Kamere na semaforima

duby

Ima li gdje na netu popis gdje se nalaze kamere na semaforima?

francuz

"duby" <duby...@yahoo.com> wrote in message

> Ima li gdje na netu popis gdje se nalaze kamere na semaforima?

o je....

Kenny

In article <ch4g4h$v31$1...@sunce.iskon.hr>, duby...@yahoo.com says...

> Ima li gdje na netu popis gdje se nalaze kamere na semaforima?

Bilo cesto u novinama, ali niti jedna od njih vec godinama nije
funkcionalna.

--
If it doesn't move and it should, use WD40
If it moves and it shouldn't, use duct tape

duby

Pa prije par mjeseci su mi snimili frenda kod lisinskog, sto znaci da neke
ipak rade.

"Kenny ( Andrej Horvat )" <and...@seronja.com> wrote in message

Kenny

In article <ch6hud$at8$1...@sunce.iskon.hr>, duby...@yahoo.com says...

> Pa prije par mjeseci su mi snimili frenda kod lisinskog, sto znaci da neke
> ipak rade.

Kod Lisinskog ? Nikad tamo ne vidjeh kameru.

francuz

> Kod Lisinskog ? Nikad tamo ne vidjeh kameru.

sad ce ti doc fotka

Kenny

In article <ch6r8t$egn$1...@garrison.globalnet.hr>,
fra...@francuskinja.sex says...

> sad ce ti doc fotka

Tesko, ako nije za sve ove godine :)

Jedino ako pod "Lisinski" ne misli na raskrizje poslije HTV-a.

duby

Bas raskrsce kod Lisinskog kada se dolazi iz NZ, nit ja nisam nikad vidio
kameru, ali slika postoji.

Kenny

In article <ch74oi$p90$1...@sunce.iskon.hr>, duby...@yahoo.com says...

> Bas raskrsce kod Lisinskog kada se dolazi iz NZ, nit ja nisam nikad vidio
> kameru, ali slika postoji.

Bas cu danas podrobnije pogledati, pa javim :) Moguce je da ta radi jer
je nova, ali ostale; kod HTV-a, krizanje Savske kod Opere i Hebrangova
prije HNK - vec jako dugo ne rade.

none

>"duby" wrote

nemogu se tocno sjetiti gdje je, ali vidio sam kako ju postavljaju prije par
mjeseci (na jednom nosacu semafora su bile dvije kamere, ako se ne varam,
spojene su putem WI-FI veze sa nekakvom centralom....o tome je bilo rijeci
cak i na hr.mreze.bezicne:)

TOMMY

kaj nisu to hak-ove kamere za kontrolu guľvi u gradu na ferkventnim mjestima
jer kamera nemoľe pokrit da li si ti proąo kroz crveno ili nisu a ista takva
je i na kriľanju vukovarske i savske u smjeru treąnjavačkog placa

Kenny

In article <chfjqa$ur4$1...@ls219.htnet.hr>, TO...@zg.htnet.hr says...

> [...]
> jer kamera nemoľe pokrit da li si ti proąo kroz crveno ili nisu a ista takva
> je i na kriľanju vukovarske i savske u smjeru treąnjavačkog placa

Tocno, mislim da su to HAK-ove kamere, ali isto tako su do prije par
godina radile i MUP-ove koje su snimale prolaze na crveno.

TOMMY

kolko znam mup nesmije koristiti za kaľnjavanje snimke s tih kamera već mora
postaviti svoje a ove bi bile samo za nadzor prometa, mislim da te kamere
postavljene prije par godina viąe nisu u funkciji i to one kod mimare, kod
htv-a, na krugama, u deľelićevoj, na zelenom valu kod preradovićeve

Kenny

In article <chg0hd$k6o$1...@ls219.htnet.hr>, TO...@zg.htnet.hr says...

> [...]
> postavljene prije par godina viąe nisu u funkciji i to one kod mimare, kod
> htv-a, na krugama, u deľelićevoj, na zelenom valu kod preradovićeve

...sto sam i tvrdio par postova prije...