Teretana

Karabaja

Teretana. Gdje i pošto?

Sipu na gradele

> Teretana. Gdje i pošto?

vinograd. besplatno

Karabaja

Sipu na gradele whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik

> vinograd. besplatno

To imam. Ali to je deset puta godišnje. Trebao bih barem pet puta
tjedno. :)

nzanko

"Karabaja" <kara...@gmail.com.otpad> wrote in message
Ima google na svom kompjuteru? :)

Karabaja

nzanko whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik

> Ima google na svom kompjuteru? :)

Fala bogu. :) A, rekoh �teta da grupa propadne. :)) Plus me zanimaju
iksustva iz prve ruke. :)

nzanko

> nzanko whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik

> Fala bogu. :) A, rekoh �teta da grupa propadne. :)) Plus me zanimaju
> iksustva iz prve ruke. :)

Evo da ne propadne...sto ce ti teretana?

Karabaja

nzanko whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik

> sto ce ti teretana?

Da zdr�im postignuti kontinuitet treninga. :)

nzanko

> nzanko whispered unto us in: hr.soc.grad.sibenik

> Da zdrľim postignuti kontinuitet treninga. :)

A to. Onda OK, koliko sam vidio ima ih nekoliko. :)

beatrice robert

Mi smo pojedinci koji daju kredite u rasponu od 5000 € do 1500000 € ima sve ljudi u stanju ispuniti moje uvjete, osim kamatna stopa je 3% godišnje. ili vam je potreban novac za drugih razloga, ne ustručavajte se kontaktirati me za više informacija.
con...@sansonettigroup.com