Sanjin iz Bosne

Ante

Rekao mi je prijatelj da je ime Sanjin muslimansko ime. Ja mu govorim da u
Rijeci ima dosta ljudi koji se tako zovu i da je to hrvatsko ime. On kaze da
u rijeci ima dosta ljudi iz Bosne i Hercegovine i da zato tu ima puno ljudi
koji se zovu Sanjin. Ja sam bio uvjeren da je to cisto rijecko prezime, kao
sto je Duje cisto splitsko prezime. Tko se zove Duje, to je cisti fetivi
splicanin. Tako sam mislio da onaj tko se zove Sanjin da je to cisti fetivi
fiuman. Ja sam mislio da je Sanjin muska vezija imena Sanja.

Tko je u pravu, ja koji tvrdim da je Sanjin cisti fiuman ili moj prijatelj
koji tvrdi da je to bosanac i hercegovac.

moki

"Ante" <ante-...@gmail.com> wrote in message

ti

cal...@fly.srk.fer.hr.invalid

Ante <ante-...@gmail.com> kenjka:

> koji se zovu Sanjin. Ja sam bio uvjeren da je to cisto rijecko prezime, kao
> sto je Duje cisto splitsko prezime. Tko se zove Duje, to je cisti fetivi

Ne shvacam kako Sanjin moze biti prezime... :))))

> Tko je u pravu, ja koji tvrdim da je Sanjin cisti fiuman ili moj prijatelj
> koji tvrdi da je to bosanac i hercegovac.

Ti si u pravu, nikad nisam cuo za nikog u Bosni da se zove Sanjin...

--
Pod tusem lijaa dira lijep sladoledog pusija prekjucer ?
By runf

Damir Lukic, calypso@_MAKNIOVO_fly.srk.fer.hr
http://inovator.blog.hr
http://calypso-innovations.blogspot.com/

Ante

> Ne shvacam kako Sanjin moze biti prezime... :))))

Slucajno sam napravio lapsus, mislio sam ime :))

> Ti si u pravu, nikad nisam cuo za nikog u Bosni da se zove Sanjin...

Dadkle, tako. Moj prijatelj ocito filozofira bez da ima pojma. Hvala na
odgovorima.

NeoN

"Ante" <ante-...@gmail.com> wrote in message

Srećom pa si naišao na dva stručnjaka za imena, pa si sada otklonio sve
dvojbe. :)

Gio

On Thu, 9 Dec 2010 14:52:49 +0100, Ante wrote:

> Dadkle, tako. Moj prijatelj ocito filozofira bez da ima pojma. Hvala na
> odgovorima.

Vidi malo tu:
http://tinyurl.com/35ob8j5

sk0d4

Nema sanjina ali ima Sanje. Po ovome siteu ti si u pravu.

http://www.namepedia.org/en/firstname/Sanja/

cal...@fly.srk.fer.hr.invalid

NeoN <neonR...@hgu.hr> kenjka:

> Sre?om pa si nai?ao na dva stru?njaka za imena, pa si sada otklonio sve
> dvojbe. :)

Imam u Bosni puno rodbine i frendova, znam da nikad nisam cuo za ime
Sanjin...

--
Zidov ljubi trijezan cestaog ljubija danas u mesnici ?

extensis

On Dec 9, 2:28 pm, caly...@fly.srk.fer.hr.invalid wrote:
> Ante <ante-x-...@gmail.com> kenjka:

E bome moj frend iz Mostara se zove Sanjin. Čije je ime, ako zna
raditi dobre pite, koga briga!

Kjukar

"extensis" <exte...@gmail.com> wrote in message

On Dec 9, 2:28 pm, caly...@fly.srk.fer.hr.invalid wrote:

>E bome moj frend iz Mostara se zove Sanjin. Čije je ime, ako zna
>raditi dobre pite, koga briga!

I moj frend je Sanjin i zna me zajebavati, jer je meni jedan pranono doąao
iz Slovenije a pranona iz Lovrana, a njemu su doslovno svi u trećem koljenu
iz Kastavątine. :-)

cal...@fly.srk.fer.hr.invalid

extensis <exte...@gmail.com> kenjka:

> E bome moj frend iz Mostara se zove Sanjin. Čije je ime, ako zna
> raditi dobre pite, koga briga!

E bas si naso pravo bosanski grad, nema sta...

--
Ivic Pasalico zmice pijan kruskao izbacuje popodne.

aeo

Ja mislim da ako je Sanjin roden u Bosni onda je bosanski Sanjin

Ante

> Nema sanjina ali ima Sanje. Po ovome siteu ti si u pravu.
>
> http://www.namepedia.org/en/firstname/Sanja/

Znaci moj prijatelj ipak laprda. Ja znam da u rijeci ima najvise ljudi s
imenom Sanjin, a u BiH nikad nisam cuo to ime. Jos sam napisao prezime Frlan
u imenik od tportala i vidim da izbacuje sve hrvatska imena na to prezime,
tu i tamo neko srpsko, ali to su vjerojatno hrvati sa srpskim imenim (prije
za vrijeme Juge se nije gledalo je li ime srpsko ili hrvatsko tako da dosta
hrvata ima srpsko ime).

Uglavnom ispada da je taj Sanjin o kojem smo raspravljali ipak hrvat, a ne
musliman kako tvrdi moj prijatelj koji je navodni strucnjak za
antropologiju, a ustvari nema pojma.

Old

"Ante" <ante-...@gmail.com> wrote in message
> Rekao mi je prijatelj da je ime Sanjin muslimansko ime.

Jedino ako na Tajvanu ima M(m)uslimana.
http://sanyin.fullon-hotels.com/

Tamara

"Kjukar" <robert...@ri.t-com.hr> wrote in message

Neznam zasto se stalno hvalis tim svojim korjenima. :) Nije li to malo
inbreed?

extensis

On Dec 10, 12:25 am, "Tamara" <n...@none.hr> wrote:
> "Kjukar" <robert.sir...@ri.t-com.hr> wrote in message

> Neznam zasto se stalno hvalis tim svojim korjenima. :) Nije li to malo
> inbreed?

ROOOOOOOTS! BLODDY ROOOOOTS!

Darko C

Mislim da je mislio na ima Jasmin

Tony

> Mislim da je mislio na ima Jasmin

Zasigurno je mislio na ime Sanjin jer se spominje da su pricali o poznatom
rijeckom poduzetniku Sanjinu.

Phoenix

http://imehrvatsko.net/apex/f?p=108:IMENA:2625133976273092::NO:RP:P_IME:Sanjin

Najviše osoba nazvanih Sanjin rođeno je sedamdesetih godina prošlog
stoljeća, a najmanje četrdesetih godina prošlog stoljeća. Relativno najveći
broj osoba s imenom Sanjin slavi rođendan 27. prosinca.

Rasprostranjenost
Većina osoba koje se zovu Sanjin žitelji su Rijeke (ukupno preko četristo),
Zagreba (oko sto) te Raba (četrdesetak). S obzirom na broj stanovnika,
Sanjin najčešće je ime među stanovnicima Kostrene gdje se svaki dvjestoti
stanovnik tako zove.

cal...@fly.srk.fer.hr.invalid

Phoenix <ne...@never.hr> kenjka:

> [...]
> Zagreba (oko sto) te Raba (četrdesetak). S obzirom na broj stanovnika,
> Sanjin najčešće je ime među stanovnicima Kostrene gdje se svaki dvjestoti

Hej! Pa ja znam jednog Sanjina iz Kostrene!!!!! Istinabog, iz nekog razloga
ga zovem Mirko, ali to sad nema nikakve veze...

--
Na jedrilici poglavicao likuje povrijedjen tornadoog guzija

sanji...@gmail.com

Evo onda da čujete i za jednog Sanjina iz Bosne i Hercegovine. I nisam katoličke vjeroispovjesti

Dakky

On 2.2.2015. 21:30, sanji...@gmail.com wrote:
> Evo onda da čujete i za jednog Sanjina iz Bosne i Hercegovine. I nisam katoličke vjeroispovjesti

Novi ja? Jesu te izbacili iz nekog kluba?

dorian....@gmail.com

Prije 1990. ime Sanjin sam čuo samo u BiH, pogotovo u Sarajevu, a izvan BiH su svi Sanjini (koje sam upoznao) bili iz podrijetlom iz BiH (više B. nego H.) ili su im to bili roditelji. Međutim danas je od valova izbjeglica iz BiH prošlo 20-tak godina pa se vjerojatno i ime Sanjin proširilo diljem Europe, a možda i Kine (San-Jin).
P.s: Možda su moja poznanstva sa Sanjinima iz BiH slučajna jer bez obzira na iskustvo, ja ipak nisam nikakav statistički zavod da bih bio sigurno u pravu.

sanjiins...@gmail.com

Evo imene 100% bosanac sanjin 36god ..

sanjin.ka...@gmail.com

Staljin, Lenjin, Sanjin...

smehme...@gmail.com

Evo da razjasnim. Zivim u Bosni i muslimanske sam vjeroispovjesti i zovem se Sanjin, ovo je jedno od rijeđih imena kod nas ali u mom gradu ima jos par Sanjina. LP.

Sanjin Hodzic

On Thursday, December 9, 2010 at 2:08:27 PM UTC+1, Ante wrote:
> [...]
> Tko je u pravu, ja koji tvrdim da je Sanjin cisti fiuman ili moj prijatelj
> koji tvrdi da je to bosanac i hercegovac.
Ja se zovem Sanjin i iz Bosne i Hercegovine sam, i to je vrlo često ime u BiH da znate.