicinskom pomagalu (poput nao�ala). Uvoz lijekova je
zabranjen, a medicinskih pomagala nije.

Kenny

unread,
Jul 28, 2011, 3:00:38 PM7/28/11
to
On 27.7.2011. 19:34, Sanja wrote:
> On 27.7.2011. 13:43, Mika wrote:

> Ja sam nedavno radila nove naočale jer mi se stari okvir potrgao.
> Vjerovao ili ne od svih ponuđenih okvira najjeftiniji je bio Gucci (ak
> se tak piše) ... došao je 350 kn i još je k tome stvarno lijep tako da
> sam ga izabrala.

Svi ti okviri dolaze iz iste tvornice u Italiji za 5-10 EUR u nabavi :)

Kenny

unread,
Jul 28, 2011, 3:05:23 PM7/28/11
to
On 26.7.2011. 19:55, Mika wrote:
> Ukratko, dodjem kupiti nove naocale s dioptrijom, a bezobrazna baba kaze
> ovako.
>
> Potpuno ista stakla koja financira HZZO kostaju 25 kuna komad, a kad placam
> gotovinom iz svojega dzepa, kostaju 90 kuna/komad.
> Jos bi i pregrmio da je par % vise iz ne znam kojih razloga, jer , pazi ovo,
> placam jebenom gotovinom, ali 360 % veca cijena po staklu, ukoliko dajem
> cash !! Bravo cigani iz Ghetaldusa.

Koliko se sjecam prica je ipak malo vise pushing prema njihovoj strani,
a ne prema gulioni kupca - HZZO vec koje desetljece daje neku mizeriju
za stakla i socijala okvire (koju placa sa min. pola godine kasnjenja) u
iznosu koji ne pokriva cak niti to smece.

Zato svi opticari svjesno idu u pushing jer kad ti covjek vec dode s
receptom i kad vidi sto moze dobiti s tim papiricem rade nadoplati za
nesto bolja stakla i okvir koji lici na nesto - konacan iznos se umanji
za vrijednost "recepta".

Tako je barem bilo prije koje desetljece, a koliko vidim HZZO jos uvijek
daje istu lovu za stakla kao i onda :)

Mika

unread,
Jul 28, 2011, 3:08:38 PM7/28/11
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:j0sbn9$r2r$3...@ss408.t-com.hr...

> On 27.7.2011. 19:34, Sanja wrote:
>> On 27.7.2011. 13:43, Mika wrote:
>
>> Ja sam nedavno radila nove nao�ale jer mi se stari okvir potrgao.
>> Vjerovao ili ne od svih ponu�enih okvira najjeftiniji je bio Gucci (ak
>> se tak pi�e) ... do�ao je 350 kn i jo� je k tome stvarno lijep tako da

>> sam ga izabrala.
>
> Svi ti okviri dolaze iz iste tvornice u Italiji za 5-10 EUR u nabavi :)
>

Luxottica ??
Vjerojatno si u pravu, obzirom da drzi valjda sve brandove koji nesto
vrijede :)


Kenny

unread,
Jul 28, 2011, 3:11:51 PM7/28/11
to
On 28.7.2011. 21:08, Mika wrote:
> "Kenny"<and...@seronja.com> wrote in message
> news:j0sbn9$r2r$3...@ss408.t-com.hr...

>


> Luxottica ??
> Vjerojatno si u pravu, obzirom da drzi valjda sve brandove koji nesto
> vrijede :)

Pokusavao sam se sjetiti (izhlapio) ali zvuci poznato :)
Znam da su moji poznanici opticari cesto pohodili te krajeve (prije ere
kineskih laznjaka) i dan kasnije sve vrvi od poznatih brandova :))

Mika

unread,
Jul 28, 2011, 3:13:05 PM7/28/11
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:j0sc07$s29$1...@ss408.t-com.hr...

Stos je u tome kaj sam ja ionako uzimao nove okvire kod njih, ali pozelim
jos jedne iste takve sa istim staklima.
Necu valjda ispasti toliki magarac i dati 130 kuna vise samo zato sto placam
ja a ne hzzo ?!?!?
Koliko im je isplativo ici u takav gubitak, pa hrpa ljudi radi cvike preko
hzzo?

Mika

unread,
Jul 28, 2011, 3:16:29 PM7/28/11
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:j0scca$sj8$2...@ss408.t-com.hr...

to bi bilo to :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Luxottica

Srecom da me baba napigala pa sam odustao od Ghetaldusovih naocala na kojima
flaks za pecanje drzi staklo i za manje novaca kupio postene okvire .


Kenny

unread,
Jul 28, 2011, 3:18:16 PM7/28/11
to
On 28.7.2011. 21:16, Mika wrote:
> "Kenny"<and...@seronja.com> wrote in message

> to bi bilo to :)


> http://en.wikipedia.org/wiki/Luxottica
>
> Srecom da me baba napigala pa sam odustao od Ghetaldusovih naocala na kojima
> flaks za pecanje drzi staklo i za manje novaca kupio postene okvire .

:))

Kenny

unread,
Jul 28, 2011, 3:20:52 PM7/28/11
to

Jebga, to je po svim pravilima damping ali da ne primaju recepte mogli
bi slobodno staviti kljuc u bravu. Ovako je to uracunat rizik.

> Koliko im je isplativo ici u takav gubitak, pa hrpa ljudi radi cvike preko
> hzzo?

Danas, ali u neka sretnija vremena je mojoj opticarki ladica s deset
socijala okvira znala izdrzati i koju godinu :)

Stalker

unread,
Jul 28, 2011, 3:24:43 PM7/28/11
to
On 27.7.2011. 21:21, zeko wrote:

>> Fora je u tome �to nao�ale koje su drugdje na primjer 1000 kuna, kod njih
>> su u startu skuplje za cijenu pregleda, dakle 1100 kuna. Ako odlu�i� uzeti
>> nao�ale kod njih, dobije se popust u iznosu cijene pregleda 100 kuna i na


>> kraju si na istome :-)

>> To je navlaku�a da se kupe njihove precijenjene nao�ale i le�e.


>
> pa ako si na istome kao sto kazes u cemu je fora i navlakusa....jednako te
> financijski ispadne a istu stvar dobijes???

Pa popust je lazni. Mozda nisam bio jasan. Skuplji su. Iste lece kod
drugih opticara kostaju 400 kn, na internetu 120 kn, a kod njih 500 kn,
a uz taj "popust" 400 kn (plus 100 kn za pregled - mozda nisam bio
jasan, pregled placas posebno!). Tehnicki gledano, to je popust, ali
zapravo nije jer imaju namjerno skuplji proizvod da bi dali "popust"
(wow). Istina, tu dobijes i jedan sumnjivo brzi pregled vida po sistemu
"na traci" uz mnogo zivciranja, guzve i cekanja u redu. Mislim da radnom
covjeku dvosatno cekanje usred radnoga dana i gubljenje zivaca vrijedi
vise od sto kuna "popusta". Razumio bih da se radi o drzavnoj ustanovi,
ali radi se o privatnom poduzecu. Mozda najvise od svega me smeta taj
pristup musterijama. Zgrcni lovu (vise bolesnika vise love) a to sto ce
jadnik nositi krivu dioptriju sljedece dvije godine, to nije njihov problem.
Nije da optuzujem trgovce/doktore (ima svakakvih), ocito je takva
politika firme na vrhu.
Ako mijenjas lece svakih par mjeseci, neces ponavljati pregled jer nema
smisla, pa te lece kostaju 500 kn (ako si naivan i ne informiras se pa
nastavis kupovati kod njih). Ajde da su jeftini i losi ili dobri i
skupi, ali oboje, to je rijetka kombinacija.

Kod mog opticara pregled je gratis uz kupovinu leca ili naocala i traje
duze od 5-7 minuta. Lece uvijek kostaju 400 kn. Nema smjesnih "popusta"
na precijenjene proizvode. Naocale se izradjuju na licu mjesta u roku
sat vremena. Nema guzvi, cekanja u redu, bahatosti i "popusta".

Stalker

unread,
Jul 28, 2011, 3:31:51 PM7/28/11
to
On 28.7.2011. 21:00, Kenny wrote:

>> Ja sam nedavno radila nove naočale jer mi se stari okvir potrgao.
>> Vjerovao ili ne od svih ponuđenih okvira najjeftiniji je bio Gucci (ak
>> se tak piše) ... došao je 350 kn i još je k tome stvarno lijep tako da
>> sam ga izabrala.
>
> Svi ti okviri dolaze iz iste tvornice u Italiji za 5-10 EUR u nabavi :)

Upravo tako, nema velike razlike u okvirima kao ni među idiotima koji su
spremni platiti neko precijenjeno ime.

Ono u čemu se definitivno naočale razlikuju jesu stakla odnosno
materijali - polimeri, razni premazi od kojih se izrađuju.

Kenny

unread,
Jul 28, 2011, 3:40:36 PM7/28/11
to

Tocno, sto se tice idiota - ne vidim nista spornog budali uzeti novce :)

Stalker

unread,
Jul 28, 2011, 6:11:12 PM7/28/11
to
On 28.7.2011. 21:40, Kenny wrote:

>>> Svi ti okviri dolaze iz iste tvornice u Italiji za 5-10 EUR u nabavi :)
>>
>> Upravo tako, nema velike razlike u okvirima kao ni među idiotima koji su
>> spremni platiti neko precijenjeno ime.
>>
>> Ono u čemu se definitivno naočale razlikuju jesu stakla odnosno
>> materijali - polimeri, razni premazi od kojih se izrađuju.
>
> Tocno, sto se tice idiota - ne vidim nista spornog budali uzeti novce :)

Evolucija na djelu.

viking

unread,
Jul 29, 2011, 5:06:28 AM7/29/11
to
Stalker tvrdi sljede�e:

>
> Po njihovom cjeniku odre�ivanje dioptrije - lije�ni�ki pregled vida
> (visus) ko�ta 100 kn (obavlja ga dr. med. spec.). Koliko se sje�am, 250
> kuna ko�taju pregledi s mjerenjem o�nog tlaka i prvi pregled za
> kontaktne le�e... nikako utvr�ivanje dioptrije.

to je informacija od pro�log tjedna, zvao sam gh. u rijeci, i dobio
podatak: srijedom prijepodne, 250kn. samo dioptrija.

nitko nije spominjao (niti sam o�ekivao) ne�to vi�e.

viking

unread,
Jul 29, 2011, 5:06:52 AM7/29/11
to
Stalker tvrdi sljede�e:

> On 28.7.2011. 13:00, viking wrote:
>
>> btw, stalker, u postu iznad, ka�e� da naru�uje� le�e izvana. ima� kakvu
>> preporuku, link? do sada nisam mislio �ak i to kupovati preko neta...
>
> Za le�e preporu�am www.hamerlik.com, �alju iz Poljske uz par eura po�tarine.
> Za primjer, le�e koje kod nas do�u od 400 do 500 kn ("Soflens 59", dvije
> kutije) u tom Hamerliku ima� za 22 eura plus 3 eura po�tarine, a to je
> 185 kuna. Dvije kutije.

hvala, pogledat �u.

Matija Nalis

unread,
Aug 5, 2011, 11:23:06 AM8/5/11
to
On Wed, 27 Jul 2011 20:46:46 +0200, Stalker <stal...@live.com> wrote:
> U Ghetaldusu su mi odbili cijenu pregleda vida (100 kuna) od cijene
> naocala koje sam uzeo kod njih. Fora je u tome �to nao�ale koje su
> drugdje na primjer 1000 kuna, kod njih su u startu skuplje za cijenu
> pregleda, dakle 1100 kuna. Ako odlu�i� uzeti nao�ale kod njih, dobije se
> popust u iznosu cijene pregleda 100 kuna i na kraju si na istome :-)
> To je navlaku�a da se kupe njihove precijenjene nao�ale i le�e. Vec vise
> godina naru�ujem nao�ale i le�e iz internet trgovina u UK i do 70%
> jeftinije i vrlo sam zadovoljan.

Moze preporuka gdje kupujes u UK?

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Jakov Sosic

unread,
Aug 5, 2011, 1:04:09 PM8/5/11
to
On Fri, 05 Aug 2011 17:23:06 +0200, Matija Nalis wrote:

> On Wed, 27 Jul 2011 20:46:46 +0200, Stalker <stal...@live.com> wrote:
>> U Ghetaldusu su mi odbili cijenu pregleda vida (100 kuna) od cijene

>> naocala koje sam uzeo kod njih. Fora je u tome što naočale koje su


>> drugdje na primjer 1000 kuna, kod njih su u startu skuplje za cijenu

>> pregleda, dakle 1100 kuna. Ako odlučiš uzeti naočale kod njih, dobije


>> se popust u iznosu cijene pregleda 100 kuna i na kraju si na istome :-)

>> To je navlakuša da se kupe njihove precijenjene naočale i leće. Vec
>> vise godina naručujem naočale i leće iz internet trgovina u UK i do 70%


>> jeftinije i vrlo sam zadovoljan.
>
> Moze preporuka gdje kupujes u UK?

I mene zanima...

--
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we loose.

Daniel Spiljar

unread,
Aug 26, 2011, 2:08:09 PM8/26/11
to
In article <slrnj3o2mq.n8...@eagle102.home.lan>,
Matija Nalis <mnali...@voyager.hr> writes:

> On Wed, 27 Jul 2011 20:46:46 +0200, Stalker <stal...@live.com> wrote:
>> U Ghetaldusu su mi odbili cijenu pregleda vida (100 kuna) od cijene

>> naocala koje sam uzeo kod njih. Fora je u tome što naočale koje su

>> drugdje na primjer 1000 kuna, kod njih su u startu skuplje za cijenu

>> pregleda, dakle 1100 kuna. Ako odlučiš uzeti naočale kod njih, dobije se

>> popust u iznosu cijene pregleda 100 kuna i na kraju si na istome :-)

>> To je navlakuša da se kupe njihove precijenjene naočale i leće. Vec vise

>> godina naručujem naočale i leće iz internet trgovina u UK i do 70%

>> jeftinije i vrlo sam zadovoljan.
>
> Moze preporuka gdje kupujes u UK?

Vjerojatno Specsavers, Matija. Imaju biznis i u Svedskoj te sam
prezadovoljan njihovim cijenama i uslugom. ;)

--
turbo/APC

Matija Nalis

unread,
Sep 10, 2011, 5:50:43 AM9/10/11
to
tja, OP se ne javlja... Evo da se ja javim.

Nije UK, ali http://www.zennioptical.com/ su dobri. Dobar i jednostavan
izbor okvira (ima i AJAX support da mozes probati virtualno kako bi ti
stajao koji okvir).

Cijene su od $6 do $46 za osnovni paket (ovisan o okviru), a koji ukljucuje
okvir, index 1.50 ili 1.57 (korekcijske ili ne) lece, antiscratch i UV
zastitu, kutijicu i microfiber krpicu :)

I dodatni featuri zvuce ok, AR premaz sa obje strane je $5, koliko je i ako
zelis da lece budu obojane/zatamljene (10% ili 80%). Magnetne clip-on 80%
shades su extra $4. Upgrade na fotokromatske je $19, a na recimo
Polycarbonate index 1.59 *progresivne* lece je $39.

Cak je i shipping prihvatljiv, $9.95 sa trackingom stize za oko 2 tjedna.

Ukratko ako malo pobrowsas kaj ti se svidja, sve skupa mozes dobiti dobre
naocale sa lijepim okvirom po zelji sa antirefleksivnim unutarnjim i
vanjskim premazom i UV i antiscratch zastitom, te sa dodatnim magnetskim
clip-on polariziranim shadeovima - za ispod 200kn, sa ukljucenim shippingom
bilo gdje u svijet. Jos kad uracunas vrijeme i zivce koji nisi izgubio
lutajuci po gradu i trazeci kombinaciju koja nekak zgleda a ne kosta kao
tromjesecni najam stana dobio si ih dzabe :)

viking

unread,
Sep 10, 2011, 2:45:56 PM9/10/11
to
Matija Nalis tvrdi sljedeće:
> tja, OP se ne javlja... Evo da se ja javim.
>
> Nije UK, ali http://www.zennioptical.com/ su dobri. Dobar i jednostavan
> izbor okvira (ima i AJAX support da mozes probati virtualno kako bi ti
> stajao koji okvir).
>
> Cijene su od $6 do $46 za osnovni paket (ovisan o okviru), a koji ukljucuje
> okvir, index 1.50 ili 1.57 (korekcijske ili ne) lece, antiscratch i UV
> zastitu, kutijicu i microfiber krpicu :)
>
> I dodatni featuri zvuce ok, AR premaz sa obje strane je $5, koliko je i ako
> zelis da lece budu obojane/zatamljene (10% ili 80%). Magnetne clip-on 80%
> shades su extra $4. Upgrade na fotokromatske je $19, a na recimo
> Polycarbonate index 1.59 *progresivne* lece je $39.
>
> Cak je i shipping prihvatljiv, $9.95 sa trackingom stize za oko 2 tjedna.
>
> Ukratko ako malo pobrowsas kaj ti se svidja, sve skupa mozes dobiti dobre
> naocale sa lijepim okvirom po zelji sa antirefleksivnim unutarnjim i
> vanjskim premazom i UV i antiscratch zastitom, te sa dodatnim magnetskim
> clip-on polariziranim shadeovima - za ispod 200kn, sa ukljucenim shippingom
> bilo gdje u svijet. Jos kad uracunas vrijeme i zivce koji nisi izgubio
> lutajuci po gradu i trazeci kombinaciju koja nekak zgleda a ne kosta kao
> tromjesecni najam stana dobio si ih dzabe :)


zgodno. malo sam pročešljao po okvirima i da se izabrati.

samo da nije kakva bofl roba po tim cijenama...


--
VIKING @ ICQ : 30420399
VIKING @ MSN : viking....@gmail.com

svi imaju fotografsko pamćenje. samo neki nemaju film.

Goran UnreaL Krajnovic

unread,
Sep 10, 2011, 4:24:24 PM9/10/11
to
Matija Nalis <mnali...@voyager.hr> wrote:
> Nije UK, ali http://www.zennioptical.com/ su dobri. Dobar i jednostavan
> izbor okvira (ima i AJAX support da mozes probati virtualno kako bi ti
> stajao koji okvir).

Thanks, korisno i taman u pravo vrijeme naišlo! Isprobao i naručio jedan
okvir za probu.

--
UnreaL.
[ Standard disclaimers apply. Personal opinions only. May explode in fire. ]

sonja.st...@gmail.com

unread,
Aug 10, 2015, 2:24:50 AM8/10/15
to
Ne brini i u Brčkom (BH) su gnusni, valjda im je to tradicija!
0 new messages