Smjeątaj u blizini KBC Rebro

netko

Pozdrav grupi. Imam jedno pitanje:
Dali itko zna koji je najbliži, najpovoljniji smještaj za jednu osobu u
blizini KBC Rebro? Pokušavao sam guglati, ali jedino što sam našao bio je
jedan hotelčić prema Dubecu. Nadam se da možda ima nešto i bliže, može biti
i privatni smještaj, na par dana. Naime ta osoba je u pratnji pacijentu,
sinu, koji dolazi na operaciju. Puno hvala svima na bilo kakvim konkretnim
informacijama.

pero

"netko" <ne...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:fnf0c...@enews2.newsguy.com...

Pogledaj ovo

http://tinyurl.com/2srnnc

--
pozdrav pero

pero

ispravak:

www.vilatina.com (Bukovacka 213)
--
pozdrav pero

pero

i treci put, :)
ne znam zasto ne otvara nista, ali evo , mozda ovo pomogne:

C/P:

Kontakt:

Adresa: Bukovačka 213

Poątanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb

Telefon: +385 (0)1 2445 204

Fax: +385 (0)1 2445 138

E-mail / rezervacije: vila...@zg.t-com.hr

Web: www.vilatina.com

whosyourdaddy

http://www.vilatina.com.hr/ =)

--
C++: an octopus made by nailing extra legs onto a dog.

pero

"whosyourdaddy" <zngr...@tznvy.pbz> je napisao u poruci interesnoj

> http://www.vilatina.com.hr/ =)

Hvala na pomoci. :)
--
pozdrav pero

pero

" pero" <netrebak...@post.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:fnf567$a3l$1...@ss408.t-com.hr...

> "whosyourdaddy" <zngr...@tznvy.pbz> je napisao u poruci interesnoj

> Hvala na pomoci. :)

Bas sam isla malo pogledati stranicu i :
***************************
Cjenik

a.. jednokrevetne sobe već od 75 EUR (560 kn)

b.. dvokrevetne sobe već od 85 EUR (640 kn)

c.. trokrevetne sobe već od 135 EUR (1000 kn)
*********************

Vec od 560kn! Stvarno povoljno.
--
pozdrav pero

Codex

Znam da nije bas blizu, ali restoran nokturno u skalinskoj ima prenociste, i
cijena je oko 130kn po osobi, to je od rebra jedno 15 min tramvajem.. nije
toliko puno.. a stvarno je povoljno..mislim da su sobe dvokrevetne i
cetverokrevetne, ali sve treba pitati u nokturnu..
Inace skalinska ulica se nalazi kod tkalciceve, 100 metara od tramvaja na
Jelacic placu.
br telefona. 01/4813394

"netko" <ne...@gmail.com> wrote in message

Killbry

Jesu otvorili hotel u Rebru?

Miki

Raspitaj se na Rebru kod Don Zdenka, on ima neki smjestaj u sklopu crkve,
tako sam cula...

simic...@gmail.com

Hitno trazim smjestaj u blizini rebra,na mjesec dana