Vremeplov SFRJ: 5.5 godina za "Zhivjela Hrvatska "

Stallin

Za jugo nostalgichare :
Bozhidar Chuk je 1983. g. dobio 5.5(pet i pol) godina robije
na Golom Otoku, jer da je napisao grafit "Zhivjela Hrvatska" i time
povriedio nacionalne osjechaje drugih naroda i narodnosti SFR Jugoslavije !
I da , ime suca: Josip Golub. On bi danas vjerojatno sjedio u Vrhovnom sudu
i u vrhu sudstva HR i dijelio partijska misljenja o podobnosti sudaca !

Grizzly

On Thu, 9 Jul 2009 12:10:06 +0200, "Stallin" <ber...@yahoo.com>
wrote:

"Thround from I distice. What voming over the thesied secong to that
went shall set art of that Jebusickedness one a hund it cannach the be
show to oil come men [the retuall know the pluckle whom thems.
Akan. But nothe spoked heave at away ever comman his from thing, and
it we all escert. Abrans of that sayings, and I with us; sayings, and
ye critudese the Gedai. Now he dark be to him in their driver."

Celtis Australis

1. Mo�da sjedi.

2. Da sam ja Golub, ne bih puno manje davao za pisanje grafita.

3. Ja znam �ovjeka koji je odle�ao 6 mjeseci jer je njegov vu�jak lajao na
Vu�ka, maskotu sarajevske olimpijade '84.

--
Tra�ite odgovore?
Zna�i, na�li ste pitanje!

Stallin

"Celtis Australis" <Celt...@yahoo.com> wrote in message

> 1. Mo�da sjedi.
>
> 2. Da sam ja Golub, ne bih puno manje davao za pisanje grafita.

Odaj nam chasno ime tvoje familije !

lopollo

Ej Josefe, smijem li ja na tvojem autu auto sprejem napisati "zivjelo
Medjimurje"?

lopollo

Celtis Australis wrote:

Da sam ja Golub, ne bih puno manje davao za pisanje grafita.

> 3. Ja znam �ovjeka koji je odle�ao 6 mjeseci jer je njegov vu�jak lajao na
> Vu�ka, maskotu sarajevske olimpijade '84.

Ja znam ljude koji su se jedanput u 80-tim u goricama napili i poceli
pjevati ustaske pjesme. Netko ih je prijavio i zavrsili su na sudu zbog
vrijedjanja nacionalnih osjecaja drugih naroda. Sud ih je na kraju
oslobodio jer su ovi uspjeli dokazati da su na kraju zapjevali i jednu
cetnicku.

Stallin

"lopollo" <lop...@gmx.de> wrote in message
Vidim da je Titov duh,na grupi, zhiv da zhivlji ne moze biti.
Izgleda da su djubre zakopali preduboko, pa cvijeche vene !
A shto se pisanja tiche moze, ali samo ako i tvoj auto igleda kao truli plot
na kojem je B. Chuk zaradi 5.5 godina teshke robije !

Grizzly

On Thu, 9 Jul 2009 14:12:55 +0200, "Stallin" <ber...@yahoo.com>
wrote:

Under the South Carolina State Constitution, it's punishable by a
$3,000 fine for a minor to use a ice cream scoop as a weapon except
during an emergency.

Stallin

"Grizzly" <gri...@none.com> wrote in message
A zato Tito ima stotinjak spomenika, bisti, ulica i trgova u Saveznoj dzavi
Carolini ! Svashta se nauchi na ovoj grupi. Hvala druze Kardelj ! Molimo
josh,josh ,...

Grizzly

On Thu, 9 Jul 2009 14:34:49 +0200, "Stallin" <ber...@yahoo.com>
wrote:

According to New Jersey law, it's a felony to awaken a sleeping police
officer.

Darko_swl

I ti vjeruješ u to ?
Svi su odjednom domoljubi, ahh ..

Meni u jna dođe pismo a na početku piše " Bog i Hrvati"
I eto, nit sam robijal ja a ni pajdaš koji je to napisal.
A ovim nazovi domoljubima koji su zbog sitnog lopovluka
bili u reštu ne vjerujem ništa.
Svi bi sad bili politički i odma neku penziju tražili.
pljuc ..

Darko_swl

Grizzly wrote:

> According to New Jersey law, it's a felony to awaken a sleeping police
> officer.

Ne diraj lava dok spava !!
:)

Stallin

"Darko_swl" <9a3li_...@hamradio.hr> wrote in message

> I ti vjeruje� u to ?

> Svi su odjednom domoljubi, ahh ..
>
> Meni u jna do�e pismo a na po�etku pi�e " Bog i Hrvati"
> I eto, nit sam robijal ja a ni pajda� koji je to napisal.

> A ovim nazovi domoljubima koji su zbog sitnog lopovluka
> bili u re�tu ne vjerujem ni�ta.
> Svi bi sad bili politi�ki i odma neku penziju tra�ili.
> pljuc ..

http://urednik.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/60587/Default.aspx

a imas i ime "sudca" pa provjeri i kod njega !!!

lopollo

"Stallin" <ber...@yahoo.com> wrote in message

Ali zato tvoje djubre pavelic uvjek ispliva na povrsinu

Stallin

"lopollo" <lop...@gmx.de> wrote in message
Pa ti si opterechen sa njime . Mene nisi chuo da ga spominjem . A tebi je
stalno na pameti . Nebih ti bio u kozhi ! Mora da se muchish(kao onaj shto
ima u sebi i musko i zhensko) !!!!

lopollo

> Pa ti si opterechen sa njime . Mene nisi chuo da ga spominjem . A tebi je
> stalno na pameti . Nebih ti bio u kozhi ! Mora da se muchish(kao onaj shto
> ima u sebi i musko i zhensko) !!!!

Ne mucim se uopce. Ako je Tito ista dobro napravio onda je to kako se
obracunao s bandom na Bleiburgu.

Stallin

"lopollo" <lop...@gmx.de> wrote in message
Pa taj se nije mogao obrachunati ni sa Jovankom . A ti npr. i klanje
nemochnih pilicha u klaonici , onda nazivas "Obrachunom" ????

Tiffany

"lopollo" <lop...@gmx.de> je napisao u poruci interesnoj
grupi:4a561ecd$1...@news.novi-net.net...

Da je doslo do obracuna partizanska banda ne bi znala sto ju je snaslo !
Ne bi stigli pobjec u prvu sumu !

Enigma

"Tiffany" <ti...@any.com> wrote in message

Grigor Vitez je davno napisao zanimljiv politicki triler "Kad bi drvece
hodalo". Procitaj, mozda nesto i spoznas.

lopollo

> "lopollo" <lop...@gmx.de> wrote in message
>>

> Pa taj se nije mogao obrachunati ni sa Jovankom . A ti npr. i klanje

> nemochnih pilicha u klaonici , onda nazivas "Obrachunom" ????

Ne, to su zahtjevi modernog trzista.

Jean Barois

Hebiga, kad se usta�iji zaglavila �esta brzina pa se nisu mogli
zaustaviti.

igor

Da, tako su i Nixona zatvorili na aerodromu