composite video na VGA lcd monitor

Tihomir K.

Ideja mi je spojiti klasicnu jeftinu kameru sa composite video izlazom , na
LCD monitor koji ima samo VGA ulaz.
Jel izvedivo?
Mozda link na neku shemu?

Hvala.

Walter Gottwein

Evo za NTSC
http://elm-chan.org/works/sc/report.html

--
________
Pozdrav,

Tihomir K.

"Walter Gottwein" <wgo...@fly.srk.fer.hr> wrote in message

Trebam za PAL, ali nesto mi govori da se i za PAL biti ovako komplicirana
shema..
Mislim da mi je jeftinije kupit neki polovni LCD monitor sa composite
ulazom.

Walter Gottwein

On 2009-11-09, Tihomir K. <kish8...@gmail.com> wrote:

> Trebam za PAL, ali nesto mi govori da se i za PAL biti ovako komplicirana
> shema..
> Mislim da mi je jeftinije kupit neki polovni LCD monitor sa composite
> ulazom.

Tesko da ces takav i naci. Mozes nabaviti neki TV BOX uredjaj (tj. samostalni
TV tuner za VGA monitore). Ti uredjaji u vecini slucajeva imaju i analogne
video ulaze.
Ako ti je dovoljna manja dijagonala ima raznih mini LCD TV-a, monitora za
ugradnju u auto, mozda i neki foto okvir s video ulazom...

--
________
Pozdrav,

Tihomir K.

"Walter Gottwein" <wgo...@fly.srk.fer.hr> wrote in message

Gdje se TV BOX moze uzet , koja im je uopce cijena?
Potrebna mi je min. 15" dijagonala jer ce se na monitor spajat dvije kamere
preko quad processora, slika ce se djelit na pola vertikalno.

Raven

definitivno ti je jeftinije naci lcd monitor s video ulazima....danas ih
mnogo ima takvo nesto...ali evo ti hint pa ti mozda pomogne samsung 510Mp

--
Raven
remove NOSPAM from mail

vaso

"Tihomir K." <kish8...@gmail.com> wrote in message

A za�to ti taj procesor nakon spajanja slika ne formira i VGA signal?
Btw: Uzmi wide-screen monitor.

Tihomir K.

"vaso" <branko.va...@inet.hr> wrote in message

> A za�to ti taj procesor nakon spajanja slika ne formira i VGA signal?
> Btw: Uzmi wide-screen monitor.

Zato jer je neki jeftini kinez za 200kn i to samo sa composite izlazom :)
Problem mi je naci polovan LCD i bez wide-screena sa composite ulazom :)

Tihomir K.

"Raven" <raven_s...@hi.t-com.hr> wrote in message

> definitivno ti je jeftinije naci lcd monitor s video ulazima....danas ih
> mnogo ima takvo nesto...ali evo ti hint pa ti mozda pomogne samsung 510Mp

potrazit cu po oglasniku neke no name LCD telke, one bi morale imat comp
ulaz

Walter Gottwein

On 2009-11-10, Tihomir K. <kish8...@gmail.com> wrote:

> potrazit cu po oglasniku neke no name LCD telke, one bi morale imat comp
> ulaz

Mozda bi se ova dva manja mogla iskoristiti.
http://www.metro-cc.hr/katalozi/autooprema_23/autooprema_23/Autooprema-0923-22.jpg

Ili kako sam vec rekao...
http://www.nabava.net/trazilica.php?q=aver+box

--
________
Pozdrav,

Tihomir K.

"Walter Gottwein" <wgo...@fly.srk.fer.hr> wrote in message

Oboje je zgodno rjesenje , vidjet cu sto ce mi bolje odgovarat.

Hvala svima

CLK

Svaki LCD TV koji ima SCART priklju�ak podr�ava i Composit Video - pogledaj
na netu opis SCART standarda
Neki od LCD televizora koji su danas u prodaji imaj jo� i SCART, a neki i
Composit video ulaze (Chinch �ute boje)

pogledaj ovo samo kao primjer:

http://cgi.ebay.de/LG-M227WD-TFT-Monitor-22-Full-HD-TV-5ms-20-000-1-DVB-T_W0QQitemZ150386186825QQcmdZViewItemQQptZDE_Elektronik_Computer_Computer_Monitore_Flachbildschirme?hash=item2303b71a49

vaso

"CLK" <zdr...@melcomp.hr> wrote in message news:hdpucd$ru2$1...@ss408.t-com.hr...
> [...]

> na netu opis SCART standarda
> Neki od LCD televizora koji su danas u prodaji imaj joďż˝ i SCART, a neki i

Kako mi se �ini, on ho�e koristiti LCD-monitor, obi�no su 2-3 puta jeftiniji od LCD televizora....

Tihomir K.

> [...]
> pogledaj na netu opis SCART standarda
> Neki od LCD televizora koji su danas u prodaji imaj jo� i SCART, a neki i

To mi je nazalost preogromno i preskupo.
Ciljam na neki polovni 15" LCD , ali problem je sto ni jedan nema composite
:(

Tihomir K.

"vaso" <branko....@inet.hr> wrote in message

> "CLK" <zdr...@melcomp.hr> wrote in message
>>

> Kako mi se �ini, on ho�e koristiti LCD-monitor, obi�no su 2-3 puta
> jeftiniji od LCD televizora....

Tako je, monitori su znatno jeftiniji , ali je problem sto ni jedan nema
composite ulaz :(
Evo gledam neke LCD telke 55cm , koje naravno imaju scart(composite) , ali
je problem sto takva jedna polovna telka dode koliko i novi 22" LCD
monitor...

Nasao sam na ebayu neke kineske composite-->VGA convertere za stotinjak kuna
, pa cu vidjet koliko je to pouzdano.
I jos samo da nadem naki 15" LCD za 200-300kn i na konju sam :)

Zdravko Matic

"Tihomir K." <kish8...@gmail.com> wrote in message

Daj link, a i iskustvo s tim ako kupis.