Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Kupujem Financijski Preporod

30 views
Skip to first unread message

Tony

unread,
Nov 10, 2009, 12:32:03 PM11/10/09
to
Vidio sam da se prodaje knjiga financijski preporod od sanjina frlana. Htio
bi je kupiti, ali je skupa pa ako neko ima da je kupio i procitao, ja bi je
kupio.


Girl

unread,
Nov 10, 2009, 12:45:44 PM11/10/09
to

Mogu ti ja prodati, ali kako sam potcrtala najvaznije djelove kod mene ti
je knjiga 25% skuplja.

Kenny

unread,
Nov 10, 2009, 12:48:21 PM11/10/09
to

Budi dobra pa mu prepricaj te dvije recenice.

Vlado

unread,
Nov 10, 2009, 12:44:47 PM11/10/09
to
"Tony" <dr....@MAKNIOVOgmail.com> wrote in message
news:hdc82j$qu5$1...@sunce.iskon.hr...

> Vidio sam da se prodaje knjiga financijski preporod od sanjina frlana.
> Htio bi je kupiti, ali je skupa pa ako neko ima da je kupio i procitao, ja
> bi je kupio.
>
>

Ovo je jedan od najgorih oblika samoreklame!!! Mrzim ovakve zidove, ajde da
je spamao jednu grupu, ali to njih i toliko razlicitih... Mrzim!! Mi ostali
za to vrijeme moramo sami placati svoje reklame, a on se ovako bez veze
poigrava...


lostboy

unread,
Nov 10, 2009, 1:05:08 PM11/10/09
to

"Tony" <dr....@MAKNIOVOgmail.com> wrote in message
news:hdc82j$qu5$1...@sunce.iskon.hr...
> Vidio sam da se prodaje knjiga financijski preporod od sanjina frlana.
> Htio bi je kupiti, ali je skupa pa ako neko ima da je kupio i procitao,
> ja bi je kupio.
>
>

Imas je za skinuti na www.torrenthr.org , u PDF obliku zajedno sa dva CD-a
koji se dobiju uz nju.
:)

I'm protected by SpamBrave
http://www.spambrave.com/


Dreamer

unread,
Nov 10, 2009, 1:06:32 PM11/10/09
to

"Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
news:hdc91t$rpf$2...@sunce.iskon.hr...


Ja sam cuo pricali neki ljudi da je knjiga bez veze i da jedini koji
zaradjuje je onaj koji prodaje knjigu...

Eh sada da li je ovo dobra reklama ili odgovor od bacanja 200kn za takve
stvari procijenite sami...

Navodno se da naci i na torrentima besplatno ;-)


Toil and trouble

unread,
Nov 10, 2009, 1:45:29 PM11/10/09
to
Dreamer wrote:
> "Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
> news:hdc91t$rpf$2...@sunce.iskon.hr...
>> Girl wrote:
>>> On Tue, 10 Nov 2009 18:32:03 +0100, Tony wrote:
>>>
>>>> Vidio sam da se prodaje knjiga financijski preporod od sanjina frlana.
>>>> Htio bi je kupiti, ali je skupa pa ako neko ima da je kupio i procitao,
>>>> ja bi je kupio.
>>> Mogu ti ja prodati, ali kako sam potcrtala najvaznije djelove kod mene ti
>>> je knjiga 25% skuplja.
>> Budi dobra pa mu prepricaj te dvije recenice.
>
>
> Ja sam cuo pricali neki ljudi da je knjiga bez veze i da jedini koji
> zaradjuje je onaj koji prodaje knjigu...

Ma neeeee... ;)

Old

unread,
Nov 10, 2009, 1:56:55 PM11/10/09
to

"Tony" <dr....@MAKNIOVOgmail.com> wrote in message
news:hdc82j$qu5$1...@sunce.iskon.hr...
> Vidio sam da se prodaje knjiga financijski preporod od sanjina frlana.
> Htio bi je kupiti, ali je skupa pa ako neko ima da je kupio i procitao, ja
> bi je kupio.
>

I tata bi, sine.


Tony

unread,
Nov 10, 2009, 2:43:39 PM11/10/09
to
> Navodno se da naci i na torrentima besplatno ;-)

Oh, je li? Pa daj onda torent :)


Tony

unread,
Nov 10, 2009, 2:44:43 PM11/10/09
to
> Ovo je jedan od najgorih oblika samoreklame!!! Mrzim ovakve zidove, ajde
> da je spamao jednu grupu, ali to njih i toliko razlicitih... Mrzim!! Mi
> ostali za to vrijeme moramo sami placati svoje reklame, a on se ovako bez
> veze poigrava...

Daj goni se spamerski paranoicaru. Ako neko zeli nesto kupiti i to polovno,
onda koja je to hebena reklama. Daj ti onda torrent i tako napravi
kontraprodukt, umjesto da tako zivcanis.


Tony

unread,
Nov 10, 2009, 2:49:08 PM11/10/09
to
> Imas je za skinuti na www.torrenthr.org , u PDF obliku zajedno sa dva CD-a
> koji se dobiju uz nju.
> :)

Evo upravo pogledao, stvarno je tamo, hohoho!!!


Toil and trouble

unread,
Nov 10, 2009, 2:49:58 PM11/10/09
to

Gle, napravio si cross na pet grupa (od toga 3 koje nemaju apsolutno
nikakve veze s temom), tak da se nemas ni najmanje pravo zalit.

Tony

unread,
Nov 10, 2009, 2:53:34 PM11/10/09
to
> Gle, napravio si cross na pet grupa (od toga 3 koje nemaju apsolutno
> nikakve veze s temom), tak da se nemas ni najmanje pravo zalit.

Ali ja sam imao veliku zelju da to kupim pa racunam ako ima neko iz tih
gradova gdje ja imam ljude koji ce preuzeti. Al nema veze, nije me vise ni
briga za tu knjigu!


bolek

unread,
Nov 10, 2009, 2:50:00 PM11/10/09
to


Evo jedan besplatan savjet koji ce ti ustediti nesto novaca - NE KUPUJ
to sranje... :D

Eto, vec si poceo preporod i ustedio 100-200kn.

Ako bas toliko zelis, skini su ju sa neta i procitaj ;)

cicko

unread,
Nov 10, 2009, 3:05:28 PM11/10/09
to

"Tony" <dr....@MAKNIOVOgmail.com> wrote in message
news:hdc82j$qu5$1...@sunce.iskon.hr...
> Vidio sam da se prodaje knjiga financijski preporod od sanjina frlana.
> Htio bi je kupiti, ali je skupa pa ako neko ima da je kupio i procitao, ja
> bi je kupio.

Ajd, nije vas bilo par miseci


VEki

unread,
Nov 10, 2009, 3:14:02 PM11/10/09
to


obogatio si se? :)

--
There's nothing to do, its getting me down

Alisa

unread,
Nov 10, 2009, 4:31:55 PM11/10/09
to
On Tue, 10 Nov 2009 18:32:03 +0100, "Tony" <dr....@MAKNIOVOgmail.com>
wrote:

>Vidio sam da se prodaje knjiga financijski preporod od sanjina frlana. Htio
>bi je kupiti, ali je skupa pa ako neko ima da je kupio i procitao, ja bi je
>kupio.

Onom tko kupuje tu knjigu, trebala bi i preporuka za neku ustanovu
koja onkraj brave drzi "specijalce".

--
Alisa

e

unread,
Nov 10, 2009, 4:36:20 PM11/10/09
to

ta ti je knjiga ka i biblija, ne prodaje� je kad je pro�ita�

--
FJAKA = psihofizicko stanje prilikom teznje ni za cime. Ucestala je greska
zamijeniti fjaku s lijenoscu. Za razliku od ove potonje, fjaka je uzviseno
stanje uma i tijela kojem tezi cijelo covjecanstvo. Dok u Indiji i drugdje
fjaku postizu dugogodisnjim izgladnjivanjem i meditacijom, u Dalmaciji ona
je jednostavno Bozji dar.

A

unread,
Nov 10, 2009, 5:00:51 PM11/10/09
to
da ima na torrentima... ali knjiga je kopija skoro one njegove od prije par
godina "kako postati bogat" kada se jos potpisivao kao "robert kurtz" (a jes
nasao ime isto).

ali sad frajer ima novu spiku... www.tvornicanovca.net eee to je bullshit -
za 2400 kuna predaje kako zaraditi na internetu, ok kao dobivaju se dvd-ovi
i cdovi i kao super je mos mislit, zakuska, grejt. a kako je prepisivac,
brijem da je opet prepisao sve od takozvanih "gurua" vani. a ni oni ne
prodaju nis prepametno.

nema do one dobre stare... organizacija, dobra ideja i rad rad rad. to je
to, sad mi plati 5000 kn jer sam ti rekao savjet kako ces zaraditi milijune!


A

unread,
Nov 10, 2009, 5:01:35 PM11/10/09
to
com je ovo zadnje za one koji nisu skuzili.


Vlado

unread,
Nov 10, 2009, 5:04:37 PM11/10/09
to
"Tony" <to...@gmail.com> wrote in message
news:hdcfrb$3og$1...@sunce.iskon.hr...

Odleti nedorasli pubertetlija. Ako te knjiga zanima kupi je na mjestu gdje
se knjige kupuju, ako zelis reklamirati plati pa objavljuj sto god zelis,
ali ne koristi besplatne medije za samopromociju. Navedeni cross u grupe je
apsolutno nepotreban, prekrsio si barem 5 pravila normalnog ponasa. Idi i ne
vracaj se vise!


mare

unread,
Nov 11, 2009, 2:27:24 AM11/11/09
to

>> Vidio sam da se prodaje knjiga financijski preporod od sanjina frlana.
>> Htio bi je kupiti, ali je skupa pa ako neko ima da je kupio i procitao,
>> ja bi je kupio.
>>
>>
>
> Ovo je jedan od najgorih oblika samoreklame!!! Mrzim ovakve zidove, ajde
> da je spamao jednu grupu, ali to njih i toliko razlicitih... Mrzim!! Mi
> ostali za to vrijeme moramo sami placati svoje reklame, a on se ovako bez
> veze poigrava...

a ko tebi brani da i ti ovde stavi� svoju reklamu?


Mate

unread,
Nov 11, 2009, 3:07:23 AM11/11/09
to
> da ima na torrentima... ali knjiga je kopija skoro one njegove od prije
> par godina "kako postati bogat" kada se jos potpisivao kao "robert kurtz"
> (a jes nasao ime isto).

Ne mogu vjerovati! Onaj Robert Kurc je ustvari Sanjin Frlan?!?!?!!!! Znaci
to je ista osoba?!
U knjizi od Roberta Kurca se moglo stosta procitati, ali sve nekako
opcenito.

Jel to sigurno da se radi o Kurcu ili je ovaj Sanjin mozda ipak neka druga
osoba?


Stan

unread,
Nov 11, 2009, 3:26:54 AM11/11/09
to
"cicko" <ci...@cicko.com> wrote in message
news:hdch2f$srp$1...@ss408.t-com.hr...

> Ajd, nije vas bilo par miseci
>

govori hrvatski


mare

unread,
Nov 11, 2009, 4:02:23 AM11/11/09
to

Sanjin je bez navedenoga


dino @ wrk

unread,
Nov 11, 2009, 4:45:38 AM11/11/09
to
"A" <a@a.a> wrote in message news:hdcnqr$cv0$1...@gregory.bnet.hr...

>
> ali sad frajer ima novu spiku... www.tvornicanovca.net eee to je
> bullshit - za 2400 kuna predaje kako zaraditi na internetu, ok kao
> dobivaju se dvd-ovi i cdovi i kao super je mos mislit, zakuska, grejt. a
> kako je prepisivac, brijem da je opet prepisao sve od takozvanih "gurua"
> vani. a ni oni ne prodaju nis prepametno.

da, koji lol, prejaka mu je spika... kao u ko-autorstvu sa "najplacenijim
piscem reklama na svijetu" i jebenim marketinskim guruom imena dominik
bjegovic. za ovog zadnjeg guglanje ne otkriva ama bas nikakav spomena
vrijedan angaznman, gotovo nikakvih referenci whatsoever, osim par
hvalospjeva na trecerazrednim freelance stranicama kako je nekakvom arapskom
seiku omogucio zakljucivanje multimilijunskog posla, bez ikakvih detalja o
kojem se poslu radi, kojim kompanijama, ma bilosta sto bi odavalo barem
trunku vjerodostojnosti cijele price.

idiote koji popuse tu sprehu i nepismenim muljatorima uplate 2400 kn za
tecaj bogacenja zbilja zelim sve najbolje u zivotu. a sanjinu i dominiku da
barem angaziraju lektora za sajt o seminaru koji ljude uci kako postati
milijunasi.


replay

unread,
Nov 11, 2009, 4:56:08 AM11/11/09
to
Slazem se!

Igor Bilaskov

unread,
Nov 11, 2009, 5:24:31 AM11/11/09
to
>> Ne mogu vjerovati! Onaj Robert Kurc je ustvari Sanjin Frlan?!?!?!!!!
>> U knjizi od Roberta Kurca se moglo stosta procitati, ali sve nekako
>> opcenito.
>> Jel to sigurno da se radi o Kurcu ili je ovaj Sanjin mozda ipak neka
>> druga osoba?
>
> Sanjin je bez navedenoga

U kom smislu? Da li to znaci da Sanjin Frlan nije Robert Kurac ili da Sanjin
Frlan nema Kurac?


Miljenko

unread,
Nov 11, 2009, 5:37:39 AM11/11/09
to
In article <hddsg9$sb8$1...@news2.carnet.hr>, b...@bla.bla says...

Pa i govori hrvatski. Mozda si mislio knjizevni hrvatski, u kojem
slucaju bih ja tebi preporucio da pises po pravopisu. :)


--
dobro promijesajte kavu da ne ostanu grumeni

mare

unread,
Nov 11, 2009, 6:37:09 AM11/11/09
to

tvojoj ma�ti na slobodnu volju....:)


Igor Bilaskov

unread,
Nov 11, 2009, 6:55:37 AM11/11/09
to
>> U kom smislu? Da li to znaci da Sanjin Frlan nije Robert Kurac ili da
>> Sanjin Frlan nema Kurac?
>
> tvojoj ma�ti na slobodnu volju....:)

Cekaj, jesi li ti ona mare sta ide u crkvu svaki drugi dan, sta propovjeda
vjeru? Sad sam skuzio po mailu. Ne mogu vjerovati da ti ulazis u rasprave o
kurcima!!! Nisam to ocekivao od marije propovjednice!


mare

unread,
Nov 11, 2009, 7:38:25 AM11/11/09
to

a �ta �u ti ja kad si pun predrasuda...


Igor Bilaskov

unread,
Nov 11, 2009, 7:43:02 AM11/11/09
to
> a �ta �u ti ja kad si pun predrasuda...

Ali zato si ti vrlo liberalna. Ti volis sex, erotiku, pornografiju... sve
redom!


ŠućMućPaProlij

unread,
Nov 11, 2009, 8:05:19 AM11/11/09
to
>> a �ta �u ti ja kad si pun predrasuda...

>
> Ali zato si ti vrlo liberalna. Ti volis sex, erotiku, pornografiju... sve
> redom!
>
>

To voli i staro i mlado.

Stan

unread,
Nov 11, 2009, 8:31:43 AM11/11/09
to

"Miljenko" <m...@jen.ko> wrote in message
news:MPG.2564b25f5...@news.t-com.hr...

> In article <hddsg9$sb8$1...@news2.carnet.hr>, b...@bla.bla says...

> Pa i govori hrvatski. Mozda si mislio knjizevni hrvatski, u kojem


> slucaju bih ja tebi preporucio da pises po pravopisu. :)


1. "u kojem slucaju" ??? Meni govoris da pisem po pravopisu? Ja se ne bojim
dijakritickih znakova i ispravne upotrebe rijeci.
2. "...da pises po pravopisu." ???. Mislis PREMA pravopisu? Ili bi ti pisao
po njemu? Mozda si mislio na "Hrvatski" pravopis?

E, u TOM sluCaju mozda mozete vas dvoje na "hr.soc.grad.split" "di vas cili
svit razumi".

Smola

unread,
Nov 11, 2009, 9:23:28 AM11/11/09
to
In article <hdeebr$usa$1...@news2.carnet.hr>, b...@bla.bla says...

>
> "Miljenko" <m...@jen.ko> wrote in message
> news:MPG.2564b25f5...@news.t-com.hr...
> > In article <hddsg9$sb8$1...@news2.carnet.hr>, b...@bla.bla says...
>
> > Pa i govori hrvatski. Mozda si mislio knjizevni hrvatski, u kojem
> > slucaju bih ja tebi preporucio da pises po pravopisu. :)
>
>
> 1. "u kojem slucaju" ??? Meni govoris da pisem po pravopisu? Ja se ne bojim
> dijakritickih znakova i ispravne upotrebe rijeci.

Sto fali s izrazom "u kojem slucaju"? Isto je kao i "u kom slucaju", ako
si to mislio.

> 2. "...da pises po pravopisu." ???. Mislis PREMA pravopisu? Ili bi ti pisao
> po njemu? Mozda si mislio na "Hrvatski" pravopis?

Jest, imas pravo, pise se _prema_ pravopisu. Hvala na opasci.

Nisam mislio na "Hrvatski" jer se pise "hrvatski", malim slovom.


> E, u TOM sluCaju mozda mozete vas dvoje na "hr.soc.grad.split" "di vas
cili
> svit razumi".

Ok, ne kazem da mi je dijalekt savrsen, ali pravopis mi je u redu.
Takodjer ne kritiziram ljude netocnim argumentima. Lik, naime, pise
ikavicom koja spada u hrvatski govor pa prema tome pise hrvatskim
jezikom.

To sto tebe jebe nekakav puritanizam, to je vec drugo pitanje.

Smola

unread,
Nov 11, 2009, 10:23:59 AM11/11/09
to
> Ja se ne bojim
> dijakritickih znakova


Kladim se da ovo dole ne vidis kako bi trebao.

ČĆŽŠĐčćžšđ

A

unread,
Nov 11, 2009, 10:48:31 AM11/11/09
to
> Ne mogu vjerovati! Onaj Robert Kurc je ustvari Sanjin Frlan?!?!?!!!! Znaci
> to je ista osoba?!
> U knjizi od Roberta Kurca se moglo stosta procitati, ali sve nekako
> opcenito.

gle nije sigurno... ali mislim da ne treba ti prevec mozga za povezati 2 i
2.
firma se zvala guru d.o.o. ova se zove frlan d.o.o. obje su iz rijeke.
pretpostavljam da je lik promijenio ime ili otvorio novu firmu. stil pisanja
je isti... 2 + 2 = 4 :) u vrijeme kada je pisao kako postati bogat spika je
isto bila o nekom biznisu na internetu... koja je sansa da netko pise
knjige, ima biznis na internetu i nalazi se u rijeci a da se radi o 2
razlicite osobe?


Toil and trouble

unread,
Nov 11, 2009, 4:01:09 PM11/11/09
to
> a ko tebi brani da i ti ovde staviďż˝ svoju reklamu?

Usenet pravila

A

unread,
Nov 11, 2009, 4:51:57 PM11/11/09
to
>> a ko tebi brani da i ti ovde stavi� svoju reklamu?
>
> Usenet pravila

ne postoje pravila za usenet biseru :)) mozda za moderirane grupe a ove to
sigurno nisu.

postoji samo netiquette. e tamo pise da se ne spamaju grupe i ne reklamira.


Alisa

unread,
Nov 11, 2009, 4:54:25 PM11/11/09
to
On Wed, 11 Nov 2009 22:51:57 +0100, "A" <a@a.a> wrote:

>>> a ko tebi brani da i ti ovde staviďż˝ svoju reklamu?


>>
>> Usenet pravila
>
>ne postoje pravila za usenet biseru :)) mozda za moderirane grupe a ove to
>sigurno nisu.
>
>postoji samo netiquette. e tamo pise da se ne spamaju grupe i ne reklamira.

Da, biseru, to je juznetski bonton iliti pravila pristojnog ponasanja.

--
Alisa

Toil and trouble

unread,
Nov 11, 2009, 5:44:19 PM11/11/09
to
A wrote:
>>> a ko tebi brani da i ti ovde staviďż˝ svoju reklamu?

>> Usenet pravila
>
> ne postoje pravila za usenet biseru :)) mozda za moderirane grupe a ove to
> sigurno nisu.
>
> postoji samo netiquette. e tamo pise da se ne spamaju grupe i ne reklamira.

Postoji i abuse sluzba, sto mislis cemu ona sluzi?

Goran Marinic

unread,
Nov 11, 2009, 8:32:49 PM11/11/09
to
A wrote:
>
> postoji samo netiquette. e tamo pise da se ne spamaju grupe i ne reklamira.

Postoji i malo vi�e od toga u hr.* domeni.

Wiregen

unread,
Nov 12, 2009, 1:54:56 AM11/12/09
to
"Stan" <b...@bla.bla> wrote in message news:hdeebr$usa$1...@news2.carnet.hr...

> E, u TOM sluCaju mozda mozete vas dvoje na "hr.soc.grad.split" "di vas
> cili svit razumi".
>

Jel ima� ti neki problem sa Splitom ? Bi�e ti neko razbija bahatu pi*ku ovdi
pa sad cviliďż˝ preventivno ?

Pozdrav,
Nik�a

Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 2:42:07 AM11/12/09
to
> gle nije sigurno... ali mislim da ne treba ti prevec mozga za povezati 2 i
> 2.
> firma se zvala guru d.o.o. ova se zove frlan d.o.o. obje su iz rijeke.
> pretpostavljam da je lik promijenio ime ili otvorio novu firmu. stil
> pisanja je isti... 2 + 2 = 4 :) u vrijeme kada je pisao kako postati bogat
> spika je isto bila o nekom biznisu na internetu... koja je sansa da netko
> pise knjige, ima biznis na internetu i nalazi se u rijeci a da se radi o 2
> razlicite osobe?

Rijeka ima blizu 200 000 ljudi, sa okolicom i 300 000. Puno tamo ima
internetlija.
Pitanje je stila pisanja knjige, stila reklama, koncepcije... Istina da lici
da se radi o Kurcu.


mare

unread,
Nov 12, 2009, 2:55:36 AM11/12/09
to
>> a �ta �u ti ja kad si pun predrasuda...
>
> Ali zato si ti vrlo liberalna. Ti volis sex, erotiku, pornografiju... sve
> redom!

sudi� druge po sebi?


dino @ wrk

unread,
Nov 12, 2009, 4:19:09 AM11/12/09
to
"A" <a@a.a> wrote in message news:hdemdd$v6e$1...@gregory.bnet.hr...

>
> gle nije sigurno... ali mislim da ne treba ti prevec mozga za povezati 2 i
> 2.
> firma se zvala guru d.o.o. ova se zove frlan d.o.o. obje su iz rijeke.

http://sudreg.pravosudje.hr

osnivac i direktor obje firme je sanjin frlan.


Goran Marinic

unread,
Nov 12, 2009, 4:22:50 AM11/12/09
to
Stan wrote:
>
> 2. "...da pises po pravopisu." ???. Mislis PREMA pravopisu? Ili bi ti pisao
> po njemu? Mozda si mislio na "Hrvatski" pravopis?

Misliďż˝ da to ne valja npr. ovako:
- Evan�elje po Ivanu,
- suditi po zakonu,
- odijevati se po modi i
- postupiti po obi�aju?

Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 4:36:35 AM11/12/09
to
>> Ali zato si ti vrlo liberalna. Ti volis sex, erotiku, pornografiju... sve
>> redom!
>
> sudi� druge po sebi?

Ne nego po tebi. Ti si uzor ostalim gradjanima da svi vide sto znaci biti
pravi pornograf!


Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 4:39:47 AM11/12/09
to
> firma se zvala guru d.o.o. ova se zove frlan d.o.o. obje su iz rijeke.
>
> http://sudreg.pravosudje.hr
>
> osnivac i direktor obje firme je sanjin frlan.

Hohoho, znaci Sanjin je ipak Kurac. A kad se procita njegove knjige, onda
treba dodati ono 'od ovce', a mozda 'i na njemu zvonce'.


mare

unread,
Nov 12, 2009, 4:49:31 AM11/12/09
to

i sve si to izvuka na osnovu mog komentara o Sanjinu???
svaka ti �ast!!! jesi ti mo�da politi�ar?


Stan

unread,
Nov 12, 2009, 5:21:27 AM11/12/09
to

"Smola" <super...@hr.inet> wrote in message
news:MPG.2564e74cc...@news.t-com.hr...

> In article <hdeebr$usa$1...@news2.carnet.hr>, b...@bla.bla says...

>> > Pa i govori hrvatski. Mozda si mislio knjizevni hrvatski, u kojem


>> > slucaju bih ja tebi preporucio da pises po pravopisu. :)

> Sto fali s izrazom "u kojem slucaju"? Isto je kao i "u kom slucaju", ako
> si to mislio.

Procitaj jos jednom recenicu "Mozda si mislio knjizevni hrvatski, u kojem
slucaju bih ja tebi preporucio da pises po pravopisu." Totalno krivi smisao
dobiva sa "kojem".


> Jest, imas pravo, pise se _prema_ pravopisu. Hvala na opasci.
>
> Nisam mislio na "Hrvatski" jer se pise "hrvatski", malim slovom.

Naziv knjige je "Hrvatski pravopis".


> To sto tebe jebe nekakav puritanizam, to je vec drugo pitanje.

Stvar je u tome sto se "ikavcima" tolerira dijalekt na svim razinama oralnog
opcenja (tisak, tv, skolstvo...), a ostale dijalekte se podvrgava
ismijavanju.


Stan

unread,
Nov 12, 2009, 5:32:13 AM11/12/09
to

"Smola" <super...@hr.inet> wrote in message
news:MPG.2564f56bf...@news.t-com.hr...


>Kladim se da ovo dole ne vidis kako bi trebao.

>�Ʈ���澹�


Krivo.. vidim kva�ice. Ali mi outlook ex. ne pi�e �Ʃ�Ȯ


Stan

unread,
Nov 12, 2009, 5:34:01 AM11/12/09
to

"Wiregen" <wir...@email.t-com.hr> wrote in message
news:hdgbfv$sls$1@ss408.t-
>
> Jel ima� ti neki problem sa Splitom ? Bi�e ti neko razbija bahatu pi*ku
> ovdi pa sad cvili� preventivno ?
>
> Pozdrav,
> Nik�a
>

QUE? Marklar marklar marklar??? Kaj? Do you speak english?

Steram Nik�u u pak�u.


Stan

unread,
Nov 12, 2009, 5:34:46 AM11/12/09
to

"Goran Marinic" <sfgm...@ffzg.hr> wrote in message
news:hdgk57$piu$1...@news2.carnet.hr...

> Misli� da to ne valja npr. ovako:
> - Evan�elje po Ivanu,


> - suditi po zakonu,
> - odijevati se po modi i

> - postupiti po obi�aju?
>

Gle.. moral sam oko ne�eg komplicirati ;)


NeoN

unread,
Nov 12, 2009, 5:37:12 AM11/12/09
to
"Stan" <b...@bla.bla> wrote in message news:hdgnj3$div$1...@news2.carnet.hr...

Kad smo kod op�enja, mislim da bi osobama koje se previ�e optere�uju
jezi�nim izra�ajem bilo pametnije da se bave drugim oblicima op�enja,
posebno spolnim oblikom. :D
Posljedica te vrste op�enja bi me�uostalim bio i manji interes za druge
vrste op�enja, ponajvi�e oralnu vrstu, a i cure/de�ki bi im bili zahvalni,
ako postoje.

P.S. Jesam li ispravno prstovno-misaono op�io? ;)

Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 5:39:29 AM11/12/09
to
> i sve si to izvuka na osnovu mog komentara o Sanjinu???
> svaka ti �ast!!! jesi ti mo�da politi�ar?

Nisam, bo�e sacuvaj. Ja idem u neokatekumensku zajednicu, a mi neokatekumeni
se ne bavimo politikom.
Preporucio bi i tebi da se uclanis u zajednicu, a ne da sama citas bibliju,
tumacis po svome i propovjedas ono sto ti mislis da je najbolje. Uskoro bi
trebale biti kateheze ako nisu vec pocele i onda lijepo dodji tamo da se
vratis na pravi put.


Aleksandar Ivanisevic

unread,
Nov 12, 2009, 5:42:46 AM11/12/09
to
"Igor Bilaskov" <ibi...@gmail.com> writes:

Da, osim sto dok ti tu laprdas po njuzima moj idol Frke mlati pare. I
svakim tvojim novim followupom, on dobije jos vise reklame, ergo
zaradi jos vise para.

Pa ti vidi tko tu na kurcu ima zvonce, ti ili on ;)

--
Aj si ti taj svoj svepametni stav naguraj u guzicu kad već nemaš šta
drugo. Pun mi kufer vas koji mislite da ste pobrali svu pamet svijeta i da
morate svakom loncu poklopac biti. - kzendra, hr.comp.os.linux

Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 5:55:32 AM11/12/09
to
> Da, osim sto dok ti tu laprdas po njuzima moj idol Frke mlati pare. I
> svakim tvojim novim followupom, on dobije jos vise reklame, ergo
> zaradi jos vise para.

Izreka kaze da vise vrijedi jedan ludi, nego sto mudrih. Po toj izreci se
ravna gospodin Kurac.


ivaan

unread,
Nov 12, 2009, 5:58:30 AM11/12/09
to
Aleksandar Ivanisevic <aleks...@ivanisevic.de> wrote in
news:m3ljic3...@alex.2e-systems.com:

> "Igor Bilaskov" <ibi...@gmail.com> writes:
>
>>> firma se zvala guru d.o.o. ova se zove frlan d.o.o. obje su iz
>>> rijeke.
>>>
>>> http://sudreg.pravosudje.hr
>>>
>>> osnivac i direktor obje firme je sanjin frlan.
>>
>> Hohoho, znaci Sanjin je ipak Kurac. A kad se procita njegove knjige,
>> onda treba dodati ono 'od ovce', a mozda 'i na njemu zvonce'.
>
> Da, osim sto dok ti tu laprdas po njuzima moj idol Frke mlati pare. I
> svakim tvojim novim followupom, on dobije jos vise reklame, ergo
> zaradi jos vise para.
>
> Pa ti vidi tko tu na kurcu ima zvonce, ti ili on ;)
>

;)

--
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel.

NeoN

unread,
Nov 12, 2009, 6:02:51 AM11/12/09
to
"Igor Bilaskov" <ibi...@gmail.com> wrote in message
news:hdgol2$49g$1...@sunce.iskon.hr...

>> i sve si to izvuka na osnovu mog komentara o Sanjinu???
>> svaka ti �ast!!! jesi ti mo�da politi�ar?
>
> Nisam, bo�e sacuvaj. Ja idem u neokatekumensku zajednicu, a mi
> neokatekumeni se ne bavimo politikom.
> Preporucio bi i tebi da se uclanis u zajednicu, a ne da sama citas
> bibliju, tumacis po svome i propovjedas ono sto ti mislis da je najbolje.
> Uskoro bi trebale biti kateheze ako nisu vec pocele i onda lijepo dodji
> tamo da se vratis na pravi put.

Jel ti sve ovo govoriďż˝ ozbiljno?

Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 6:09:54 AM11/12/09
to
> Jel ti sve ovo govori� ozbiljno?

A ne, govorit cu neozbiljno. Jednostavno, nije svatko teolog ili strucnjak
za bibliju pa bolje ne drzati homiliju ilitiga propovjed i onda reci krivo
ljudima, drzati ih u zabludi. Treba se uclaniti u zajednicu i onda nauciti
nesto o bibliji i vjeri opcenito. Stoga, ovim putem pozivam mariju
propovjednicu da se ukljuci u zajednicu i da tako izadje iz neznanja.


Wiregen

unread,
Nov 12, 2009, 6:05:01 AM11/12/09
to
"Stan" <b...@bla.bla> wrote in message news:hdgoak$h1d$1...@news2.carnet.hr...

>
> "Wiregen" <wir...@email.t-com.hr> wrote in message
> news:hdgbfv$sls$1@ss408.t-
>>
>> Jel ima� ti neki problem sa Splitom ? Bi�e ti neko razbija bahatu pi*ku
>> ovdi pa sad cviliďż˝ preventivno ?
>>
>> Pozdrav,
>> Nik�a

>>
>
> QUE? Marklar marklar marklar??? Kaj? Do you speak english?
>
> Steram Nik�u u pak�u.
>
>

Kaj ? Primi drek za kraj, kmetu, il se preseli u Sloveniju !

Pozdrav,
Nik�a

Wiregen

unread,
Nov 12, 2009, 6:07:30 AM11/12/09
to
"Aleksandar Ivanisevic" <aleks...@ivanisevic.de> wrote in message
news:m3ljic3...@alex.2e-systems.com...

> Da, osim sto dok ti tu laprdas po njuzima moj idol Frke mlati pare. I
> svakim tvojim novim followupom, on dobije jos vise reklame, ergo
> zaradi jos vise para.
>
> Pa ti vidi tko tu na kurcu ima zvonce, ti ili on ;)
>
> --

Apsolutno se slažem. Ima i ona koja kaže da je "sudbina pametnih (nažalost)
da žive na račun budala"

Pozdrav,
Nikša

mare

unread,
Nov 12, 2009, 6:18:22 AM11/12/09
to

zvu�i� mi kao Crvenokosi....


NeoN

unread,
Nov 12, 2009, 6:34:58 AM11/12/09
to
"Igor Bilaskov" <ibi...@gmail.com> wrote in message
news:hdgqe2$62j$1...@sunce.iskon.hr...
>> Jel ti sve ovo govoriďż˝ ozbiljno?

Imaďż˝ pravo, treba joj ispiranje mozga od strane ljudi koji znaju sve o
Bibliji...

Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 6:39:48 AM11/12/09
to
> zvu�i� mi kao Crvenokosi....

Zar ljudi sa crvenom kosom imaju drugaciji glas pa drugacije zvuce? Zar ti
cujes zvukove dok citas moje poruke na newsima? Nabavi Xanax, to nije skupo.
Inace, imao sam crnu kosu prije jos dok nisam bio celav. Crvenu nikada nisam
imao.


mare

unread,
Nov 12, 2009, 6:43:29 AM11/12/09
to

o, ITEKAKO druk�iji glas! nema� pojma koliko! al mislim da zna� o kome
pri�am! ;)


mare

unread,
Nov 12, 2009, 6:48:23 AM11/12/09
to

btw, vidim da si dobor upoznat s lijekovima, njihovim namjenama i
cijenama...


SickBoy

unread,
Nov 12, 2009, 6:56:56 AM11/12/09
to
"Stan" <b...@bla.bla> wrote:

> Steram Nik�u u pak�u.

E ovo se zove knji�evni hrvatski jezik! :)


Stan

unread,
Nov 12, 2009, 6:57:54 AM11/12/09
to

"SickBoy" <webul...@VEglobalnet.hr> wrote in message
news:hdgt68$tt$1...@gregory.bnet.hr...

> "Stan" <b...@bla.bla> wrote:
>
>> Steram Nik�u u pak�u.
>
> E ovo se zove knji�evni hrvatski jezik! :)
>

:))))))))


Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 7:12:02 AM11/12/09
to
> btw, vidim da si dobor upoznat s lijekovima, njihovim namjenama i
> cijenama...

Kako ne bi bio upoznat kad idem u neokatekumensku zajednicu. Ima tamo
podosta ljudi kojima je to potrebno. Al ne brini, nadje se i nesto normalnih
tamo.
BTW, ne brini se ti nista. Bitno je to da ti imas dobre gu*ice, dobre s*se
itd... Sve drugo je sporedno. Cim zamislim tvoj lik u svojoj glavi odmah mi
se podize ponos. Ooooooooohhh!!


mare

unread,
Nov 12, 2009, 7:16:06 AM11/12/09
to

tebi ni xanax ne poma�e....
bilo bi ti dobro da se vrati� di si bija....�ekaju te tamo...


Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 7:49:03 AM11/12/09
to
> tebi ni xanax ne poma�e....
> bilo bi ti dobro da se vrati� di si bija....�ekaju te tamo...

A gdje sam to bio?
BTW, barem mi ne treba viagra, kad vidim tebe.


Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 7:59:57 AM11/12/09
to
Evo, neka vide ovo ostali ljudi s grupe. Ovo je tvoja fotografija koju su mi
dali clanovi zajednice: http://tinypic.com/view.php?pic=fapwmg&s=4
Zar nisi pravi komad?


NeoN

unread,
Nov 12, 2009, 8:11:09 AM11/12/09
to
"Igor Bilaskov" <ibi...@gmail.com> wrote in message
news:hdh0sd$d32$1...@sunce.iskon.hr...

> Evo, neka vide ovo ostali ljudi s grupe. Ovo je tvoja fotografija koju su
> mi dali clanovi zajednice:

Koji si ti kreten, turbokatoliko... :(

I to na nekoliko razina kretenstva. Btw, pozdravi �lanove te tvoje ludnice
(zajednice).

Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 8:28:06 AM11/12/09
to
> Koji si ti kreten, turbokatoliko... :(

Sram te bilo kako se izrazavas.

> I to na nekoliko razina kretenstva. Btw, pozdravi �lanove te tvoje ludnice
> (zajednice).

Ma briga mene za zajednicu, ja tamo idem samo iz sprdnje, a ne da bi nesto
naucio. U biti idem zato da skuvam mariju.


NeoN

unread,
Nov 12, 2009, 8:52:00 AM11/12/09
to
"Igor Bilaskov" <ibi...@gmail.com> wrote in message
news:hdh2h6$f2f$1...@sunce.iskon.hr...

>> Koji si ti kreten, turbokatoliko... :(
>
> Sram te bilo kako se izrazavas.

Bilo ili ne bilo, nije me sram. Sram bi trebalo biti onoga tko stavlja
linkove na tu�e fotografije, bile one prave ili krive, bez dopu�tenja, ili
sa dupu�tenjem - sa ciljem odre�enog tipa vrije�anja iste.

>> I to na nekoliko razina kretenstva. Btw, pozdravi �lanove te tvoje
>> ludnice (zajednice).
>
> Ma briga mene za zajednicu, ja tamo idem samo iz sprdnje, a ne da bi nesto
> naucio. U biti idem zato da skuvam mariju.

Zaboravio si uzet lijekova...

Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 8:56:37 AM11/12/09
to
> Bilo ili ne bilo, nije me sram. Sram bi trebalo biti onoga tko stavlja
> linkove na tu�e fotografije, bile one prave ili krive, bez dopu�tenja, ili

Zasto bi to trebala biti sramota. Ako neka zenska dobro izgleda, zasto ne bi
stavio njenu sliku na internet. Stavio sam je i sebi na desktop od windowsa
pa sta onda.

> Zaboravio si uzet lijekova...

Ti si zaboravio da tebe zahebavam cijelo vrijeme. Dobro si se upecao. Marija
dobro izgleda, ali ja je ne mogu kuvati jer imam curu, ja se samo zezam s
njom. Da nemam curu, onda bi je vjerojatno kuvao, ali ovako nema smisla. Ali
sto se tebe tice, ti si zajeben. Ali pazi, ne zajebAn, nego zajebEn!


NeoN

unread,
Nov 12, 2009, 9:17:02 AM11/12/09
to
"Igor Bilaskov" <ibi...@gmail.com> wrote in message
news:hdh46n$gu2$1...@sunce.iskon.hr...

> > Bilo ili ne bilo, nije me sram. Sram bi trebalo biti onoga tko stavlja
>> linkove na tu�e fotografije, bile one prave ili krive, bez dopu�tenja,
>> ili
>
> Zasto bi to trebala biti sramota. Ako neka zenska dobro izgleda, zasto ne
> bi stavio njenu sliku na internet. Stavio sam je i sebi na desktop od
> windowsa pa sta onda.

Zato jer bi ona trebala odlu�iti ho�e li stavljati svoje slike po newsima,
bez obzira kako izgledala.

>> Zaboravio si uzet lijekova...
>
> Ti si zaboravio da tebe zahebavam cijelo vrijeme. Dobro si se upecao.
> Marija dobro izgleda, ali ja je ne mogu kuvati jer imam curu, ja se samo
> zezam s njom. Da nemam curu, onda bi je vjerojatno kuvao, ali ovako nema
> smisla. Ali sto se tebe tice, ti si zajeben. Ali pazi, ne zajebAn, nego
> zajebEn!

Naporan si sa svojim "zahebavanjem", �to god to zna�ilo...

mare

unread,
Nov 12, 2009, 9:53:41 AM11/12/09
to
>> Evo, neka vide ovo ostali ljudi s grupe. Ovo je tvoja fotografija koju su
>> mi dali clanovi zajednice:
>
> Koji si ti kreten, turbokatoliko... :(
>
> I to na nekoliko razina kretenstva. Btw, pozdravi �lanove te tvoje ludnice
> (zajednice).

ma nije on u zajednici. nego koristi priliku da pljuca po njima/nama...


mare

unread,
Nov 12, 2009, 9:53:15 AM11/12/09
to
> Evo, neka vide ovo ostali ljudi s grupe. Ovo je tvoja fotografija koju su
> mi dali clanovi zajednice: http://tinypic.com/view.php?pic=fapwmg&s=4
> Zar nisi pravi komad?

jesi siguran da sam to ja? i da mare zna�i marija?


mare

unread,
Nov 12, 2009, 9:57:04 AM11/12/09
to

redhair rides again....


Smola

unread,
Nov 12, 2009, 11:22:13 AM11/12/09
to
In article <hdgnj3$div$1...@news2.carnet.hr>, b...@bla.bla says...
>
> "Smola" <super...@hr.inet> wrote in message
> news:MPG.2564e74cc...@news.t-com.hr...
> > In article <hdeebr$usa$1...@news2.carnet.hr>, b...@bla.bla says...
>
> >> > Pa i govori hrvatski. Mozda si mislio knjizevni hrvatski, u kojem
> >> > slucaju bih ja tebi preporucio da pises po pravopisu. :)
>
> > Sto fali s izrazom "u kojem slucaju"? Isto je kao i "u kom slucaju", ako
> > si to mislio.
>
> Procitaj jos jednom recenicu "Mozda si mislio knjizevni hrvatski, u kojem
> slucaju bih ja tebi preporucio da pises po pravopisu." Totalno krivi smisao
> dobiva sa "kojem".

Uopce ne dobiva krivi smisao:

- U kojem slucaju bih ti preporucio pisati po pravopisu?
- U slucaju da si mozda mislio knjizevni hrvatski.

> > Nisam mislio na "Hrvatski" jer se pise "hrvatski", malim slovom.
>
> Naziv knjige je "Hrvatski pravopis".

Nazivi odn. vlastite imenice se pisu velikim slovom, medjutim, nisam
mislio na konkretnu knjigu nego na opci pojam - hrvatski pravopis.


> > To sto tebe jebe nekakav puritanizam, to je vec drugo pitanje.
>
> Stvar je u tome sto se "ikavcima" tolerira dijalekt na svim razinama oralnog
> opcenja (tisak, tv, skolstvo...), a ostale dijalekte se podvrgava
> ismijavanju.

Tebi vjerojatno upada u uho ikavica, ali Dalmatinci bi ti rekli upravo
obrnuto.


--
dobro promijesajte kavu da ne ostanu grumeni

Goran Marinic

unread,
Nov 12, 2009, 11:57:17 AM11/12/09
to
Stan wrote:
>
> Gle.. moral sam oko ne�eg komplicirati ;)

Suvi�no i neto�no.

Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 12:40:08 PM11/12/09
to
> ma nije on u zajednici. nego koristi priliku da pljuca po njima/nama...

Ko kaze da nisam u zajednici? Ko pljuca po kome? Ja tebe hvalim, govorim da
si pravi komad, a ti da pljucam po tebi. Znaci ti ne zelis biti komad ili
riba, nego zelis biti raza?


Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 12:40:51 PM11/12/09
to

Sto ti kazes na ovu sliku, da li si to ti ili je to neka tamo druga?


Zli_Zec

unread,
Nov 12, 2009, 12:49:16 PM11/12/09
to

"NeoN" <neonR...@hgu.hr> je napisao u poruci interesnoj grupi:hdh5ci$idb$1...@sunce.iskon.hr...

> "Igor Bilaskov" <ibi...@gmail.com> wrote in message
> news:hdh46n$gu2$1...@sunce.iskon.hr...
>> > Bilo ili ne bilo, nije me sram. Sram bi trebalo biti onoga tko stavlja
>>> linkove na tuđe fotografije, bile one prave ili krive, bez dopuštenja,
>>> ili
>>
>> Zasto bi to trebala biti sramota. Ako neka zenska dobro izgleda, zasto ne
>> bi stavio njenu sliku na internet. Stavio sam je i sebi na desktop od
>> windowsa pa sta onda.
>
> Zato jer bi ona trebala odlučiti hoće li stavljati svoje slike po newsima,
> bez obzira kako izgledala.
>
>>> Zaboravio si uzet lijekova...
>>
>> Ti si zaboravio da tebe zahebavam cijelo vrijeme. Dobro si se upecao.
>> Marija dobro izgleda, ali ja je ne mogu kuvati jer imam curu, ja se samo
>> zezam s njom. Da nemam curu, onda bi je vjerojatno kuvao, ali ovako nema
>> smisla. Ali sto se tebe tice, ti si zajeben. Ali pazi, ne zajebAn, nego
>> zajebEn!
>
> Naporan si sa svojim "zahebavanjem", što god to značilo...

Samo da vama Splićanima kažem da je ovaj "Neon" poznati
riječki *pederast*. Pravi dramu jer je ljubomoran :-)

Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 1:05:11 PM11/12/09
to
> redhair rides again....

E qrac! Sad ces ti crvenokosog optuziti da te on za*ebaje, a ustvari on nema
veze sutizin! Rekao sam ti da nemam crvenu kosu niti sam je ikad imao.

Ne bi ja tebe sprdao, ali malo si mi odvratila sa nekim posprdnim verbalnim
igrama, a ne racunas da su newsi opako mjesto gdje ljudi sprdaju u svih 16!

Al nema veze, necu te vise zajeb*vati posto ja idem u zajednicu isto kao i
ti i trebam biti pomirljiv, upravo onako kako nas je ucio Isus Krist. Evo
dajem casnu pionirsku rijec da necu vise z*jebavati.


Igor Bilaskov

unread,
Nov 12, 2009, 1:06:27 PM11/12/09
to
> Samo da vama Spli�anima ka�em da je ovaj "Neon" poznati
> rije�ki *pederast*. Pravi dramu jer je ljubomoran :-)

Oh! Zar je Neon homoseksualac? Je li to onaj koji je bio nedavno na rijeckoj
televiziji predstavljao udrugu iskorak i njihov program rada?


Zli_Zec

unread,
Nov 12, 2009, 3:20:41 PM11/12/09
to

"Igor Bilaskov" <igor.b...@jnet.hr> je napisao u poruci interesnoj grupi:hdhir4$vd$1...@sunce.iskon.hr...
>> Samo da vama Splićanima kažem da je ovaj "Neon" poznati
>> riječki *pederast*. Pravi dramu jer je ljubomoran :-)

>
> Oh! Zar je Neon homoseksualac? Je li to onaj koji je bio nedavno na rijeckoj
> televiziji predstavljao udrugu iskorak i njihov program rada?

On nije taj ali opsjednut penisima jest. A naročito voli

pripisivati vlastitu homoseksualnost *drugima*.

NeoN

unread,
Nov 12, 2009, 5:18:48 PM11/12/09
to
"Zli_Zec" <Izbav...@hotmail.com> wrote in message
news:4afc6dfd$1...@news.x-privat.org...

"Igor Bilaskov" <igor.b...@jnet.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hdhir4$vd$1...@sunce.iskon.hr...

>> Samo da vama Spli�anima ka�em da je ovaj "Neon" poznati
>> rije�ki *pederast*. Pravi dramu jer je ljubomoran :-)


>
> Oh! Zar je Neon homoseksualac? Je li to onaj koji je bio nedavno na
> rijeckoj
> televiziji predstavljao udrugu iskorak i njihov program rada?

On nije taj ali opsjednut penisima jest. A naro�ito voli
pripisivati vlastitu homoseksualnost *drugima*.


Ne znam ja tko je opsjednut s pederima...

Zapravo znam - Zli_Gej_Zec...

Zli_Zec

unread,
Nov 12, 2009, 6:05:07 PM11/12/09
to

"NeoN" <neonR...@hgu.hr> je napisao...

> "Zli_Zec" <Izbav...@hotmail.com> wrote...

>>"Igor Bilaskov" <igor.b...@jnet.hr> je napisao...

>>>> Samo da vama Splićanima kažem da je ovaj "Neon" poznati
>>>> riječki *pederast*. Pravi dramu jer je ljubomoran :-)

>>> Oh! Zar je Neon homoseksualac?
>>> Je li to onaj koji je bio nedavno na rijeckoj
>>> televiziji predstavljao udrugu iskorak i njihov program rada?

>> On nije taj ali opsjednut penisima jest. A naročito voli
>> pripisivati vlastitu homoseksualnost *drugima*.

> Ne znam ja tko je opsjednut s pederima...
>
> Zapravo znam - Zli_Gej_Zec...

Jel' vidiš sad kako ide ta *petlja*, a druže Neone ??

Kad se bumerang malo vrati... k'o u Mad Maxu...

Tako ću sad stalno, dosta je bilo sranja uzduž & popreko...


mare

unread,
Nov 13, 2009, 3:41:54 AM11/13/09
to
>> redhair rides again....
>
> E qrac! Sad ces ti crvenokosog optuziti da te on za*ebaje, a ustvari on
> nema veze sutizin! Rekao sam ti da nemam crvenu kosu niti sam je ikad
> imao.

a da? zna�i, ne�e te smetati ako stavim ovde link na jedan videouradak
crvenokosog?

> Ne bi ja tebe sprdao, ali malo si mi odvratila sa nekim posprdnim
> verbalnim igrama, a ne racunas da su newsi opako mjesto gdje ljudi sprdaju
> u svih 16!

istina, al postoje granice...

> Al nema veze, necu te vise zajeb*vati posto ja idem u zajednicu isto kao i
> ti i trebam biti pomirljiv, upravo onako kako nas je ucio Isus Krist. Evo
> dajem casnu pionirsku rijec da necu vise z*jebavati.

ma ne mora� ti ni�ta, Bog tebe voli i takvoga!
btw, * ti je na krivom mistu...


Igor Bilaskov

unread,
Nov 13, 2009, 7:18:08 AM11/13/09
to
> a da? zna�i, ne�e te smetati ako stavim ovde link na jedan videouradak
> crvenokosog?

Stavi slobodno. O cemu se radi, jeste li to ti i crvenokosi snimili neki
kucni uradak ili na otvorenom?

> istina, al postoje granice...

Koje su razlicite za svakoga.

> ma ne mora� ti ni�ta, Bog tebe voli i takvoga!
> btw, * ti je na krivom mistu...

Ako te je crvenokosi ostavio, ne trebas ocajavati. Ima i drugih momaka, nije
on zlatno tele. Ko ga sisa!


Red Leader

unread,
Nov 15, 2009, 1:08:56 PM11/15/09
to
Tony wrote:
>> Imas je za skinuti na www.torrenthr.org , u PDF obliku zajedno sa dva CD-a
>> koji se dobiju uz nju.
>> :)
>
> Evo upravo pogledao, stvarno je tamo, hohoho!!!

Je, ni mojoj sre�i nema kraja.

--
Red Leader
Tko prije umre du�e je mrtav!

Red Leader

unread,
Nov 15, 2009, 1:06:15 PM11/15/09
to
Dreamer wrote:
> "Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
> news:hdc91t$rpf$2...@sunce.iskon.hr...
>> Girl wrote:
>>> On Tue, 10 Nov 2009 18:32:03 +0100, Tony wrote:
>>>
>>>> Vidio sam da se prodaje knjiga financijski preporod od sanjina frlana.
>>>> Htio bi je kupiti, ali je skupa pa ako neko ima da je kupio i procitao,
>>>> ja bi je kupio.
>>> Mogu ti ja prodati, ali kako sam potcrtala najvaznije djelove kod mene ti
>>> je knjiga 25% skuplja.
>> Budi dobra pa mu prepricaj te dvije recenice.
>
> Ja sam cuo pricali neki ljudi da je knjiga bez veze i da jedini koji
> zaradjuje je onaj koji prodaje knjigu...

Ma da?! Ma ne vjerujem...

grimmy

unread,
Nov 15, 2009, 3:11:03 PM11/15/09
to
On Tue, 10 Nov 2009 19:06:32 +0100, Dreamer wrote:

> "Kenny" <and...@seronja.com> wrote in message
> news:hdc91t$rpf$2...@sunce.iskon.hr...
>> Girl wrote:
>>> On Tue, 10 Nov 2009 18:32:03 +0100, Tony wrote:
>>>
>>>> Vidio sam da se prodaje knjiga financijski preporod od sanjina frlana.
>>>> Htio bi je kupiti, ali je skupa pa ako neko ima da je kupio i procitao,
>>>> ja bi je kupio.
>>>
>>> Mogu ti ja prodati, ali kako sam potcrtala najvaznije djelove kod mene ti
>>> je knjiga 25% skuplja.
>>
>> Budi dobra pa mu prepricaj te dvije recenice.
>
>
> Ja sam cuo pricali neki ljudi da je knjiga bez veze i da jedini koji
> zaradjuje je onaj koji prodaje knjigu...

la�u!
--
You have to be trusted by the people that you lie to
So that when they turn their backs on you
You'll get the chance to put the knife in!

Keyframe

unread,
Nov 16, 2009, 10:46:51 AM11/16/09
to

"Miljenko" <m...@jen.ko> wrote in message
news:MPG.2564b25f5...@news.t-com.hr...

> Mozda si mislio knjizevni hrvatski, u kojem

A ti si mozda mislio na hrvatski standardni jezik - knjizevni jezik ne
postoji.


Cose

unread,
Nov 24, 2009, 3:08:13 AM11/24/09
to
On Tue, 10 Nov 2009 19:05:08 +0100, "lostboy"
<lostboyM...@vip.hr> wrote:

>Imas je za skinuti na www.torrenthr.org , u PDF obliku zajedno sa dva CD-a
>koji se dobiju uz nju.

Speaking of - ako moze jedna pozivnica na mail za spomenuti site...
Tnx!

--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
or any other kinds of dogmas or goals, it's always because these dogmas
or goals are in doubt." (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance)

0 new messages