Jesu li svi stari Sibencani u stvar siptari....!!

Robert Bralic

Ja mislim da jesu...!!!

LP, Robert...;)
robert...@si.t-com.hr

ixy

jeli je robert bralic idiot?!

ja mislim da je...!!

"Robert Bralic" <robert...@si.t-com.hr> wrote in message
news:fcqg2q$a51$1...@ss408.t-com.hr...

funcut

| "Robert Bralic" <robert...@si.t-com.hr> wrote in message
| news:fcqg2q$a51$1...@ss408.t-com.hr...
| > Ja mislim da jesu...!!!
| >
| > LP, Robert...;)
| > robert...@si.t-com.hr

"ixy" <nije_...@odjebi.pk> wrote in message news:fcr82k$i1t$1...@ss408.t-com.hr...

| jeli je robert bralic idiot?!
|
| ja mislim da je...!!

ma nijeee :-)

Karabaja

ixy whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik

> jeli je robert bralic idiot?!

ignore him. samo nam ga vadiš iz filtera. :))

Robi

> jeli je robert bralic idiot?!

ne vriğaj idiote

Mentor

Bralicu ako ti je neko radija u pekari i prodava burek u ZDRAVLJAKA NA
vanjskome ne znaci da smo svi mi siptari

Robert Bralic

Dana četvrtak, 11. listopada 2007. 20:09:02 UTC+2, korisnik Mentor napisao je:
> Bralicu ako ti je neko radija u pekari i prodava burek u ZDRAVLJAKA NA
> vanjskome ne znaci da smo svi mi siptari

Dobro to, ali mi nije jasno cemu sve
ove silne uvrede meni, kao prvo i siptari
su ljudi, a kao drugo to je samo moje misljenje
a danas postoji sloboda govora, a ja nisam nikog
vrijedjao, a kao trece medju starim Sibencanima sam
upoznao neke predivne ljude......

LP, Robert...;)
P.S.Ima Li Drnis Jos Uvijek Stocni Sajam..

Robert Bralic

A mislim da i medju Albancima ima predivnih ljudi,
i upoznao sam neke predivne Siptare...

LP, Robert...;)

HKRSS

"Robert Bralic" <robert.b...@gmail.com> wrote in message
Dana utorak, 3. lipnja 2014. 00:14:43 UTC+2, korisnik Robert Bralic napisao
je:
> [...]
>
> a danas postoji sloboda govora, a ja nisam nikog
>
> vrijedjao, a kao trece medju starim Sibencanima sam

Nije mi jasno stvarno zasto su me tu tioliko vrijedjali,
kad je to isto ko da netko mene pita jesu li Bralici Srbi,
i ja jednostavno odgovorim nisu, i tu je prici kraj...

LP, Robert...;)