Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

FID na nulovanju

1,235 views
Skip to first unread message

Dakky

unread,
Mar 12, 2017, 11:01:03 PM3/12/17
to
Beskonacno puta smo prosli temu ali.....

http://www.index.hr/vijesti/clanak/djevojku-u-srbiji-ubio-fen-nakon-posla-se-isla-tusirati-ocu-bila-sumnjiva-voda-ispod-vrata/956158.aspx

u komentarima pisu...

"Nemoze se Fidovka ugraditi kod starih instalacija koje su nulovane za
FID sklopku treba uzemljene (treca zica) a ovi belaji se dogadjaju bas
kod ovih starih instalacija "

"nemas pojma, zato ne dezinformiraj ljude"

"može se ugraditi samo se drugačije spaja. I stupanj zaštite je smanjen,
no i dalje je visok dovoljno da spriječi gubitak života. Ugrađujte to!"



E pa kao i tu na grupi...... se moze ili se ne moze!!!!!???

Vaso

unread,
Mar 12, 2017, 11:38:37 PM3/12/17
to
Može, ali NEMA koristi ako su nulovanja rađena u svakoj utičnici zasebno...


--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru
Obogatiti Kao g-din Bill Gates!!

Petar Bjelčić

unread,
Mar 13, 2017, 3:01:03 PM3/13/17
to


"Dakky" je napisao u poruci interesnoj grupi:oa51u7$p3r$1...@ls237.t-com.hr...
---------------------------

Ovisi o načinu spajanja i time svako drugačije tumači što je nulovanje.
A i nije tu moguce puno varijanti.

Nulovanje spajanje na nulu metalnih dijelova potrošača. Nebitno ima li se
ili nema uzemljenja.
Time ako faza dodje na metalne dijelove, pregara ili izbacuje osigurac i na
taj nacin je izvrsena zastita.
To je ono što je neosporno, ključno je da se nula spaja na šasiju.
Fidovki kod nulovanja nema mjesta.
Tu ce u slucajevima da metalni dijelovi potrošača dodiruju zid, pod ili tlo
izbacivati fidovka, ovisno o otporu metalnih dijelova prema zemlji
I osjetljivosti fidovke . Jer dio struje nece proc kroz nullti vod i
nastat ce razlika izmedju struja u vodu nule u odnosu na vod faze.
Fidovka nece izbacivat kod potrošača male površine šasije koji nemaju
galvanski spoj sa zemljom ko fen, lemilica, punjač mobitela ....

Drugi nacin spajanjanja je nulovanje uz posjedovanje uzemljenja, odnosno ima
se uzemljenje i tri voda do potrošača.
Tada se nulovanje radi spajanjem nule i uzemljenja zajedno na metalni dio
potrošača.
Tu sve fidovke odma izbacuju

Treca varijanta je spajanje nule i uzemljenja zajedno na sabirnici uz
posjedovanje dva vodica do potrošača i spajanje nule na metalne djelove.
Fidovka bi se ponašala ko u prvom slučaju.
----------------------------------------------------------------------

Fidovka je drugi oblik zaštite, i nema mjesta nulovanju.
Najpravilnije je preko nje provozat fazu i nulu do potrosaca bez spajanja
nule na šasiju potrošača, a na šasiju spaja se uzemljenje preko treceg voda.

Drugi nacin moguceg spajanja je nulu i fazu preko fidovke, a treci vod i
uzemljenje ne postoji.
Stupanj zastite je mali kod malih uređaja ko lemilo, pegla ili fen /tu je
sigurnije nulovanje ako je fidovka 400mA) , ali uz veliku povrsinu potrošača
i pogotovo ako je to bojler, ili šparet na gradski plin, kojemu još cijevi
i voda daju spoj sa zemljom, uz fidovku 30mA daje ucinkovitu zastitu isto
kao da se ima treci vod sa uzemljenjem.





Vaso

unread,
Mar 13, 2017, 6:31:36 PM3/13/17
to
Toliko toga si nadrobio, meni tek sada nista nije jasno! LOL

Petar Bjelčić

unread,
Mar 14, 2017, 3:30:02 AM3/14/17
to


"Vaso" je napisao u poruci interesnoj grupi:oa76k7$6cs$2...@sunce.iskon.hr...
-------------------------------------

Ti osporavaj Newtona cinjenicom da lakse zene padaju brze.
A sto je reko Newton?

Lik

unread,
Mar 14, 2017, 6:16:26 AM3/14/17
to
Nema tu puno filozofije:
- nula ne smije biti na masama potrošača, tj. nulu i zemlju treba
razdvojiti na ulazu u objekt i tu staviti FID, a zemlju koju si odvojio
od nule onda spajaš na mase potrošača, cijevi vode, grijanja, plina itd.

Ne može jednostavnije od ovog.

Vaso

unread,
Mar 14, 2017, 6:35:04 AM3/14/17
to
On 03/14/2017 08:12 AM, Petar Bjelčić wrote:
> Ti osporavaj Newtona cinjenicom da lakse zene padaju brze.


Da, tvoja privlacna sila daje vece ubrzanje manjoj masi! :-)


> A sto je reko Newton?

Istraga je JOS u tijeku!
Newton je rekao I nesto sto tisuce ljudi nakon njega nisu kontale,
ignorirale su ili nesto trece....

Btw: Dokazali smo da ne postoji tzv. 'tamna materija' u Svemiru....

Vaso

unread,
Mar 14, 2017, 6:38:22 AM3/14/17
to
Da, svakako! Osim ako u tisucama objekata po RH JOS imas razna kemijanja
s nulovanjima u uticnicama, bez nulovanja itd....

Npr. znam za jednu zgradu KRAJ Zagrepcanke s takvim kemijanjima...

Vaso

unread,
Mar 14, 2017, 6:48:36 AM3/14/17
to
On 03/14/2017 11:35 AM, Vaso wrote:
> On 03/14/2017 08:12 AM, Petar Bjelčić wrote:
>> Ti osporavaj Newtona cinjenicom da lakse zene padaju brze.
>
>
> Da, tvoja privlacna sila daje vece ubrzanje manjoj masi! :-)
>

Kada lupetam na brzaka:
Htio sam napisati: S manje energije/uloženog truda ces
dobiti vecu brzinu manje mase....

joss

unread,
Mar 14, 2017, 12:30:02 PM3/14/17
to
"Lik" <o...@andonly.hr> wrote in message news:oa8fto$hcg$1...@l01news1.ot.hr...
>
> Nema tu puno filozofije:
> - nula ne smije biti na masama potrošača, tj. nulu i zemlju treba
> razdvojiti na ulazu u objekt i tu staviti FID, a zemlju koju si odvojio od
> nule onda spajaš na mase potrošača, cijevi vode, grijanja, plina itd.
>
> Ne može jednostavnije od ovog.

Po meni je ovo beskoristan odgovor na postavljeno pitanje. Po tebi, nulu i
zemlju (valjda uzemljenje?) treba razdvojiti na ulazu u objekt??

U objekt ulaze faza i nula, do sad nisam cuo da Elektra distribuira i
uzemljenje. Osim toga nula je uzemljena na trafostanici, pa ako bog da još
negdje i putem, .... a ovaj objekt cini mi se nema svoje uzemljenje, tj.
trecu zicu ...

Naravno da je fidovka korisna i u sistemu koji nema uzemljenje (pa pola
Italije ima takav sistem). Fidovka prati ulaz preko faze i povrat preko
nule, ako se pojavi razlika 50-100% nazivne diferencijalne struje fidovke
ona izbaci.

U realnom zivotu to znaci, na sasiju vesmasine probila faza, ne dogadja se
nista dok baba ne dodje po ves i primi se za sasiju. U tom trenutku ako
njezino tijelo provede struju prema zemlji, ta struja koja prolazi kroz babu
se ne vraca kroz nulu i ako baba provede 50-100% nazivne struje fidovke,
fidovka ce "izbaciti" i fazu i nulu. To nije garancija da ce baba
prezivjeti, ali vecina ljudi prezivi taj udar. U slucaju bez fidovke vecina
ljudi ne prezivi ...

Nulovanje tu ne smeta OSIM ...
aqko ukupno "curenje" preko sasija u zemlju ne prelazi 35% nazivne dif.
struje fidovke (preporuke proizvodjaca) što se teze postize ako je sistem
nulovan.

Naravno da je ipak najsigurniji sistem sa dobrim lokalnim uzemljenjem.


Petar Bjelčić

unread,
Mar 14, 2017, 1:30:02 PM3/14/17
to


"Lik" je napisao u poruci interesnoj grupi:oa8fto$hcg$1...@l01news1.ot.hr...
--------------------

To je pravilan način spajanja fidovke.
Međutim tu treba treca zica, i onaj ko je nema prisiljen je na drugi nacin
zastite.

Inace i taj nacin zastite nije potpuno siguran, i cura je mogla poginut
unatoc pravilnoj instalaciji.
Fidovke okidaju obicno na 400 mA a dotle je cura mrtva ako nastanu okolnosti
da fidovka ne izbaci jer nema 400ma diferencijalne struje za okidanje,
i recimo 100 ma potece kroz curu u zemlj, jer joj kosu povuko fen.
Glava i vrat su puno osjetljiviji nego ruka, a sto je najgore kad fen povuce
kosu tu nema kontrareakcije ko kod sake koju odma uklanjas.
Trebalo bi stavljat dve fidovke, odnosno kupaonsku posebno od 30 mA


Lik

unread,
Mar 14, 2017, 1:32:24 PM3/14/17
to
Vaso, ne laprdaj...

Lik

unread,
Mar 14, 2017, 1:35:58 PM3/14/17
to
On 14.3.2017 17:24, joss wrote:
> "Lik" <o...@andonly.hr> wrote in message news:oa8fto$hcg$1...@l01news1.ot.hr...
>>
>> Nema tu puno filozofije:
>> - nula ne smije biti na masama potro¹aèa, tj. nulu i zemlju treba
>> razdvojiti na ulazu u objekt i tu staviti FID, a zemlju koju si odvojio od
>> nule onda spaja¹ na mase potro¹aèa, cijevi vode, grijanja, plina itd.
>>
>> Ne mo¾e jednostavnije od ovog.
>
> Po meni je ovo beskoristan odgovor na postavljeno pitanje. Po tebi, nulu i
> zemlju (valjda uzemljenje?) treba razdvojiti na ulazu u objekt??
>


Joss, odgovorio sam vrlo precizno, a ti si očito neznalica pa to ne
razumiješ.
Pišeš gluposti o distribuiranju zemlje... nisi shvatio što je PEN, a što
PE + N... neću dalje, svatko tko imalo razumije elektrotehniku će
shvatiti što sam želio reći. Ti sjedi, 1.

Vaso

unread,
Mar 14, 2017, 2:11:14 PM3/14/17
to
A mogu tek misliti kakvo je stanje u 100 godina starim zgradama u centru
ZG-a?

joss

unread,
Mar 14, 2017, 3:01:02 PM3/14/17
to
"Lik" <o...@andonly.hr> wrote in message news:oa99lt$nos$1...@l01news1.ot.hr...
> On 14.3.2017 17:24, joss wrote:
>> "Lik" <o...@andonly.hr> wrote in message
>> news:oa8fto$hcg$1...@l01news1.ot.hr...
>>>
>>> Nema tu puno filozofije:
>>> - nula ne smije biti na masama potro1aea, tj. nulu i zemlju treba
>>> razdvojiti na ulazu u objekt i tu staviti FID, a zemlju koju si odvojio
>>> od
>>> nule onda spaja1 na mase potro1aea, cijevi vode, grijanja, plina itd.
>>>
>>> Ne mo?e jednostavnije od ovog.
>>
>> Po meni je ovo beskoristan odgovor na postavljeno pitanje. Po tebi, nulu
>> i
>> zemlju (valjda uzemljenje?) treba razdvojiti na ulazu u objekt??
>>
>
>
> Joss, odgovorio sam vrlo precizno, a ti si očito neznalica pa to ne
> razumijeą.
> Piąeą gluposti o distribuiranju zemlje... nisi shvatio ąto je PEN, a ąto
> PE + N... neću dalje, svatko tko imalo razumije elektrotehniku će shvatiti
> ąto sam ľelio reći. Ti sjedi, 1.

Izvini Tesla, nisam te odmah prepoznao.


megamusic

unread,
Mar 14, 2017, 4:01:02 PM3/14/17
to

"Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message
news:oa51u7$p3r$1...@ls237.t-com.hr...
> Beskonacno puta smo prosli temu ali.....
>
> http://www.index.hr/vijesti/clanak/djevojku-u-srbiji-ubio-fen-nakon-posla-se-isla-tusirati-ocu-bila-sumnjiva-voda-ispod-vrata/956158.aspx
>
> u komentarima pisu...
>
> "Nemoze se Fidovka ugraditi kod starih instalacija koje su nulovane za FID
> sklopku treba uzemljene (treca zica) a ovi belaji se dogadjaju bas kod
> ovih starih instalacija "
>
> "nemas pojma, zato ne dezinformiraj ljude"
>
> "moľe se ugraditi samo se drugačije spaja. I stupanj zaątite je smanjen,
> no i dalje je visok dovoljno da spriječi gubitak ľivota. Ugrađujte to!"
>
>
>
> E pa kao i tu na grupi...... se moze ili se ne moze!!!!!???

Moze se ugraditi pod uvjetom da do potrosaca idu 3 zice, bez obzira kakva je
instalacija prije FID (2 ili 3 zice)
Ako je 2 zilna instalacija i u uticnicama nije spojen zastitni kontakt onda
moze (ali takva instalacija nije pogodna za elektroniku jer postoji struja
curenja).
Ako je nulovano po uticnicama (2 zilna instalacija i brika u uticnici) onda
se FID nemoze ugraditi u ormar (nece funkcionirat a mogla bi i stalno
izbacivat).Problem ovakvih nulaovanja je mogucnost prekida nule i dolazak
faze na kuciste (bez obzira na FID koji tad nece izbaciti).
U svim slucajevima FID se moze ugraditi kraj same uticnice (od FID do
uticnice tad idu 3 zice).


Vaso

unread,
Mar 14, 2017, 6:27:23 PM3/14/17
to
On 03/14/2017 08:52 PM, megamusic wrote:
> "Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message
> news:oa51u7$p3r$1...@ls237.t-com.hr...
>> Beskonacno puta smo prosli temu ali.....
>>
>> http://www.index.hr/vijesti/clanak/djevojku-u-srbiji-ubio-fen-nakon-posla-se-isla-tusirati-ocu-bila-sumnjiva-voda-ispod-vrata/956158.aspx
>>
>> u komentarima pisu...
>>
>> "Nemoze se Fidovka ugraditi kod starih instalacija koje su nulovane za FID
>> sklopku treba uzemljene (treca zica) a ovi belaji se dogadjaju bas kod
>> ovih starih instalacija "
>>
>> "nemas pojma, zato ne dezinformiraj ljude"
>>
>> "može se ugraditi samo se drugačije spaja. I stupanj zaštite je smanjen,
>> no i dalje je visok dovoljno da spriječi gubitak života. Ugrađujte to!"
>>
>>
>>
>> E pa kao i tu na grupi...... se moze ili se ne moze!!!!!???
>
> Moze se ugraditi pod uvjetom da do potrosaca idu 3 zice, bez obzira kakva je
> instalacija prije FID (2 ili 3 zice)
> Ako je 2 zilna instalacija i u uticnicama nije spojen zastitni kontakt onda
> moze (ali takva instalacija nije pogodna za elektroniku jer postoji struja
> curenja).
> Ako je nulovano po uticnicama (2 zilna instalacija i brika u uticnici) onda
> se FID nemoze ugraditi u ormar (nece funkcionirat a mogla bi i stalno
> izbacivat).

Zasto bi izbacivala?
Reagiraće ako DOVOLJNA struja prođe kroz tebe, umjesto kroz zice....

megamusic

unread,
Mar 14, 2017, 7:01:02 PM3/14/17
to

"Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
news:oa9qoa$ent$1...@sunce.iskon.hr...
> On 03/14/2017 08:52 PM, megamusic wrote:
>> "Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message
>> news:oa51u7$p3r$1...@ls237.t-com.hr...
>>> Beskonacno puta smo prosli temu ali.....
>>>
>>> http://www.index.hr/vijesti/clanak/djevojku-u-srbiji-ubio-fen-nakon-posla-se-isla-tusirati-ocu-bila-sumnjiva-voda-ispod-vrata/956158.aspx
>>>
>>> u komentarima pisu...
>>>
>>> "Nemoze se Fidovka ugraditi kod starih instalacija koje su nulovane za
>>> FID
>>> sklopku treba uzemljene (treca zica) a ovi belaji se dogadjaju bas kod
>>> ovih starih instalacija "
>>>
>>> "nemas pojma, zato ne dezinformiraj ljude"
>>>
>>> "moľe se ugraditi samo se drugačije spaja. I stupanj zaątite je smanjen,
>>> no i dalje je visok dovoljno da spriječi gubitak ľivota. Ugrađujte to!"
>>>
>>>
>>>
>>> E pa kao i tu na grupi...... se moze ili se ne moze!!!!!???
>>
>> Moze se ugraditi pod uvjetom da do potrosaca idu 3 zice, bez obzira kakva
>> je
>> instalacija prije FID (2 ili 3 zice)
>> Ako je 2 zilna instalacija i u uticnicama nije spojen zastitni kontakt
>> onda
>> moze (ali takva instalacija nije pogodna za elektroniku jer postoji
>> struja
>> curenja).
>> Ako je nulovano po uticnicama (2 zilna instalacija i brika u uticnici)
>> onda
>> se FID nemoze ugraditi u ormar (nece funkcionirat a mogla bi i stalno
>> izbacivat).
>
> Zasto bi izbacivala?
> Reagiraće ako DOVOLJNA struja prođe kroz tebe, umjesto kroz zice....
>
>
Zato sto ce uvjek bti neka struja prema zemlji, a pogotovo ako je spojeno
nesto sto ima vezu prema bilo kojoj drugoj masi(bojler, CATV, komp...), a
mala je sansa da ce reagirati kad je potrebno (jer ce se vecina struje
brikom vratiti kroz nju).


Vaso

unread,
Mar 14, 2017, 9:40:29 PM3/14/17
to
On 03/14/2017 11:41 PM, megamusic wrote:
> "Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
> news:oa9qoa$ent$1...@sunce.iskon.hr...
>> On 03/14/2017 08:52 PM, megamusic wrote:
>>> "Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message
>>> news:oa51u7$p3r$1...@ls237.t-com.hr...
>>>> Beskonacno puta smo prosli temu ali.....
>>>>
>>>> http://www.index.hr/vijesti/clanak/djevojku-u-srbiji-ubio-fen-nakon-posla-se-isla-tusirati-ocu-bila-sumnjiva-voda-ispod-vrata/956158.aspx
>>>>
>>>> u komentarima pisu...
>>>>
>>>> "Nemoze se Fidovka ugraditi kod starih instalacija koje su nulovane za
>>>> FID
>>>> sklopku treba uzemljene (treca zica) a ovi belaji se dogadjaju bas kod
>>>> ovih starih instalacija "
>>>>
>>>> "nemas pojma, zato ne dezinformiraj ljude"
>>>>
>>>> "može se ugraditi samo se drugačije spaja. I stupanj zaštite je smanjen,
>>>> no i dalje je visok dovoljno da spriječi gubitak života. Ugrađujte to!"
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> E pa kao i tu na grupi...... se moze ili se ne moze!!!!!???
>>>
>>> Moze se ugraditi pod uvjetom da do potrosaca idu 3 zice, bez obzira kakva
>>> je
>>> instalacija prije FID (2 ili 3 zice)
>>> Ako je 2 zilna instalacija i u uticnicama nije spojen zastitni kontakt
>>> onda
>>> moze (ali takva instalacija nije pogodna za elektroniku jer postoji
>>> struja
>>> curenja).
>>> Ako je nulovano po uticnicama (2 zilna instalacija i brika u uticnici)
>>> onda
>>> se FID nemoze ugraditi u ormar (nece funkcionirat a mogla bi i stalno
>>> izbacivat).
>>
>> Zasto bi izbacivala?
>> Reagiraće ako DOVOLJNA struja prođe kroz tebe, umjesto kroz zice....
>>
>>
> Zato sto ce uvjek bti neka struja prema zemlji, a pogotovo ako je spojeno
> nesto sto ima vezu prema bilo kojoj drugoj masi(bojler, CATV, komp...), a
> mala je sansa da ce reagirati kad je potrebno (jer ce se vecina struje
> brikom vratiti kroz nju).
>

CATV moze biti problem, ali ako su I ostale mase/nule dovedene na istu
fidovku, ne bi trebala izbacivati?
btw: Neka struja prema zemlji? recimo 400mA?
Znači, nekakav otpor od 570 ohma s faze prema zemlji?
Pa onda i TREBA izbaciti....

megamusic

unread,
Mar 15, 2017, 9:01:02 PM3/15/17
to

"Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
news:oaa62d$o99$1...@sunce.iskon.hr...
> On 03/14/2017 11:41 PM, megamusic wrote:
>> "Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
>> news:oa9qoa$ent$1...@sunce.iskon.hr...
>>> On 03/14/2017 08:52 PM, megamusic wrote:
>>>> "Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message
>>>> news:oa51u7$p3r$1...@ls237.t-com.hr...
>>>>> Beskonacno puta smo prosli temu ali.....
>>>>>
>>>>> http://www.index.hr/vijesti/clanak/djevojku-u-srbiji-ubio-fen-nakon-posla-se-isla-tusirati-ocu-bila-sumnjiva-voda-ispod-vrata/956158.aspx
>>>>>
>>>>> u komentarima pisu...
>>>>>
>>>>> "Nemoze se Fidovka ugraditi kod starih instalacija koje su nulovane za
>>>>> FID
>>>>> sklopku treba uzemljene (treca zica) a ovi belaji se dogadjaju bas kod
>>>>> ovih starih instalacija "
>>>>>
>>>>> "nemas pojma, zato ne dezinformiraj ljude"
>>>>>
>>>>> "moľe se ugraditi samo se drugačije spaja. I stupanj zaątite je
>>>>> smanjen,
>>>>> no i dalje je visok dovoljno da spriječi gubitak ľivota. Ugrađujte
>>>>> to!"
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> E pa kao i tu na grupi...... se moze ili se ne moze!!!!!???
>>>>
>>>> Moze se ugraditi pod uvjetom da do potrosaca idu 3 zice, bez obzira
>>>> kakva
>>>> je
>>>> instalacija prije FID (2 ili 3 zice)
>>>> Ako je 2 zilna instalacija i u uticnicama nije spojen zastitni kontakt
>>>> onda
>>>> moze (ali takva instalacija nije pogodna za elektroniku jer postoji
>>>> struja
>>>> curenja).
>>>> Ako je nulovano po uticnicama (2 zilna instalacija i brika u uticnici)
>>>> onda
>>>> se FID nemoze ugraditi u ormar (nece funkcionirat a mogla bi i stalno
>>>> izbacivat).
>>>
>>> Zasto bi izbacivala?
>>> Reagiraće ako DOVOLJNA struja prođe kroz tebe, umjesto kroz zice....
>>>
>>>
>> Zato sto ce uvjek bti neka struja prema zemlji, a pogotovo ako je spojeno
>> nesto sto ima vezu prema bilo kojoj drugoj masi(bojler, CATV, komp...), a
>> mala je sansa da ce reagirati kad je potrebno (jer ce se vecina struje
>> brikom vratiti kroz nju).
>>
>
> CATV moze biti problem, ali ako su I ostale mase/nule dovedene na istu
> fidovku, ne bi trebala izbacivati?

Nemogu biti dovedene, npr bojler masu dobiva i preko vodovoda, a i preko
zida. Isto se odnosi na bilo koju masinu cije kuciste dodiruje zid/pod.
Istovremeno pri proboju tog bojlera struja ce se opet vracati nulom i
sklopka nece izbaciti - znaci gubi smisao.

>
> btw: Neka struja prema zemlji? recimo 400mA?
> Znači, nekakav otpor od 570 ohma s faze prema zemlji?

Nije otpor od faze prema zemlji, nego dio struje nece ici kroz nulu nego
mimo sklopke kroz npr kuciste stroja koji stoji na podu.


Vaso

unread,
Mar 15, 2017, 11:37:57 PM3/15/17
to
On 03/16/2017 01:57 AM, megamusic wrote:
> "Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
> news:oaa62d$o99$1...@sunce.iskon.hr...
>> On 03/14/2017 11:41 PM, megamusic wrote:
>>> "Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
>>> news:oa9qoa$ent$1...@sunce.iskon.hr...
>>>> On 03/14/2017 08:52 PM, megamusic wrote:
>>>>> "Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message
>>>>> news:oa51u7$p3r$1...@ls237.t-com.hr...
>>>>>> Beskonacno puta smo prosli temu ali.....
>>>>>>
>>>>>> http://www.index.hr/vijesti/clanak/djevojku-u-srbiji-ubio-fen-nakon-posla-se-isla-tusirati-ocu-bila-sumnjiva-voda-ispod-vrata/956158.aspx
>>>>>>
>>>>>> u komentarima pisu...
>>>>>>
>>>>>> "Nemoze se Fidovka ugraditi kod starih instalacija koje su nulovane za
>>>>>> FID
>>>>>> sklopku treba uzemljene (treca zica) a ovi belaji se dogadjaju bas kod
>>>>>> ovih starih instalacija "
>>>>>>
>>>>>> "nemas pojma, zato ne dezinformiraj ljude"
>>>>>>
>>>>>> "može se ugraditi samo se drugačije spaja. I stupanj zaštite je
>>>>>> smanjen,
>>>>>> no i dalje je visok dovoljno da spriječi gubitak života. Ugrađujte
To je razumljivo, ja sam se osvrnuo na tvoj komentar da će izbacivati
kada ne treba!



>> btw: Neka struja prema zemlji? recimo 400mA?
>> Znači, nekakav otpor od 570 ohma s faze prema zemlji?
>
> Nije otpor od faze prema zemlji, nego dio struje nece ici kroz nulu nego
> mimo sklopke kroz npr kuciste stroja koji stoji na podu.

A koliki otpor treba od kućišta do poda da povuče 400 mA?

Vaso

unread,
Mar 16, 2017, 12:44:11 AM3/16/17
to
On 03/14/2017 08:12 AM, Petar Bjelčić wrote:

> A sto je reko Newton?

od Newtona smo stigli do negiranja nebuloze o tzv. tamnoj materiji:
http://vaso.weebly.com/gravitacija-unutar-mase-ii.html


Zatim smo demistificirali nebulozu o Jakoj Nuklearnoj Sili:
http://vaso.weebly.com/jaka-nuklearna-sila-i.html

Ma Newton je bio GENIJALAC, jedan od najvećih!

megamusic

unread,
Mar 16, 2017, 3:30:02 PM3/16/17
to

"Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
news:oad1ak$68t$1...@sunce.iskon.hr...
> On 03/16/2017 01:57 AM, megamusic wrote:
>> "Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
>> news:oaa62d$o99$1...@sunce.iskon.hr...
>>> On 03/14/2017 11:41 PM, megamusic wrote:
>>>> "Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
>>>> news:oa9qoa$ent$1...@sunce.iskon.hr...
>>>>> On 03/14/2017 08:52 PM, megamusic wrote:
>>>>>> "Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message
>>>>>> news:oa51u7$p3r$1...@ls237.t-com.hr...
>>>>>>> Beskonacno puta smo prosli temu ali.....
>>>>>>>
>>>>>>> http://www.index.hr/vijesti/clanak/djevojku-u-srbiji-ubio-fen-nakon-posla-se-isla-tusirati-ocu-bila-sumnjiva-voda-ispod-vrata/956158.aspx
>>>>>>>
>>>>>>> u komentarima pisu...
>>>>>>>
>>>>>>> "Nemoze se Fidovka ugraditi kod starih instalacija koje su nulovane
>>>>>>> za
>>>>>>> FID
>>>>>>> sklopku treba uzemljene (treca zica) a ovi belaji se dogadjaju bas
>>>>>>> kod
>>>>>>> ovih starih instalacija "
>>>>>>>
>>>>>>> "nemas pojma, zato ne dezinformiraj ljude"
>>>>>>>
>>>>>>> "moľe se ugraditi samo se drugačije spaja. I stupanj zaątite je
>>>>>>> smanjen,
>>>>>>> no i dalje je visok dovoljno da spriječi gubitak ľivota. Ugrađujte
Pa i hoce, probaj spojit nulu i zemlju nakon sklopke pa ces vidjeti.

>
>>> btw: Neka struja prema zemlji? recimo 400mA?
>>> Znači, nekakav otpor od 570 ohma s faze prema zemlji?
>>
>> Nije otpor od faze prema zemlji, nego dio struje nece ici kroz nulu nego
>> mimo sklopke kroz npr kuciste stroja koji stoji na podu.
>
> A koliki otpor treba od kućiąta do poda da povuče 400 mA?
>
Ovisi kakav je pod...


Vaso

unread,
Mar 16, 2017, 5:54:38 PM3/16/17
to
On 03/16/2017 08:29 PM, megamusic wrote:
> "Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
> news:oad1ak$68t$1...@sunce.iskon.hr...
>> On 03/16/2017 01:57 AM, megamusic wrote:
>>> "Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
>>> news:oaa62d$o99$1...@sunce.iskon.hr...
>>>> On 03/14/2017 11:41 PM, megamusic wrote:
>>>>> "Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
>>>>> news:oa9qoa$ent$1...@sunce.iskon.hr...
>>>>>> On 03/14/2017 08:52 PM, megamusic wrote:
>>>>>>> "Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message
>>>>>>> news:oa51u7$p3r$1...@ls237.t-com.hr...
>>>>>>>> Beskonacno puta smo prosli temu ali.....
>>>>>>>>
>>>>>>>> http://www.index.hr/vijesti/clanak/djevojku-u-srbiji-ubio-fen-nakon-posla-se-isla-tusirati-ocu-bila-sumnjiva-voda-ispod-vrata/956158.aspx
>>>>>>>>
>>>>>>>> u komentarima pisu...
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Nemoze se Fidovka ugraditi kod starih instalacija koje su nulovane
>>>>>>>> za
>>>>>>>> FID
>>>>>>>> sklopku treba uzemljene (treca zica) a ovi belaji se dogadjaju bas
>>>>>>>> kod
>>>>>>>> ovih starih instalacija "
>>>>>>>>
>>>>>>>> "nemas pojma, zato ne dezinformiraj ljude"
>>>>>>>>
>>>>>>>> "može se ugraditi samo se drugačije spaja. I stupanj zaštite je
>>>>>>>> smanjen,
>>>>>>>> no i dalje je visok dovoljno da spriječi gubitak života. Ugrađujte
Jee...hoce, ali samo ako je propisno izvedena instalacija
s posebnom nulom i zemljom.
A sto ako su nulovanja u utičnicama?


>>>> btw: Neka struja prema zemlji? recimo 400mA?
>>>> Znači, nekakav otpor od 570 ohma s faze prema zemlji?
>>>
>>> Nije otpor od faze prema zemlji, nego dio struje nece ici kroz nulu nego
>>> mimo sklopke kroz npr kuciste stroja koji stoji na podu.
>>
>> A koliki otpor treba od kućišta do poda da povuče 400 mA?
>>
> Ovisi kakav je pod...
>

Ma da? za 400mA je to 'trosilo' 75W zarulja....

megamusic

unread,
Mar 20, 2017, 1:30:02 PM3/20/17
to

"Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
news:oaf1iu$u8r$1...@sunce.iskon.hr...
> On 03/16/2017 08:29 PM, megamusic wrote:
>> "Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
>> news:oad1ak$68t$1...@sunce.iskon.hr...
>>> On 03/16/2017 01:57 AM, megamusic wrote:
>>>> "Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
>>>> news:oaa62d$o99$1...@sunce.iskon.hr...
>>>>> On 03/14/2017 11:41 PM, megamusic wrote:
>>>>>> "Vaso" <branko.va...@xnet.hr> wrote in message
>>>>>> news:oa9qoa$ent$1...@sunce.iskon.hr...
>>>>>>> On 03/14/2017 08:52 PM, megamusic wrote:
>>>>>>>> "Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message
>>>>>>>> news:oa51u7$p3r$1...@ls237.t-com.hr...
>>>>>>>>> Beskonacno puta smo prosli temu ali.....
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> http://www.index.hr/vijesti/clanak/djevojku-u-srbiji-ubio-fen-nakon-posla-se-isla-tusirati-ocu-bila-sumnjiva-voda-ispod-vrata/956158.aspx
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> u komentarima pisu...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Nemoze se Fidovka ugraditi kod starih instalacija koje su
>>>>>>>>> nulovane
>>>>>>>>> za
>>>>>>>>> FID
>>>>>>>>> sklopku treba uzemljene (treca zica) a ovi belaji se dogadjaju bas
>>>>>>>>> kod
>>>>>>>>> ovih starih instalacija "
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "nemas pojma, zato ne dezinformiraj ljude"
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "moľe se ugraditi samo se drugačije spaja. I stupanj zaątite je
>>>>>>>>> smanjen,
>>>>>>>>> no i dalje je visok dovoljno da spriječi gubitak ľivota. Ugrađujte
Idemo ponovo...
1. Nece funkcionirat u slucaju potrebe a moze izbacivat bez razloga (razlike
struje izmedju kvara i normalnog pogona premale) .
2. Prekidanje PEN je zabranjeno, tj ako je nulovano u uticnicama FID se
nemoze koristiti.
3. Takva instalacija nije po propisu i prije ugradnje FIDa je treba dovesti
u ispravno stanje.

>
>>>>> btw: Neka struja prema zemlji? recimo 400mA?
>>>>> Znači, nekakav otpor od 570 ohma s faze prema zemlji?
>>>>
>>>> Nije otpor od faze prema zemlji, nego dio struje nece ici kroz nulu
>>>> nego
>>>> mimo sklopke kroz npr kuciste stroja koji stoji na podu.
>>>
>>> A koliki otpor treba od kućiąta do poda da povuče 400 mA?
>>>
>> Ovisi kakav je pod...
>>
>
> Ma da? za 400mA je to 'trosilo' 75W zarulja....
>
Ne radi se o tome, kuciste je na potencijalu lokalne nule (recimo 10V), sve
ostalo na potencijalu ulazne nule (0V), ovisno o gdje se uredjaj nalazi (npr
na metalnom resetkastom podu) moze poteci dovoljna struja da izbaci FID.


Petar Bjelčić

unread,
Mar 21, 2017, 8:01:02 AM3/21/17
to


"Vaso" je napisao u poruci interesnoj grupi:oad56p$9jn$1...@sunce.iskon.hr...
---------------------

vASO brisi te gluposti da ne vidi susjedova mala.
Kakva te gravitacijska sila napala u jezgri atoma?
Gravitacijska sila je međusobna privlačna sila izmedju cestica.
Boga mu, po tvojemu bi hladna fuzija bila jednostavna.
Ubrizgavat ione obicnog vodika, i oni se medjusobno privuku i buuuum,
Vaso, problemje sto se odbijaju.

Vaso

unread,
Mar 21, 2017, 3:22:27 PM3/21/17
to
On 03/21/2017 12:58 PM, Petar Bjelčić wrote:
> vASO brisi te gluposti da ne vidi susjedova mala.
> Kakva te gravitacijska sila napala u jezgri atoma?
> Gravitacijska sila je međusobna privlačna sila izmedju cestica.

A protoni i neutroni nisu cestice?


> Boga mu, po tvojemu bi hladna fuzija bila jednostavna.
> Ubrizgavat ione obicnog vodika, i oni se medjusobno privuku i buuuum,
> Vaso, problemje sto se odbijaju.

Procitaj ponovo s razumjevanjem i javi se!
Obrati pažnju na nulu sila.....

Petar Bjelčić

unread,
Mar 21, 2017, 4:01:02 PM3/21/17
to


"Vaso" je napisao u poruci interesnoj grupi:oaruhi$v1$1...@sunce.iskon.hr...
-----------------------------
Pa sto onda sto su cestice, medjusobnu gravitacijsku silu izmedju dva kamena
od milijun tona ne bi mogao ni prstom osjetit.


I kakvim sad razumjevanjem, zasto da obratim paznju na nulu sila.
Nuklearna sila je toliko jaka da nije dovoljna ni tezina koju bi imao Mars
na povrsini Zemlje da se tlačenjem spoje dva protona ili neutrona.

Vaso

unread,
Mar 21, 2017, 6:24:11 PM3/21/17
to
On 03/21/2017 08:40 PM, Petar Bjelčić wrote:
> Pa sto onda sto su cestice, medjusobnu gravitacijsku silu izmedju dva
> kamena od milijun tona ne bi mogao ni prstom osjetit.

Nisi procitao, ili si zanemario utjecaj EKSPONENCIJALNOG faktora na
MALIM udaljenostima?


> I kakvim sad razumjevanjem, zasto da obratim paznju na nulu sila.
> Nuklearna sila je toliko jaka da nije dovoljna ni tezina koju bi imao
> Mars na povrsini Zemlje da se tlačenjem spoje dva protona ili neutrona.

??? Ta tzv. nuklearna sila je PRIVLACNA!
Princip je da neka DRUGA sila savlada odbojnu elektrostaticnu silu i
dovoljno priblizi dva protona. Onda ta tzv 'nukklearna' sila, tj.
gravitacija drzi na okupu protone/neutrone....
0 new messages