Sajam

1 view

Dusko Lolic

http://www.sibenik.saz.hr/

Ima li šta od toga? Hoće li mi biti žao ako potegnem iz Splita?
I koji je dan udarni, subota ili nedilja?

Pozdrav Šibeniku!

Valjda ima itko živ uopće na ovoj grupi...

--
** Windows Live Mail ispravak citiranja ->>>
** ->>> http://www.dusko-lolic.from.hr/wlmquote/

Dusko Lolic

On Fri, 24 Oct 2014 16:24:08 +0200, Dusko Lolic wrote:

>http://www.sibenik.saz.hr/
>
>Ima li šta od toga? Hoće li mi biti žao ako potegnem iz Splita?
>I koji je dan udarni, subota ili nedilja?

Bili danas (nedjelja).
Odlično uređen sajamski prostor, ali nažalost uglavnom prazan.
U pola sata obišli sve dva puta, uključujući i tridesetak ponuđenih
vozila. I poslušali diplara. :-)