Pobjeda !

Rolling T.

Neki dan kasno navecer vrtim ja tako po kanalima telke i naletim na
Zdravu TV i nekakvu kasnonocnu propovijed. Zaintrigirao me odmjereni i
uvjereni ton te ekipe koja je citala iz neke knjige, pa sam ih malo
prisluhnuo. Brzo sam shvatio da se ne radi o KC, nego o nekoj drugoj
varijanti shvacanja  krscanstva, po stavovima je zvucalo skoro pa
feministicko. No tek onda je postalo zanimljivo, likovi su (po
"porukama" koje navodno dobiva njihova prorocica Gabriela) mrtvi hladni
izjavili kako se vrag/sotona jos prije dvije godine bezuvjetno predao
"Bogu i Snagama Svjetla (skraceno valjda SS)", a sve preostalo zlo u
svijetu potice od demonskih dusha, ljudi koji su toliko ogrezli u zlu da
za njih nema spasa, pa dok cekaju propast pokusavaju upropastiti sto
vise drugih i povuci ih za sobom. Ne mogu reci da me to nije podsjetilo
na neke likove sto (jos) pisu ovuda (ruski trolovi, vucicevi spije
itd.). Ali posebno mi je bilo zao Mirsada ("Brata Andronicusa") koji jos
uvijek bije bitke protiv nevjernika, a ocito nije do njega stigla vijest
da je rat dobiven, da je vrijeme da si prikaci medalju i uziva pijuci
med i mlijeko iz potoka i grickajuci neke od tih letecih pilica ...

Branimir Maksimovic

Tchuj mi pali se samo dobro zabavaljamo, ali ljudi su ti koji tchine
zlotchine, mi samo nagovaramo :P

--

7-77-777
Evil Sinner!

The End Is Nigh_vasquez_

1.10.2021. u 9:04, Rolling T. piše:
Cuj to bi ti morao tu najbolje znati posto si deklarirani "devil worshiper".

Rolling T.

Aha. Kao sto rece Konfucije, pljuvacka i lazi uvijek pogadjaju onog tko
ih izgovori.

btw, uvijek zvucis toliko popishano da naprosto nisam siguran je li to
gogi skriven u mraku ili netko od onih turininih dronova sto jos nije
prezalio propast sektice

Rolling T.

On 1.10.2021. 11:27, Branimir Maksimovic wrote:

> Tchuj mi pali se samo dobro zabavaljamo, ali ljudi su ti koji tchine
> zlotchine, mi samo nagovaramo :P

E, da, samo sto te jezik odaje. Sto je to "zlochin" ? Da li hoces reci
da de facto prihvacas ljudski moral i etiku, odnosno sustav vrijednosti
? glede & unatoc "padu" ?  Ili si (ipak) samo nesretan covjek ?

Branimir Maksimovic

Pa ono ovozhavam oba aspekta, ne ljutim se ni na koga niti tangiram
ikoga, meni ovde LEPO :P

--

7-77-777
Evil Sinner!

Branimir Maksimovic

Oh kako ovo godi mojim demmonskimm ushima! :P

--

7-77-777
Evil Sinner!

Branimir Maksimovic

On 2021-10-01, Rolling T. <Roll...@tuc.muc.invalide> wrote:
Pa zlothcin je ubiti osim ako tako se ne NAREDI drugatchije.
Inacthce se svi reinkarniju |OdMAh.
Ako verujesh u REINKARNATICJU i ZAGROBNI ZHIVOT, ubistvo
je DOBRO nekad!

--

7-77-777
Evil Sinner!

Zeka_Peka

Zdravo živo Mirsade.

Rolling T.

On 1.10.2021. 20:04, Branimir Maksimovic wrote:

> Oh kako ovo godi mojim demmonskimm ushima! :P

Uz duzno postovanje prema tvojim fantazijama i kojemgod razlogu za njih,
da li je bas tako ? Demoni medju ljudima ne mogu dugo izdrzati a da ne
pocnu sipati otrov, pljuvacku i lazi. I to vrijedi od onih na vrhu (uzmi
Trumpa, recimo, kome su novinari izbrojili desetine tisuca javno
izrecenih lazi o lako provjerljivim stvarima) pa sve do sitnih demonskih
isprdaka koji se vuku po ovoj grupi. Plus naravno lako prepoznatljiv
smrad. Ne uklapas se, sorry.

Branimir Maksimovic

ZHIVEO!
Enlightenment is, when you realise that everything that happens to you is from
self beliefs good or bad, and when you realise that you transfer that to
others, buy convincing, good or bad, you start to convince in only good, or stop
completely, which is even better :P ME

--

7-77-777
Evil Sinner!

Branimir Maksimovic

[...]
JA sam PALI sa DOBROM DUSHOM :P

--

7-77-777
Evil Sinner!

Rolling T.

On 2.10.2021. 12:49, Branimir Maksimovic wrote:

> JA sam PALI sa DOBROM DUSHOM :P

Pa, ako je to zbilja tako to onda znaci da je i polazna vijest istinita,
zbilja je gotovo i stize "zlatno doba".  Pa se jos kao znak milosti
posalju takvi poput tebe da se valjda po zadnji put da jos jedna sansa
onima koji su skrenuli, ili im bar pruzi utjeha. Bilo kako bilo to znaci
da i ja nemam vise obaveza i mogu ici. Ne znam kakav je internet na
drugim planetama, ali pretpostavljam da cu i tamo mozda naletjeti na
tebe. Btw, tvoje javljanje na trumpovoj grupi je zbilja bio "nice
touch". Pa-pa.

Branimir Maksimovic

Ma samo kul, nastavi sa propovedi :P
NEtju da smetam. Dakle fora je da mislish da si *gori od drugih*,
tj da se ne nadvisujesh nad drugima i da mrzish lovu :P

--

7-77-777
Evil Sinner!

Rolling T.

On 4.10.2021. 17:13, Branimir Maksimovic wrote:

> Dakle fora je da mislish da si *gori od drugih*,
> tj da se ne nadvisujesh nad drugima i da mrzish lovu :P

Kako si ti dosao na tu doktrinu ? Jesi li mozda vec razdjelio siromasima
svu svoju imovinu ?

Branimir Maksimovic

Jesam 2000. Zadnjih 1600DEM sam bacio preko levog ramena za sretju
i krenuo da shetam ulicama i spavam napolju :P
No nisam znao da mogu DA ZATVARAJU JURODIVE :P

Zeka_Peka

On 4.10.2021 18:13, Branimir Maksimovic wrote:

> Ma samo kul, nastavi sa propovedi :P
> NEtju da smetam. Dakle fora je da mislish da si *gori od drugih*,
> tj da se ne nadvisujesh nad drugima i da mrzish lovu :P

TO je jeziva pederćina PUSHAGIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Branimir Maksimovic

Samo LJ|uBAV prema SVIMA±!