Canon servis u Zagrebu

Luka Djigas

Zna li netko postoji li negdje servis za Canon printere (photo centar
to ne radi) u Zagrebu ?

Sve ideje i prijedlozi dobrodosli :)

pp, Luka

p.s. postano i na hr.mag.bug

Zmayski

"Luka Djigas" <ldigas@___gmail___.com> wrote in message

> Zna li netko postoji li negdje servis za Canon printere (photo centar
> to ne radi) u Zagrebu ?

KSU u Velikoj Gorici. Imaju i ducan u Mamutici, mozes i tamo predati na
servic ako ti se ne ide do Gorice.

...on je bio ljuta zvijerka, stog su njega zvali...

ER
KA a.k.a. Zmayski

Sivi

"Luka Djigas" <ldigas@___gmail___.com> wrote in message

Ako ti je printer van garancije , nemoj ni pokusati ici k njima ,
utvrdivanje kvara na Pixima (mislim) 300model 200 i nesto kuna , trazili za
izmjenu glava 900kn ...........

toni_cobra

"Luka Djigas" <ldigas@___gmail___.com> wrote in message
> Zna li netko postoji li negdje servis za Canon printere (photo centar
> to ne radi) u Zagrebu ?

Microline, Zitnjak

skerl

Zmayski wrote:

> KSU u Velikoj Gorici. Imaju i ducan u Mamutici, mozes i tamo predati
> na servic ako ti se ne ide do Gorice.

Samo dobra iskustva s njihovim servisom.

--
fuuu

Zeljk0

Sivi wrote:
> Ako ti je printer van garancije , nemoj ni pokusati ici k njima ,
> utvrdivanje kvara na Pixima (mislim) 300model 200 i nesto kuna , trazili za
> izmjenu glava 900kn ...........

Gle, svaki radni sat ovla�tenog servisa kre�e se u rasponu
od 150-200kn s ura�unatim PDVom. Nitko ne�e badava
rastavljati printer i konstatirati kvar. Glava jest skupa
kao i na svakom Canon printeru

--
Zeljk0

Sivi

"Zeljk0" <zeljk0Remo...@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> od 150-200kn s ura�unatim PDVom. Nitko ne�e badava

> rastavljati printer i konstatirati kvar. Glava jest skupa

Nisu ga rastavljali , no to je nebitno za mene ,sa njima sam zavr�io , samo
prenosim da zna �to ga �eka �im se primi kvake na njihovim ulaznim vratima .
Sa njima sam radio tada tri puta , prvi put, zadnji put ,i nikad vi�e !

baric...@gmail.com

baric...@gmail.com

Dana ponedjeljak, 26. listopada 2009. u 23:19:48 UTC+1, korisnik Luka Djigas napisao je:
postoji