Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Adriatic.hr

841 views
Skip to first unread message

blagi

unread,
Feb 11, 2010, 4:12:49 PM2/11/10
to
Turisticka agencija adriatic.hr ima moj CV. Moze li mi neko prepricat
njihov, sa naglaskom na sadasnje stanje i uvjete. Svasta se pise u
novinama. Moze i na mail

--
:: Blagi
:: BBS, Modem FAQ, Preporucujem freeware, Broadband FAQ, fotografije,
Memorijske kartice FAQ
:: http://blog.blagi.net/
:: http://blog.blagi.net/broadband-faq/


jucca

unread,
Feb 11, 2010, 6:29:17 PM2/11/10
to

"blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
news:mn.5d347da2d...@makniovoakosifaca.blagi.net...


> Turisticka agencija adriatic.hr ima moj CV. Moze li mi neko prepricat
> njihov, sa naglaskom na sadasnje stanje i uvjete. Svasta se pise u
> novinama. Moze i na mail


javi mi se na telefon, rekla mi je zena da dolazis u subotu tamo :)

Sickboy

unread,
Feb 12, 2010, 2:41:06 AM2/12/10
to
"jucca" <jucca...@vip.hr> wrote:

> javi mi se na telefon, rekla mi je zena da dolazis u subotu tamo :)

Eno na, jo� jedan koji �e priko veze dobit posa :)


Damir Palinic

unread,
Feb 12, 2010, 2:52:30 AM2/12/10
to

"jucca" <jucca...@vip.hr> wrote in message
news:hl23sk$osf$1...@ss408.t-com.hr...

Tamo ce u subotu bit mravinjak izgleda... :)


jucca

unread,
Feb 12, 2010, 3:16:37 AM2/12/10
to

"Sickboy" <manim...@SPAMyahoo.com> wrote in message
news:hl30mi$am8$1...@ss408.t-com.hr...

> "jucca" <jucca...@vip.hr> wrote:
>
>> javi mi se na telefon, rekla mi je zena da dolazis u subotu tamo :)
>
> Eno na, jo� jedan koji �e priko veze dobit posa :)


Nema ti tamo veze, koliko rjesis testove, toliko i vrijedis za posao ;)


Damir Palinic

unread,
Feb 12, 2010, 3:37:50 AM2/12/10
to

"jucca" <jucca...@vip.hr> wrote in message
news:hl32p5$cbn$1...@sopnews2.vip.hr...

Meni je malo glupo da recimo osoba koja se prijavi za php programera mora
prolazit puste testove izracuna cijena apartmana. I ako se to ne rjesi
dobro, mozes bit najbolji programer na svitu, neces dobit posao...


darkone

unread,
Feb 12, 2010, 3:47:58 AM2/12/10
to
"Damir Palinic" <zpalinic...@inet.hr> wrote in message
news:hl3432$oae$1...@sunce.iskon.hr...

> Meni je malo glupo da recimo osoba koja se prijavi za php programera
> mora prolazit puste testove izracuna cijena apartmana.

jel to nakon onih logickih i iq testova?
jer to sam prosao, ali dalje nisam jer nemam 8-godinje iskustvo
programiranja i 47 objavljenih radova


blagi

unread,
Feb 12, 2010, 4:13:59 AM2/12/10
to
Damir Palinic je pisao :

Uz ovakvu nezaposlenost ... :(

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 4:19:26 AM2/12/10
to
Damir Palinic je pisao :

> "jucca" <jucca...@vip.hr> wrote in message
> news:hl32p5$cbn$1...@sopnews2.vip.hr...
>>
>> "Sickboy" <manim...@SPAMyahoo.com> wrote in message
>> news:hl30mi$am8$1...@ss408.t-com.hr...
>>> "jucca" <jucca...@vip.hr> wrote:
>>>
>>>> javi mi se na telefon, rekla mi je zena da dolazis u subotu tamo :)
>>>
>>> Eno na, joą jedan koji će priko veze dobit posa :)

>>
>>
>> Nema ti tamo veze, koliko rjesis testove, toliko i vrijedis za posao ;)
>>
>
> Meni je malo glupo da recimo osoba koja se prijavi za php programera mora
> prolazit puste testove izracuna cijena apartmana. I ako se to ne rjesi dobro,
> mozes bit najbolji programer na svitu, neces dobit posao...

Oli triba ponit marendu, racunalo, kalkulator, mobitel, vricu za
spavanje? Koliko to traje?

Damir Palinic

unread,
Feb 12, 2010, 4:23:15 AM2/12/10
to

"darkone" <d@f.c> wrote in message news:hl34k6$jan$1...@ss408.t-com.hr...

da, tocno to... :))


Goran

unread,
Feb 12, 2010, 4:21:58 AM2/12/10
to
On 12.2.2010 9:37, Damir Palinic wrote:
> Meni je malo glupo da recimo osoba koja se prijavi za php programera mora
> prolazit puste testove izracuna cijena apartmana. I ako se to ne rjesi
> dobro, mozes bit najbolji programer na svitu, neces dobit posao...
>
>

A kako ces isprogramirat racunanje cijene apartmana ako ne znas ni na
papiru?:)))

Damir Palinic

unread,
Feb 12, 2010, 4:33:12 AM2/12/10
to

"Goran" <go...@nospam.com> wrote in message
news:hl36jm$mfj$1...@ss408.t-com.hr...

Puno je vaznije znat dobro programirat, sta znaci da ti logika i matematika
sami po sebi nisu problem :) Ako znas to, lako ces nac formulu za izracun
tamo nekog apartmana di je osoba A uzela dorucak, osoba B rucak, svi skupa
dobili popust od 7.4%, i nakon 3 dana odlucili otic, a pri tom im moras
naplatit penale jer su razbili 2 case, jednu veliku i jednu malu, s time da
je u velikoj bilo 2 deca vina, i to crnog starog 12 godina... :) Malo se
zafrkavam, al za placu koju nude, zalosno je koliko muce ljude i sta sve
traze od njih... doduse to nije problem samo u njih, nego i u vecini firmi u
Splitu i drzavi.


Goran

unread,
Feb 12, 2010, 4:38:52 AM2/12/10
to
On 12.2.2010 10:33, Damir Palinic wrote:
> Puno je vaznije znat dobro programirat, sta znaci da ti logika i matematika
> sami po sebi nisu problem :) Ako znas to, lako ces nac formulu za izracun
> tamo nekog apartmana di je osoba A uzela dorucak, osoba B rucak, svi skupa
> dobili popust od 7.4%, i nakon 3 dana odlucili otic, a pri tom im moras
> naplatit penale jer su razbili 2 case, jednu veliku i jednu malu, s time da
> je u velikoj bilo 2 deca vina, i to crnog starog 12 godina... :) Malo se
> zafrkavam, al za placu koju nude, zalosno je koliko muce ljude i sta sve
> traze od njih... doduse to nije problem samo u njih, nego i u vecini firmi u
> Splitu i drzavi.
>

Koliku placu nude za programere?

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 4:41:24 AM2/12/10
to
Damir Palinic je pisao :

Koliku placu nude?

Zalosno je da se svi ne mogu zaposlit u drzavnoj/javnoj sluzbi i primat
lipi iznos, a ne radit nista tj. faturetavat u radno vrime i na
drzavnoj/javnoj opremi. Triba unistit sve firme i ostavit samo
drzavne/javne, onda ce biti nekakva reda. ;)

Pero Pirker

unread,
Feb 12, 2010, 4:42:31 AM2/12/10
to
ahaaaaaaaa... :D

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 4:44:20 AM2/12/10
to
blagi je pisao :

> Turisticka agencija adriatic.hr ima moj CV. Moze li mi neko prepricat njihov,
> sa naglaskom na sadasnje stanje i uvjete. Svasta se pise u novinama. Moze i
> na mail

Pobuca san - zaminija san pisanje o firmi Adriatic.net. :(

iphonemob...@gmail.com

unread,
Feb 12, 2010, 4:48:53 AM2/12/10
to
blagi wrote:
> Damir Palinic je pisao :
>> "jucca" <jucca...@vip.hr> wrote in message
>> news:hl23sk$osf$1...@ss408.t-com.hr...
>>>
>>>
>>> "blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
>>> news:mn.5d347da2d...@makniovoakosifaca.blagi.net...
>>>> Turisticka agencija adriatic.hr ima moj CV. Moze li mi neko
>>>> prepricat njihov, sa naglaskom na sadasnje stanje i uvjete. Svasta
>>>> se pise u novinama. Moze i na mail
>>>
>>>
>>> javi mi se na telefon, rekla mi je zena da dolazis u subotu tamo :)
>>>
>>>
>>>
>>
>> Tamo ce u subotu bit mravinjak izgleda... :)
>
> Uz ovakvu nezaposlenost ... :(
>
uz vezu ili bez veze ... uz zaposlenost ili ne zaposlenost moj ti je
savjet da bizis od te firme osin ako nisi mazohist pa ti odgovara da te
neko zlostavlja glupostima ... ps. lik svaku predsezonu objavi brdo
poslova i ne primi nikoga nego samo radi reklamu ... mislin da je vec
cili grad bija kod njih na "testiranju" za posao ... pss. ako te prime
za azuriranje web stranice (recimo) uglavnon zoves ekipu koja ima
apartmane i upisujes u excel kad su slobodni :D ... i tako ... uglavnon
moj savijet zaobilazit u sirokom krugu ;)

Jakov Sosic

unread,
Feb 12, 2010, 4:50:45 AM2/12/10
to
On Fri, 12 Feb 2010 10:41:24 +0100, blagi wrote:

> Zalosno je da se svi ne mogu zaposlit u drzavnoj/javnoj sluzbi i primat
> lipi iznos, a ne radit nista tj. faturetavat u radno vrime i na
> drzavnoj/javnoj opremi. Triba unistit sve firme i ostavit samo
> drzavne/javne, onda ce biti nekakva reda. ;)

Borili ste se za kapitalizam, sad ga imate :)


--
| Jakov Sosic | ICQ: 28410271 | PGP: 0x965CAE2D |
=================================================================
| start fighting cancer -> http://www.worldcommunitygrid.org/ |

Jakov Sosic

unread,
Feb 12, 2010, 4:51:55 AM2/12/10
to
On Fri, 12 Feb 2010 10:44:20 +0100, blagi wrote:

> Pobuca san - zaminija san pisanje o firmi Adriatic.net. :(

Valjda Adriatic_A_.net?


Ajme ove drzave pa ti neznas ni di si se javia za posal hahaha

Damir Palinic

unread,
Feb 12, 2010, 4:53:45 AM2/12/10
to

"Goran" <go...@nospam.com> wrote in message
news:hl37jc$ojh$1...@ss408.t-com.hr...

Nude brda i doline. Ako se dobro sjecam prosli put su na oglasu stavili oko
6000 kuna :)... a onda kad dodje vrijeme da se o placi porazgovara, odjednom
se ta cifra prepolovi, i sljedi prica: ako se pokazete dobri, uzet cemo vas,
placa ce narast itd.. kako vec ide daljnje mazanje ociju.

Damir Palinic

unread,
Feb 12, 2010, 4:54:23 AM2/12/10
to

"Jakov Sosic" <jso...@gmail.com> wrote in message
news:hl389l$dut$4...@news2.carnet.hr...

> On Fri, 12 Feb 2010 10:41:24 +0100, blagi wrote:
>
>> Zalosno je da se svi ne mogu zaposlit u drzavnoj/javnoj sluzbi i primat
>> lipi iznos, a ne radit nista tj. faturetavat u radno vrime i na
>> drzavnoj/javnoj opremi. Triba unistit sve firme i ostavit samo
>> drzavne/javne, onda ce biti nekakva reda. ;)
>
> Borili ste se za kapitalizam, sad ga imate :)
>

Ti nemas pravo glasa, ti radis u drzavnoj firmi... :D :)


Damir Palinic

unread,
Feb 12, 2010, 4:58:12 AM2/12/10
to

"blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
news:mn.626b7da27...@makniovoakosifaca.blagi.net...

> Damir Palinic je pisao :
>> "jucca" <jucca...@vip.hr> wrote in message
>> news:hl32p5$cbn$1...@sopnews2.vip.hr...
>>>
>>> "Sickboy" <manim...@SPAMyahoo.com> wrote in message
>>> news:hl30mi$am8$1...@ss408.t-com.hr...
>>>> "jucca" <jucca...@vip.hr> wrote:
>>>>
>>>>> javi mi se na telefon, rekla mi je zena da dolazis u subotu tamo :)
>>>>
>>>> Eno na, jo� jedan koji �e priko veze dobit posa :)

>>>
>>>
>>> Nema ti tamo veze, koliko rjesis testove, toliko i vrijedis za posao ;)
>>>
>>
>> Meni je malo glupo da recimo osoba koja se prijavi za php programera
>> mora prolazit puste testove izracuna cijena apartmana. I ako se to ne
>> rjesi dobro, mozes bit najbolji programer na svitu, neces dobit posao...
>
> Oli triba ponit marendu, racunalo, kalkulator, mobitel, vricu za spavanje?
> Koliko to traje?
>

Traje oko 2h sata ako ces sve rjesavat, a zavisi i koliko si brz ili spor :)


Goran

unread,
Feb 12, 2010, 5:00:04 AM2/12/10
to
On 12.2.2010 10:53, Damir Palinic wrote:
>> Koliku placu nude za programere?
>>
>
> Nude brda i doline. Ako se dobro sjecam prosli put su na oglasu stavili oko
> 6000 kuna :)... a onda kad dodje vrijeme da se o placi porazgovara, odjednom
> se ta cifra prepolovi, i sljedi prica: ako se pokazete dobri, uzet cemo vas,
> placa ce narast itd.. kako vec ide daljnje mazanje ociju.
>
>
>

Hmm... mrvicu je porasla:)

http://www.moj-posao.net/posao/PHP-developer-mf-Split/cc8600220ebccfcafde5a48c168cfac3.htm

Jakov Sosic

unread,
Feb 12, 2010, 5:12:36 AM2/12/10
to
On Fri, 12 Feb 2010 10:54:23 +0100, Damir Palinic wrote:

>> Borili ste se za kapitalizam, sad ga imate :)
>>
> Ti nemas pravo glasa, ti radis u drzavnoj firmi... :D :)

Ali ja sam deklarirani socijalist / komunist i zbog toga me zovu
jugonostalgicarom i "komunjarom" oni koji nisu ni Marxa ni Lenina citali.
Jesam im ja kriv sad sta im u kapitalizmu ne valja?

Damir Palinic

unread,
Feb 12, 2010, 5:12:55 AM2/12/10
to

"Goran" <go...@nospam.com> wrote in message
news:hl38r4$sql$1...@ss408.t-com.hr...

:))))


Damir Palinic

unread,
Feb 12, 2010, 5:16:16 AM2/12/10
to

"Jakov Sosic" <jso...@gmail.com> wrote in message
news:hl39ik$dut$9...@news2.carnet.hr...

> On Fri, 12 Feb 2010 10:54:23 +0100, Damir Palinic wrote:
>
>>> Borili ste se za kapitalizam, sad ga imate :)
>>>
>> Ti nemas pravo glasa, ti radis u drzavnoj firmi... :D :)
>
> Ali ja sam deklarirani socijalist / komunist i zbog toga me zovu
> jugonostalgicarom i "komunjarom" oni koji nisu ni Marxa ni Lenina citali.
> Jesam im ja kriv sad sta im u kapitalizmu ne valja?
>
>

"A u Saboru jutros isti debilizam: ciji je stari bija ustasa, a ciji
partizan" :)))


Jakov Sosic

unread,
Feb 12, 2010, 5:21:08 AM2/12/10
to
On Fri, 12 Feb 2010 11:16:16 +0100, Damir Palinic wrote:

> "A u Saboru jutros isti debilizam: ciji je stari bija ustasa, a ciji
> partizan" :)))

Moj ni jedno ni drugo, i falija si poantu citavog posta, nema to veze ni
sa ustasama ni sa partizanima nego sa potlacenom radnom klasom.

Svi se bune danas na svakog poslodavca, valjda bi svi 15 tisuca kune bez
znoja. Imas dakle sa jedne strane ljude koji su ukurcu - gotovani. A onda
imas poslodavce koji iskoristavaju lose gospodarske prilike kod nas i
gaze ljude... Dok se ne pocne izlazit na ulice nema pomaka naprid.

A i rijetko ce ti neki bivsi zaposlenik ili neko ko je odbijen na
razgovoru znat rec realno o nekoj firmi... najbolje nac nekog ko vec radi
za firmu u koju ides na razgovor, i ako ti je voljan "na crno" ilitiga
"privatno" rec detalje, onda si na konju. Npr. ja sam dobio privatne
informacije kada sam bio na razgovoru u VIPnetu, i to mi je jako pomoglo
da donesem odluku - odnosno da budem siguran u odluku.

Prema tome Blagi - trazi nekog ko radi u Adriatica.net i pitaj ga
privatno sve sta te zanima... ovako javno neces saznat nista, svi ce
ispljucat svakoga a situacija mozda i nije toliko losa.

Damir Palinic

unread,
Feb 12, 2010, 5:29:32 AM2/12/10
to

"Jakov Sosic" <jso...@gmail.com> wrote in message
news:hl3a2k$dut$1...@news2.carnet.hr...

> On Fri, 12 Feb 2010 11:16:16 +0100, Damir Palinic wrote:
>
>> "A u Saboru jutros isti debilizam: ciji je stari bija ustasa, a ciji
>> partizan" :)))
>
> Moj ni jedno ni drugo, i falija si poantu citavog posta, nema to veze ni
> sa ustasama ni sa partizanima nego sa potlacenom radnom klasom.
>

Ti si krivo svatija moj komentar... :) ono je citat iz pisme, a tija san rec
da se svi opterecuju proslosti umisto da ucine nesto za buducnost. Nisan ima
namjeru komentirat cili topic sa citatom, nego samo tvoj komentar di te na
poslu zovu komunjarom radi stajalista... isto ka sta se puno njih stalno
prepucava oko ustasa i partizana, komunista, jugonostalgicara, kapitalista
itd...


Ante

unread,
Feb 12, 2010, 5:45:38 AM2/12/10
to
> Turisticka agencija adriatic.hr ima moj CV. Moze li mi neko prepricat
> njihov, sa naglaskom na sadasnje stanje i uvjete. Svasta se pise u
> novinama. Moze i na mail

Pa jel moguce da ti sa svojih 65 godina trazis posal? Shvacam, penzije su u
ovoj drzavi iznimno male pa su ljudi prisiljeni radit dodatno. Uostalom, ol
te briga, ako znas programirat, zasto ne bi unovcija to svoje znanje.


wannabe

unread,
Feb 12, 2010, 6:25:49 AM2/12/10
to
znan curu koja je imala taj test najbolji od svih, pa su je odje* jer nije
imala radnog iskustva.


Charlie

unread,
Feb 12, 2010, 6:29:07 AM2/12/10
to

"blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
news:mn.62847da2e...@makniovoakosifaca.blagi.net...

> blagi je pisao :
>> Turisticka agencija adriatic.hr ima moj CV. Moze li mi neko prepricat
>> njihov, sa naglaskom na sadasnje stanje i uvjete. Svasta se pise u
>> novinama. Moze i na mail
>
> Pobuca san - zaminija san pisanje o firmi Adriatic.net. :(
>
6. prosinca 2009. na Novoj TV u emisiji Novac: "Nekad respektabilan
turoperator Adriatica.net danas ima �ak 40 milijuna eura gubitka. No, to je
�ini se postao dr�avni problem, jer bi se u rje�enje nastalih gubitaka mogla
uklju�iti i neka od javnih poduze�a. Kako je Adriatica.net do�la u ovakvu
situaciju gledatelji imaju priliku saznati u ovotjednoj emisiji business
magazina."

Sretno, Charlie


jucca

unread,
Feb 12, 2010, 6:56:04 AM2/12/10
to

"Damir Palinic" <zpalinic...@inet.hr> wrote in message
news:hl3432$oae$1...@sunce.iskon.hr...
>
> "jucca" <jucca...@vip.hr> wrote in message
> news:hl32p5$cbn$1...@sopnews2.vip.hr...
>>
>> "Sickboy" <manim...@SPAMyahoo.com> wrote in message
>> news:hl30mi$am8$1...@ss408.t-com.hr...
>>> "jucca" <jucca...@vip.hr> wrote:
>>>
>>>> javi mi se na telefon, rekla mi je zena da dolazis u subotu tamo :)
>>>
>>> Eno na, jo� jedan koji �e priko veze dobit posa :)
>>
>>
>> Nema ti tamo veze, koliko rjesis testove, toliko i vrijedis za posao ;)
>>
>
> Meni je malo glupo da recimo osoba koja se prijavi za php programera
> mora prolazit puste testove izracuna cijena apartmana. I ako se to ne
> rjesi dobro, mozes bit najbolji programer na svitu, neces dobit posao...


Glupo ili ne, tako je. To je tek prvi korak, da se odma rjese padobranci,
tek kasnije slijede razgovori, iskustvo itd. Po meni to je dobro ustrojeno,
tamo nema zabusavanja, fejsa i sl. Uostalom, da imas svoju firmu, kakve bi
kriterije ti postavio?


Jakov Sosic

unread,
Feb 12, 2010, 7:00:53 AM2/12/10
to
On Fri, 12 Feb 2010 12:56:04 +0100, jucca wrote:

> Uostalom, da imas svoju firmu, kakve bi kriterije ti postavio?

E to je odlicno pitanje, jer izabrat dobrog kandidata i nac dobrog
radnika sa kojim ces bit zadovljan je iznimno tesko, da ne kazem
nemoguce...

Damir Palinic

unread,
Feb 12, 2010, 7:14:09 AM2/12/10
to

"jucca" <jucca...@vip.hr> wrote in message
news:hl3fkk$bgc$1...@sopnews2.vip.hr...

>
> "Damir Palinic" <zpalinic...@inet.hr> wrote in message
> news:hl3432$oae$1...@sunce.iskon.hr...
>>
>>>
>>
>> Meni je malo glupo da recimo osoba koja se prijavi za php programera
>> mora prolazit puste testove izracuna cijena apartmana. I ako se to ne
>> rjesi dobro, mozes bit najbolji programer na svitu, neces dobit posao...
>
>
> Glupo ili ne, tako je. To je tek prvi korak, da se odma rjese padobranci,
> tek kasnije slijede razgovori, iskustvo itd. Po meni to je dobro
> ustrojeno, tamo nema zabusavanja, fejsa i sl. Uostalom, da imas svoju
> firmu, kakve bi kriterije ti postavio?
>

Postavio bi kriterije pomocu kojih bi nasao dobrog programera (ako njega
trazim), a to je malo teorije o programiranju da vidim sa kojim je
tehnologijama upoznat, i test gdje ce pokazat praksu programiranja (za
racunalom), kao i popis njegovih dosadasnjih radova. Sigurno mu nebi
postavljao ispit inteligencije i izracun cijene apartmana. Isto tako za
dizajnera. Za neka druga radna mjesta, slazem se da treba bit test
inteligencije, test psihe i sl.

Goran

unread,
Feb 12, 2010, 7:19:57 AM2/12/10
to
On 12.2.2010 13:14, Damir Palinic wrote:
> Postavio bi kriterije pomocu kojih bi nasao dobrog programera (ako njega
> trazim), a to je malo teorije o programiranju da vidim sa kojim je
> tehnologijama upoznat, i test gdje ce pokazat praksu programiranja (za
> racunalom), kao i popis njegovih dosadasnjih radova. Sigurno mu nebi
> postavljao ispit inteligencije i izracun cijene apartmana. Isto tako za
> dizajnera. Za neka druga radna mjesta, slazem se da treba bit test
> inteligencije, test psihe i sl.
>

Mozda imas pravo, ne treba ocekivat puno od prosjecnog code monkeya:)

Damir Palinic

unread,
Feb 12, 2010, 7:24:53 AM2/12/10
to

"Goran" <go...@nospam.com> wrote in message
news:hl3h1d$i9m$1...@ss408.t-com.hr...

:)))) da je normalan, nebi bija programer... tako da za ludu psihotest :D
eto malo sale i na moj racun. :)


jucca

unread,
Feb 12, 2010, 9:22:53 AM2/12/10
to

"Jakov Sosic" <jso...@gmail.com> wrote in message
news:hl3a2k$dut$1...@news2.carnet.hr...

> On Fri, 12 Feb 2010 11:16:16 +0100, Damir Palinic wrote:
>
>> "A u Saboru jutros isti debilizam: ciji je stari bija ustasa, a ciji
>> partizan" :)))
>
> A i rijetko ce ti neki bivsi zaposlenik ili neko ko je odbijen na
> razgovoru znat rec realno o nekoj firmi... najbolje nac nekog ko vec radi
> za firmu u koju ides na razgovor, i ako ti je voljan "na crno" ilitiga
> "privatno" rec detalje, onda si na konju. Npr. ja sam dobio privatne
> informacije kada sam bio na razgovoru u VIPnetu, i to mi je jako pomoglo
> da donesem odluku - odnosno da budem siguran u odluku.


Di, kad, zasto, s kim, kod koga, moze i na mail :)


blagi

unread,
Feb 12, 2010, 9:53:44 AM2/12/10
to
Damir Palinic je pisao :

> "blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
> news:mn.626b7da27...@makniovoakosifaca.blagi.net...
>> Damir Palinic je pisao :
>>> "jucca" <jucca...@vip.hr> wrote in message
>>> news:hl32p5$cbn$1...@sopnews2.vip.hr...
>>>>
>>>> "Sickboy" <manim...@SPAMyahoo.com> wrote in message
>>>> news:hl30mi$am8$1...@ss408.t-com.hr...
>>>>> "jucca" <jucca...@vip.hr> wrote:
>>>>>
>>>>>> javi mi se na telefon, rekla mi je zena da dolazis u subotu tamo :)
>>>>>
>>>>> Eno na, jo± jedan koji će priko veze dobit posa :)

>>>>
>>>>
>>>> Nema ti tamo veze, koliko rjesis testove, toliko i vrijedis za posao ;)
>>>>
>>>
>>> Meni je malo glupo da recimo osoba koja se prijavi za php programera
>>> mora prolazit puste testove izracuna cijena apartmana. I ako se to ne
>>> rjesi dobro, mozes bit najbolji programer na svitu, neces dobit posao...
>>
>> Oli triba ponit marendu, racunalo, kalkulator, mobitel, vricu za spavanje?
>> Koliko to traje?
>>
>
> Traje oko 2h sata ako ces sve rjesavat, a zavisi i koliko si brz ili spor :)

Onda moran ponit juhicu. ;)

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 9:57:58 AM2/12/10
to
Jakov Sosic je pisao :

> On Fri, 12 Feb 2010 11:16:16 +0100, Damir Palinic wrote:
>
>> "A u Saboru jutros isti debilizam: ciji je stari bija ustasa, a ciji
>> partizan" :)))
>
> Moj ni jedno ni drugo, i falija si poantu citavog posta, nema to veze ni
> sa ustasama ni sa partizanima nego sa potlacenom radnom klasom.
>
> Svi se bune danas na svakog poslodavca, valjda bi svi 15 tisuca kune bez
> znoja. Imas dakle sa jedne strane ljude koji su ukurcu - gotovani. A onda
> imas poslodavce koji iskoristavaju lose gospodarske prilike kod nas i
> gaze ljude... Dok se ne pocne izlazit na ulice nema pomaka naprid.
>
> A i rijetko ce ti neki bivsi zaposlenik ili neko ko je odbijen na
> razgovoru znat rec realno o nekoj firmi... najbolje nac nekog ko vec radi
> za firmu u koju ides na razgovor, i ako ti je voljan "na crno" ilitiga
> "privatno" rec detalje, onda si na konju. Npr. ja sam dobio privatne
> informacije kada sam bio na razgovoru u VIPnetu, i to mi je jako pomoglo
> da donesem odluku - odnosno da budem siguran u odluku.
>
> Prema tome Blagi - trazi nekog ko radi u Adriatica.net i pitaj ga
> privatno sve sta te zanima... ovako javno neces saznat nista, svi ce
> ispljucat svakoga a situacija mozda i nije toliko losa.

Pa sazna san ovdi prvu turu o testovima. Sad san na IQ testovima po
internetu umisto da dovrsin izradu stranica u PHP-u. ;)

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 9:58:58 AM2/12/10
to
wannabe je pisao :

> znan curu koja je imala taj test najbolji od svih, pa su je odje* jer nije
> imala radnog iskustva.

Po toj logici mene ce primit i bez testa. ;)

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 9:59:58 AM2/12/10
to
Jakov Sosic je pisao :

> On Fri, 12 Feb 2010 12:56:04 +0100, jucca wrote:
>
>> Uostalom, da imas svoju firmu, kakve bi kriterije ti postavio?
>
> E to je odlicno pitanje, jer izabrat dobrog kandidata i nac dobrog
> radnika sa kojim ces bit zadovljan je iznimno tesko, da ne kazem
> nemoguce...

Ako se sklapaju ugovori sa mogucnoscu laganog otkaza sve je lako
rjesivo.

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 10:03:40 AM2/12/10
to
Damir Palinic je pisao :

Zanimljivo je da san za prvi posal isto polaga IBM test
(inteligencije). Cita san, davno i knjigu na tu temu. Onome ko
zaposljava u svoju firmu virujen da zeli izabrat najbolje, a valjda ima
iskustva i zna kako se to radi. Niko ga ne tira i moze pozaposljavat
rodbinu i ljude s vezama. ;)
Valjda on zna sto i kako mu odgovara. Uzet nekoga gotovoga sa
odgovarajucin iskustvon nije bas jednostavno jer takvi ne rastu na
stablu.

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 10:06:23 AM2/12/10
to
iphonemob...@gmail.com je pisao :

> blagi wrote:
>> Damir Palinic je pisao :
>>> "jucca" <jucca...@vip.hr> wrote in message
>>> news:hl23sk$osf$1...@ss408.t-com.hr...

>>>>
>>>>
>>>> "blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
>>>> news:mn.5d347da2d...@makniovoakosifaca.blagi.net...

>>>>> Turisticka agencija adriatic.hr ima moj CV. Moze li mi neko prepricat
>>>>> njihov, sa naglaskom na sadasnje stanje i uvjete. Svasta se pise u
>>>>> novinama. Moze i na mail
>>>>
>>>>
>>>> javi mi se na telefon, rekla mi je zena da dolazis u subotu tamo :)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> Tamo ce u subotu bit mravinjak izgleda... :)
>>
>> Uz ovakvu nezaposlenost ... :(
>>
> uz vezu ili bez veze ... uz zaposlenost ili ne zaposlenost moj ti je savjet
> da bizis od te firme osin ako nisi mazohist pa ti odgovara da te neko
> zlostavlja glupostima ... ps. lik svaku predsezonu objavi brdo poslova i ne
> primi nikoga nego samo radi reklamu ... mislin da je vec cili grad bija kod
> njih na "testiranju" za posao ... pss. ako te prime za azuriranje web
> stranice (recimo) uglavnon zoves ekipu koja ima apartmane i upisujes u excel
> kad su slobodni :D ... i tako ... uglavnon moj savijet zaobilazit u sirokom
> krugu ;)

Mozda triban od necega zivit, a to nesto su moje dvi ruke i jos poneki
organ? ;)
Nije bas vrime od puno biranja, nema puno poslova u ponudi. Ne mogu bog
zna koliko izgubit odlazeci na test i poceti raditi.

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 10:08:40 AM2/12/10
to
Jakov Sosic je pisao :

> On Fri, 12 Feb 2010 10:44:20 +0100, blagi wrote:
>
>> Pobuca san - zaminija san pisanje o firmi Adriatic.net. :(
>
> Valjda Adriatic_A_.net?
>
>
> Ajme ove drzave pa ti neznas ni di si se javia za posal hahaha

Na oglas san se javija jos u 11. misecu i zaboravija san ga. Stavija
san ga u ladicu sa 'kurbini sinovi njanci odgovorit na mail'. Lipo san
se iznenadija kad su me pozvali na test. Sad je oglas su ladici 'moglo
bi bit jako dobro'.

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 10:11:20 AM2/12/10
to
Jakov Sosic je pisao :
> On Fri, 12 Feb 2010 10:44:20 +0100, blagi wrote:
>
>> Pobuca san - zaminija san pisanje o firmi Adriatic.net. :(
>
> Valjda Adriatic_A_.net?
>
>
> Ajme ove drzave pa ti neznas ni di si se javia za posal hahaha

Jebe lud zbunjenoga. Jutros kad san provjerava provjerija san
adriatic.net. Naravno da i te stranice postoje - talijanske su. Nisan
isa u detalje.

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 10:13:18 AM2/12/10
to
Ante je pisao :

Pa ako nisan u stanju rjesit testove i udovoljit drugin uvjetima, onda
san za penziju. Valja provat. ;)

A mozda si ti zamisa brojke. ;)

Istini za volju neman vise od 70. :)

Raphael

unread,
Feb 12, 2010, 12:28:39 PM2/12/10
to
On Feb 12, 11:12 am, Jakov Sosic <jso...@gmail.com> wrote:
> On Fri, 12 Feb 2010 10:54:23 +0100, Damir Palinic wrote:
> >> Borili ste se za kapitalizam, sad ga imate :)
>
> > Ti nemas pravo glasa, ti radis u drzavnoj firmi... :D :)
>
> Ali ja sam deklarirani socijalist / komunist i zbog toga me zovu
> jugonostalgicarom i "komunjarom" oni koji nisu ni Marxa ni Lenina citali.
> Jesam im ja kriv sad sta im u kapitalizmu ne valja?
>

Mozda ne u ovakvom kapitalizmu? :)

R

Jakov Sosic

unread,
Feb 12, 2010, 12:54:54 PM2/12/10
to
On Fri, 12 Feb 2010 13:14:09 +0100, Damir Palinic wrote:

> Postavio bi kriterije pomocu kojih bi nasao dobrog programera (ako njega
> trazim), a to je malo teorije o programiranju da vidim sa kojim je
> tehnologijama upoznat, i test gdje ce pokazat praksu programiranja (za
> racunalom), kao i popis njegovih dosadasnjih radova. Sigurno mu nebi
> postavljao ispit inteligencije i izracun cijene apartmana. Isto tako za
> dizajnera. Za neka druga radna mjesta, slazem se da treba bit test
> inteligencije, test psihe i sl.

Znanje tehnologije je vazno ali ne mora bit presudno. Npr mene su u mojoj
prvoj firmi primili nakon 15 minuta razgovora, a jedino pitanje vezano uz
tehnologiju za koju san se zaposljava je bilo - sto su i da li znam
koristiti man pages. Onda mi se to sve skupa cinilo cudno - zasto samo
to, pa to svak zna bla bla, ali kad gledan od tad do danas u 3 godine
koliko san napredova i koliko u krajnju je firma imala koristi od mene u
3 godine, jasno mi je zasto sam tako brzo primljen :)

Da ja otvorin firmu i da zaposljavam, kriteriji bi mi bili:
1. reference, preporuke (ne mislim na one koje kandidat donese sa sobom)
2. zelja za ucenjem
3. ispravan stav oko posla (spreman se sam potrudit pronac rjesenje a ne
ka zapne zijevat u plafon, odnosno da nije gotovan)
4. poslovna logika (da kuzi kako bi stvari tribale izgledat by the book i
da ne radi workarounde i cludgeove, bilo u mrezama, programiranju,
sistemasenju - nije bitno)


Primjeti da poznavanja tehnologije nema - zato jer je to najmanje bitna
stvar u ciloj prici. Svak moze nabubat gradivo, ka i na faksu... Ali
bolje jedan koji stvari razumi, nego njih 10 koji znaju svaku klasu u
nekom Java frameworku napamet.

Inace, smatram da firme moraju trazit ljude na vrime i planirat sirenje
kapaciteta trazeci ovakve kadrove, jer ako se firma nadje u situaciji da
mora trazit gotovog strucnjaka sa svim gori navedenim osobinama, onda je
u banani - jer takvi pod A vec ima dobru placu, a pod B niko se nece
jebavat za 1000-2000kn razlike i riskirat puno... Znaci, moras mu ponudit
osjetno vise da pristane - a jako cesto u takvoj situaciji cak ni pare
nisu dovoljne makar ponudis duplo... Zato je pametnije i sigurnije gradit
kadar unutar firme, ali jako jako malo firmi danas to radi... Naravno i
to nosi svoje rizike, kako znat da neko nije mediokritet i da ce se
zaustavit sa razvojem na nivou ispod onog koji tebi triba... No, meni i
dalje nije jasno zasto firme ne potezu na faksove i uzimaju perspektivne
ljude na honorarno... I kroz godinu dvi vidis koliko i kako se razvija a
suradnju mos prekinut kad god zelis - ako vidis da ne zadovoljava.

Jakov Sosic

unread,
Feb 12, 2010, 12:57:39 PM2/12/10
to
On Fri, 12 Feb 2010 09:28:39 -0800, Raphael wrote:

> Mozda ne u ovakvom kapitalizmu? :)

Pa nek izadju na ulice i pokazu nezadovoljstvo. Mislim, meni teta radi za
crkavicu u Varteksa, i kad joj ja kazem da idem na sindikalne prosvjede
mi se smije... a ja par puta vecu placu imam. Ko je tu lud onda?!

Jakov Sosic

unread,
Feb 12, 2010, 1:01:24 PM2/12/10
to
On Fri, 12 Feb 2010 15:22:53 +0100, jucca wrote:

> Di, kad, zasto, s kim, kod koga, moze i na mail :)

Ja sam u ZG vec 3 godine... dakle nije radno misto u Splitu na zalost :
( Sve je u ZG :( Cak me HR-ovica pokusavala maslat sa pitanjima tipa
"fali li ti staro drustvo, fale li ti roditelji, kakvi su ti planovi za
buducnost" ocigledno pokusavajuci izvuc iz mene da li se namjeravam
vracat nazad uskoro :)

Ja bi se volia vratit ali ono sta me muci je mali broj poslova... OK moga
bi se zaposlit, mozda i prominit firmu jedanput... Ali sta dalje? Ako
nebi bia zadovoljan opet u ZG. Otvorit svoju firmu i pruzat usluge kome?
Uglavnom koma :(

Goran

unread,
Feb 12, 2010, 1:16:56 PM2/12/10
to
On 12.2.2010 15:57, blagi wrote:
> Pa sazna san ovdi prvu turu o testovima. Sad san na IQ testovima po
> internetu umisto da dovrsin izradu stranica u PHP-u. ;)
>

hehe ti bi postao iq genijalac priko noci:) ajde ako uspijes javi po
kojim si tutorijalima ucija:)

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 2:19:33 PM2/12/10
to
Goran je pisao :

Kad je bilo testiranje prije n*10 godina ja san prijatelju isprica o
kakvin se testovima radi. Isa je na test i bija je u vrhu. Na tim IBM
testovima su se dilile kategorije tipa A, B C sa + i - ako se dobro
sican.

Darko

unread,
Feb 12, 2010, 4:40:58 PM2/12/10
to
Damir Palinic wrote:
>
> :)))) da je normalan, nebi bija programer... tako da za ludu psihotest :D
> eto malo sale i na moj racun. :)

Znam da se šališ, ali i nije baš daleko od istine. Jer bi morali biti
drugi uvjeti za npr. programera i za komercijalista, komercijalist bi
trebao bit tip koji voli puno pričati, biti među ljudima, voli biti u
centru pažnje itd.. dok kod progrera to i nije tako bitno, dapače. A
testovi koje sam ja rješavao su baš bili tog tipa. Nekad započnu
klasičnim pitanjima, a nekad odmah pređu na "trik" pitanja tipa "da li
se slažete s tvrdnjom da su većina ljudi na svijetu budale", "da li
volite često izlaziti s prijateljima", "da li se volite družiti s
ljudima",..onda ih presjeku s stotinjak pitanja iz testa inteligencije
tipa "81, 7, 43.2, 987,..nastavi niz" i nakon toga opet se vrate na prva
pitanja samo iz preokrenu tipa "smatrate li da imate mnogo prijatelja",
"da li vas ljudi vole", "da li volite biti u centru paznje", "da li
volite sklapati nova prijateljstva", "da li vam je neugodno održati
govor pred vecom skupinom ljudi" itd..valjda da usporede koliko si
izgubio na koncentraciji (znas li lagat :)).

john

unread,
Feb 12, 2010, 5:02:24 PM2/12/10
to
"blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
news:mn.5d347da2d...@makniovoakosifaca.blagi.net...
> Turisticka agencija adriatic.hr ima moj CV. Moze li mi neko prepricat
> njihov, sa naglaskom na sadasnje stanje i uvjete. Svasta se pise u
> novinama. Moze i na mail

koliko godina, a toliko naivan ...
splasnit ce ti uzbudjenje kad svatis da je u tvojoj turi pozvano jos 50
ljudi, a u drugim terminima jos 200 za isto radno misto, na koje na kraju
nitko nece bit zaposlen vec sef firme lijeci komplekse vrteci godinama iste
oglase po portalima

btw. cini mi se da si mi ti medju ostalima mudrozborija kako "ima posla za
one koji zele radit" kad sam prije godinu dana na grupi govorija kako je u
Splitu nemoguce na normalan nacin bez veze i poznanstva doc do posla, javi
se kad prodjes 10-20 razno-raznih adriatica da vidimo sta jos mislis o toj
teoriji


john

unread,
Feb 12, 2010, 5:04:16 PM2/12/10
to
"Damir Palinic" <zpalinic...@inet.hr> wrote in message
news:hl38he$u4v$1...@sunce.iskon.hr...

> Nude brda i doline. Ako se dobro sjecam prosli put su na oglasu stavili
> oko 6000 kuna :)... a onda kad dodje vrijeme da se o placi porazgovara,
> odjednom se ta cifra prepolovi, i sljedi prica: ako se pokazete dobri,
> uzet cemo vas, placa ce narast itd.. kako vec ide daljnje mazanje ociju.


ovaj kraj je idealan za poslodavce, znas da mozes radit sta oces a da je
radniku jedina alternativa beskonacna i beskorisna burza rada


john

unread,
Feb 12, 2010, 5:09:19 PM2/12/10
to

> al za placu koju nude, zalosno je koliko muce ljude i sta sve
> traze od njih... doduse to nije problem samo u njih, nego i u vecini firmi
> u Splitu i drzavi.


di god da radis za nekoga drugoga na kraju ti dodje na isto, radis ko mali
majmun da bi obogatija nekoga drugoga, a sebi osigura prezivljavanje do
sljedeceg miseca


john

unread,
Feb 12, 2010, 5:05:13 PM2/12/10
to
"Goran" <go...@nospam.com> wrote in message
news:hl38r4$sql$1...@ss408.t-com.hr...

> Hmm... mrvicu je porasla:)
>
> http://www.moj-posao.net/posao/PHP-developer-mf-Split/cc8600220ebccfcafde5a48c168cfac3.htm

moga je stavit i 100 000kn, isto je


john

unread,
Feb 12, 2010, 5:13:46 PM2/12/10
to
"Jakov Sosic" <jso...@gmail.com> wrote in message
news:hl3a2k$dut$1...@news2.carnet.hr...
>
> Svi se bune danas na svakog poslodavca, valjda bi svi 15 tisuca kune bez
> znoja.

to je placa cistacice u bogatijim zemljama EU-a, a ne vrhovni zivotni uspjeh

>Imas dakle sa jedne strane ljude koji su ukurcu - gotovani. A onda
> imas poslodavce koji iskoristavaju lose gospodarske prilike kod nas i
> gaze ljude...

istinski gotovani su rijetkost, dok su ovi drugi pravilo i vecina


john

unread,
Feb 12, 2010, 5:15:27 PM2/12/10
to
"Jakov Sosic" <jso...@gmail.com> wrote in message
news:hl44qj$du4$2...@news2.carnet.hr...

> Pa nek izadju na ulice i pokazu nezadovoljstvo. Mislim, meni teta radi za
> crkavicu u Varteksa, i kad joj ja kazem da idem na sindikalne prosvjede
> mi se smije... a ja par puta vecu placu imam. Ko je tu lud onda?!

to su isti ljudi koji ne zovu policiju kad ih neko maltretira jer "sta ce
policija"


john

unread,
Feb 12, 2010, 5:18:12 PM2/12/10
to
"jucca" <jucca...@vip.hr> wrote in message
news:hl3fkk$bgc$1...@sopnews2.vip.hr...

> Po meni to je dobro ustrojeno, tamo nema zabusavanja, fejsa i sl.
> Uostalom, da imas svoju firmu, kakve bi kriterije ti postavio?

dokazano je da je malteriranje radnika kroz zabranjivanje svega i svacega
kontraproduktivno
normalne firme gledaju ucinke radnika, a ne ko je ili nije obnovija status
na fejsu


john

unread,
Feb 12, 2010, 5:20:47 PM2/12/10
to
"Goran" <go...@nospam.com> wrote in message
news:hl3h1d$i9m$1...@ss408.t-com.hr...

> Mozda imas pravo, ne treba ocekivat puno od prosjecnog code monkeya:)

Code monkey ne smije bit previse pametan da ne skuzi da 95% profita koje se
ostvari njegovim kodiranjem ode gazdi


john

unread,
Feb 12, 2010, 5:26:58 PM2/12/10
to
"blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
news:mn.63c37da2e...@makniovoakosifaca.blagi.net...

> iskustva i zna kako se to radi. Niko ga ne tira i moze pozaposljavat
> rodbinu i ljude s vezama. ;)

ne boj se, da ima rodbine koja imao odgovarajuca znanja i kvalifikacije
zaposlija bi ih i bez tvog blagoslova

> Valjda on zna sto i kako mu odgovara. Uzet nekoga gotovoga sa
> odgovarajucin iskustvon nije bas jednostavno jer takvi ne rastu na stablu.

kako se tocno stjece iskustvo ako svi zaposljavaju gotove sa iskustvom?

gotove sa iskustvom traze uglavnom lokalne jebivjetarske polufirme iz
provincija poput Splita koje ne mogu priustit da im radnik ne donosi profit
2 miseca, ozbiljne firme filtriraju po psihotestovima i formalnim
kvalifikacijama, a iskustvo stjeces kroz pripravnicki staz


Darko

unread,
Feb 12, 2010, 5:29:01 PM2/12/10
to
john wrote:
>
>> Imas dakle sa jedne strane ljude koji su ukurcu - gotovani. A onda
>> imas poslodavce koji iskoristavaju lose gospodarske prilike kod nas i
>> gaze ljude...
>
> istinski gotovani su rijetkost, dok su ovi drugi pravilo i vecina

Zahvaljujuci hitro.hr mo� osnovat firmu u 2 dana, pa lipo napravi firmu
i zaposli ljude koje neces iskoristavat. Sritan ti, sritni ljudi. :)

john

unread,
Feb 12, 2010, 5:34:11 PM2/12/10
to
"Jakov Sosic" <jso...@gmail.com> wrote in message
news:hl44le$du4$1...@news2.carnet.hr...


> Znanje tehnologije je vazno ali ne mora bit presudno. Npr mene su u mojoj
> prvoj firmi primili nakon 15 minuta razgovora, a jedino pitanje vezano uz
> tehnologiju za koju san se zaposljava je bilo - sto su i da li znam
> koristiti man pages.

kad trazis posa u lokalnim programerskim obrtima onda je gazdi obrta bitno
da imas 3 godina iskustva na istim ili slicnim poslovima te da imas
objavljene radove, odnosno drugim rjecima da te je netko drugi odskolovao
kako bi te onda on moga iskoristit s minimalnim pocetnim troskovima


john

unread,
Feb 12, 2010, 6:10:29 PM2/12/10
to
"Darko" <prizmic...@futuraplus.hr> wrote in message
news:hl4kns$95v$1...@ss408.t-com.hr...

> john wrote:
>>
>>> Imas dakle sa jedne strane ljude koji su ukurcu - gotovani. A onda
>>> imas poslodavce koji iskoristavaju lose gospodarske prilike kod nas i
>>> gaze ljude...
>>
>> istinski gotovani su rijetkost, dok su ovi drugi pravilo i vecina
>
> Zahvaljujuci hitro.hr mo� osnovat firmu u 2 dana, pa lipo napravi firmu i
> zaposli ljude koje neces iskoristavat. Sritan ti, sritni ljudi. :)

jel mogu tebe zaposlit?


blagi

unread,
Feb 12, 2010, 7:32:48 PM2/12/10
to
john je pisao :

Zato je Split pun one-man-band firma koje rade sve zivo i sve su u
balunu. :(

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 7:34:25 PM2/12/10
to
john je pisao :

>> Valjda on zna sto i kako mu odgovara. Uzet nekoga gotovoga sa odgovarajucin
>> iskustvon nije bas jednostavno jer takvi ne rastu na stablu.
>
> kako se tocno stjece iskustvo ako svi zaposljavaju gotove sa iskustvom?
>
> gotove sa iskustvom traze uglavnom lokalne jebivjetarske polufirme iz
> provincija poput Splita koje ne mogu priustit da im radnik ne donosi profit 2
> miseca, ozbiljne firme filtriraju po psihotestovima i formalnim
> kvalifikacijama, a iskustvo stjeces kroz pripravnicki staz

Zar se u nas uopce zaposljava? :(
Covik zaposljava u vrime kad svi otpustaju i triba mu skinit kapu.

blagi

unread,
Feb 12, 2010, 7:45:06 PM2/12/10
to
john je pisao :

> "blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
> news:mn.5d347da2d...@makniovoakosifaca.blagi.net...
>> Turisticka agencija adriatic.hr ima moj CV. Moze li mi neko prepricat
>> njihov, sa naglaskom na sadasnje stanje i uvjete. Svasta se pise u
>> novinama. Moze i na mail
>
> koliko godina, a toliko naivan ...
> splasnit ce ti uzbudjenje kad svatis da je u tvojoj turi pozvano jos 50
> ljudi, a u drugim terminima jos 200 za isto radno misto, na koje na kraju
> nitko nece bit zaposlen vec sef firme lijeci komplekse vrteci godinama iste
> oglase po portalima

Svatija san to kad je neko reka da ce tu bit po Splita. Napadas moj
pocetni post koji san postavija kako bi popunija svoju tabulu razu o
ovoj firmi i tom testiranju. Zahvaljujuci tom postu puno san toga sazna
i sad san puno priremljeniji nego da san isa na nepoznato misto u
nepoznatu firmu na nepoznato dogadjanje. Toliko o naivnosti.

> btw. cini mi se da si mi ti medju ostalima mudrozborija kako "ima posla za
> one koji zele radit" kad sam prije godinu dana na grupi govorija kako je u
> Splitu nemoguce na normalan nacin bez veze i poznanstva doc do posla, javi se
> kad prodjes 10-20 razno-raznih adriatica da vidimo sta jos mislis o toj
> teoriji

Otom potom. Ovo mi je prvo takvo iskustvo u ovoj turi, drugo u zivotu.
Sad san zeru stariji, ali neman vise od 80.

Ne virujen da bi neko organizira predstavu za par stotina ljudi kako bi
zaposlija nekoga preko veze i poznanstava u vrime kad ne mora uopce
oglasavati i kad ga niko ne pita koga i kako zaposljava. (A premijerka
bi mu jos platila zaposljavanje suhin zlaton da je briga za takve trice
i kucine.) Ako se ja ne zaposlin necu ni pomisliti na nisan uspija jer
su igrale veze i poznanstva. Ne moran ja bit sposoban za takva radna
mista i svakako ima sposobnijih od mene. Covik je moga od tih par
stotina na puno laksi nacin probrat, ali razmislja naivno i oce nac
bolje.

Ova firma sa ovakvin nacinon izbora zaposlenika je bas primjer kontra
onoga sta ti zboris.

Ante M.

unread,
Feb 12, 2010, 7:49:05 PM2/12/10
to

"john" <john@n.n> wrote in message news:hl4j97$6hh$1...@ss408.t-com.hr...

> "Damir Palinic" <zpalinic...@inet.hr> wrote in message
> news:hl38he$u4v$1...@sunce.iskon.hr...
> ovaj kraj je idealan za poslodavce, znas da mozes radit sta oces a da je
> radniku jedina alternativa beskonacna i beskorisna burza rada

Ili Zagreb...


Jakov Sosic

unread,
Feb 13, 2010, 5:11:35 AM2/13/10
to

Kod takvog onda neces ni pric jer te nece adekvatno iskustvu platit i
amen.

Darko

unread,
Feb 13, 2010, 5:38:51 AM2/13/10
to
john wrote:
> "Darko" <prizmic...@futuraplus.hr> wrote in message
> news:hl4kns$95v$1...@ss408.t-com.hr...
>> john wrote:
>>>> Imas dakle sa jedne strane ljude koji su ukurcu - gotovani. A onda
>>>> imas poslodavce koji iskoristavaju lose gospodarske prilike kod nas i
>>>> gaze ljude...
>>> istinski gotovani su rijetkost, dok su ovi drugi pravilo i vecina
>> Zahvaljujuci hitro.hr moš osnovat firmu u 2 dana, pa lipo napravi firmu i
>> zaposli ljude koje neces iskoristavat. Sritan ti, sritni ljudi. :)
>
> jel mogu tebe zaposlit?
>

Hvala na ponudi, ali baš san se zaposlia. Ipak to ti neće bit problem
jer ima dovoljno kvalitetnih, a nezaposlenih ljudi.


blagi

unread,
Feb 13, 2010, 5:53:34 AM2/13/10
to
Darko je pisao :

Vidin ja da imas novi mail.

blagi

unread,
Feb 13, 2010, 5:57:11 AM2/13/10
to
Goran je pisao :

Zeznija san se jer nisan posvetija tome dovoljno vrimena. Jutros san u
vremenskoj stisci (zaruzija san noc prije) poceja rjesavat jedan test i
odradija dva pitanja. Bas taj je bija. :(

Da san se priprema kako san planira zaposlili bi me ka diretura, odma.

ZW/BLS

unread,
Feb 13, 2010, 6:44:58 AM2/13/10
to

"john" <john@n.n> wrote in message news:hl4k3c$830$1...@ss408.t-com.hr...

Potpis. Tko nema radnih navika i odgovornost prema poslu, nece je dobit time
sto mu se ogranici pristup fejsu i internetu - takvi ce izgubit vrime na
cigaretu, cakulanje ili nesto trece i opet nece nista napravit.

S druge strane, normalni zaposlenici ce uzet sebi tu i tamo 5-10 minuti
pauze za fejs ili nesto drugo da nakratko odmore mozak i onda se vratit
poslu i zadacima. Kao sto ne mozes u teretani radit s utezima serije bez
pauze i odmora jer ces pasti u nesvijest/izgubiti snagu, tako ne mozes ni
tupit 2 ure bez prestanka u isti zadatak na poslu bez kratkog odmora, jer
neces dovoljno jasno razmisljati i izgubit ces koncentraciju.

Ukratko, radnik se gleda kroz ucinak i je li napravio ono sto mu je bio
zadatak, a ne po tome je li 15 min bija na fejsbuku, to bi svaki
inteligentan poslodavac treba znat (ili procitat studiju na internetu, ako
vec sam ne kuzi nesto sto je samo po sebi jasno).


Darko

unread,
Feb 13, 2010, 8:12:52 AM2/13/10
to
blagi wrote:
>
> Vidin ja da imas novi mail.

Stari još radi, novi ću promjenit, stavio ga privremeno da vidim
odgovore na svoje komentare (OE se ravna po e-mailu).

jure

unread,
Feb 13, 2010, 8:47:22 AM2/13/10
to
On 13 velj, 01:34, blagi <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net>
wrote:

Je , ali pod kakvim uvjetima zaposljava . . . jure

blagi

unread,
Feb 13, 2010, 10:13:48 AM2/13/10
to
jure je pisao :

> Je , ali pod kakvim uvjetima zaposljava . . . jure

Posalji policiju da mu zabrani zaposljavanje novih ljudi jer nije na
liniji HDZ-a.

john

unread,
Feb 13, 2010, 10:38:08 AM2/13/10
to
"Ante M." <da...@tragurium.net> wrote in message
news:hl4su1$nha$1...@ss408.t-com.hr...

onome ko ima pocetni kapital i nema curu/zenu/dicu u Splitu


john

unread,
Feb 13, 2010, 10:38:43 AM2/13/10
to
"Darko" <prizmic...@futuraplus.hr> wrote in message
news:hl5vg3$jk1$1...@ss408.t-com.hr...

> Hvala na ponudi, ali ba� san se zaposlia. Ipak to ti ne�e bit problem jer

> ima dovoljno kvalitetnih, a nezaposlenih ljudi.

nije to to, ako ne mogu tebe zaposlit ..


john

unread,
Feb 13, 2010, 10:43:24 AM2/13/10
to
"Jakov Sosic" <jso...@gmail.com> wrote in message
news:hl5tsn$chn$1...@news2.carnet.hr...

> On Fri, 12 Feb 2010 23:34:11 +0100, john wrote:
>
>> "Jakov Sosic" <jso...@gmail.com> wrote in message
>> news:hl44le$du4$1...@news2.carnet.hr...
>>
>>
>>> Znanje tehnologije je vazno ali ne mora bit presudno. Npr mene su u
>>> mojoj prvoj firmi primili nakon 15 minuta razgovora, a jedino pitanje
>>> vezano uz tehnologiju za koju san se zaposljava je bilo - sto su i da
>>> li znam koristiti man pages.
>>
>> kad trazis posa u lokalnim programerskim obrtima onda je gazdi obrta
>> bitno da imas 3 godina iskustva na istim ili slicnim poslovima te da
>> imas objavljene radove, odnosno drugim rjecima da te je netko drugi
>> odskolovao kako bi te onda on moga iskoristit s minimalnim pocetnim
>> troskovima
>
> Kod takvog onda neces ni pric jer te nece adekvatno iskustvu platit i
> amen.

neces ako ne moras...
ne znam za ni jednu informaticku firmu u Splitu koja je objavila oglas u
zadnjih par godina a da im glavni uvjet nije bija 3 godine iskustva na istim
ili slicnim poslovima... neko bi ove stvari triba objasnit ljudima koji
ovdje studiraju racunarstvo, da znaju sta ih ceka


john

unread,
Feb 13, 2010, 10:46:48 AM2/13/10
to
"ZW/BLS" <div...@n.bell> wrote in message
news:hl63bu$9rh$1...@localhost.localdomain...

kod nas su jos robovlasnicke metode u djiru, sta je vise zabrana i sta je
robovlasnik strozi to je rob produktivniji
takvi bi pali na guzicu da im neko objasni kako funkcioniraju firme poput
Gugla...


john

unread,
Feb 13, 2010, 11:04:53 AM2/13/10
to
"blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
news:mn.68697da23...@makniovoakosifaca.blagi.net...

> john je pisao :
>> "blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
>> news:mn.5d347da2d...@makniovoakosifaca.blagi.net...
>>> Turisticka agencija adriatic.hr ima moj CV. Moze li mi neko prepricat
>>> njihov, sa naglaskom na sadasnje stanje i uvjete. Svasta se pise u
>>> novinama. Moze i na mail
>>
>> koliko godina, a toliko naivan ...
>> splasnit ce ti uzbudjenje kad svatis da je u tvojoj turi pozvano jos 50
>> ljudi, a u drugim terminima jos 200 za isto radno misto, na koje na kraju
>> nitko nece bit zaposlen vec sef firme lijeci komplekse vrteci godinama
>> iste oglase po portalima
>
> Svatija san to kad je neko reka da ce tu bit po Splita. Napadas moj
> pocetni post koji san postavija kako bi popunija svoju tabulu razu o ovoj
> firmi i tom testiranju. Zahvaljujuci tom postu puno san toga sazna i sad
> san puno priremljeniji nego da san isa na nepoznato misto u nepoznatu
> firmu na nepoznato dogadjanje. Toliko o naivnosti.

toliko o naivnosti govori cinjenica da se ti pripremas te da mislis kako ces
ces zapravo dobit nekakav posa
ako ti je do posla, onda ili trazi kakve veze i poznanstve ili pokreni nesto
sam, od javljanja na oglase nema nista u ovom kraju, to ti kaze neko ko je
provea godine na birou kao mali majmun javljajuci se na sve i sva
smisno mi je da sa covikom koji je toliko stariji od mene moram pricat kao
da pricam sa nekim ko je pun poleta tek izasa s faksa i nema pojma sta ga
cega

>> btw. cini mi se da si mi ti medju ostalima mudrozborija kako "ima posla
>> za one koji zele radit" kad sam prije godinu dana na grupi govorija kako
>> je u Splitu nemoguce na normalan nacin bez veze i poznanstva doc do
>> posla, javi se kad prodjes 10-20 razno-raznih adriatica da vidimo sta jos
>> mislis o toj teoriji
>
> Otom potom. Ovo mi je prvo takvo iskustvo u ovoj turi, drugo u zivotu. Sad
> san zeru stariji, ali neman vise od 80.

ne razumin, drugi put u zivotu trazis posa priko oglasa?
a imas kredibiliteta ljudima koji su se nagledali raznoraznih adriatica
pricat kako ima posla za one koji zele radit?

> Ne virujen da bi neko organizira predstavu za par stotina ljudi kako bi
> zaposlija nekoga preko veze i poznanstava u vrime kad ne mora uopce
> oglasavati i kad ga niko ne pita koga i kako zaposljava. (A premijerka bi
> mu jos platila zaposljavanje suhin zlaton da je briga za takve trice i
> kucine.) Ako se ja ne zaposlin necu ni pomisliti na nisan uspija jer su
> igrale veze i poznanstva. Ne moran ja bit sposoban za takva radna mista i
> svakako ima sposobnijih od mene. Covik je moga od tih par stotina na puno
> laksi nacin probrat, ali razmislja naivno i oce nac bolje.
>
> Ova firma sa ovakvin nacinon izbora zaposlenika je bas primjer kontra
> onoga sta ti zboris.

taj posa nece dobit rodbina ni nitko drugi, ako je mislija zaposlit rodbinu
zaposlija bi je davno prije ikakvih oglasa, ovo nema veze s tim
vidim da djaba pisem, a kristalno jasno sam ti objasnija zasto lik vrti te
oglase pa da (vjerovatno uzalud) ponovim jos jednom:

blagi

unread,
Feb 13, 2010, 11:17:33 AM2/13/10
to
john je pisao :

>> Svatija san to kad je neko reka da ce tu bit po Splita. Napadas moj pocetni
>> post koji san postavija kako bi popunija svoju tabulu razu o ovoj firmi i
>> tom testiranju. Zahvaljujuci tom postu puno san toga sazna i sad san puno
>> priremljeniji nego da san isa na nepoznato misto u nepoznatu firmu na
>> nepoznato dogadjanje. Toliko o naivnosti.
>
> toliko o naivnosti govori cinjenica da se ti pripremas te da mislis kako ces
> ces zapravo dobit nekakav posa
> ako ti je do posla, onda ili trazi kakve veze i poznanstve ili pokreni nesto
> sam, od javljanja na oglase nema nista u ovom kraju, to ti kaze neko ko je
> provea godine na birou kao mali majmun javljajuci se na sve i sva
> smisno mi je da sa covikom koji je toliko stariji od mene moram pricat kao da
> pricam sa nekim ko je pun poleta tek izasa s faksa i nema pojma sta ga cega

Ti o meni ne znas nista i ne znam otkud ti ideja da meni u lice
prosipas takve konstrukcije.

Po tebi se niko nije zaposlija priko oglasa i covik se zajebaje za 200
ljudi iako nema potribe za radnin miston nego ne zna sta ce sa sobon.

--

blagi

unread,
Feb 13, 2010, 11:19:30 AM2/13/10
to
blagi je pisao :
> john je pisao :

>> taj posa nece dobit rodbina ni nitko drugi, ako je mislija zaposlit
>> rodbinu zaposlija bi je davno prije ikakvih oglasa, ovo nema veze s tim
>> vidim da djaba pisem, a kristalno jasno sam ti objasnija zasto lik vrti te
>> oglase pa da (vjerovatno uzalud) ponovim jos jednom:
>> "splasnit ce ti uzbudjenje kad svatis da je u tvojoj turi pozvano jos 50
>> ljudi, a u drugim terminima jos 200 za isto radno misto, na koje na kraju
>> nitko nece bit zaposlen vec sef firme lijeci komplekse vrteci godinama iste
>> oglase po portalima"

Narano da pricas gluposti i izmisljitone iz samo tebi znanih razloga.
Ispada da je coviku hobi organizirat testove, a nece zaposliti nikoga
jer ne triba nikoga.

john

unread,
Feb 13, 2010, 11:36:24 AM2/13/10
to
"blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
news:mn.6c0d7da28...@makniovoakosifaca.blagi.net...

>
> Po tebi se niko nije zaposlija priko oglasa i covik se zajebaje za 200
> ljudi iako nema potribe za radnin miston nego ne zna sta ce sa sobon.

covik zadnjih 5 godina u pravilnim terminima vrti iste oglase za iste
poslove, dakle da - lijeci komplekse
za razliku od tebe znam tko je lik, znam ljude koji ga znaju, te znam o cemu
se radi, za konkretni posal php programera zaposlit ce nekoga jedino ako mu
nekim cudom dodje netko sa bogatim visegodisnjim iskustvom i ovecim popisom
refrenci u php framework programiranju, no cak ni taj moze samo sanjati o
placama koje je on tamo stavio u oglas da navuce vojsku naivcina

ti izgleda unatoc godinama ne znas puno o ovoj tematici te sto te vise citam
sve mi je draze da si se nasao u situaciji u kojoj preko oglasa trazis posao
nakon sto si s visoka kenjkao kako ima posla na one koji zele radit, javi se
nakon 10 adriatica da vidimo sto jos mislis o toj teoriji


john

unread,
Feb 13, 2010, 11:38:38 AM2/13/10
to
"blagi" <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net> wrote in message
news:mn.6c0f7da25...@makniovoakosifaca.blagi.net...

> blagi je pisao :
>> john je pisao :
>
>>> taj posa nece dobit rodbina ni nitko drugi, ako je mislija zaposlit
>>> rodbinu zaposlija bi je davno prije ikakvih oglasa, ovo nema veze s tim
>>> vidim da djaba pisem, a kristalno jasno sam ti objasnija zasto lik vrti
>>> te oglase pa da (vjerovatno uzalud) ponovim jos jednom:
>>> "splasnit ce ti uzbudjenje kad svatis da je u tvojoj turi pozvano jos 50
>>> ljudi, a u drugim terminima jos 200 za isto radno misto, na koje na
>>> kraju
>>> nitko nece bit zaposlen vec sef firme lijeci komplekse vrteci godinama
>>> iste
>>> oglase po portalima"
>
> Narano da pricas gluposti i izmisljitone iz samo tebi znanih razloga.
> Ispada da je coviku hobi organizirat testove, a nece zaposliti nikoga jer
> ne triba nikoga.

a ja mislio da pricam sa ozbiljnom osobom ...
kazes 2 puta u zivotu si trazija posal priko oglasa... ne daj se
smest...samo ti upri po testovima..ima posla za one koji zele radit


Raphael

unread,
Feb 13, 2010, 11:59:21 AM2/13/10
to
On Feb 12, 6:57 pm, Jakov Sosic <jso...@gmail.com> wrote:
> On Fri, 12 Feb 2010 09:28:39 -0800, Raphael wrote:
> > Mozda ne u ovakvom kapitalizmu? :)
>
> Pa nek izadju na ulice i pokazu nezadovoljstvo. Mislim, meni teta radi za
> crkavicu u Varteksa, i kad joj ja kazem da idem na sindikalne prosvjede
> mi se smije... a ja par puta vecu placu imam. Ko je tu lud onda?!

Kakvo nezadovoljstvo? Svi su korumpirani, jedni su preko stranke (sve
stranke) dobili posao, drugima je drzava dala mirovinu, trecima je
dala povoljan otkup stana, cetvrtima stipendiju... Nema familije u RH
koja nije na neki nacin "korumpirana". Tesko ces naci pravu
proletersku familiju (jer dobivaju socijalnu pomoc, a neki od gradova
i stanove). Stoga nema mase koja bi krenula u demonstracije.

Najveci doseg je bio gradjanski bunt u Varsavskoj, gdje vlast skoro pa
nije poslala oklopnjake sa smrkovima i suzavce (a steta je da
propadaju, kupljeni jos 97.).

Stono bi se reklo... "Ki bi da bi" (sjeverna verzija) ili "fali 5 za
ucinit 6" (juzna verzija).

R

Raphael

unread,
Feb 13, 2010, 12:00:57 PM2/13/10
to
On Feb 12, 11:09 pm, "john" <j...@n.n> wrote:
> > al za placu koju nude, zalosno je koliko muce ljude i sta sve
> > traze od njih... doduse to nije problem samo u njih, nego i u vecini firmi
> > u Splitu i drzavi.
>
> di god da radis za nekoga drugoga na kraju ti dodje na isto, radis ko mali
> majmun da bi obogatija nekoga drugoga, a sebi osigura prezivljavanje do
> sljedeceg miseca

Kapital.

R

Raphael

unread,
Feb 13, 2010, 12:02:13 PM2/13/10
to
On Feb 12, 11:29 pm, Darko <prizmicNEZE...@futuraplus.hr> wrote:
> john wrote:
>
> >> Imas dakle sa jedne strane ljude koji su ukurcu - gotovani. A onda
> >> imas poslodavce koji iskoristavaju lose gospodarske prilike kod nas i
> >> gaze ljude...
>
> > istinski gotovani su rijetkost, dok su ovi drugi pravilo i vecina
>
> Zahvaljujuci hitro.hr mo osnovat firmu u 2 dana, pa lipo napravi firmu

> i zaposli ljude koje neces iskoristavat. Sritan ti, sritni ljudi. :)

Bravo Darko, no tko ce njemu dati 20kKn na racunu, makar i na dva
dana?

R

Raphael

unread,
Feb 13, 2010, 12:04:15 PM2/13/10
to
On Feb 13, 1:49 am, "Ante M." <d...@tragurium.net> wrote:
> "john" <j...@n.n> wrote in messagenews:hl4j97$6hh$1...@ss408.t-com.hr...
> > "Damir Palinic" <zpalinicMAKNI_...@inet.hr> wrote in message

> >news:hl38he$u4v$1...@sunce.iskon.hr...
> > ovaj kraj je idealan za poslodavce, znas da mozes radit sta oces a da je
> > radniku jedina alternativa beskonacna i beskorisna burza rada
>
> Ili Zagreb...

Nema vise "marmelade" ni u Zagrebu, ni igdje drugdje...eto Nokia u
Salo otpusta 250 od 2000... Sto mislis, hoce li prvo izgoriti
strangeri ili lokalci? Pekka ili Mate?

R

Raphael

unread,
Feb 13, 2010, 12:05:57 PM2/13/10
to
On Feb 13, 12:44 pm, "ZW/BLS" <div...@n.bell> wrote:
> "john" <j...@n.n> wrote in messagenews:hl4k3c$830$1...@ss408.t-com.hr...
> > "jucca" <juccaREM...@vip.hr> wrote in message

> >news:hl3fkk$bgc$1...@sopnews2.vip.hr...
>
> >> Po meni to je dobro ustrojeno, tamo nema zabusavanja, fejsa i sl.
> >> Uostalom, da imas svoju firmu, kakve bi kriterije ti postavio?
>
> > dokazano je da je malteriranje radnika kroz zabranjivanje svega i svacega
> > kontraproduktivno
> > normalne firme gledaju ucinke radnika, a ne ko je ili nije obnovija status
> > na fejsu
>
> Potpis. Tko nema radnih navika i odgovornost prema poslu, nece je dobit time
> sto mu se ogranici pristup fejsu i internetu - takvi ce izgubit vrime na
> cigaretu, cakulanje ili nesto trece i opet nece nista napravit.

Gledanje u daljinu, drzanje prekrizenih prsta, telefoniranje...


> S druge strane, normalni zaposlenici ce uzet sebi tu i tamo 5-10 minuti
> pauze za fejs ili nesto drugo da nakratko odmore mozak i onda se vratit
> poslu i zadacima. Kao sto ne mozes u teretani radit s utezima serije bez
> pauze i odmora jer ces pasti u nesvijest/izgubiti snagu, tako ne mozes ni
> tupit 2 ure bez prestanka u isti zadatak na poslu bez kratkog odmora, jer
> neces dovoljno jasno razmisljati i izgubit ces koncentraciju.

Potreban je psiholoski restart...

> Ukratko, radnik se gleda kroz ucinak i je li napravio ono sto mu je bio
> zadatak, a ne po tome je li 15 min bija na fejsbuku, to bi svaki
> inteligentan poslodavac treba znat (ili procitat studiju na internetu, ako
> vec sam ne kuzi nesto sto je samo po sebi jasno).

Trebao, no vecina ne zna.

R

Darko

unread,
Feb 13, 2010, 12:45:56 PM2/13/10
to

Onda ne bi smia srat po ljudima koji zaposljavaju. Moj sef ce bit
presretan ako u sljedece dvije godine na meni bude imao samo 60 tisuca
kuna "stete" koje ce morat dat iz vlastitog djepa. Jer da bi mi dao
placu (samo) 3500kn trebam mu donjet minimalno 40.000 kuna mjesecno u
prosjeku, od prvog mjeseca zaposlenja. A to je nemoguce jer svi vec
imaju dobavljaca s kojim su zadovoljni ili prijatelja/poznanika, da od
300 posjecenih potencijalnih kupaca dobijes njih 30 to je ravno
osvajanju lige prvaka. Naravno, kupaca koji placaju jer ako ce netko
uzet a nista ne platit samo ce napravit vlasniku štetu. A da bi obisao
300 kupaca treba potrosit goriva i mobitela, bar 1000-1500kn, znaci
placa ti nije 3500kn vec 2000kn. Ako to placa firma (najcesce je), sefu
moras donjet 60.000 kuna mjesecno. Plus prostor za radno mjesto, nekakav
kompjuter, stol, telefon,..

A sto je najgore sve to je vrijedilo i prijasnjig godina, sad je
znacajno zajebanije jer su svi prepadnuti krizom, svi imaju pripremljeno
"NE, NEŽELIM!!" kad im pokusas nesto prodat, svi režu troškove. A onda
se pojavi netko poput ovog koji ti pila mozak "šta 3 ipo iljade kuna,
šta moš s tim, kako ćeš kupit stan, ovo ono". Ok ako mu mama daje pare
pa može stat doma i pizdekat, ali mnogi ne mogu i sretni su kad dobiju
posao za 5k, a kamoli 10k kn.

Raphael

unread,
Feb 13, 2010, 1:15:32 PM2/13/10
to
On Feb 13, 6:45 pm, Darko <prizmicNEZE...@futuraplus.hr> wrote:
> A sto je najgore sve to je vrijedilo i prijasnjig godina, sad je
> znacajno zajebanije jer su svi prepadnuti krizom, svi imaju pripremljeno
> "NE, NEŽELIM!!" kad im pokusas nesto prodat, svi režu troškove.

Yeah, cash is the King. Bit ce ga sve manje i manje.

A onda
> se pojavi netko poput ovog koji ti pila mozak "šta 3 ipo iljade kuna,
> šta moš s tim, kako ćeš kupit stan, ovo ono". Ok ako mu mama daje pare
> pa može stat doma i pizdekat, ali mnogi ne mogu i sretni su kad dobiju
> posao za 5k, a kamoli 10k kn.

I 1 je vise od 0. Bit ce jos i vise kad roditeljima poskupe
komunalije, struja...

R


john

unread,
Feb 13, 2010, 1:19:48 PM2/13/10
to
"Raphael" <Raphae...@yahoo.com> wrote in message
news:a94f7f04-9cc0-4dac...@u9g2000yqb.googlegroups.com...

>I 1 je vise od 0.

tribalo bi radit za kunu dnevno, a ne srat protiv poslodavaca


john

unread,
Feb 13, 2010, 1:17:14 PM2/13/10
to
"Darko" <prizmic...@futuraplus.hr> wrote in message
news:hl6ogu$bk2$1...@ss408.t-com.hr...

> Onda ne bi smia srat po ljudima koji zaposljavaju.

jasno, nitko ne smi "srat po ljudima" koji zaposljavaju jer su on automatski
u pravu u svemu, svim krsenjima radnickih prava i smijesnim placama unatoc
to su inace ljudi koji zaposljavaju jer su dobri u dusi, a ne jer im posal
ne moze funkcionirati bez radnika, radnik bi stoga trebao biti uvijek
poslusan, gledati u pod i nemati donju granicu ispod koje nece ici

> Moj sef ce bit presretan ako u sljedece dvije godine na meni bude imao
> samo 60 tisuca kuna "stete" koje ce morat dat iz vlastitog djepa. Jer da
> bi mi dao placu (samo) 3500kn trebam mu donjet minimalno 40.000 kuna
> mjesecno u prosjeku, od prvog mjeseca zaposlenja.

:))

>A to je nemoguce jer svi vec imaju dobavljaca s kojim su zadovoljni ili
>prijatelja/poznanika, da od 300 posjecenih potencijalnih kupaca dobijes
>njih 30 to je ravno osvajanju lige prvaka. Naravno, kupaca koji placaju jer

>ako ce netko uzet a nista ne platit samo ce napravit vlasniku �tetu. A da

>bi obisao 300 kupaca treba potrosit goriva i mobitela, bar 1000-1500kn,
>znaci placa ti nije 3500kn vec 2000kn. Ako to placa firma (najcesce je),
>sefu moras donjet 60.000 kuna mjesecno. Plus prostor za radno mjesto,
>nekakav kompjuter, stol, telefon,..

:)))

> A sto je najgore sve to je vrijedilo i prijasnjig godina, sad je znacajno
> zajebanije jer su svi prepadnuti krizom, svi imaju pripremljeno "NE,

> NE�ELIM!!" kad im pokusas nesto prodat, svi re�u tro�kove. A onda se
> pojavi netko poput ovog koji ti pila mozak "�ta 3 ipo iljade kuna, �ta mo�
> s tim, kako �e� kupit stan, ovo ono". Ok ako mu mama daje pare pa mo�e

> stat doma i pizdekat, ali mnogi ne mogu i sretni su kad dobiju posao za
> 5k, a kamoli 10k kn.

ako mama daje pare onda moze pizdekat za 3500 kuna, ako mama ne daje pare
onda ne moze pizdekat oko 3500kn, ali moze biti sritan za 5000kn
briljantno


john

unread,
Feb 13, 2010, 1:17:48 PM2/13/10
to
"Raphael" <Raphae...@yahoo.com> wrote in message
news:64bf49b8-1dcf-481c...@b2g2000yqi.googlegroups.com...

>Kapital.

nije ni sav kapital isti


jure

unread,
Feb 13, 2010, 1:24:13 PM2/13/10
to
On 13 velj, 16:13, blagi <blagi@makni_ovo_ako_si_faca.blagi.net>
wrote:

Je , lako ti je sad zaposljavat kad ima 300.000 + nezaposlenih . . .
jure

Darko

unread,
Feb 13, 2010, 1:31:45 PM2/13/10
to
john wrote:
>
> ako mama daje pare onda moze pizdekat za 3500 kuna, ako mama ne daje pare
> onda ne moze pizdekat oko 3500kn, ali moze biti sritan za 5000kn
> briljantno
>

Tko ti plaća hranu, odjecu, struju, internet,...?

Tebi je trenutno dobro i trazis izlike zasto ne bi nasa posa, a ta
izlika su poslodavci.

Jakov Sosic

unread,
Feb 13, 2010, 2:03:47 PM2/13/10
to
On Sat, 13 Feb 2010 18:45:56 +0100, Darko wrote:

> Onda ne bi smia srat po ljudima koji zaposljavaju. Moj sef ce bit
> presretan ako u sljedece dvije godine na meni bude imao samo 60 tisuca
> kuna "stete" koje ce morat dat iz vlastitog djepa.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL


> Jer da bi mi dao
> placu (samo) 3500kn trebam mu donjet minimalno 40.000 kuna mjesecno u
> prosjeku

Mislim da si se preracuna. Da bi ti neko da 3500kn place moras mu donit
440'000 - 450'000 misecno u prosjeku. Cak i onda ti od tih 3500kn daje
500kn iz vlastitog dzepa. Zato triba poslodavcima lizat noge jer su to
jedni jako pozrtvovni ljudi koji cine nemoguce da radniku osiguraju
egzistenciju. Ma sta ljudi, MADJIONICARI...


--
| Jakov Sosic | ICQ: 28410271 | PGP: 0x965CAE2D |
=================================================================
| start fighting cancer -> http://www.worldcommunitygrid.org/ |

john

unread,
Feb 13, 2010, 2:04:52 PM2/13/10
to
"Darko" <prizmic...@futuraplus.hr> wrote in message
news:hl6r6r$gqa$1...@ss408.t-com.hr...

> john wrote:
>>
>> ako mama daje pare onda moze pizdekat za 3500 kuna, ako mama ne daje pare
>> onda ne moze pizdekat oko 3500kn, ali moze biti sritan za 5000kn
>> briljantno
>
> Tko ti pla�a hranu, odjecu, struju, internet,...?

>
> Tebi je trenutno dobro i trazis izlike zasto ne bi nasa posa, a ta izlika
> su poslodavci.

wrong, ja trenutacno radim, a radio sam svasta tijekom zivota i svega se
nagledao
jos nesto?


It is loading more messages.
0 new messages