crkva i porez

Mario

Mene su cijelo vrijeme ucili kako porez placaju svi osim mafije. Moze li mi
netko objasniti kako to da crkva prodaje, iznajmljuje, naplacuje razno razne
usluge i ne mora izdavati racun niti mora placati porez ?? Pa jel crkva
mafija ??? Isuseeek, isusek ....

Fastah

"Mario" <Mari...@hi.t-com.hr> wrote in message
dobro su ti rekli, sam si dao odgovor na postavljeno pitanje... po meni oni
su u istom polozaju kao i netko tko radi na crno s razlikom sto im jos
drzava daje lovu koju ne kontroliraju kamo odlazi...
boje se oni da im ne stave obvezu fiskalnih kasa :-)
a i porez na imovinu im remeti san...

pozdrav

Viki

"Fastah" <tihomir.sa...@kc.t-com.hr> wrote in message

> "Mario" <Mari...@hi.t-com.hr> wrote in message

Dokle god ti i tvoj tata glasate za onu stranku ciji glasnogovornici su
crkva, "ZNA SE" da ce i dalje biti tako...

branac

to Mario
Pišeš u krivu grupu ovo nije ni crkva, politika, SDP, HDZ.
Pa svoje frustracije liječi na nekim od tih grupa.

LP

Mario

"branac" <bra...@gmail.com> wrote in message
Pi�e� u krivu grupu ovo nije ni crkva, politika, SDP, HDZ.
Pa svoje frustracije lije�i na nekim od tih grupa.

Oprosti Branac, al nigdje mi nitko ne moze dati odgovor, pa sam eto svoje
frustracije posla cak i samome tebi u tvoju grupu ! Sorry !

Fastah

"Viki" <Vi...@Viki.com> wrote in message news:kd83ie$tnn$1...@ls237.t-com.hr...
neznani junace ne spominji mi tatu, malo pristojnosti bi te netko trebao
nauciti prije nego ti dopusti pristup internetu...
a kao drugo nikad nisam niti necu glasati za kradeze jer su sijali mrznju i
tamo 90-tih kao i sada, sada se otkrilo da su krali cijelo vrijeme dok su
drugi glave gubili...

pozdrav

Tomy, 9A5ALL

> [...]
> tamo 90-tih kao i sada, sada se otkrilo da su krali cijelo vrijeme dok su

Samo mali ispravak, ako dopu�ta�: Nije se to "sada" otkrilo, to se zna
joďż˝ prve polovice 90-tih.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Fastah

"Tomy, 9A5ALL" <MtAoKmNiI...@vip.hr> wrote in message

> Samo mali ispravak, ako dopuštaš: Nije se to "sada" otkrilo, to se zna još
> prve polovice 90-tih.

tocno... krivo sam se izrazio ali to se tada nije smjelo ni posumnjati a
kamoli izreci jer bi te progutao mrak...

pozdrav

tratincica74

On 17.1.2013. 16:38, Mario wrote:
> [...]
>
> Oprosti Branac, al nigdje mi nitko ne moze dati odgovor, pa sam eto svoje
> frustracije posla cak i samome tebi u tvoju grupu ! Sorry !

Piši pliniću!

kobac

Pa nije bas tako, postojale su novine u kojima se o svemu tome dalo
procitati. Tko je htio mogao je do informacije.

Fastah

"kobac" <ko...@gmail.com> wrote in message

> Pa nije bas tako, postojale su novine u kojima se o svemu tome dalo
> procitati. Tko je htio mogao je do informacije.

mogao je tocno ali se brdo novina zabranilo, ili bombica ispod auta
eksplodiralo... kako je Pukanic zavrsio, jesi zaboravio?
svi smo mi naslucivali i znali za sebe ali trebalo je imati muda to javno
izjaviti ili se s njima ici nedajboze bosti... :-)

pozdrav

Tomy, 9A5ALL

> [...]
> svi smo mi naslucivali i znali za sebe ali trebalo je imati muda to javno
> izjaviti ili se s njima ici nedajboze bosti... :-)

Eh, Puki je sasvim druga kategorija.
Osim toga, uopće nije bitno to dal su Feral, Nacional, ŽNJ novine nekaj
pisale, nego svjest ljudi koji su po definiciji stoka sitnog zuba.
Kaj je "domovniski" rat drugo nego dokaz i potvrda gornje tvtdnje?

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Miki

"Mario" <Mari...@hi.t-com.hr> wrote in message
> Mene su cijelo vrijeme ucili kako porez placaju svi osim mafije.

Tako je.
Dakle crkva ne placa porez !

http://www.3dflashigraonica.tk/ - Igraj 3D flash, shockwave i Unity 3D igre