Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

"Pevec" jako lose lose iskustvo

2,240 views
Skip to first unread message

Birdhater

unread,
Mar 14, 2007, 7:46:11 AM3/14/07
to
Ponukan plaćenim hvalospjevima u jednim dnevnim novinama spomenutog
poduzeća, a izostankom bile kakve povratne informacije na upućeni prilozeni
dopis, sa ľeljom da učite na tuđim, a ne na svojim greąkama objavljujem
pismo upućeno na adresu direktora i pravne sluľbe "Peveca"
Mail je na gornje adrese upućen sa mojim punim osobnim podacima.


Xxxxx Xxxxxx

Xxxxxx xx

51xxx Xxxxxx


Xxxxx, 8. oľujka 2007.


<Pevec> Bjelovar

- na ruke direktora Zdravka Pevec

- pravnoj sluľbi <Pevec-a>


<Kupujte s osmjehom>, slogan je Vaąe firme. Nakon nekoliko loąih iskustava
sa Vaąim poduzećem, kupovati ću s osmjehom ali ne kod Vas.

Nakon nekoliko bezuspjeąnih pokuąaja telefonskog kontakta sa Vaąom pravnom
sluľbom, koja je, prema riječima gospođe iz tajniątva zaduľena za
reklamacije piąem Vam ovaj prigovor.

Moľda na koncu konca, sagledavąi cjelokupnu situaciju nemam ni pravo na nju,
moľda sam na temelju prijaąnjih loąih iskustava trebao jednostavno obići
Vaąe objekte, ali, nije opravdanje, moć navike je bila jača.

Tijekom pretproąle godine dovrąavao sam kuću, i većinu materijala nabavio
sam u Vaąem centru u Zagrebu (ąto dokazujem skenom dijela računa). Tada je
odnos prema kupcima bio koliko toliko normalan, i bio sam zadovoljan kako
cijenom, tako i kvalitetom proizvoda, a ąto je najvaľnije i uslugom.

Otvaranjem Vaąeg centra u Rijeci, koji mi je puno, puno bliľe, situacija se
u potpunosti mijenja. Ne samo ja, nego i mnogi drugi kupci bili su
nezadovoljni Vaąih djelatnika odnosom prema kupcima.

Zadnji događaj prelio je moju čaąu strpljenja i definitivno sam odlučio da u
Vaą centar ne ulazim. Da sam barem to ranije odlučio, uątedio bi si hrpu
ľivaca, a i financijski bi mnogo bolje proąao, izbjegavąi ątetu koju sam si
nanio direktno vezanu uz loą odnos Vaąih djelatnika prema kupcu.

O čemu se radi.

Prije nekoliko dana ( 6. oľujka 2007. oko 13,30) uąao sam u Vaą centar u
Rijeci sa namjerom kupnje samo nekoliko stvari, ąest gips ploča i dvije
kutije vijaka.

Ulaskom na odjel građevinskog materijala pokuąao sam pronaći djelatnika koji
bi mi pomogao, međutim nije bilo nikoga. Za info pultom primijetio sam
djelatnika koji bjesomučno udara telefonskom sluąalicom po pultu urlajući,
nezadovoljan nekim telefonskim razgovorom koji je upravo obavio. Ubrzo se
skupilo nekoliko djelatnika, kojima je ovaj, nezadovoljan vičući objaąnjavao
detalje svoga razgovora. Na mene nitko nije obraćao paľnju, bez obzira na
činjenicu ąto sam i zamolio za pomoć. Nakon toga sam otiąao do odjeljka sa
vijcima, gdje sam sam morao raspakiravati veće kutije sa vijcima koji su mi
bili potrebni. I dalje nije bilo nikoga. Zatim sam otiąao na odjel vijčane
robe, po druge vijke, usput uzeo i baterijsku buąilicu i vratio se na odjel
građevinskog materijala. Uzeo sam kolica kojima inače prevoze gips ploče,
odvukao ih do ľeljenih ploča i doslovno povlačeći za rukav djelatnika
zamolio da mi pomogne natovariti. Rasprava za info pultom je i dalje
trajala.

Nakon ąto smo natovarili te ploče, djelatnik je ispunio papir sa kodovima i
količinom i, nevjerojatno, papir stavio pod kutiju vijaka i odąetao.

U tom trenutku sam pogrijeąio ąto jednostavno nisam izaąao iz Vaąeg centra
ili potraľio voditelja centra. Nisam ľelio komplicirati i tada sam uľasno
nestabilna kolica, sa otprilike 120 kg tereta sam odgurao do blagajne. Za to
mi je trebalo poprilično vremena. Na blagajni sam se poľalio na ponaąanje
djelatnika, međutim nikakve reakcije nije bilo. Na samom izlazu kontrolor me
zamolio za račun, dao sam mu ga i rekao, da kad dovezem auto do utovarne
rampe trebam pomoć pri utovaru. Rekao je da nema problema. Nakon pet ąest
minuta, dovezao sam auto i čekao. To je trajalo desetak minuta, nikoga nije
bilo. Ponovno sam zamolio kontrolora za pomoć i ponovno čekao. Nikoga nije
bilo. Čak nije bilo nikoga na rampi. Nakon dodatnih pet minuta vidio sam da
nema druge nego da se moram sam pobrinuti za utovar, odgurao sam kolica do
auta i tad, ąto zbog neznanja, ąto zbog neravne podloge, kolica se prevrću,
dok gips ploče udaraju u vrata skoro novog auta, i naravno polome se.

I ąto sad. Kontrolor dolazi i kaľe, <Pa mogli ste sačekati pomogli bi vam.>
Nakon viąe od petnaest minuta čekanja!!!

Zatraľio sam da dođe voditelj objekta kako bi mu se poľalio na ponaąanje i
neljubaznost djelatnika, koji su posredno krivi, za ątetu koju sam si sam
nanio.

U desetak minuta koje su trebale da stigne, razmiąljao sam ąto bi bilo da
sam sa kolica koja vjerojatno nisu predviđena da ih koriste kupci ploče
prevrnuo na nekog drugog kupca ili dijete. Hoće li djelatnici ubrzo
dozvoljavati da si kupci sami viljuąkarima dovoze materijal.

Sve ovo rekao sam i pristiglim kontrolorima od kojih se jedan preziva,
mislim, Xxxxxxxxx.

Samo su klimali glavama, bez ikakvog izvinjenja, promatrali kao da se to
njih ne tiče.

Nije bilo druge, polomljene ploče sam ostavio tamo gdje su pale, i odvezao
se sa definitivnom odlukom da u vaąe centre viąe ne ulazim.

Problem je jedino u tome ąto me ta odluka koątala cca 190 kuna vrijednosti
gips ploča i 400 eura procijenjenog popravka vrata i zamjene zaątitne
plastike.


I kako sam već naveo dva dana pokuąavam uputiti usmeni prigovor, međutim u
vaąoj pravnoj sluľbi nitko se ne javlja.


I kako nesreća nikad ne stiľe sama, u bijesu sam uspio zametnuti dobiveni
račun na kojem je bilo ąest gips ploča 200x125, kutija vijaka mala za ploče
35mm, kutija vijaka za drvo 120 mm i baterijska buąilica u ukupnoj
vrijednosti oko 602 kune plaćeno karticom na krajnje lijevoj blagajni.


U prilogu vam ąaljem sken prijaąnjih računa, te fotografiju nastale ątete na
automobilu.


I na kraju ąto ľelim?? Niąta. Svoju glupost vraćajući u Vaą centar se nakon
svih dosadaąnjih sitnih neugodnih iskustava sam ću skupo platiti, a nadam se
da ćete i Vi iz svega ovoga neąto naučiti te dovesti u red odnose Vaąih
djelatnika prema Vaąim kupcima, da se ovakve stvari ubuduće ne bi deąavale,
jer mogu zavrąiti i sa mnogo većom ątetom nego ąto je ova moja.


Pozdrav, Xxxxx Xxxxx


Kenny

unread,
Mar 14, 2007, 8:10:16 AM3/14/07
to
In article <et8na3$5uk$1...@ss408.t-com.hr>, bi...@hater.hr says...

> I na kraju ąto ľelim?? Niąta. Svoju glupost vraćajući u Vaą centar se nakon
> svih dosadaąnjih sitnih neugodnih iskustava sam ću skupo platiti, a nadam se
> da ćete i Vi iz svega ovoga neąto naučiti te dovesti u red odnose Vaąih
> djelatnika prema Vaąim kupcima, da se ovakve stvari ubuduće ne bi deąavale,
> jer mogu zavrąiti i sa mnogo većom ątetom nego ąto je ova moja.

O Pevecu imam toliko dobro misljenje da nema teoretske sanse da predem
prag njegovih trgovina, ali se bas ne sjecam da u bilo kojem velikom
centru tog tipa postoje djelatnci zaduzeni za utvar i ispomoc strankama,
ne racunajuci utrpavanje palete viljuskarom u kamion.

Isto tako ocekujem slican dopis u kojem ces se zaliti na pljacku u
servisu koji ti je oteo 400 EUR za sitnu popravku limarije i komad
plastike - ovo je nebulozna cifra i bas me interesira tko je to
procijenio.

--
I`m thirty-three, single, with neat hair.
Even I think I`m gay.

TestDriver

unread,
Mar 14, 2007, 8:11:11 AM3/14/07
to

"Birdhater" <bi...@hater.hr> wrote in message
news:et8na3$5uk$1...@ss408.t-com.hr...

To stoji da je gore jako labava radna atmosfera, da su ljubazni kao čuvari u
konc-logoru, ali ovo ąto se tebi dogodilo je najviąe uzrokovano tvojim
vlastitim greąkama,kada si znao ąto ćeą kupovati trebao si povesti nekoga sa
sobom da ti pomogne, jebiga iąao si iz greąke u greąku i dogodilo se sranje.


wrummm

unread,
Mar 14, 2007, 8:48:42 AM3/14/07
to

"TestDriver" <du...@testdriver.hr> wrote ,

>
> To stoji da je gore jako labava radna atmosfera, sobom da ti
>pomogne, jebiga išao si iz greške u grešku i dogodilo se sranje.


Hebatetvojekvotanje!
Sreca da izvorni post nije bio velicine 100kb :))


Wolfenstein

unread,
Mar 14, 2007, 9:03:07 AM3/14/07
to

"wrummm" <pu...@postu.ru> wrote in message
news:et8qvb$6be$1...@sunce.iskon.hr...

i ja mu psujem :)


Ivan Bajlo

unread,
Mar 14, 2007, 9:11:46 AM3/14/07
to
"Birdhater" <bi...@hater.hr> wrote in message
news:et8na3$5uk$1...@ss408.t-com.hr...
> Ponukan plaćenim hvalospjevima u jednim dnevnim novinama spomenutog
> poduzeća, a izostankom bile kakve povratne informacije na upućeni
> prilozeni dopis, sa ľeljom da učite na tuđim, a ne na svojim greąkama
> objavljujem pismo upućeno na adresu direktora i pravne sluľbe "Peveca"
> Mail je na gornje adrese upućen sa mojim punim osobnim podacima.

a zakaj nisi poslao novinama? oni obozavaju takve stvari >:-)


Hrvoje Dogan

unread,
Mar 14, 2007, 9:18:53 AM3/14/07
to
On 2007-03-14, Kenny <and...@seronja.com> wrote:
>
> O Pevecu imam toliko dobro misljenje da nema teoretske sanse da predem
> prag njegovih trgovina, ali se bas ne sjecam da u bilo kojem velikom
> centru tog tipa postoje djelatnci zaduzeni za utvar i ispomoc strankama,
> ne racunajuci utrpavanje palete viljuskarom u kamion.

... ali onda je u redu da mu zaposlenici istog kazu "oprostite,
gospodine, ali to nije nas posao", a ne da kazu "pomoci cemo", pa se ne
pojave.

Hrvoje

Sanjin Matijevic [BeastMaster]

unread,
Mar 14, 2007, 9:22:16 AM3/14/07
to

"Ivan Bajlo" <ivan....@zg.t-com.hr> wrote in message
news:et8s11$7ln$1...@sunce.iskon.hr...

Cudi me da mu nisi predlozio dizanje Peveca u vazduh... :)))


Sasa Aksentijevic

unread,
Mar 14, 2007, 9:39:50 AM3/14/07
to
On Wed, 14 Mar 2007 14:18:53 +0100, Hrvoje Dogan <hdo...@dir.hr>
wrote:

Ne zele ga povrijediti. To je uobicajeno.

--
Burza je igra dviju budala a gubi ona koja je veca.
(A. Kostolany)

Kenny

unread,
Mar 14, 2007, 9:40:57 AM3/14/07
to
In article <et8su5$oij$1...@ss408.t-com.hr>, samatije...@gmail.com
says...

> > a zakaj nisi poslao novinama? oni obozavaju takve stvari >:-)
>
> Cudi me da mu nisi predlozio dizanje Peveca u vazduh... :)))

To ne mozes sam podignuti, a opet postoji mogucnost da se kontrolor ne
pojavi :))))

infopult

unread,
Mar 14, 2007, 11:42:50 AM3/14/07
to

"Birdhater" <bi...@hater.hr> wrote in message
news:et8na3$5uk$1...@ss408.t-com.hr...
> Ponukan plaćenim hvalospjevima u jednim dnevnim novinama spomenutog
> poduzeća, a izostankom bile kakve povratne informacije na upućeni
> prilozeni dopis, sa ľeljom da učite na tuđim, a ne na svojim greąkama
> objavljujem pismo .......


dobro si i proąao s obzirom na radni moral i elan u toj firmi za koji nisu
krivi radnici nego poslodavac, očekujeą da ti ljube guzicu za par stotina
kuna, danas svaki telac misli da mu trgovci moraju brisati guzicu, za pravu
mjesečnu naknadu moľda bi koji i htjeli :-)))))))


Drmesh

unread,
Mar 14, 2007, 11:46:19 AM3/14/07
to

"infopult" <in...@yahoo.com> wrote in message
news:et955t$j7j$1...@ss408.t-com.hr...
>

> dobro si i proąao s obzirom na radni moral i elan u toj firmi za koji nisu
> krivi radnici nego poslodavac, očekujeą da ti ljube guzicu za par stotina
> kuna, danas svaki telac misli da mu trgovci moraju brisati guzicu, za
> pravu mjesečnu naknadu moľda bi koji i htjeli :-)))))))
>

Ne, nego kad dodjem u trgovinu ocekukem da umjesto "dobar dan" ocekujem da
me otjera u neku stvar, jer ga prekidam u vaznom privatnom razgovoru, a da
me pri izlazu, a nakon placanja racuna pretrese ko lopova, a nakon toga
nabije s nogom u guzicu. Tko ne zeli raditi taj posao, ne mora, neka radi
nesto drugo, ili neka sjedi doma.


Marko P.

unread,
Mar 14, 2007, 11:56:39 AM3/14/07
to
Drmesh wrote:
>
> Tko ne zeli raditi taj posao, ne mora, neka radi
> nesto drugo, ili neka sjedi doma.

Tko ne zeli ne mora ici u Pevec. Moze si zataknuti cvijet u kosu,
zaraditi dovoljno i otici u trgovinu (jer Pevec to nije).

Giorgio

unread,
Mar 14, 2007, 12:24:32 PM3/14/07
to

Kao sto nije ni Metro koji pretresa kupce na izlazu jer su po defaultu
svi lopovi.

Petar Knez

unread,
Mar 14, 2007, 12:31:51 PM3/14/07
to
Birdhater wrote:

> I na kraju što želim?? Ništa. Svoju glupost vraćajući u Vaš centar se
> nakon svih dosadašnjih sitnih neugodnih iskustava sam ću skupo
> platiti, a nadam se da ćete i Vi iz svega ovoga nešto naučiti te
> dovesti u red odnose Vaših djelatnika prema Vašim kupcima, da se
> ovakve stvari ubuduće ne bi dešavale, jer mogu završiti i sa mnogo
> većom štetom nego što je ova moja.

Meni nije jasno zasto svi misle da mogu kupovati jeftino i dobiti dobru
uslugu? Pevec i takvi centri su jeftini jer im je usluga u kurcu.
Kvartovska zeljezara je super i mozes se skompati sa svim radnicima, ali
su jasno skuplji jer su manji.

Zakonitost: sto je centar veci i sto vise ljudi ima zaposlenih to je
razina ljudskosti i usluge manja. Sistem organizacije kada postane
prevelik tezi kaosu i stvara se kontra efekt tromosti. U velikim
ducanima ljudi su samo brojke. Zato ja preferiram manje kvartovske
ducane gdje je skuplje, ali stvarno znam da ce me se sjecati svaki put
kad udjem i da cu nekon sto udjem 2 puta preci sa svim djelatnicima na
'ti'. U manjim ducanima ljudskost dolazi do izrazaja.

Drmesh

unread,
Mar 14, 2007, 12:45:59 PM3/14/07
to
"Giorgio" <nedam...@zbog.spama> wrote in message
news:5zyt6sydt6zg$.43zh9bo8p0p5.dlg@40tude.net...

> On Wed, 14 Mar 2007 16:56:39 +0100, Marko P. wrote:
>
>
> Kao sto nije ni Metro koji pretresa kupce na izlazu jer su po defaultu
> svi lopovi.

Nakon povlacenja po novinama, Bauhaus je to prestao raditi, ali mislim da za
Pevec to nije rjesenje, vecina ljudi koji tamo zalaze, i kupci, i
zaposlenici najvjerojatnije niti ne citaju novine...


bstrd

unread,
Mar 14, 2007, 1:12:50 PM3/14/07
to
On Wed, 14 Mar 2007 12:46:11 +0100, Birdhater wrote:

> Ponukan plaćenim hvalospjevima u jednim dnevnim novinama spomenutog
> poduzeća, a izostankom bile kakve povratne informacije na upućeni prilozeni

> dopis, sa željom da učite na tuđim, a ne na svojim greškama objavljujem
> pismo upućeno na adresu direktora i pravne službe "Peveca"


> Mail je na gornje adrese upućen sa mojim punim osobnim podacima.


rtl placa 500 kn za ovakve price, da si malo ublazis stetu...

med...@inbox.com

unread,
Mar 14, 2007, 1:36:02 PM3/14/07
to

Birdhater wrote:
objavljujem
> pismo upućeno na adresu direktora i pravne sluľbe "Peveca"
> Mail je na gornje adrese upućen sa mojim punim osobnim podacima.


Cek,ti si im slao mail misleci da ce ga procitati? Pa to odmah ide u
junk mail folder :-)

Kjukar

unread,
Mar 14, 2007, 1:54:52 PM3/14/07
to

"Birdhater" <bi...@hater.hr> wrote in message
news:et8na3$5uk$1...@ss408.t-com.hr...
> Ponukan plaćenim hvalospjevima u jednim dnevnim novinama spomenutog
> poduzeća, a izostankom bile kakve povratne informacije na upućeni
prilozeni
> dopis, sa željom da učite na tuđim, a ne na svojim greškama objavljujem
> pismo upućeno na adresu direktora i pravne službe "Peveca"

Ponukan tvojim postom, izazvanim tvojom glupošću, ne želim komentirati na
"zaštitu kupaca", jer bi se kupci sami najbolje zaštitili kad bi uključili
"pamet" ako im je u dodatnoj opremi hardvera, kojeg su dobili rođenjem.

1. Htio si proći jeftino, tako da sam ugradiš sebi knauf ploče, umjesto
onoga koji je za to osposobljen i opremljen.
2. Htio si proći još jeftinije, tako da ih kupiš na najjeftinijem mjestu i
onda se čudiš lošoj usluzi ili koječemu, što služi kao "dodatna oprema"
trgovaca.
3. Kod Peveca neki ljudi kupuju, osobito oni kojima je ime poznato svima :-)
4. Kod Peveca neki ljudi pomažu u transportu drugima i paze da se ne razbije
auto (ili knauf ploča), a u međuvremenu sa zanimanjem promatraju ljude poput
tebe koji sa ženom izabiru dužinu vijaka, ili boju knaufa. Uz lagani
smješak.

5. Normalni ljudi znaju da se Peveca zaobilazi u dovoljno širokom luku luku
da ti ne bi slučajno ni u nozdrve došao miris iz "Pevecovog restorana, koji
ima jako dobre i jeftine marende".

Sasa Aksentijevic

unread,
Mar 14, 2007, 3:14:57 PM3/14/07
to
On Wed, 14 Mar 2007 17:24:32 +0100, Giorgio <nedam...@zbog.spama>
wrote:

Isto je u Pevecu.

--
What's the use of happiness? It can't buy you money.
Henry Youngman

Sasa Aksentijevic

unread,
Mar 14, 2007, 3:15:44 PM3/14/07
to

Ja ne zelim ljudskost u trgovinama, zelim uslugu za novac bez ikakve
socijalizacije.

Sasa Aksentijevic

unread,
Mar 14, 2007, 3:17:21 PM3/14/07
to
On Wed, 14 Mar 2007 18:54:52 +0100, "Kjukar"
<robert...@ri.htnet.hr> wrote:

>Ponukan tvojim postom, izazvanim tvojom glupošću, ne želim komentirati na
>"zaštitu kupaca", jer bi se kupci sami najbolje zaštitili kad bi uključili
>"pamet" ako im je u dodatnoj opremi hardvera, kojeg su dobili rođenjem.
>
>1. Htio si proći jeftino, tako da sam ugradiš sebi knauf ploče, umjesto
>onoga koji je za to osposobljen i opremljen.

Sve stima, ali ovaj argument je uzasno glup.

Btw. malo me pogodilo da si mi obrisao telefon iz memorije! :(

Petar Knez

unread,
Mar 14, 2007, 3:18:23 PM3/14/07
to
Sasa Aksentijevic wrote:

> Ja ne zelim ljudskost u trgovinama, zelim uslugu za novac bez ikakve
> socijalizacije.

Pa danas u svijetu imas tocno to sto ti hoces. Hladnocu, neljudskost,
korporacije, novac bez ikakvih emocija. Jesi li sretan?

Kenny

unread,
Mar 14, 2007, 3:19:05 PM3/14/07
to
In article <5zyt6sydt6zg$.43zh9bo8...@40tude.net>, nedam-
me...@zbog.spama says...

Mislim da imate neke druge probleme ako vas tako cesto pretresaju na
izlazima :)

darker

unread,
Mar 14, 2007, 3:39:47 PM3/14/07
to


onda odi u Pevec :)


Dunja Crnic

unread,
Mar 14, 2007, 3:36:58 PM3/14/07
to

"Petar Knez" <p...@p.hr> wrote in message

> Pa danas u svijetu imas tocno to sto ti hoces. Hladnocu, neljudskost,
> korporacije, novac bez ikakvih emocija. Jesi li sretan?

Meni malo nije jasno kakve ti emocije i ljudskost ocekujes_u_ducanu?
Tu su da ti prodaju robu, uzmu ti novce, i to obave tako da im se
opet vratis, jer si zadovoljan uslugom i kupljenom robom.
Amen.

Nikakve emocije, nikakva druzeljubivost i zavirivanje u tudji
zivot pri tome nisu potrebni. Pogotovo ne oslovljavanje sa "ti",
i caskanje o necijoj frizuri.

D.

Kjukar

unread,
Mar 14, 2007, 3:49:40 PM3/14/07
to

"Sasa Aksentijevic" <a...@REMOVETHISvip.hr> wrote in message
news:6higv2p99ol2hr7qf...@4ax.com...

>
> Sve stima, ali ovaj argument je uzasno glup.

Nije. Taj je najbitniji. U "Baraki" sam si mislio sam postaviti knauf.
Onako...vikendom.
Srećom, odustao sam od glupe zamisli. Jedan par profesionalaca, sa
kompletnom logistikom, to je radio četiri dana. Sa materijalom (uključujući
izolaciju i gletanje), putnim troškovima (50 km od centra Grada) i
garancijom na materijal i radove - koštalo me upravo jedne klime sa
ugradnjom.

>
> Btw. malo me pogodilo da si mi obrisao telefon iz memorije! :(
>

Više te ne volim!!!
Nekada smo se znali tako fino prepucavati po njuzima...a zadnje vrijeme mi
odgovaraš samo prostim rečenicama. Ako i to.
Šmrc! :-((

Dunja me voli, Šućurović me se plaši, AM (ime poznato svima) je diskretan
jer zna previše, Riba me zadnje vrijeme zanemaruje, Hodak mi spušta samo
sporadično, Liviu sam dosadan, za Petra sam previše crven, a Frodo je i tako
tvoj alter ego...
NITKO SE VIŠE NEĆE SVAĐATI SAMNOM!!!! :-((((

Petar Knez

unread,
Mar 14, 2007, 3:50:01 PM3/14/07
to
Dunja Crnic wrote:

> Nikakve emocije, nikakva druzeljubivost i zavirivanje u tudji
> zivot pri tome nisu potrebni. Pogotovo ne oslovljavanje sa "ti",
> i caskanje o necijoj frizuri.

Nemozes ubiti socijalnu komponentu novcem. Tocka.

Drmesh

unread,
Mar 14, 2007, 3:58:26 PM3/14/07
to

"Petar Knez" <p...@p.hr> wrote in message news:et981m$pqq$1...@ss408.t-com.hr...
> Birdhater wrote:
>

> Zakonitost: sto je centar veci i sto vise ljudi ima zaposlenih to je
> razina ljudskosti i usluge manja. Sistem organizacije kada postane
> prevelik tezi kaosu i stvara se kontra efekt tromosti. U velikim ducanima
> ljudi su samo brojke. Zato ja preferiram manje kvartovske ducane gdje je
> skuplje, ali stvarno znam da ce me se sjecati svaki put kad udjem i da cu
> nekon sto udjem 2 puta preci sa svim djelatnicima na 'ti'. U manjim
> ducanima ljudskost dolazi do izrazaja.

Joj, suseda, a kak ste mi danas?

Ujutro prije posla odes po pecivo, cekas, cekas, a babuskara ispred tebe vec
desetak minuta s prodavacicom razglaba sto ce danas kuhati i kakvo je
vrijeme vani... Onda pricekas jos 5 minuta, popizdis, steras ih sve u
besposlenu i glupu materinu, jer ocito u 7 ujutro nemaju pametnijeg posla,
vratis novac u dzep, odes, zalupis vratima, sjednes u auto i odes na
posao... A one vrte glavama, i zgrazaju se, sad imaju i novu temu, tako da
ce oni u redu iza morati pricekati jos malo prije nego dodju na red...

Ne, hvala, na takvoj ljudskosti...


Sasa Aksentijevic

unread,
Mar 14, 2007, 4:05:26 PM3/14/07
to
On Wed, 14 Mar 2007 20:49:40 +0100, "Kjukar"
<robert...@ri.htnet.hr> wrote:

>> Sve stima, ali ovaj argument je uzasno glup.
>
>Nije. Taj je najbitniji. U "Baraki" sam si mislio sam postaviti knauf.
>Onako...vikendom.
>Srećom, odustao sam od glupe zamisli. Jedan par profesionalaca, sa
>kompletnom logistikom, to je radio četiri dana. Sa materijalom (uključujući
>izolaciju i gletanje), putnim troškovima (50 km od centra Grada) i
>garancijom na materijal i radove - koštalo me upravo jedne klime sa
>ugradnjom.

Mozda covjek zna sto radi pa zato radi u svojoj radinosti.
Mozda majstor nema prijevoz u svojoj ponudi.
Mozda...

>> Btw. malo me pogodilo da si mi obrisao telefon iz memorije! :(
>>
>
>Više te ne volim!!!

Nije bitna ljubav nego seks.

>Nekada smo se znali tako fino prepucavati po njuzima...a zadnje vrijeme mi
>odgovaraš samo prostim rečenicama. Ako i to.
>Šmrc! :-((
>
>Dunja me voli, Šućurović me se plaši, AM (ime poznato svima) je diskretan
>jer zna previše, Riba me zadnje vrijeme zanemaruje, Hodak mi spušta samo
>sporadično, Liviu sam dosadan, za Petra sam previše crven, a Frodo je i tako
>tvoj alter ego...
>NITKO SE VIŠE NEĆE SVAĐATI SAMNOM!!!! :-((((

Mene je strah sto sam Dunju izvukao iz rupe nakon onog crossposta.

Nikad se nisam tako uplasio kao prosli tjedan, nije me bilo par dana,
a ono kupleraj Hodaka i nje.

Sasa Aksentijevic

unread,
Mar 14, 2007, 4:05:45 PM3/14/07
to

Nije jos savrseno, ali definitivno ide na bolje.

Sasa Aksentijevic

unread,
Mar 14, 2007, 4:06:04 PM3/14/07
to

Rasprava o mojoj frizuri ionako bi bila dosta kratka.

Hrx

unread,
Mar 14, 2007, 4:09:16 PM3/14/07
to

Pa zasto bi je itko ubijao, ali tamo ides da bi novcem kupio ono sto ti
treba. Meni u tom slucaju nije potrebna socijalna komponenta, ali ako se
desi, zasto ne...

Petar Knez

unread,
Mar 14, 2007, 4:17:39 PM3/14/07
to
Sasa Aksentijevic wrote:

> Nije jos savrseno, ali definitivno ide na bolje.

Da, kapital je ubio duhovnu komponentu u covjeku. Mozes mislit kak ide
na bolje. Nasoj planeti treba kultura, kreativnost i umjetnost. Treba
nam filozofija i knjizevnost. Netreba nam nasilje kapitala za koje se ti
ocito zalazes, ali nista cudno od covjeka koji cijeli dan visi u
teretani i u ogledalu gleda SEBE, SEBE, SEBE. Teretana je oblik
zapadnjackog sporta gdje se izoliran od prirode pod umjetnim svjetlom
okruzen ogledalima nalazi hrpa egocentrika koji gledaju samo sebe. Odi
malo na sunce Aksentijevicu i u prirodu. Osjeti tu harmoniju prirode
koju nikad neces osjetiti u teretani i onda ti nece pasti napamet pisati
ovakve stvari jer ce ti se svijest probuditi.

Petar Knez

unread,
Mar 14, 2007, 4:21:45 PM3/14/07
to
Drmesh wrote:

> Joj, suseda, a kak ste mi danas?
>
> Ujutro prije posla odes po pecivo, cekas, cekas, a babuskara ispred
> tebe vec desetak minuta s prodavacicom razglaba sto ce danas kuhati i
> kakvo je vrijeme vani... Onda pricekas jos 5 minuta, popizdis, steras
> ih sve u besposlenu i glupu materinu

Sta si ti invalid na govor? Pa fino suseda prica sa babom i ti dodjes i
kazes bok suseda treba mi kruh i ona ti da kruh i nastavi pricati sa
babom. Pa nemogu vjerovati da ti ovo objasnjavam...

Riza

unread,
Mar 14, 2007, 4:48:22 PM3/14/07
to

"Giorgio" <nedam...@zbog.spama> wrote in message
news:5zyt6sydt6zg$.43zh9bo8p0p5.dlg@40tude.net...

Idem u metro u prosjeku 2 puta tjedno od dana kad se otvorio i nikad nisam
vidio da je netko pretresan na izlazu !


ms.yu...@gmail.com

unread,
Mar 14, 2007, 4:54:58 PM3/14/07
to
On Mar 14, 9:17 pm, Petar Knez <p...@p.hr> wrote:

> Da, kapital je ubio duhovnu komponentu u covjeku. Mozes mislit kak ide

> ocito zalazes, ali nista cudno od covjeka koji cijeli dan visi u
> teretani i u ogledalu gleda SEBE, SEBE, SEBE. Teretana je oblik
> zapadnjackog sporta gdje se izoliran od prirode pod umjetnim svjetlom
> okruzen ogledalima nalazi hrpa egocentrika koji gledaju samo sebe. Odi
> malo na sunce Aksentijevicu i u prirodu. Osjeti tu harmoniju prirode
> koju nikad neces osjetiti u teretani i onda ti nece pasti napamet pisati
> ovakve stvari jer ce ti se svijest probuditi.

Primjećujem da ti je vrlo malo trebalo da prijeđeš na razinu osobnog
vrijeđanja.

Draži mi je Akseltijevič od produhovljenog krmka (Schweinehund!) koji
samo čeka priliku da otrese sa sebe blato, ali to ni sva sveta vodica
ovog svijeta ne može isprati.

yunioshi.

--
mozak jednako konstruira misli kao što žučni mjehur luči žuč.

Vedran Krivokuca [mANiaC]

unread,
Mar 14, 2007, 4:53:11 PM3/14/07
to
On Wed, 14 Mar 2007 21:17:39 +0100, Petar Knez wrote:

> Da, kapital je ubio duhovnu komponentu u covjeku. Mozes mislit kak ide
> na bolje. Nasoj planeti treba kultura, kreativnost i umjetnost. Treba
> nam filozofija i knjizevnost.

I sve to dok kupuješ jogurt i parizer? Ne bih ti bio u koži.

--
- "Tata, zašto plačeš?"
- "Nebo je noćas crno iznad Frankfurta, sine. Crno nebo hrvatsko!"

Vedran Krivokuca [mANiaC]

unread,
Mar 14, 2007, 4:55:08 PM3/14/07
to
On Wed, 14 Mar 2007 21:21:45 +0100, Petar Knez wrote:

> Sta si ti invalid na govor? Pa fino suseda prica sa babom i ti dodjes i
> kazes bok suseda treba mi kruh i ona ti da kruh i nastavi pricati sa
> babom.

Nije li poanta da ti prodavačica (a ne suseda) da i naplati što trebaš pa
da ti mirno i veselo odeš iz dućana, a ne da uspostavljaš socijalne
kontakte sa retardiranim penzionerima kojima je jedino društvo blagajnica?

ms.yu...@gmail.com

unread,
Mar 14, 2007, 4:59:15 PM3/14/07
to

Kjukar wrote:

> Dunja me voli, Šućurović me se plaši, AM (ime poznato svima) je diskretan
> jer zna previše, Riba me zadnje vrijeme zanemaruje, Hodak mi spušta samo
> sporadično, Liviu sam dosadan, za Petra sam previše crven, a Frodo je i tako
> tvoj alter ego...
> NITKO SE VIŠE NEĆE SVAĐATI SAMNOM!!!! :-((((

Svađat ću se ja, Kjukar (sic).

yunishi.

Petar Knez

unread,
Mar 14, 2007, 5:02:46 PM3/14/07
to
ms.yu...@gmail.com wrote:

> Draži mi je Akseltijevič od produhovljenog krmka (Schweinehund!) koji
> samo čeka priliku da otrese sa sebe blato, ali to ni sva sveta
> vodica ovog svijeta ne može isprati.

Ja ti svete vodice u zivotu nisam vidio. Nisam od onih sto plaze po
crkvi. Ocito me nisi shvatio sto samo govori o tvojim dosezima. EOD

Petar Knez

unread,
Mar 14, 2007, 5:07:27 PM3/14/07
to
Vedran Krivokuca [mANiaC] wrote:

> I sve to dok kupuješ jogurt i parizer? Ne bih ti bio u koži.

Ja sam psihoticni kriticar danasnjeg drustva, obolio na zivce.


ms.yu...@gmail.com

unread,
Mar 14, 2007, 5:20:52 PM3/14/07
to
On Mar 14, 10:02 pm, Petar Knez <p...@p.hr> wrote:

Nisam shvatio tvoja osobna prozivanja.

Osim očitih problema s Akseltijevičem, čini se da imaš problema i s
"onima koje plaze po crkvi". Komentar mojih dosega i shvaćanja
očekivao sam. Ovo je dakle ta endemska duhovna komponenta.

Zaključujem da sam bio prilično precizan pri klasifikaciji. Bude li
sreće, ovaj će predstavnik vrste produhovljenog krmka podastrijeti još
koji dragocjen podatak o svome postojanju na grupi.

yunioshi.

Message has been deleted

Marko P.

unread,
Mar 14, 2007, 6:28:13 PM3/14/07
to
Sasa Aksentijevic wrote:
>
> Rasprava o mojoj frizuri ionako bi bila dosta kratka.

Zato bi je cvijet za uhom produzio!

Petar Knez

unread,
Mar 14, 2007, 6:28:39 PM3/14/07
to
ms.yu...@gmail.com wrote:

> yunioshi.

Po tvom imenu zakljucio bih da gledas anime. Jel to ono kad odrasli
ljudi gledaju japanske crtice sa curicama skolarkama u minicama?


Marko P.

unread,
Mar 14, 2007, 6:31:50 PM3/14/07
to

Petre rekao si da ces prestati sa ovime :)

Vedran Krivokuca [mANiaC]

unread,
Mar 14, 2007, 6:31:19 PM3/14/07
to
On Wed, 14 Mar 2007 23:28:39 +0100, Petar Knez wrote:

> Po tvom imenu zakljucio bih da gledas anime. Jel to ono kad odrasli
> ljudi gledaju japanske crtice sa curicama skolarkama u minicama?

Ja mislim da su to oni hororci sa blebetavim prodavačicama.

Nenad Sucurovic

unread,
Mar 14, 2007, 6:58:54 PM3/14/07
to
Kjukar wrote:
> Nije. Taj je najbitniji. U "Baraki" sam si mislio sam postaviti knauf.
> Onako...vikendom.
> Srećom, odustao sam od glupe zamisli. Jedan par profesionalaca, sa
> kompletnom logistikom, to je radio četiri dana.

Ja sam ga radio, nakon sto su mi ljudi pokazali kako i posudili nesto
alata (sraubericu).. Nije greda.

> Dunja me voli, ©ućurović me se plaąi

Kako i ne bih.. Kad si uspio naseliti Pehlinare na Viskovo, tko zna sto
si jos u stanju.. ;-)
:)
--
Pozdrav!"#$%&

Suco!

... Djevojke su kao lubenice...
... najsladje su u sredini!


ms.yu...@gmail.com

unread,
Mar 14, 2007, 7:33:52 PM3/14/07
to
On Mar 14, 11:28 pm, Petar Knez <p...@p.hr> wrote:

Kopaš si jamu sve dublje, kako sam i predvidio, krmče.

Ovdje demonstriraš temeljno nepoznavanje značajnog dijela japanske
kulture, kao uostalom i važnog komadića američke kinematografije, samo
što toga nisi svjestan. Ono što ne poznaješ, tome se podsmjehuješ.

Ovo nije nimalo produhovljeno. Duha ćeš ti naći samo ako se spotakneš
preko jednog.

yunioshi.

Kresimir Hodak

unread,
Mar 14, 2007, 7:38:33 PM3/14/07
to
"Sasa Aksentijevic" <a...@REMOVETHISvip.hr> wrote in message
news:0algv2lhndsetni25...@4ax.com...

> Nikad se nisam tako uplasio kao prosli tjedan, nije me bilo par dana,
> a ono kupleraj Hodaka i nje.

Usao sam u pubertet, sta sad.

Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)

unread,
Mar 14, 2007, 8:12:19 PM3/14/07
to
On Wed, 14 Mar 2007 20:18:23 +0100, Petar Knez wrote:

> Sasa Aksentijevic wrote:
>
>> Ja ne zelim ljudskost u trgovinama, zelim uslugu za novac bez ikakve
>> socijalizacije.
>

> Pa danas u svijetu imas tocno to sto ti hoces. Hladnocu, neljudskost,
> korporacije, novac bez ikakvih emocija. Jesi li sretan?

Ti bi da ti trgovac pusti prigodnu suzu kad ti uzme pare?

Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)

unread,
Mar 14, 2007, 8:13:56 PM3/14/07
to
On Wed, 14 Mar 2007 20:17:21 +0100, Sasa Aksentijevic wrote:

>>1. Htio si proći jeftino, tako da sam ugradiš sebi knauf ploče, umjesto
>>onoga koji je za to osposobljen i opremljen.


>
> Sve stima, ali ovaj argument je uzasno glup.

Meni je općenito glupo elaboriranje tipa "na jeftino se nemaš što buniti"
jer imaš. Na stranu to što jeftinije uvijek znači skupo...

Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)

unread,
Mar 14, 2007, 8:14:37 PM3/14/07
to
On Wed, 14 Mar 2007 20:49:40 +0100, Kjukar wrote:

> Dunja me voli, Šućurović me se plaši, AM (ime poznato svima) je diskretan
> jer zna previše, Riba me zadnje vrijeme zanemaruje, Hodak mi spušta samo
> sporadično, Liviu sam dosadan, za Petra sam previše crven, a Frodo je i tako
> tvoj alter ego...

Hm, da li da ti i ja počnem odgovarati prostim rečenicama?
Npr: "Napuši se qrca!" ;>

Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)

unread,
Mar 14, 2007, 8:15:01 PM3/14/07
to

Povodljiv si :>

Kresimir Hodak

unread,
Mar 14, 2007, 8:25:40 PM3/14/07
to
"Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)" <me...@sumica.com> wrote in
message news:1rwggbrk1gnvs$.1hsl8olt73qy8.dlg@40tude.net...

> Povodljiv si :>

Kao divlji pas bez lanca, kao vino bez pijanca!

Drmesh

unread,
Mar 15, 2007, 3:47:27 AM3/15/07
to

"Petar Knez" <p...@p.hr> wrote in message news:et9lgn$6c5$2...@ss408.t-com.hr...
> Drmesh wrote:

> Sta si ti invalid na govor? Pa fino suseda prica sa babom i ti dodjes i
> kazes bok suseda treba mi kruh i ona ti da kruh i nastavi pricati sa
> babom. Pa nemogu vjerovati da ti ovo objasnjavam...

A onda ti babuskara odbrusi "A kud se vama, mladi gospon, zuri? Kaj ti ne
vidis da se tu ceka u redu? Nisu te doma naucili kulturi? itd, itd, itd..."
jer je jedva docekala razlog za svadju...


bobozlobo

unread,
Mar 15, 2007, 3:50:57 AM3/15/07
to
On Wed, 14 Mar 2007 16:42:50 +0100, infopult wrote:

> "Birdhater" <bi...@hater.hr> wrote in message
> news:et8na3$5uk$1...@ss408.t-com.hr...
>> Ponukan plaćenim hvalospjevima u jednim dnevnim novinama spomenutog
>> poduzeća, a izostankom bile kakve povratne informacije na upućeni
>> prilozeni dopis, sa željom da učite na tuđim, a ne na svojim greškama
>> objavljujem pismo .......
>
>
> dobro si i prošao s obzirom na radni moral i elan u toj firmi za koji nisu
> krivi radnici nego poslodavac, očekuješ da ti ljube guzicu za par stotina
> kuna, danas svaki telac misli da mu trgovci moraju brisati guzicu, za pravu
> mjesečnu naknadu možda bi koji i htjeli :-)))))))

tipično balkansko razmišljanje ... ako nisam dovoljno plaćen neću raditi
...

Sasa Aksentijevic

unread,
Mar 15, 2007, 4:30:30 AM3/15/07
to

Anja, ne zajebavaj hjelma.

--
Burza je igra dviju budala a gubi ona koja je veca.
(A. Kostolany)

Sasa Aksentijevic

unread,
Mar 15, 2007, 4:31:44 AM3/15/07
to

Dakle ovi crosspostovi su sposobni izvuci na sunce dana svakakve
debile.

Sasa Aksentijevic

unread,
Mar 15, 2007, 4:35:55 AM3/15/07
to
On Thu, 15 Mar 2007 01:25:40 +0100, "Kresimir Hodak" <kho...@vip.hr>
wrote:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Petar Knez

unread,
Mar 15, 2007, 4:59:25 AM3/15/07
to
Marko P. wrote:

> Petre rekao si da ces prestati sa ovime :)

Evo ocu, obecajem :P

nina

unread,
Mar 15, 2007, 5:57:40 AM3/15/07
to
ljudsko razmišljanje!

pimpinella

unread,
Mar 15, 2007, 5:58:20 AM3/15/07
to
Birdhater wrote:

Lijepo kopiraj ovo pismo novinama!!
Ili Indexu..:-)


--
Pimpinella


Drmesh

unread,
Mar 15, 2007, 6:02:53 AM3/15/07
to
"nina" <a...@aaa.com> wrote in message news:etb5am$cmd$1...@ss408.t-com.hr...

> bobozlobo wrote:
>> On Wed, 14 Mar 2007 16:42:50 +0100, infopult wrote:
>>
>>> "Birdhater" <bi...@hater.hr> wrote in message
>>> news:et8na3$5uk$1...@ss408.t-com.hr...
>>>> Ponukan plaćenim hvalospjevima u jednim dnevnim novinama spomenutog
>>>> poduzeća, a izostankom bile kakve povratne informacije na upućeni
>>>> prilozeni dopis, sa ľeljom da učite na tuđim, a ne na svojim greąkama
>>>> objavljujem pismo .......
>>>
>>> dobro si i proąao s obzirom na radni moral i elan u toj firmi za koji
>>> nisu krivi radnici nego poslodavac, očekujeą da ti ljube guzicu za par
>>> stotina kuna, danas svaki telac misli da mu trgovci moraju brisati
>>> guzicu, za pravu mjesečnu naknadu moľda bi koji i htjeli :-)))))))
>>
>> tipično balkansko razmiąljanje ... ako nisam dovoljno plaćen neću raditi
>> ...
> ljudsko razmiąljanje!

Ako netko misli da nije dovoljno placen, neka ostane doma, a ne da zauzima
radno mjesto nekome tko bi taj posao bolje obavljao, te bio zadovoljan
placim. A kad posao obavljas bolje, onda ce ti i placa porasti...


Kresimir Hodak

unread,
Mar 15, 2007, 6:24:08 AM3/15/07
to
"Sasa Aksentijevic" <a...@REMOVETHISvip.hr> wrote in message
news:5b1iv29f9npu97t5k...@4ax.com...

>>Kao divlji pas bez lanca, kao vino bez pijanca!
>
> Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

:-D

Marko P.

unread,
Mar 15, 2007, 7:34:37 AM3/15/07
to
bobozlobo wrote:
>
> tipično balkansko razmišljanje ... ako nisam dovoljno plaćen neću raditi

A tipicno europsko je - ako nisam dovoljno placen radit cu kao da sam
preplacen?

:))))))))))))))

bobozlobo

unread,
Mar 15, 2007, 8:24:56 AM3/15/07
to

da .. ako te onda ne nagrade tražiš drugi posao ... tako to ide ...

Vladimir

unread,
Mar 15, 2007, 9:53:59 AM3/15/07
to
>
> Ako netko misli da nije dovoljno placen, neka ostane doma, a ne da zauzima
> radno mjesto nekome tko bi taj posao bolje obavljao, te bio zadovoljan
> placim. A kad posao obavljas bolje, onda ce ti i placa porasti...
>
A zasto su u drugim centrima trgovci zadovoljni, nasmjeseni, susretljivi?
Dok god budu ljudi prihvatali raditi vise za manje novca ostati cemo u 19.
stoljecu.


Drmesh

unread,
Mar 15, 2007, 10:06:26 AM3/15/07
to

"Vladimir" <tr...@hi.htnet.hr> wrote in message
news:etbj5q$g64$1...@sunce.iskon.hr...

Da nisu prihvatili, Zdravko Pevec bi sad sjedio na traktoru i gnojio
livadu...


Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)

unread,
Mar 15, 2007, 12:05:27 PM3/15/07
to
On Thu, 15 Mar 2007 14:53:59 +0100, Vladimir wrote:

> A zasto su u drugim centrima trgovci zadovoljni, nasmjeseni, susretljivi?
> Dok god budu ljudi prihvatali raditi vise za manje novca ostati cemo u 19.
> stoljecu.

Ovdje se ne radi o onima koji više rade za manje novca, nego o onima koji
dobijaju preveliku plaću obzirom na to da ne rade gotovo ništa.

infopult

unread,
Mar 15, 2007, 12:38:57 PM3/15/07
to

"bobozlobo" <bobozlobo...@gmail.com> wrote in message
news:5torccekeewl.f...@40tude.net...

> On Thu, 15 Mar 2007 12:34:37 +0100, Marko P. wrote:
>
>> bobozlobo wrote:
>>>
>>> tipično balkansko razmiąljanje ... ako nisam dovoljno plaćen neću raditi

>>
>> A tipicno europsko je - ako nisam dovoljno placen radit cu kao da sam
>> preplacen?
>>
>> :))))))))))))))
>
> da .. ako te onda ne nagrade traľią drugi posao ... tako to ide ...
>

zato i je stalan protok ljudi u pevecu, javi se, dobit ćeą posao gdje si
nagrađen po trudu i učinku, moľeą i prekovremene nabijati:-)))))))))


infopult

unread,
Mar 15, 2007, 12:42:30 PM3/15/07
to
> tipično balkansko razmiąljanje ... ako nisam dovoljno plaćen neću raditi
> ...
>

moľeą ti i volontirati u caritasu:-)))))))))

ako ti tatica i mamica plaćaju reľije i hranu onda ti stvarno ni ne treba
novac:-)))))))


bobozlobo

unread,
Mar 15, 2007, 1:17:05 PM3/15/07
to
On Thu, 15 Mar 2007 17:38:57 +0100, infopult wrote:

> zato i je stalan protok ljudi u pevecu, javi se, dobit ćeš posao gdje si
> nagrađen po trudu i učinku, možeš i prekovremene nabijati:-)))))))))

bravo ... i to kao sada opravdava bahatost prema nepoznatim ljudima koji
dođu nešto kupovati ...

bobozlobo

unread,
Mar 15, 2007, 1:24:28 PM3/15/07
to
On Thu, 15 Mar 2007 17:42:30 +0100, infopult wrote:

>> tipično balkansko razmišljanje ... ako nisam dovoljno plaćen neću raditi
>> ...
>>
>
> možeš ti i volontirati u caritasu:-)))))))))
>
> ako ti tatica i mamica plaćaju režije i hranu onda ti stvarno ni ne treba
> novac:-)))))))

vidim da imaš iskustva ...

Vladimir

unread,
Mar 15, 2007, 3:03:19 PM3/15/07
to

"Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)" <me...@sumica.com> wrote in
message news:19oq4qtflyixq$.9m6yi74dpg8e.dlg@40tude.net...

S obzirom na uvjete u Pevecu, dobro da uopce dodju na posao.


infopult

unread,
Mar 15, 2007, 3:02:41 PM3/15/07
to

"bobozlobo" <bobozlobo...@gmail.com> wrote in message
news:17p9hhd94e79x.xh3ueryf3mzl$.dlg@40tude.net...

> On Thu, 15 Mar 2007 17:42:30 +0100, infopult wrote:
>
>>> tipično balkansko razmiąljanje ... ako nisam dovoljno plaćen neću raditi
>>> ...
>>>
>>
>> moľeą ti i volontirati u caritasu:-)))))))))
>>
>> ako ti tatica i mamica plaćaju reľije i hranu onda ti stvarno ni ne treba
>> novac:-)))))))
>
> vidim da imaą iskustva ...
>
izgleda da tebe netko uzdrľava, moľda si sponzoruąa ili moľda volią raditi
za ąto manje novca pa te ljuti ąto ostali ľele naknadu za svoj rad:-) chi
fa meno:-))))))))


shoper

unread,
Mar 15, 2007, 3:35:04 PM3/15/07
to

"Birdhater" <bi...@hater.hr> wrote in message
news:et8na3$5uk$1...@ss408.t-com.hr...
> Ponukan plaćenim hvalospjevima u jednim dnevnim novinama spomenutog
> poduzeća...


upravo danas bijah u pevecu i ne samo da su ljubazni nego mi je jedna zgodna
prodavačica dozvolila da joj pipnem ciku:-) kasnije me htjela pretresti ali
je naiąao ąef odjela pa ćorak:-)


Kjukar

unread,
Mar 15, 2007, 3:37:28 PM3/15/07
to

"livio." <hl@vip..hr> wrote in message news:w1lh32ku...@keomoon.org...
> Kjukar wrote:
>
> > Liviu sam dosadan,
>
> mislim da je prava rijec bila 'sonjo', a hodak nek ispravi ostalo.

Pa nije li to sinonim?
Tko bi poželio raspravljati se sa "šonjom"?
To ti nije isprika da se ne svađaš samnom!

Kjukar

unread,
Mar 15, 2007, 3:49:36 PM3/15/07
to

"Nenad Sucurovic" <nsucurov[NOSPAM]@efri.hr> wrote in message
news:et9ud5$oab$1...@news1.carnet.hr...
> Kako i ne bih.. Kad si uspio naseliti Pehlinare na Viskovo, tko zna
sto
> si jos u stanju.. ;-)

I bolje ti je!
Čak i nisu Romi nego Aškalije. Materinji im je albanski, i ima ih negdje
između 14 i 20 (nitko ih još nije uspio pobrojiti). Kuća je onda imala 70
kvadrata stanbenog prostora, konobu, garažu i terasu. Sad ima 340 kvadrata
stanbenog prostora - mislim da imaju bar dvije građevinske za to :-) (baš
sam jučer doznao od čovjeka koji im radi neke radove u kući i maksimalno ih
hvali, kao dobre platiše i poštene ljude - što je vjerovatno i istina).
Otac ima još jaaako puno građevinskih terena u građevinskoj zoni. Možda mu
se zasviđaju i pošalje vam gore još koje pleme.
Jedino ti mogu reći da ću ja od toga imati samo satisfakciju, ali ne i pare
;-)

Kjukar

unread,
Mar 15, 2007, 3:53:48 PM3/15/07
to

"Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)" <me...@sumica.com> wrote in
message news:14d2yizkyl6gu.r8c7w1fpsxfk$.dlg@40tude.net...
>
> Hm, da li da ti i ja počnem odgovarati prostim rečenicama?
> Npr: "Napuši se qrca!" ;>

Dobro, za početak bar i to...

Ako smo kod pušenja kurca, kad bi muški to mogli raditi sami sebi, ne bi se
ni jedan oženio.
A pušenje drugima baš i nije u žiži mog inrteresovanja.

Kjukar

unread,
Mar 15, 2007, 3:58:01 PM3/15/07
to

"shoper" <kupip...@yahoo.com> wrote in message
news:etc757$d76$1...@ss408.t-com.hr...

>
> upravo danas bijah u pevecu i ne samo da su ljubazni nego mi je jedna
zgodna
> prodavačica dozvolila da joj pipnem ciku:-) kasnije me htjela pretresti
ali
> je naišao šef odjela pa ćorak:-)

Što je to "cika"???

Dunja Crnic

unread,
Mar 15, 2007, 4:06:26 PM3/15/07
to

"Kjukar" <robert...@ri.htnet.hr> wrote in message

> Dunja me voli,
(cut)
> NITKO SE VIŠE NEĆE SVAĐATI SAMNOM!!!! :-((((

Casna pionirska, ovo mi je prvi put da mi netko zamjera
sto ga volim, i jos prigovara da se necu svadjati.

Jos jedan dokaz da se zivoj zeni svasta moze dogoditi.

;o)

D.


Dunja Crnic

unread,
Mar 15, 2007, 4:01:45 PM3/15/07
to

"Drmesh" <ne...@mail.com> wrote in message


> A kad posao obavljas bolje, onda ce ti i placa porasti...

O, kako teska zabluda.

D.


Dunja Crnic

unread,
Mar 15, 2007, 4:21:45 PM3/15/07
to

"Riza" <x...@ri.t-com.hr> wrote in message

>> Kao sto nije ni Metro koji pretresa kupce na izlazu jer su po defaultu
>> svi lopovi.
>
> Idem u metro u prosjeku 2 puta tjedno
> od dana kad se otvorio i nikad nisam
> vidio da je netko pretresan na izlazu !

Osim sto te na izlazu netko ljubazno zaustavi i pregleda
ti racun, skicajuci okom na sadrzaj kolica, pa jos usput
priupita ponesto o sadrzaju racuna i kolica.


D.


Dunja Crnic

unread,
Mar 15, 2007, 4:39:32 PM3/15/07
to

"Sasa Aksentijevic" <a...@REMOVETHISvip.hr> wrote in message

>>Nikakve emocije, nikakva druzeljubivost i zavirivanje u tudji
>>zivot pri tome nisu potrebni. Pogotovo ne oslovljavanje sa "ti",
>>i caskanje o necijoj frizuri.
>
> Rasprava o mojoj frizuri ionako bi bila dosta kratka.


Iskreno sam ti zavidna. :o(

Morat cu i ja pribjeci nekom takvom rijesenju, jer postaje
jako zabavno slusati price preko recepture. Mislim, prigovorit
ce mi sefica za cisti neprofesionalizam.
Bas prosli tjedan dolazi zena u apoteku, i namrsteno me
gleda, pa pocne:
"Magistra, tko je vas sisao?"
Ja: "Frizerka"
Ona: "Puno ju pozdravite i recite joj da nije dobar posao
napravila. Kako to izgledate? Kao da ste se sa blanjom sudarili!
Jucer sam se cijelo popodne razmisljala kako to izgledate!"
Ja: "Je li to jako vazno?"
Ona: "Mah!!! Kako vam je to mogla uciniti!?"
Ja: "Jeste li trebali nesto iz apoteke?"
Ona: "A dajte mi jedan Plivadon."

Sirota zena, morala je zbog moje frizure pribjeci lijekovima.
Dobro da nije iz torbe izvadila skarice i rekla "Dajte da vas
malo popravim".

E, sad, ruke gore oni koji mislite da je takva familijarnost u
redu. U apoteci je to ispao vic, svi smo se dobro nasmijali,
ali da je taj razgovor bio nuzno objasnjenje kupnje jednog
Plivadona, priznajte da nije.

Imam jos takvih prica, ovo je samo najsvjezija.
Neke su postale domaci evergreeni.

D.


Dunja Crnic

unread,
Mar 15, 2007, 4:43:42 PM3/15/07
to

"Petar Knez" <p...@p.hr> wrote in message

> Odi malo na sunce
> Aksentijevicu i u prirodu. Osjeti tu harmoniju prirode koju nikad neces
> osjetiti u teretani i onda ti nece pasti napamet pisati ovakve stvari jer
> ce ti se svijest probuditi.

Za razliku od Axyja, mene nema ni u jednoj teretani, vjecito visim
po Sljemenu, a na Plitvicama me vec pozdravljaju sa "O, vi ste nam
opet dosli", pa svejedno jednako zastupam misljenje da familijarnosti
nije mjesto u usluznim djelatnostima.

Lastane, jesam li normalna?

D.

Dunja Crnic

unread,
Mar 15, 2007, 4:56:46 PM3/15/07
to

"Sasa Aksentijevic" <a...@REMOVETHISvip.hr> wrote in message


> Mene je strah sto sam Dunju izvukao iz rupe nakon onog crossposta.

:o)))))))
Aha, lijepo od tebe da preuzimas odgovornost za taj cin.

> Nikad se nisam tako uplasio kao prosli tjedan, nije me bilo par dana,
> a ono kupleraj Hodaka i nje.

Eto sto jedno zensko ucini ovuda. Sto bi tek bilo da nas je deset?
Kupleraj na desetu?

D.


Dunja Crnic

unread,
Mar 15, 2007, 5:02:44 PM3/15/07
to

"Petar Knez" <p...@p.hr> wrote in message

>> Nikakve emocije, nikakva druzeljubivost i zavirivanje u tudji


>> zivot pri tome nisu potrebni. Pogotovo ne oslovljavanje sa "ti",
>> i caskanje o necijoj frizuri.
>

> Nemozes ubiti socijalnu komponentu novcem. Tocka.

Mislis li da bi robnom razmjenom socijalna komponenta
procvala? Cjenkanje po buvljacima ti se cini kao vrhunac
socijalnog kontakta?

D.


pero

unread,
Mar 15, 2007, 5:09:47 PM3/15/07
to

"Dunja Crnic" <dunja...@makni-me-zg.htnet.hr> je napisao u poruci
interesnoj grupi:etccdr$rp1$5...@ss408.t-com.hr...

> E, sad, ruke gore oni koji mislite da je takva familijarnost u
> redu.

Ne bas _takva_ familijarnost, ali , ruka gore.
Dodatak slijedi, (sutra mozda)
--
pozdrav pero

--------------------------------------------------------------------------------
I am using the free version of SPAMfighter for private users.
It has removed 1609 spam emails to date.
Paying users do not have this message in their emails.
Try SPAMfighter for free now!


pero

unread,
Mar 15, 2007, 5:12:25 PM3/15/07
to

"Dunja Crnic" <dunja...@makni-me-zg.htnet.hr> je napisao u poruci
interesnoj grupi:etccds$rp1$6...@ss408.t-com.hr...

> Za razliku od Axyja, mene nema ni u jednoj teretani, vjecito visim
> po Sljemenu, a na Plitvicama me vec pozdravljaju sa "O, vi ste nam
> opet dosli",

Nije ti drago cut, znati da te se sjecaju?

pa svejedno jednako zastupam misljenje da familijarnosti
> nije mjesto u usluznim djelatnostima.
>
> Lastane, jesam li normalna?

Ne.
Samo radis valjda takav posao , pa ti je dosta dosadnih musterija.

Sasa Aksentijevic

unread,
Mar 15, 2007, 5:19:44 PM3/15/07
to

Mene ti ovakve stvari ne zanimaju bas.

--
What's the use of happiness? It can't buy you money.
Henry Youngman

Nenad Sucurovic

unread,
Mar 15, 2007, 5:30:23 PM3/15/07
to
Kjukar wrote:
>> Kako i ne bih.. Kad si uspio naseliti Pehlinare na Viskovo, tko zna
>> sto
>> si jos u stanju.. ;-)
>
> I bolje ti je!
> Čak i nisu Romi nego Aąkalije. Materinji im je albanski, i ima ih negdje
> između 14 i 20 (nitko ih joą nije uspio pobrojiti).

:)) K'o Trsatske stube.. :))

Kuća je onda imala 70

> kvadrata stanbenog prostora, konobu, garaľu i terasu. Sad ima 340 kvadrata


> stanbenog prostora - mislim da imaju bar dvije građevinske za to :-)

Ne znam bas, pogotovo kod onih propisa da zid kuce mora biti 4 m od
medje i 6 m od ceste, a oni dozidali komad kuce na plocnik...

(baą


> sam jučer doznao od čovjeka koji im radi neke radove u kući i maksimalno
> ih

> hvali, kao dobre platiąe i poątene ljude - ąto je vjerovatno i istina).

Lako moguce

> Otac ima joą jaaako puno građevinskih terena u građevinskoj zoni. Moľda mu
> se zasviđaju i poąalje vam gore joą koje pleme.

Pa moguce da bi bili tisi od fucking tvornice namjestaja koja mi drnda
na rubu zelenog pojasa

> Jedino ti mogu reći da ću ja od toga imati samo satisfakciju, ali ne i
> pare
> ;-)

Prase.. :))
--
Pozdrav!"#$%&

Suco!

... Djevojke su kao lubenice...
... najsladje su u sredini!


Domagoj Kralj

unread,
Mar 15, 2007, 5:36:15 PM3/15/07
to
Sasa Aksentijevic wrote:
> On Thu, 15 Mar 2007 21:39:32 +0100, "Dunja Crnic"

Jesi li ikada razmisljao o reklamiranju vatrogasnih aparata?

;)

--
My lifestyle determines my deathstyle


Dunja Crnic

unread,
Mar 15, 2007, 5:39:29 PM3/15/07
to

"pero" <netrebak...@post.t-com.hr> wrote in message

>> Za razliku od Axyja, mene nema ni u jednoj teretani, vjecito visim
>> po Sljemenu, a na Plitvicama me vec pozdravljaju sa "O, vi ste nam
>> opet dosli",
>
> Nije ti drago cut, znati da te se sjecaju?

Joj, Pero, lako za sjecanje, ali na taj nacin se igra na neciju
sujetu, da je (vec) poznat i rado vidjen, ergo da ga se poskaklje
po novcaniku da se jos ponegdje malo isprsi u potrosnji.
Nije to prava familijarnost, da ti se netko iskreno razveseli.

Jedna obicna doza profi ljubaznosti je sasvim dovoljna i
sasvim u redu. I kad se kaze da ce se nesto uciniti (utovariti
ploce na viljuskar i odvesti ih do ukrcajnog vozila, da ostanemo
pri inicijanoj temi), da se to i ucini.


> pa svejedno jednako zastupam misljenje da familijarnosti
>> nije mjesto u usluznim djelatnostima.
>>
>> Lastane, jesam li normalna?
>
> Ne.

Dobro, znaci nisam normalna. Kod tebe oduvijek cijenim
iskrenost. ;o)

D.


Dunja Crnic

unread,
Mar 15, 2007, 5:33:07 PM3/15/07
to

"Sasa Aksentijevic" <a...@REMOVETHISvip.hr> wrote in message

> Mene ti ovakve stvari ne zanimaju bas.

Ma, ok. Trebala sam tutnuti negdje u reply
Knezu, ali s njim mi se vise ne prica bas.

D.


Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)

unread,
Mar 15, 2007, 5:48:02 PM3/15/07
to
On Thu, 15 Mar 2007 20:03:19 +0100, Vladimir wrote:

>> Ovdje se ne radi o onima koji više rade za manje novca, nego o onima koji
>> dobijaju preveliku plaću obzirom na to da ne rade gotovo ništa.
>
> S obzirom na uvjete u Pevecu, dobro da uopce dodju na posao.

S obzirom na to kako "rade", dobro da Pevec nije propao.

Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)

unread,
Mar 15, 2007, 5:49:26 PM3/15/07
to
On Thu, 15 Mar 2007 20:53:48 +0100, Kjukar wrote:

> Ako smo kod pušenja kurca, kad bi muški to mogli raditi sami sebi, ne bi se
> ni jedan oženio.

Reći ću gospođi Kjukar da si se oženio samo radi pušenja ;>

Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)

unread,
Mar 15, 2007, 5:50:28 PM3/15/07
to
On Thu, 15 Mar 2007 21:39:32 +0100, Dunja Crnic wrote:

> Imam jos takvih prica, ovo je samo najsvjezija.
> Neke su postale domaci evergreeni.

Samo ti daj, pričaj.
I sredi tu frizuru, više ;>

Neprijateljski nastrojeni Istrijan (NNI)

unread,
Mar 15, 2007, 5:51:48 PM3/15/07
to
On Thu, 15 Mar 2007 21:56:46 +0100, Dunja Crnic wrote:

> Eto sto jedno zensko ucini ovuda. Sto bi tek bilo da nas je deset?
> Kupleraj na desetu?

Bio bi manji kupleraj jer biste bile zauzete međusobnim kopanjem očiju.
Plus bi nama bilo zanimljivije :>

It is loading more messages.
0 new messages