Proracunski kalkulator

fraGerrard

http://proracunskikalkulator.com

Jel netko probao vec?

nzanko

"fraGerrard" <frage...@nowhere.invalid> wrote in message
news:1bj7cnhcdv090$.adokzn8mcrdi.dlg@40tude.net...

> http://proracunskikalkulator.com
>
> Jel netko probao vec?

Da. Nije mogao spremiti, inace je zabavan, ustedio sam na vojsci i digao
poreze bogatima,
tako da je ispao manji od vladinog. :)

Darko_swl

Nov 22, 2010, 12:09:15 PM11/22/10
On 22.11.2010 15:52, nzanko wrote:
> "fraGerrard"<frage...@nowhere.invalid> wrote in message

> Da. Nije mogao spremiti, inace je zabavan, ustedio sam na vojsci i digao
> poreze bogatima,
I kak da sad ja imam volju postati bogat kad ti dižeš poreze bogatima.
E idem na socijalu!
:)
Pravi propagator antipoduzetničke klime!

Tommmo

Nov 22, 2010, 12:22:02 PM11/22/10

"Darko_swl" <9a3li_...@hamradio.hr> wrote in message

> I kak da sad ja imam volju postati bogat kad ti diľeą poreze bogatima.

> E idem na socijalu!
> :)
> Pravi propagator antipoduzetničke klime!

Ali zato se nece ni drugi moci obogatiti, zar ti to nije dovoljna
satisfakcija? Kakva korist od bogatstva ako ce uvijek biti jos bogatijih?!

Darko_swl

Nov 22, 2010, 12:33:12 PM11/22/10
On 22.11.2010 18:22, Tommmo wrote:
> "Darko_swl"<9a3li_...@hamradio.hr> wrote in message

> Ali zato se nece ni drugi moci obogatiti, zar ti to nije dovoljna
> satisfakcija? Kakva korist od bogatstva ako ce uvijek biti jos bogatijih?!

Bolje i to nego siromašni i još siromašniji!
:)
Kod nas je na snazi "Superhik" pravilo.
Uzeti siromašnima da bi dao bogatima.
:)

Tommmo

Nov 22, 2010, 12:53:20 PM11/22/10

> Kod nas je na snazi "Superhik" pravilo.
> Uzeti siroma�nima da bi dao bogatima.
> :)

Ma da je barem Superhik. A ne "SuperKafka". Superhik ti uzme samo lovu a ovi
te jos natjeraju da raznosis papire po kancelarijama i trpis sarkazam.

nzanko

Nov 22, 2010, 1:44:04 PM11/22/10

"Tommmo" <nos...@no.hr> wrote in message news:ice8po$sc7$1...@ss408.t-com.hr...
Nije stvar u tome, nego drukcije je tesko ici nize od vlade. A i otpustio
sam desetak tisuca. ;)

nzanko

Nov 22, 2010, 1:44:47 PM11/22/10

"Tommmo" <nos...@no.hr> wrote in message news:iceake$2ub$1...@ss408.t-com.hr...

> "Darko_swl" <9a3li_...@hamradio.hr> wrote in message

> Ma da je barem Superhik. A ne "SuperKafka". Superhik ti uzme samo lovu a
> ovi te jos natjeraju da raznosis papire po kancelarijama i trpis sarkazam.
A valjda i plate nesto tako tezak posao? ;)

nzanko

Nov 22, 2010, 1:42:57 PM11/22/10

> [...]

> E idem na socijalu!
> :)
> Pravi propagator antipoduzetničke klime!

Nisam im sve uzeo, nekih 30% ;)

Hans Wolfenstein

Nov 22, 2010, 2:35:41 PM11/22/10
On 22.11.2010 10:37, fraGerrard wrote:
> http://proracunskikalkulator.com
>
> Jel netko probao vec?

15.377.188.040 pod "ostalo". :) A u objašnjenju sve i svašta pod čega
se može utrpati - sve i svašta.

To me podsjeća na ono u "Independence day" kada je predsjednik pitao
"tko je financirao ovaj objekt" a glavni znanstvenik mu kaže: "što,
mislite da čekić stvarno košta 800 USD".

Ili na financiranje KGB kada Politbiro na mjesto iznosa trškova stavi
samo tri upitnika. Ha, jebo te. Varijable su uvijek OK da se objasne
"troškovi."

Najprije sam ukinuo lovu koja ide u BiH. Već su dobro izgradili business
na hrvatskom novcu. Kao i broj zaposlenih u državnim upravama i lokalnim
upravama- plaće sam im ostavio kakve jesu.

Kapitalne pomoći da ali neka ih zinjantropi nauče kontrolirati pa ih
neće trebati smanjivati.

No ono što je najvažnije nije sam proračun nego koliko se mulja u okviru
svake stavke i kolika je količina novca preusmjerena u privatni džep
iako je službeno "oprana".

Ovo je izvrsna aplikacija ali to nije stvarna rapodjela novca. U
stvarnom svijetu milijarde nestaju ali su oprane i raspodijeljene pod
razne stavke (obrana, "ostale subvencije" - imena stavaka su široko
definirana i ut se može utrpati grdna lova).

Naćalost, to ne vidimo. Netko će objaviti naćim praunucima kada ovi svi
udare qrcem u ledinu i nitko im više ništa ne bude mogao.

Mario Orsolic

"fraGerrard" <frage...@nowhere.invalid> wrote in message
> http://proracunskikalkulator.com
> Jel netko probao vec?

Nisam, ali ima li tamo opcija da se prihoduje milja kuna za koju je autor
aplikacije prevario drzavu ?

Trollin'n'Tumblin

Nov 23, 2010, 12:29:53 PM11/23/10
On 22.11.2010 19:42, nzanko wrote:
> "Darko_swl"<9a3li_...@hamradio.hr> wrote in message

> Nisam im sve uzeo, nekih 30% ;)

kozmicka pravda bi bila da
vlast od tih novaca osnuje agenciju
za borbu protiv uzgoja i koristenja marihuane

Darko_swl

Nov 23, 2010, 1:58:15 PM11/23/10

I one koji sade du'an a ne kuruzu u zatvor!
:)

nzanko

Nov 23, 2010, 2:13:11 PM11/23/10

"Trollin'n'Tumblin" <T...@troll.land> wrote in message

> kozmicka pravda bi bila da
> vlast od tih novaca osnuje agenciju
> za borbu protiv uzgoja i koristenja marihuane

Nema tamo te stavke.

nzanko

Nov 23, 2010, 2:13:35 PM11/23/10

> I one koji sade du'an a ne kuruzu u zatvor!
> :)

Goljak ;)