UNIX administrator trazi honoraran posao....

Djuro...@gmail.com

Kad vec ne mogu ko programer,
mozda mogu ovako naci honoraran
posao...

P.S. Molio bih da se javljaju samo
ljudi s ponudama...

LP, Robert....;)
mob:091/5523047

"Denis Periša [DARKMAN]"

lolek..i ja isto..
eno ti Lidl u zadru trazi al moras imat godinu dana iskustva.

docPIPE

Onaj tko trazi posao preko news grupe, taj mora da vrijedan radnik :)

Bez uvrede, al onaj tko je sposoban raditi, taj ce nac posao, a onaj tko
nije, moze samo postat na news grupe i cekat da nesto padne s neba...

Djuro...@gmail.com

On Oct 27, 1:08 pm, docPIPE <docpipeREM...@gmail.com> wrote:

Nis ti sinko za ludnicu , ti si za crncenje...

LP, Robert....

Djuro...@gmail.com

Osim toga ja posao vec imam, ali trazim dodatni....

Djuro...@gmail.com

> Osim toga ja posao vec imam, ali trazim dodatni....- Hide quoted text -

I molio bih te da mio kazes gdje da nadjem honoraran posao...
(Dajem proviziju, i nemoj mi reci da zelim da radis umjesto mene)...

LP, Robert....

cija

"docPIPE" <docpip...@gmail.com> wrote in message

Bas si pametan... a tko je rekao da on ne trazi posao i regularnim putem???
Glavno da ti filozofiras i pravis se pametan...

docPIPE

Ne pravim se pametan, nego govorim iz iskustva.

docPIPE

Kao sto sam rekao: onaj tko je sposoban raditi, taj ce naci bilo koji
posao, pa cak i dodatni. Onaj tko nije, taj ni svoj regularni posao nije
u stanju za obavljati kako treba.

Djuro...@gmail.com

> u stanju za obavljati kako treba.- Hide quoted text -

Svoj posao obavljam i bolje no sto treba,
ali cemu se prepucavati s BUDALAMA....

LP, Robert....

stif...@gmail.com

Potrebni clanovi za Stiforp kompaniju! Ako ste zainteresovani javite se!
Jako mlada kompanija koja je tek u lansiranju. Sto se pre ukljucite u posao vise cete zaradjivati! Moguca je zarada i do par hiljada dolara mesecno, i to radeci iz sopstvenog doma!
Sva upustva za rad cete dobiti licno od mene!
Inace ova jako mlada kompanija je sklopila ugovor sa MASTERCARD-om, a jasno nam je da MASTERCARD saradjuje iskljucivo sa 100% proverenim kompanijama! To je sto se tice sigurnosti kompanije..
Isplate su svake srede ili petka, a mesecna primanja svake prve srede u mesecu!
Ova kompanija je teska 130 milijardi dolara.. Razmislite!

Pozdrav!

066 462 277 Detaljnije o poslu: http://stojicevic93.websiteaboutme.com/

stif...@gmail.com